Jo, men de vill nog ha så mycket betalt som möjligt också då det skall vara en dyr kanal att producera. Det handlar alltid om pengar, det är ju bara att se hur det går i Blu-Ray/HD-DVD kriget.Just det. Dessutom måste det rimligtvis vara av stort intresse för Canal+ att denna kanal når ut till så många som möjligt.
/Mats K
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
Postad 23 augusti 2007 - 20:33
Postad 24 augusti 2007 - 06:11
Jo, men de vill nog ha så mycket betalt som möjligt också då det skall vara en dyr kanal att producera. Det handlar alltid om pengar, det är ju bara att se hur det går i Blu-Ray/HD-DVD kriget.Just det. Dessutom måste det rimligtvis vara av stort intresse för Canal+ att denna kanal når ut till så många som möjligt.
/Mats K
Enligt uttalande från Canal+ är HD dubbelt så dyrt att producera. Man har dock samma prislapp som SD.
/Mats K
Postad 02 september 2007 - 15:21
I min hyreslägenhet ingår ComHem gratis. Har dock inte kunnat kolla efter vilka kanaler jag har eftersom jag saknar digial box till min projektor,. (saknar tv)
Menar ni att om jag ringer upp Canal+ och säger att jag vill ha deras sportkanal + säsongskort för att följa Elitserien i så mycket HD som möjligt + HD box så går inte detta eftersom jag har ComHem.
Jag måste alltså köpa en parabol? och kopla den till en HD-box och sen till projektorn..
Kan någon bekräfta att jag har fatta det rätt?
Postad 02 september 2007 - 15:27
Ok, har skuggat igenom denna långa tråd nu.
I min hyreslägenhet ingår ComHem gratis. Har dock inte kunnat kolla efter vilka kanaler jag har eftersom jag saknar digial box till min projektor,. (saknar tv)
Menar ni att om jag ringer upp Canal+ och säger att jag vill ha deras sportkanal + säsongskort för att följa Elitserien i så mycket HD som möjligt + HD box så går inte detta eftersom jag har ComHem.
Jag måste alltså köpa en parabol? och kopla den till en HD-box och sen till projektorn..
Kan någon bekräfta att jag har fatta det rätt?
Stämmer bra.. enda sättet av få tillgång till Canal+ SportHD är att använda sig av canal digital.

Jag håller på att börja spy på comhem. Hur i fasen kan dom vara så förbannat slöa i huvet?


Postad 02 september 2007 - 15:34
Stämmer bra.. enda sättet av få tillgång till Canal+ SportHD är att använda sig av canal digital. Så fruktansvärt slött och vidrigt av comhem att inte sända den enda renodlade sportkanalen som finns i HD.
Jag håller på att börja spy på comhem. Hur i fasen kan dom vara så förbannat slöa i huvet? Tror jag måste gå och avreagera mig på nått..
Så med andra ord så måste jag ringa hyresvärden och be honom byta från Comhem till Canal digital och sen skaffa HD digital box & Canal+ Sport
Postad 02 september 2007 - 15:46

Postad 02 september 2007 - 16:34
ComHem kundtjänst gav följande svar 2007-02-13:
"Vi förhandlar med Canal+ om nya Sport-HD kanalen eftersom vi vet att många vill se just sporten i HD-format."
ComHem kundtjänst ger följande svar ett halvår senare 2007-08-13:
"Förhandlingar pågår fortfarande och vi får förhoppningsvis ett beslut från ledningen inom kort."
Det känns som om förhandlarna på ComHem har missförstått vad en förhandling går ut på. I den värld de flesta av oss lever i är förhandling en överläggning för att nå en överenskommelse. Det är en process där de inblandade parterna löser dispyter och kommer överens.
För ComHem verkar en förhandling var synonymt med ultimatum och detta har inget med förhandling att gör utan är ett oeftergivligt krav som är inledningen på ett krig. ComHem har ingen intention att förhandla utan vill bara vinna kriget.
Postad 03 september 2007 - 17:53
Tycker att det är dags att vi mail-bombar Comhem och kräver Sport HD...

Postad 03 september 2007 - 18:14
Postad 03 september 2007 - 18:22
LättFår samma svar från Canal+.
Tycker att det är dags att vi mail-bombar Comhem och kräver Sport HD...

Jag är påHåller med Jensen!!! Dax att mail-bomba Comhem! Operation Canal+ sport-HD i ComHems nät har inletts....

Det börjar bli pinsamt för comhem nu

Jag tror inte comhem inser hur förbannade folk blir över detta problem

Min bindningstid gör ut i månadsskiftet, är det inte fixat med c+ sport HD innan dess kanske man ska slänga upp en fett parabol mitt i storstan

Redigerat av Damp, 03 september 2007 - 18:22.
Postad 03 september 2007 - 18:48

Men om ni nu mailar .. så förutom att ni skickar till kundtjänst
så lägger ni en kopia till [email protected]
som är informationschef och som bör veta vad kundtjänst
får för mail som de tyvärr inte begriper att läsa eller skicka
vidare till dem som förhoppningsvis begriper

Maveric

Postad 04 september 2007 - 20:42
Hej!
Jag har comhem och hade tänkt skaffa canal+ sport HD. Men nu har jag fått veta att ni inte kan sända sport HD vi erat ComHem.
Tydligen har jag fått veta att ni har förhandlat om detta väldigt länge men ingenting har hänt. Om inte detta fixas innan Elitserien drar igång kommer jag och flera andra som bor i mitt hyreshus ringa hyresvärden och kräva att han byter från comhem till något annat. Samma sak med min pappa och hans kompisar och många andra, som också har comhem, kommer att byta snart om inget görs åt saken.
Vad är vitsen med att spendera massor av pengar på HD projektor, HD box mm om man inte kan se sporten på HD?
Namn Namn
PS. Ingen idé att maila kundtjänst för där vet dom ingenting.,
Postad 04 september 2007 - 21:45
Skickade just ett brev till han:::
Hej!
Jag har comhem och hade tänkt skaffa canal+ sport HD. Men nu har jag fått veta att ni inte kan sända sport HD vi erat ComHem.
Tydligen har jag fått veta att ni har förhandlat om detta väldigt länge men ingenting har hänt. Om inte detta fixas innan Elitserien drar igång kommer jag och flera andra som bor i mitt hyreshus ringa hyresvärden och kräva att han byter från comhem till något annat. Samma sak med min pappa och hans kompisar och många andra, som också har comhem, kommer att byta snart om inget görs åt saken.
Vad är vitsen med att spendera massor av pengar på HD projektor, HD box mm om man inte kan se sporten på HD?
Namn Namn
PS. Ingen idé att maila kundtjänst för där vet dom ingenting.,
Ser fram emot att höra vad han svarar.
Postad 04 september 2007 - 22:06
Segt om jag ska behöva kontakta Canal Digialt och använda dom i stället..
Postad 04 september 2007 - 23:01
Bara du inte använder det språket på forumet


Maveric

Postad 05 september 2007 - 21:38
hur mycket kan ni tänka att ni vill betala för att ni ska se canal+ sport hd extra i månaden?
Postad 05 september 2007 - 21:42
Men det bästa vore förståss om det ingick i Canal + Total.

Postad 05 september 2007 - 21:45
En liten fråga bara?
hur mycket kan ni tänka att ni vill betala för att ni ska se canal+ sport hd extra i månaden?
Inte en spänn

Då det är en HD kanal så skall den ingå i HD paketet.
Det är inte förhandlingsbart ...
Maveric

Postad 05 september 2007 - 21:50
Alltså då pratar jag om att betala varje månad och inte se gratis.
Postad 05 september 2007 - 21:56
En liten fråga bara?
hur mycket kan ni tänka att ni vill betala för att ni ska se canal+ sport hd extra i månaden?
Inte en spänn![]()
Då det är en HD kanal så skall den ingå i HD paketet.
Det är inte förhandlingsbart ...
Maveric
Jag håller med dig men det är kanske här problemet uppstår.
CD kanske inte släpper den gratis till CH och de vill inte höja avgiften ,Då kan man kalla att förhandlingen är låst.
Dert kan vara en orsak till att den inte finns än.
Jag tycker att ni ska ta det i beräkningen innan ni kanske klagar för mycket.
För du vill inte betala en spänn till .Det är svårt att leverera något gratis om man får betala en viss summa för att köpa tjänsten.
Postad 05 september 2007 - 23:04
En liten fråga bara?
hur mycket kan ni tänka att ni vill betala för att ni ska se canal+ sport hd extra i månaden?
Inte en spänn![]()
Då det är en HD kanal så skall den ingå i HD paketet.
Det är inte förhandlingsbart ...
Maveric
Jag håller med dig men det är kanske här problemet uppstår.
CD kanske inte släpper den gratis till CH och de vill inte höja avgiften ,Då kan man kalla att förhandlingen är låst.
Dert kan vara en orsak till att den inte finns än.
Jag tycker att ni ska ta det i beräkningen innan ni kanske klagar för mycket.
För du vill inte betala en spänn till .Det är svårt att leverera något gratis om man får betala en viss summa för att köpa tjänsten.
Gratis

Jag har HD paketet och Canal + Total
Tror du i din vildaste fantasi att jag skulle betala en spänn extra
för att får canal + sport HD

Får hoppas att ingen går på en sådan blåsning om detta nu
skulle bli aktuellt ..
Maveric

Redigerat av Unregistered1103, 06 september 2007 - 00:15.
Postad 06 september 2007 - 08:25
Vad som är det egentliga problemet kan man fråga sig.
/Mats K
Postad 06 september 2007 - 08:33
Håller med tillfullo, antingen i C+ paketet eller med HD paketet!Då det är en HD kanal så skall den ingå i HD paketet.
Det är inte förhandlingsbart ...
Maveric
Ingen mer som fått svar från Bernd?
Postad 06 september 2007 - 09:39
Postad 06 september 2007 - 17:14
http://www.canaldigi... 3____8782.aspx
Pratade med Comhem idag och enligt kundtjänst så är det så gott som klart hos Comhem också.
Kan bara hoppas på HD sport till elitserien startar, men det är nog en utopi

Postad 06 september 2007 - 19:17
Lite off topic kanske, men här är en glädjande nyhet för alla som gillar hockey.
http://www.canaldigi... 3____8782.aspx
Pratade med Comhem idag och enligt kundtjänst så är det så gott som klart hos Comhem också.
Kan bara hoppas på HD sport till elitserien startar, men det är nog en utopi
säsongskortet .. vad e de me de? har ju funnits aplänge

Postad 06 september 2007 - 20:17

Postad 06 september 2007 - 20:21
Fast inte med alla elitseriematcher.säsongskortet .. vad e de me de? har ju funnits aplänge
Postad 07 september 2007 - 12:01
Postad 07 september 2007 - 18:43
Hej och tack för ditt e-postmeddelande!
Det är inte bara oss det sitter fast hos, det finns även en motpart i förhandlingarna. Vi skulle uppskatta om du kunde använda en trevligare "ton" i dina mail i fortsättningen. Ha en trevlig helg.
Med vänlig hälsning
Com Hem AB
Kundservice
Trevligare ton?! Vad sägs om dom kunde få tummen ur?

Postad 07 september 2007 - 19:10
Tycker själv alltid att man får ett bättre svar om man är trevlig än om man skäller och gormar. Nu vet jag ju inte vad du har skrivit till Comhem men om man lyssnar på jargongen i denna tråd så hade inte jag velat sitta emellan de som bestämmer på comhem och kunderna...Trevligare ton?! Vad sägs om dom kunde få tummen ur?
Postad 07 september 2007 - 21:34
Tycker själv alltid att man får ett bättre svar om man är trevlig än om man skäller och gormar. Nu vet jag ju inte vad du har skrivit till Comhem men om man lyssnar på jargongen i denna tråd så hade inte jag velat sitta emellan de som bestämmer på comhem och kunderna...Trevligare ton?! Vad sägs om dom kunde få tummen ur?
Man väljer alltid sina jobb

Men självklart så hamnar dom i skyttegropen och får ta all skit. Men med tanke på hur comhem jobbar så verkar det inte kunna bli på annat sätt. Inga svar, inga förklaringar, klart att kundern tröttnar.
Postad 08 september 2007 - 06:37
Postad 08 september 2007 - 08:02
Hos Comhem verkar glappet mellan golv och chefer ovanligt stort i en tid då alla ska vara likvärdiga.
Man får känslan av att cheferna sitter i ett stängt rum och medvetet gjort de stackarna på kundtjänst till måltavla för ilskna kunder.
Mot kundtjänst bör man ha en mjukare ton och mot chefer gäller det att vara tuffare, bestämd och ställa högre krav. Den som är chef är van vid att bestämma för att få folk att göra som denne vill. Börjar man tveka är det kört. Då har chefen tagit över och diskussionen är förlorad.
Respekt, sunt förnuft och pedagogik kan man komma långt med.
/Mats K
Postad 08 september 2007 - 08:09
Mycket bra sagt.Det är av den anledningen man ska försöka få kontakt med deras chefer. Alla beslut tas ovanför "golvet". Cheferna är också ansvariga för organisationen, fungerande eller ej.
Hos Comhem verkar glappet mellan golv och chefer ovanligt stort i en tid då alla ska vara likvärdiga.
Man får känslan av att cheferna sitter i ett stängt rum och medvetet gjort de stackarna på kundtjänst till måltavla för ilskna kunder.
Mot kundtjänst bör man ha en mjukare ton och mot chefer gäller det att vara tuffare, bestämd och ställa högre krav. Den som är chef är van vid att bestämma för att få folk att göra som denne vill. Börjar man tveka är det kört. Då har chefen tagit över och diskussionen är förlorad.
Respekt, sunt förnuft och pedagogik kan man komma långt med.
/Mats K
Postad 18 september 2007 - 15:31
-------------------------------------------------------
Hej,
Jag skulle vilja veta hur det går med förhandlingarna om att få Canal+ Sport HD, och väldigt gärna vilja veta lite mer än att förhandlingarna pågår. Jag förstår att den som läser detta mail inte är insatt i förhandlingarna men då skulle jag vilja att frågan skickas vidare till någon som vet. Det känns lite fegt av Com Hems ledning att använda kundtjänst som en sköld.
Från att ha varit en nöjd Com Hem-kund (Com Hem är med råge min största betalningsmotagare varje månad förutom min hyresvärd) så har jag blivit väldigt missnöjd eftersom Canal+ Sport HD är den enda HD-kanalen jag verkligen vill ha.
Jag känner mig dessutom lurad av att den digitala programlistan kallar Canal+ Film HD för Canal+ HD (det snurrar ju mest trailers där och dessa innehåller lika mycket fotboll som film). Det var inte förrän jag skulle se min första allsvenska match i HD som det gick upp för mig att det finns två HD-kanaler från Canal+.
Med vänliga hälsningar,
-------------------------------------------------------
Och det matnyttiga svaret...
-------------------------------------------------------
Hej och tack för ditt e-postmeddelande!
Förhandlingarna om detta ärende är ej klart och vi vet ej när det kommer bli det. Vi vet att dessa förhandlingar går segt och vi ber om ursäkt för detta men tyvärr kan vi inte göra så mycket åt det.
Med vänlig hälsning
Com Hem AB
Kundservice
XXXX XXXXX
-------------------------------------------------------
Postad 18 september 2007 - 16:45
Det här var mitt senaste mail:
-------------------------------------------------------
Hej,
Jag skulle vilja veta hur det går med förhandlingarna om att få Canal+ Sport HD, och väldigt gärna vilja veta lite mer än att förhandlingarna pågår. Jag förstår att den som läser detta mail inte är insatt i förhandlingarna men då skulle jag vilja att frågan skickas vidare till någon som vet. Det känns lite fegt av Com Hems ledning att använda kundtjänst som en sköld.
Från att ha varit en nöjd Com Hem-kund (Com Hem är med råge min största betalningsmotagare varje månad förutom min hyresvärd) så har jag blivit väldigt missnöjd eftersom Canal+ Sport HD är den enda HD-kanalen jag verkligen vill ha.
Jag känner mig dessutom lurad av att den digitala programlistan kallar Canal+ Film HD för Canal+ HD (det snurrar ju mest trailers där och dessa innehåller lika mycket fotboll som film). Det var inte förrän jag skulle se min första allsvenska match i HD som det gick upp för mig att det finns två HD-kanaler från Canal+.
Med vänliga hälsningar,
-------------------------------------------------------
Och det matnyttiga svaret...
-------------------------------------------------------
Hej och tack för ditt e-postmeddelande!
Förhandlingarna om detta ärende är ej klart och vi vet ej när det kommer bli det. Vi vet att dessa förhandlingar går segt och vi ber om ursäkt för detta men tyvärr kan vi inte göra så mycket åt det.
Med vänlig hälsning
Com Hem AB
Kundservice
XXXX XXXXX
-------------------------------------------------------
Undrar hur förhandlingarna ser ut? 10 reprecentanter från varje part och rundabordet-förhandlingar varje dag eller ett bittert e-mail varannan vecka?
Postad 18 september 2007 - 18:04
Det här var mitt senaste mail:
-------------------------------------------------------
Hej,
Jag skulle vilja veta hur det går med förhandlingarna om att få Canal+ Sport HD, och väldigt gärna vilja veta lite mer än att förhandlingarna pågår. Jag förstår att den som läser detta mail inte är insatt i förhandlingarna men då skulle jag vilja att frågan skickas vidare till någon som vet. Det känns lite fegt av Com Hems ledning att använda kundtjänst som en sköld.
Från att ha varit en nöjd Com Hem-kund (Com Hem är med råge min största betalningsmotagare varje månad förutom min hyresvärd) så har jag blivit väldigt missnöjd eftersom Canal+ Sport HD är den enda HD-kanalen jag verkligen vill ha.
Jag känner mig dessutom lurad av att den digitala programlistan kallar Canal+ Film HD för Canal+ HD (det snurrar ju mest trailers där och dessa innehåller lika mycket fotboll som film). Det var inte förrän jag skulle se min första allsvenska match i HD som det gick upp för mig att det finns två HD-kanaler från Canal+.
Med vänliga hälsningar,
-------------------------------------------------------
Och det matnyttiga svaret...
-------------------------------------------------------
Hej och tack för ditt e-postmeddelande!
Förhandlingarna om detta ärende är ej klart och vi vet ej när det kommer bli det. Vi vet att dessa förhandlingar går segt och vi ber om ursäkt för detta men tyvärr kan vi inte göra så mycket åt det.
Med vänlig hälsning
Com Hem AB
Kundservice
XXXX XXXXX
-------------------------------------------------------
Trots ett bra formulerat mail från kund till kundtjänst, så kan man alltså inte få ett vettigare svar än ett standard svar hämtat ur en pärm. Detta gäller tyvärr inte bara Comhem utan många större bolag. Finns ingen personlig kontakt alls.
En anledning kan vara att kundtjänsterna verkar vara utplacerade på någon slags entreprenad (privat personer sitter hemma o jobbar?) ?
Ena gången hamnar man hos någon i Umeå medans nästa dag är man i Malmö...
Otroligt dåligt!
Postad 19 september 2007 - 14:37
Är det ingen som vänt sig till Canal + ännu?
Dom sitter med en prislapp som ComHem, och i slutänden vi konsumenter antagligen aldrig skulle betala iaf.
Skulle vara intressant att få deras syn på saken oxå....
Postad 19 september 2007 - 14:48
Hmm..
Är det ingen som vänt sig till Canal + ännu?
Dom sitter med en prislapp som ComHem, och i slutänden vi konsumenter antagligen aldrig skulle betala iaf.
Skulle vara intressant att få deras syn på saken oxå....
Jag har mailet dom med, men får samma svar där. Dom förhandlar med Comhem men inget är klart än....

Postad 22 september 2007 - 12:28
Tyckte inte riktigt att jag fick det svar jag ville så jag skickade ett till mail:Det här var mitt senaste mail:
-------------------------------------------------------
Hej,
Jag skulle vilja veta hur det går med förhandlingarna om att få Canal+ Sport HD, och väldigt gärna vilja veta lite mer än att förhandlingarna pågår. Jag förstår att den som läser detta mail inte är insatt i förhandlingarna men då skulle jag vilja att frågan skickas vidare till någon som vet. Det känns lite fegt av Com Hems ledning att använda kundtjänst som en sköld.
Från att ha varit en nöjd Com Hem-kund (Com Hem är med råge min största betalningsmotagare varje månad förutom min hyresvärd) så har jag blivit väldigt missnöjd eftersom Canal+ Sport HD är den enda HD-kanalen jag verkligen vill ha.
Jag känner mig dessutom lurad av att den digitala programlistan kallar Canal+ Film HD för Canal+ HD (det snurrar ju mest trailers där och dessa innehåller lika mycket fotboll som film). Det var inte förrän jag skulle se min första allsvenska match i HD som det gick upp för mig att det finns två HD-kanaler från Canal+.
Med vänliga hälsningar,
-------------------------------------------------------
Och det matnyttiga svaret...
-------------------------------------------------------
Hej och tack för ditt e-postmeddelande!
Förhandlingarna om detta ärende är ej klart och vi vet ej när det kommer bli det. Vi vet att dessa förhandlingar går segt och vi ber om ursäkt för detta men tyvärr kan vi inte göra så mycket åt det.
Med vänlig hälsning
Com Hem AB
Kundservice
XXXX XXXXX
-------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------
Hej igen,
Jag måste tyvärr säga att jag blev besviken över svaret jag fick, jag tycker att Com Hem borde kunna ge lite mer information än så.
Det känns dessutom som om mitt första meddelande inte ens blev helt igenomläst eftersom jag inte fick någon kommentar på att jag tycker det är vilseledande att kalla "Canal+ Film HD" för "Canal+ HD". Jag upptäckte dessutom att detta även gäller om man läser under frågor och svar på er webbsite:
Vilka kanaler kommer att finnas med i ert HDTV-paket?
Från start har vi med Discovery HD, Voom HD, SVT HD och Canal+ HD. Canal+ HD ingår dock inte med som separat kanal i vårt HDTV-paket, utan ligger med för de kunder som abonnerar på Canal+-Total-paketet.
-------------------------------------------------------
Och fick ett, om möjligt, ännu mindre intressant svar:
-------------------------------------------------------
Hej och tack för ditt e-postmeddelande!
Tyvärr så har vi inte fått någon ytterligare information om när eller om Canal + Sport Hd kan finnas i vårt utbud.
Förhandlingar pågår och det kan tyvärr ta tid ibland.
Vi kan erbjuda en Hd Canal i Canal + paketet och det är Canal + film Hd i dagsläget.
Med vänlig hälsning
Com Hem AB
Kundservice
XXX XXXX
-------------------------------------------------------
Skickade då nästa mail:
-------------------------------------------------------
Hej,
Nu börjar jag bli lite irriterad - kan ingen ens läsa igenom hela meddelandena jag skickar? Jag har påpekat i två mail i rad att ni på flera ställen kallar "Canal+ Film HD" för "Canal+ HD" (jag undrar inte vilka kanaler som ingår i Canal+ paketet - det är jag smärtsamt medveten om). Jag tycker detta är vilseledande eftersom det antyder att Canal+ bara har en HD-kanal (som i så fall skulle sända både sport och film).
Att förhandlingar kan ta tid förstår jag men nu har det ju hållit på i minst åtta månader utan att någon ytterligare information kommit oss kunder (de som gör att Com Hem kan existera) tillhanda.
Med vänliga hälsningar,
-------------------------------------------------------
Nu fick jag ett lite bättre svar (men man kan ju inte säga att det känns som att det ser jätteljust ut)
-------------------------------------------------------
Hej och tack för ditt e-postmeddelande!
Läget är sådant att Canal+ Film HD förut var en mixkanal som fungerade som en promotionkanal för Canal+ Total paketet. Det du säger är rätt, kanalen heter numera Canal+ Film HD och inte Canal+ HD.
Förhandlingarna har dragit ut på tiden i och med att Canal+ håller på att göra relativt stora förändringar från sin sida. Tråkigt nog så hamnar "vi" vid sidan av. Kanalen är på väg.
Med vänlig hälsning
Com Hem AB
Kundservice
XXX XXXX
-------------------------------------------------------
Postad 22 september 2007 - 13:38
Postad 22 september 2007 - 13:42
Kom Canal+ Sport HD-loggan dit nyligen? Det kanske börjar röra på sig. Detta och Firmware-uppgradering till Humax Comhem HD-box är vad som saknas för att HDTV från CH verkligen ska bli något. Eller hårdare yttryckt, bli vad det skulle varit redan från start. Man borde lyckats lösa båda delarna i början på året, men nu har vi fått vänta ett drygt halvår till. Kanske blir det äntligen islossning nu.Legger merke til at Canal+ tidligere ikke har oppgitt at CANAL+SPORT HD inngår i CANAL+Total. Det gjør de nå: http://www.canalplus...ucts/index.html
Redigerat av ruhe, 22 september 2007 - 13:43.
Postad 22 september 2007 - 13:58
Tyvärr tror jag inte den kom dit så värst nyligen - har för mig att den fanns där när jag kollade för någon månad sen. Oavsett så har Canal+ Sport HD ingått i Canal+ Total (via Canal Digital) så länge kanalen funnits vad jag vet.Kom Canal+ Sport HD-loggan dit nyligen? Det kanske börjar röra på sig. Detta och Firmware-uppgradering till Humax Comhem HD-box är vad som saknas för att HDTV från CH verkligen ska bli något. Eller hårdare yttryckt, bli vad det skulle varit redan från start. Man borde lyckats lösa båda delarna i början på året, men nu har vi fått vänta ett drygt halvår till. Kanske blir det äntligen islossning nu.Legger merke til at Canal+ tidligere ikke har oppgitt at CANAL+SPORT HD inngår i CANAL+Total. Det gjør de nå: http://www.canalplus...ucts/index.html
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar