![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
Postad 20 april 2008 - 15:02
Postad 20 april 2008 - 15:49
Den har ju ingen HDMI-utgång. Ser ut som min gamla Humax-pvr men enbart en tuner.
oki men då va det inte den då

Postad 20 april 2008 - 16:04
Att manualen har dykt upp beror kanske på att Humax är på väg börja sälja den på den svenska marknaden (om de inte redan gör det sedan tidigare).
Om Com Hem skulle godkänna/ta in en HDTV-PVR från Humax så är det alltså osäkert om den skulle vara lik CXC-2000PVR eller CXHD-1000C i menyutseende och funktion, eller ingendera, beroende på chipset och hur mycket som skulle anpassas av Humax själva.
Om det skulle bli en box från Humax är det ju möjligt att den ser ut och fungerar helt annorlunda än deras tidigare boxar (bättre i så fall, får man hoppas...).
Postad 20 april 2008 - 16:09
CXC-2000PVR är en standardupplöst box; Humax motsvarighet till Samsung DCB-850P. Alltså inte något nytt. Att döma av menyerna har den liksom CX-FOX C chipset från NXP Semiconductor (f.d. Philips Semiconductor) och inte Conexant som CXHD-1000C.
Att manualen har dykt upp beror kanske på att Humax är på väg börja sälja den på den svenska marknaden (om de inte redan gör det sedan tidigare).
Om Com Hem skulle godkänna/ta in en HDTV-PVR från Humax så är det alltså osäkert om den skulle vara lik CXC-2000PVR eller CXHD-1000C i menyutseende och funktion, eller ingendera, beroende på chipset och hur mycket som skulle anpassas av Humax själva.
Om det skulle bli en box från Humax är det ju möjligt att den ser ut och fungerar helt annorlunda än deras tidigare boxar (bättre i så fall, får man hoppas...).
Problemet är att humax o ComHem har avtal ang box om Humax lanserar en hd-pvr box fins de risk att ComHem tar humax, nu har ju inte humax nån hd-pvr box alls om man kollar humax hemsidan!!!! jag tipar på att det blir en annan tillvärkare
Postad 20 april 2008 - 17:29
I nuläget har jag tv-small samt Canal+ Total och en drygt 2 år gammal Humax box. Dom har ju ett erbjudande nu med 8 favoriter och Canal+ Total, 3 fria månader och sedan 299:- i 24 mån. Det är inte så mkt mer än jag betalar för Small å Canal+ så jag är ju riktigt sugen på att hoppa på.
Tycker ni jag då ska satsa på HD boxen till detta för 995kr? Eller dyker den jäkla PVR boxen upp snart?
Man kanske kan deala med dom att jag binder mig på erbjudandet och väntar in PVR boxen och då får köpa den för ett rabatterat bindnings-pris.
Postad 20 april 2008 - 18:02
Hej på er! Någon som har något nytt att komma med om det dyker upp en HD Pvr box hos comhem snart?
I nuläget har jag tv-small samt Canal+ Total och en drygt 2 år gammal Humax box. Dom har ju ett erbjudande nu med 8 favoriter och Canal+ Total, 3 fria månader och sedan 299:- i 24 mån. Det är inte så mkt mer än jag betalar för Small å Canal+ så jag är ju riktigt sugen på att hoppa på.
Tycker ni jag då ska satsa på HD boxen till detta för 995kr? Eller dyker den jäkla PVR boxen upp snart?
Man kanske kan deala med dom att jag binder mig på erbjudandet och väntar in PVR boxen och då får köpa den för ett rabatterat bindnings-pris.
vill inte behöva gå in på vad som e bra o dåligt med hd boxen kan råda dig att läsa bara 2 sidor bakåt om en annan som frågade lika annars då tycker jag inte du ska binda upp dig på denna skit box utan avvänta på nya hd-pvr som kan komma vem vet
Postad 20 april 2008 - 19:35
Wasgo

