Har en Sony KDL-40D3500 och sitter på ett stadsnät som precis har börjat med digitala sändingar. Har haft allt fungerande men efter uppdatering dom gjort till nätet och tagit bort något som dom kallar (osäker på stavning) "Nittabeller" har allt slutat fungera. Dessa "Nittabeller" orsakade att man inte fick någon program information samt det gick inte att bläddra med step-program knappen. Vad är en "Nittabeller"?
Har föjlt instruktionerna för att sätta upp det till punkt och pricka. Har även pratade med de som driver nätet. Det går helt enkelt inte att få in den digitala sändningen igen. Ingen annan verkade heller ha rapporterat något likande till dem ännu.
Så nu vänder jag mig hit för teoretiska lösnings förslag. Eller om någon har samma problem och löst det?
Följande tester har gjorts:
- Restore to factory settings + göra om inställningarna.
- Testat med olika språk (Svenska/Engelska)
Har föjlt instruktionerna för att sätta upp det till punkt och pricka. Har även pratade med de som driver nätet. Det går helt enkelt inte att få in den digitala sändningen igen. Ingen annan verkade heller ha rapporterat något likande till dem ännu.
Så nu vänder jag mig hit för teoretiska lösnings förslag. Eller om någon har samma problem och löst det?
Följande tester har gjorts:
- Restore to factory settings + göra om inställningarna.
- Testat med olika språk (Svenska/Engelska)
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
Sony KDL-46D3500 vs Samsung LE46M86
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?