Postad 21 april 2008 - 07:47
Wasgo, kan jag få Viasat Sport med Canal Digital? Om inte är Canal Digital ointressant! Jag blir så trött på predikandet om att byta. Om jag inte kan få innehållet jag vill ha, spelar det ju ingen roll hur snyggt allt annat är! Jag vill t ex inte se Göta Kanal 2 även om den finns tillgänglig i Next Gen HD!Ni som har söderläge på balkong eller villa bör överväga Canal Digital istället.
Wasgo
Postad 21 april 2008 - 10:25
nu är det ju så att det är det enda som skiljer kanalerna åt
signal 57%, kvalite 100%, = en kanal som går att se på
signal 52%, kvalite 100%, = en kanal med så mycket blockbildning och frysningar att det är omöjligt att se på
allt har ju fungerat ända tills jag uppdaterade mjukvaran till .15
anasazi jag lovar dig att det ÄR skillnad på bilden
Om det var c+ hd och tv4 hd som bråkade så är det inget fel i nätet..dessa ligger i olika frekvenser. Borde varit problem med fler kanaler isf. Har du testat en resett el återställning?
Såg att det är c+ sport hd..tror dessa ligger i samma frekvens.. Signalvärdena verkar vara ok så om inte resett el återställning hjälper så är det nog bara boxbyte som hjälper.
Redigerat av haihep, 21 april 2008 - 10:29.
Postad 21 april 2008 - 10:59
Börjar blir bli irriterad på frågorna om jag provat att byta antennkabel nu!!
Postad 21 april 2008 - 11:30
Sen är det klart lite kasst att det skiljer så mycket i bildkvalité på HD-sändningarna mellan Canal+ sport HD som har klockren bild och Canal+Film HD som inte alls når upp i en sådan hög upplösning men det beror ju som sagt på sändningarna som com hem får om jag fattat det rätt.
Postad 21 april 2008 - 15:03
(Kom på att jag personligen var en av dom första att köpa MP3 spelare iom mitt köp an MPMan direkt från Korea i slutet av 90-talet... Så någon riktig fegis är jag inte.)
Postad 21 april 2008 - 18:21
Jaha, du är frestad på att nappa på mitt erbjudande du fick tidigare. Nåväl vi säger väl 2000 kr så får du Humaxen med fjärrkontroll.
Postad 21 april 2008 - 18:46
Wasgo vad gör du här när du nu fått perfekt bild via Canal Digital ?
Jaha, du är frestad på att nappa på mitt erbjudande du fick tidigare. Nåväl vi säger väl 2000 kr så får du Humaxen med fjärrkontroll.
med fjärr wow

Postad 21 april 2008 - 19:07
Jag hänger här bara för att se hur det går för er!Wasgo vad gör du här när du nu fått perfekt bild via Canal Digital ?

Wasgo

Postad 21 april 2008 - 19:21
Viasat Sport finns dessvärre ej med i CD's utbud. Men en hel drös andra sportkanaler finns att tillgå för den som är intresserad.Wasgo, kan jag få Viasat Sport med Canal Digital? Om inte är Canal Digital ointressant! Jag blir så trött på predikandet om att byta. Om jag inte kan få innehållet jag vill ha, spelar det ju ingen roll hur snyggt allt annat är! Jag vill t ex inte se Göta Kanal 2 även om den finns tillgänglig i Next Gen HD!
Wasgo

Postad 21 april 2008 - 20:22
Viasat Sport finns dessvärre ej med i CD's utbud. Men en hel drös andra sportkanaler finns att tillgå för den som är intresserad.
Wasgo
inte lustigt igentligen med att viasats kanaler ej fins med i CD de har ju bråkat bl om tv3 i over 20år redan på multichoice innan det vart CanalDigital va ju det ett stort bråk om kanaler så ni som hoppas på viasat kanalera förutom tv3 i CD kan drömma sött
Postad 21 april 2008 - 20:35

Wasgo

Postad 21 april 2008 - 20:44
Det är ju bara att ta ner skiten när man har parabol.
Viasat, canaldigital och allt annat man kan komma över ..
Maveric

Postad 21 april 2008 - 20:42
Postad 21 april 2008 - 20:54
Jag med är trött. Jag har digital-TV via Comhem, via marknätet, via Telia IPTV och parabol med motorstyrning på balkongen så jag instämmer…man blir trött av att byta hela tiden.
Postad 21 april 2008 - 22:55
Jag förstår din inställning helt och fullt. Självklart ska man välja leverantör utifrån de preferenser man själv har.Wasgo: Det jag försöker få fram är att vi alla har olika orsaker för vårt val. Du vill ha bästa möjliga bild. Fine! Jag vill först och främst ha bästa möjliga innehåll enligt mina preferenser. Om det sen ser riktigt bra ut är det såklart inget jag tackar nej till. Jag är bara trött på kommentarerna kring att byta hela tiden. Sen om NFL-rättigheterna hamnar hos nån annan än Viasat 2012 så får jag väl se över mina val då! Sen så är jag f n nöjd med min Humax, men då kommer jag från ComHem analogt och då är allt bra!
Efter att jag köpt min plattv i december förra året testade jag först med en inomhusantenn och marksänd digitaltv och jämförde med den analoga signalen från ComHem jag har sen förut. Såg en betydlig kvalitetsskillnad redan där när jag hade god signal.
Jag kan inte uttala mig om bildkvalitén från Humax-boxen, men av alla klagomål att döma lär den inte vara tillfyllest varken som SD eller HD.
Vet bara att jag är kanonnöjd med den bild jag nu betalar för!
Wasgo

Postad 22 april 2008 - 07:27
Gjorde lite jämförelser vad gäller HD igår. Jämförde Canal+ Sport HD (Malmö-Halmstad) med en .ts från Superbowl i år (matad via VGA). Bägge ska vara 1080i såvitt jag vet och den stora skillnaden enligt mig var dåligt kameraarbete från Canal+ sida. Fokus låg på fel ställe under spelet. Gräset såg liknande ut och närbilder var jämförbara i kvalité. Allt detta på en Panasonic 42PV60. Sen om det är fel på mina ögon som inte ser alla brister må hända, men då får jag väl vara glad för det...
Redigerat av clnr, 22 april 2008 - 07:28.
Postad 22 april 2008 - 09:43
Postad 22 april 2008 - 09:47
Bilden från huvudkameran på örjansvall var inte bra håller jag med om. För mycket croma och väldigt skum fokusering/fokusdjup. Hoppas det var en engångsgrej.
Jag gjorde samma iaktagelser häromveckan när Örebro-Kalmar sändes på Canal+ sport HD. Jag skrev om det tidigare i den här tråden. Skärpdjupet var dåligt, samt att bilden vid panoreringar blev suddiga. Just att bilden blir skarpare vid panoreringar är ju annars fördelen med bra HDTV sändningar jämfört med vanlig SD TV. Så det var nog ingen engångsgrej.
Sen är det som redan konstaterat i den här tråden att den nya mjukvaran gör bilden suddigare i allmänhet och i synnerhet vid panoreringar. Varför vet jag inte, men den gamla mjukvaran led inte av just detta problem. Jag minns när jag tittade på friidrotts VM på SVT HD i augusti förra året. Det var en otrolig skärpa vid just panoreringar (även om man då fick colour banding i stället). Faktum är att jag inte sett samma skärpa vid panoreringar på någon HDTV sändning med den nya mjukvaran, som det var på friidrotts VM.
Redigerat av MacGam, 22 april 2008 - 10:00.
Postad 22 april 2008 - 19:06
så nu har även jag hunnit till steg boxbyte. tror jag det kommer att hjälpa. NEJ
men det kommer att föda mitt comhem hat
som onödigt vetande så ligger canal+ sport HD och tv4 HD i transportström 49
Postad 22 april 2008 - 21:05
Postad 23 april 2008 - 12:27
Postad 23 april 2008 - 13:37
Jeg vil gerne have Canal+ eller maaske andre kanalpakker der viser HD, men hvem er den bedste udbyder af HD og Digitalt TV i Sverige? Og kan jeg godt faa andre selv om mit antennestik er fra ComHem?
Mit TV har indgang til PCMCIA kort. Kan man faa tunere til det? Og hvad med MPEG4 i fremtiden?
Tak for hjaelpen...
Postad 23 april 2008 - 14:21
Postad 23 april 2008 - 19:36
Jeg er lige flyttet til Malmo fra Kobenhavn og soker lidt hjelp til Digitalt TV i Sverige. I mit hem er der et ComHem stik. Jeg har full HD plasma UDEN DVB-C tuner. Kan jeg bare kope hvilken som helst ekstern DVB-C eller skal jeg have fra ComHem. Jeg troede faktisk at mine kanaler allerede var digitalt via antennestikket, men nej.
Jeg vil gerne have Canal+ eller maaske andre kanalpakker der viser HD, men hvem er den bedste udbyder af HD og Digitalt TV i Sverige? Og kan jeg godt faa andre selv om mit antennestik er fra ComHem?
Mit TV har indgang til PCMCIA kort. Kan man faa tunere til det? Og hvad med MPEG4 i fremtiden?
Tak for hjaelpen...
Hej och välkommen till Sverige

När det gäller HD från ComHem måste du använda deras box för dom har parat ihop kortet med sin box så det fungerar endast med den. När det gäller vanlig digital-tv (SDTV) fungerar nog de flesta digital-tvboxar (rätta mig någon om jag har fel).
Andra svenska leverantörer av digital-tv är Boxer (marknätet), ViaSat (parabol) och Canal Digital (kabel och parabol). Sen finns det några andra som erbjuder digital-tv över bredbandet som t.ex Telia och Bredbandsbolaget.
Postad 23 april 2008 - 19:51
Jag tror att detta inlägg kommer att reta upp många av er.
På över 200 sidor av den här tråden klagar och gnäller många av er på ComHem och deras box Humax CXHD-1000C.
Tyvärr får de flesta av er inte röven ur vagnen och lämnar in en anmälan till ARN. Mig veterligen är det endast MacGam och jag som lämnat in en anmälan till ARN. I min anmälan kräver jag att ComHem levererar en fungerande box av annat fabrikat och har dessutom hänvisat till den här tråden, eftersom inläggen i den påvisar att felet med boxen är generellt.
ComHem är mycket väl medvetna över att de levererar en tjänst som inte uppfyller de löften de ger i sin marknadsföring. Trots det påstår CH att det endast är "vissa kunder" som upplever problem med boxen, se nedanstående inlägg till ARN av en av CH's jurister angående min anmälan.
Nu är det bara en av två saker för er att göra:
Alternativ 1: Skicka in en anmälan till ARN och referera till min anmälan 2008-1151 NS
Alternativ 2: Sluta gnälla över boxen och gilla läget
Nu får det vara slut på tandlösa gnäll och påhopp på ComHem, det ger ingenting. Vill ni ha en förändring, AGERA!
Citat ur CH's svar till ARN:
" De problem anmälaren upplever med den HDTV-box som Com Hem tillhandahåller förekommer endast hos vissa kunder och är i motsats till anmälarens påståenden inte generella. Många kunder upplever inga problem med HDTV-boxen och de uppgraderingar som har gjorts av programvaran har avhjälpt eventuella problem som många kunder har upplevt.
Com Hem har även vid flertalet tillfällen upplyst anmälaren om att Com Hem inte har en HDTV-box av annat märke att erbjuda."
/ Hasse
Redigerat av hlundin, 23 april 2008 - 20:53.
Postad 23 april 2008 - 20:06
MEN - ikväll har jag äntligen själv hittat felet och det var egentligen pinsamt enkelt. Den trådlösa routern stod helt enkelt för nära och störde Humax-boxen på bara denna enda kanal. En liten flytt åt sidan och störningarna försvann.
Hoppas det här kan vara till någon hjälp!?
Postad 23 april 2008 - 21:44
Har haft problem med svåra blockbildningar, frysningar och hackigt ljud på Canal+ Sport HD sedan kanalen lanserades. Comhem föreslog alla dom vanliga sakerna: kolla antennsladd, nollställ boxen etc. Inget hjälpte.
MEN - ikväll har jag äntligen själv hittat felet och det var egentligen pinsamt enkelt. Den trådlösa routern stod helt enkelt för nära och störde Humax-boxen på bara denna enda kanal. En liten flytt åt sidan och störningarna försvann.
Hoppas det här kan vara till någon hjälp!?
nä, sluta med dessa fixar....... jag är sååå trött
Postad 23 april 2008 - 21:51
Inte omöjligt att instrålning kan ske faktiskt. Då brukar det störa en frekvens..dvs en transportström.nä, sluta med dessa fixar....... jag är sååå trött
Redigerat av haihep, 23 april 2008 - 21:52.
Postad 23 april 2008 - 22:32
" De problem anmälaren upplever med den HDTV-box som Com Hem tillhandahåller förekommer endast hos vissa kunder och är i motsats till anmälarens påståenden inte generella. Många kunder upplever inga problem med HDTV-boxen och de uppgraderingar som har gjorts av programvaran har avhjälpt eventuella problem som många kunder har upplevt.
Com Hem har även vid flertalet tillfällen upplyst anmälaren om att Com Hem inte har en HDTV-box av annat märke att erbjuda."
Går det att svara på Comhems svar så är det väl bara att säga att boxens fel rör ALLA boxar, att alla användare inte märker/bryr sig om felen är en annan femma.
Och att de inte har en annan box är ju bara goddagyxskaft, poängen var ju att de borde fixa det.
Postad 24 april 2008 - 07:27
Har ni precis som jag haft sjuk blockbildning och pixelsjok stora som te-kakor? Jag har inte haft såna stora problem med sändningarna tidigare, visst har det funnits tendenser men det här var nästan helt o-tittbart!!!.
Postad 24 april 2008 - 07:45
Håller med .. sluta upp med alla förklaringar på vad som kan vara fel i egna hemmet.
Det är antingen fel på box h-tet eller comhems sändningar.
Har ni hällt kaffe i boxen, så är det ett isolerat fel inget som berör boxen eller
alla oss andra. DET ÄR FEL PÅ BOXEN DET ÄR FEL I COMHEMS SÄNDNINGAR .
Man måsta felanmäla .. gör ni det ?
Maveric

Redigerat av Unregistered1103, 24 april 2008 - 07:48.
Postad 24 april 2008 - 09:24
Postad 24 april 2008 - 10:11
Hej!
Nu är det bara en av två saker för er att göra:
Alternativ 1: Skicka in en anmälan till ARN och referera till min anmälan 2008-1151 NS
Alternativ 2: Sluta gnälla över boxen och gilla läget
Nu får det vara slut på tandlösa gnäll och påhopp på ComHem, det ger ingenting. Vill ni ha en förändring, AGERA!
Citat ur CH's svar till ARN:
/ Hasse
Håller med Hasse till 100% 1!
Vet inte hur många gånger jag har sagt det här i tråden, men det här med att bara vissa upplever problem med boxen är ren och skär lögn från Comhems sida. Detta stärks av det uttalande Comhem gjorde på sin hemsida i samband med senaste mjukvaruuppdateringe. Där står " Den 13 mars lanserar vi ny mjukvara, version 1.00.15. För dig som kund innebär det här avsevärt förbättrad bildkvalitet." Var det bara vissa som hade problem? Är det bara vissa som får avsevärt förbättrad bildkvalitet? "För dig som kund"? Är det inte alla kunder som får avsevärt bättre bildkvalitet. Nä, detta är bara ett bevis på Comhems bedrägliga beteende. Detta uttalande går inteihop med Comhems svar till ARN ovan. Men det är klart, är man så fyllda av hemlighetsmakeri och lögner, så blir det svårt att hålla ihop storyn till slut. Får hoppas att ARN genomskådar detta.
De har också plockat bort all tidigare information om mjukvaruuppdateringarna på deras hemsida. Undrar varför

Tur att man tog skärmdumpar. Dessa är också skickade till ARN.

Jag har haft samma skit på viasat och det verkar aldrig bli avhjälpt.
Håller med .. sluta upp med alla förklaringar på vad som kan vara fel i egna hemmet.
Det är antingen fel på box h-tet eller comhems sändningar.
Har ni hällt kaffe i boxen, så är det ett isolerat fel inget som berör boxen eller
alla oss andra. DET ÄR FEL PÅ BOXEN DET ÄR FEL I COMHEMS SÄNDNINGAR .
Man måsta felanmäla .. gör ni det ?
Maveric
Håller med till 100% 2!
Det räcker dock inte med att felanmäla. Anmäl till ARN!
Redigerat av MacGam, 24 april 2008 - 10:17.
Postad 24 april 2008 - 10:14
Jag har felanmält, men man tröttnar ju snabbt pga av dessa goddag-yxskaft svar. "Pröva att göra boxen strömlös...", "Pröva en annan antennkabel..." osv
Men, att göra boxen strömlkös fungerar faktiskt till 100 %! Gör du det, och håller den strömlös, så har du inga problem alls med dålig bildkvalitet på någon kanal. Ok, tekniskt sett har du ingen bild alls, eftersom det inte går att titta på TV utan ström, men de problem du haft tidigare syns det ju inte ett spår av. Så det tycker jag är den bästa lösning ComHem kommit på hittills.
Dock, måste rekänna att efter ett par timmar av att titta på en svart TV blir det en aning enformigt. Och.... frugan vill att vi ska prata! Usch.... kanske inte var en bra lösning trots allt....
Postad 24 april 2008 - 10:22
Men, att göra boxen strömlkös fungerar faktiskt till 100 %! Gör du det, och håller den strömlös, så har du inga problem alls med dålig bildkvalitet på någon kanal. Ok, tekniskt sett har du ingen bild alls, eftersom det inte går att titta på TV utan ström, men de problem du haft tidigare syns det ju inte ett spår av. Så det tycker jag är den bästa lösning ComHem kommit på hittills.
Dock, måste rekänna att efter ett par timmar av att titta på en svart TV blir det en aning enformigt. Och.... frugan vill att vi ska prata! Usch.... kanske inte var en bra lösning trots allt....

Jag har provat detta. Jag upplevde dock vissa problem med svärtan. Men det kanske bara är min box det är fel på

Redigerat av MacGam, 24 april 2008 - 13:00.
Postad 24 april 2008 - 10:45
Enligt teknikerna på Viasats MCR är det ett problem hos Com Hem och bilden bör alltså vara bra för de som har kanalen via Viasat-parabol. Felanmäl till Com Hem!Hur har ni som följt Champions League semifinalerna på Viasat Sport HD tisdag och onsdag upplevt sändningarna?
Har ni precis som jag haft sjuk blockbildning och pixelsjok stora som te-kakor? Jag har inte haft såna stora problem med sändningarna tidigare, visst har det funnits tendenser men det här var nästan helt o-tittbart!!!.
Postad 24 april 2008 - 11:58

Postad 24 april 2008 - 12:24
Postad 24 april 2008 - 13:56
Nu har jag för tredje gången i samma ärende försökt tala om för Comhems kundservice att det inte är problem med min antennsladd, utan att det är ett generellt problem med Viasat Sport HD. Hoppas att de förstår nu.
Ojojojoj nu kommer en lång utläggning:
För två vekcor sedan "försvann" bilden på TV1000HD och viasat sportHD (läs inlägg under tv-program)
Felanmälde till comhem, dom ställde 14 motfrågor och jag svarade givetvis att jag bara använde deras sladdar + testat den svindyra hamasladden man var tvungen att köpa på Expert.
Ingenting hände på några dagar så jag ringde igen, fick förklara allt från början (har dom ingen ärendedatabas??).
Den killen sa att han trodde (!?!?) det var ett problem med viasat och lovade återkomma.
Ingenting hände på två dagar. Nu började jag bli trött så jag testade med min 50m! långa hemakontakterade biltema sladd från ett annat comhemuttag i lägenheten då fungerade det! jag fick se andra halvlek av liverpool-chelsea i HD!!
För att hjälp ComHem på traven så ringde jag dagen efter och skulle förklara för dom att det förmodligen var mitt vägguttag som var kajko. Den stjärnan kallade antennsladd för HDMI kabel och bad mig testa min "hemmagjorda" sladd i TV-rummets antennuttag. Jag bad honom nästan att fara åt #¤%#%#¤%.
Så innan ManU matchen igår så kontakterade jag själv om ComHemuttaget.
Voila´ - det blev bild !!!
Klåparna som hade kontakterat uttaget hade klämt fast foljeskärmen med signalledaren. Sickna puckon!
Inte konstigt jag aldrig haft vidare värst bra analog ComHembild.
ComHem ringde idag och frågade hur dom skulle göra med min felanmälan !?!?
Jag sa att jag fixade deras problem själv (var nära att fråga vart jag skulle skicka fakturan).
En reflektion är att på just dessa två kanaler är det faktiskt sämre siganalstyrka och signalkvalité än ngn annan kanal.
Så kontrollera era vägguttag där hemma, för det lilla kan faktiskt göra susen på dessa kanaler.
over
rob
Postad 24 april 2008 - 14:05
Postad 24 april 2008 - 14:26
Hur har ni som följt Champions League semifinalerna på Viasat Sport HD tisdag och onsdag upplevt sändningarna?
Hej
Jag måste dock säga att störningarna inte alls var som tidigare.
Det var tittbart. Bollen fick en vit "skugga"

Men det var inte som förut med flera frysningar/minut.
¨rob
Postad 25 april 2008 - 06:20
Hur har ni som följt Champions League semifinalerna på Viasat Sport HD tisdag och onsdag upplevt sändningarna?
Jag har som sagt inte Comhem men jag upplevde sändningarna på TV6 tisdag och onsdag var mycket sämre än tidigare sändingar av Champions League.
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar