* Officiell tråd - Pioneer G9
7510 svar till detta ämne
Postad 17 februari 2010 - 15:12
Unregistered0e7e2661
-
Unregistered0e7e2661
-
Amatör
-
-
55 inlägg
Vi tittar nog rätt mycket på TV, blir iaf några timmar varje dag i ett års tid. Sedan så är ju fan allt textat, så det har nog blivit en del slitage.
Mina inställningar är (hämtade från huvudet, dock rätt säker):
Kontrast: 34-35
Skärpa: -15
Ljus: 0
Oribter: Läge2, ställdes dock ned till Läge1 igår
Läge: Användare, dock inga extrema värden som ni ser
Setupen ovan har jag kört med sedan vecka1
Tycker även att det låter konstigt att det kommer att lägga sig med tiden, då problemet bara har blivit värre och värre sedan i höstas (då jag först upptäckte de första spåren).
Kanske skall ha lite is i magen, men det har iaf inte blivit bättre på 4-6 månader.
Redigerat av Unregistered0e7e2661, 17 februari 2010 - 15:14.
Postad 17 februari 2010 - 15:32
zyberzeke
-
zyberzeke
-
Användare
-
-
138 inlägg
Det där ser jag på min 5090h också. Väldigt störande men jag upptäckte nyligen att det inte är ett dugg bättre på bio. Jag vet inte om jag är överkänslig och ser detta bara på grund av att jag verkligen kollar efter det men det stör vilket som väldigt mycket. För min del skulle jag inte alls vara säker på att just denna del är bättre på pio än din Panna. Men jag är inte något proffs utan resonerar bara så på grund av att jag har svårt att se att det skulle kunna vara sämre utan att folk lämnade tillbaka sina apparater.
Min finns i Enköpingstrakten och du är välkommen hit och kolla på den om du har vägarna förbi, pm a mig telefonnummer isf.
/Danne
Tjena Danne, Tack för erbjudandet, Jag köpte dock en 600-A i november så jag är inte av så stort behov av en demonstration. Fruktansvärt nöjd över bilden, och nu i OS tider är det grymt kul med hd utsändning.
Postad 17 februari 2010 - 20:58
sensei
-
sensei
-
Användare
-
-
115 inlägg
Ni som väljer bort orbiter läget 2, blir ni seriöst störda av den? Väldigt intressant i så fall, jag märker den överhuvud taget inte -- annat än att skrivbordet då och då i windows inte är 100% "kant i kant". Med filmvisning märker jag inget alls.
Postad 18 februari 2010 - 11:57
Unregistered8894d32d
-
Unregistered8894d32d
-
Amatör
-
-
85 inlägg
Tjena Danne, Tack för erbjudandet, Jag köpte dock en 600-A i november så jag är inte av så stort behov av en demonstration.   Jag kanske ska kolla datumen på posterna som jag svarar på. Grattis till tvn! Ni som väljer bort orbiter läget 2, blir ni seriöst störda av den? Väldigt intressant i så fall, jag märker den överhuvud taget inte -- annat än att skrivbordet då och då i windows inte är 100% "kant i kant". Med filmvisning märker jag inget alls.
Jag kör också orbiter läge 2 och man kan ibland se att bilden rycker till när det är statiska bilder men inte i vanlig sändning. Jag kör det då det inte stör mig alls och det borde ju vara lite bättre om man någon gång glömmer tvn på och det blir någon stillbild.
Postad 18 februari 2010 - 21:32
trumtajkon
-
trumtajkon
-
Amatör
-
-
64 inlägg
Jag kanske ska kolla datumen på posterna som jag svarar på. Grattis till tvn!
Jag kör också orbiter läge 2 och man kan ibland se att bilden rycker till när det är statiska bilder men inte i vanlig sändning. Jag kör det då det inte stör mig alls och det borde ju vara lite bättre om man någon gång glömmer tvn på och det blir någon stillbild.
Orbiter 2 påverkar alla lägen, orbiter 1 påverkar alla lägen utom "dot-by-dot"
Postad 19 februari 2010 - 12:26
sensei
-
sensei
-
Användare
-
-
115 inlägg
Tycker att det är en konstig valmöjlighet av pioneer. Antingen vill man väl ha orbiter eller inte liksom. Det, och att jag inte kan stänga av den blå lysdioden som enbart ser billig ut är väl det enda jag inte är helt nöjd med. I-landsproblem, kanske.
Postad 19 februari 2010 - 12:30
Salmonboy
-
Salmonboy
-
Forumräv
-
-
907 inlägg
Tycker att det är en konstig valmöjlighet av pioneer. Antingen vill man väl ha orbiter eller inte liksom. Det, och att jag inte kan stänga av den blå lysdioden som enbart ser billig ut är väl det enda jag inte är helt nöjd med. I-landsproblem, kanske.
Jag tycker det är ganska bra faktiskt. Jag vill inte att min skärm flyttar sig när jag tittar på blu-ray-filmer eller spelar TV-spel. Men bryr mig inte så mycket om det gör det när jag tittar på vanlig TV. Skitbra funktion tycker jag
Postad 20 februari 2010 - 14:07
trumtajkon
-
trumtajkon
-
Amatör
-
-
64 inlägg
Jag tycker det är ganska bra faktiskt. Jag vill inte att min skärm flyttar sig när jag tittar på blu-ray-filmer eller spelar TV-spel. Men bryr mig inte så mycket om det gör det när jag tittar på vanlig TV. Skitbra funktion tycker jag 
Håller med dig, det är ju egentligen bara när man kör dot-by-dot som man märker av orbitern (om man kör den i läge 2). Jag trodde faktiskt att det var något fel på min tv i början eftersom jag fick svarta ränder på olika kanter  Men nu kör jag den på läge 1 och allt är frid och fröjd
Postad 05 mars 2010 - 18:59
Deshsko
-
Deshsko
-
Wannabe
-
-
42 inlägg
Tjenare.
Sitter och ska kolla på en DVD film via datorn, och tänkte ändra lite i ljusstyrkan men jag kommer inte åt den. Men slår jag över till dom vanliga kanalerna ifrån väggen så kan jag ändra!?! Hur ska jag då kunna optimera bilden när jag vill se på dvd via datorn?
Postad 05 mars 2010 - 19:22
Salmonboy
-
Salmonboy
-
Forumräv
-
-
907 inlägg
Tjenare. Sitter och ska kolla på en DVD film via datorn, och tänkte ändra lite i ljusstyrkan men jag kommer inte åt den. Men slår jag över till dom vanliga kanalerna ifrån väggen så kan jag ändra!?! Hur ska jag då kunna optimera bilden när jag vill se på dvd via datorn?
Hänger lite på vad du använder dig av för typ av ingång på TV:n. Har för mig att du kan ändra från PC-läge till video-läge, så kan du ändra allting precis som vanligt. Har min TV inställd på engelska menyer och minns inte vas de heter på svenska bara
Postad 06 mars 2010 - 10:21
Deshsko
-
Deshsko
-
Wannabe
-
-
42 inlägg
Citera(Deshsko @ Mar 5 2010, 18:59 )
Tjenare.
Sitter och ska kolla på en DVD film via datorn, och tänkte ändra lite i ljusstyrkan men jag kommer inte åt den. Men slår jag över till dom vanliga kanalerna ifrån väggen så kan jag ändra!?! Hur ska jag då kunna optimera bilden när jag vill se på dvd via datorn?
________________________________________________________________________________
Hänger lite på vad du använder dig av för typ av ingång på TV:n. Har för mig att du kan ändra från PC-läge till video-läge, så kan du ändra allting precis som vanligt. Har min TV inställd på engelska menyer och minns inte vas de heter på svenska bara
________________________________________________________________________________
Redigerat av Deshsko, 06 mars 2010 - 10:22.
Postad 06 mars 2010 - 12:49
kotten33
-
kotten33
-
Beroende
-
-
1 039 inlägg
Har nu haft min 5090 i ca 1.5 år utan problem. Den fungerar fortfarande bra, men en lustig sak har börjat hända lite då och då.
När man tex stänger av tv´n så hör man ju ett slags klickande, som ett relä ungefär. Detta ljud kan även komma om tv´n redan är avstängd (standby). Tex, jag stänger av tv´n (standby) på kvällen och sedan på morgonen när jag bara sitter i soffan, tv´n fortfarande i standby sedan gårdagen, så kan detta klickande ljud komma helt plötsligt. Det är som tv´n inte riktigt stängde av sig dagen innan, men jag hör ju alltid detta klickande ljud när jag stänger av den, så nu har det börjat bli två klickande ljud vid avstängning.
Kanske inget jätteproblem, bara den inte är på väg att gå sönder.
Postad 09 mars 2010 - 22:23
Peterrrrr
-
Peterrrrr
-
Beroende
-
-
1 243 inlägg
Har märkt att rullande text hackar lite på vanligt sd-material, kör avancerat på pure cinema och aktiveringsläge 2 nu.
Postad 09 mars 2010 - 23:49
Zero
-
Zero
-
Beroende
-
-
1 272 inlägg
Har haft min nya pioneer i ungefär ett år nu och vill bara säga hur jäkla nöjd jag är med denna tv, ångrar inte en sekund att jag slog till på en 60" när jag skulle handla. Fast jag kan erkänna att det krävdes lite velande fram och tillbaka, men nu sitter man här nöjd som fan att man slog till innan det var försent. Sorry för off topic men kände att jag bara ville skriva hur nöjd jag är
Postad 10 mars 2010 - 13:09
Salmonboy
-
Salmonboy
-
Forumräv
-
-
907 inlägg
Har haft min nya pioneer i ungefär ett år nu och vill bara säga hur jäkla nöjd jag är med denna tv,
Postad 10 mars 2010 - 13:45
Veritas
-
Veritas
-
Forumräv
-
-
581 inlägg
Har nu haft min 5090 i ca 1.5 år utan problem. Den fungerar fortfarande bra, men en lustig sak har börjat hända lite då och då.
När man tex stänger av tv´n så hör man ju ett slags klickande, som ett relä ungefär. Detta ljud kan även komma om tv´n redan är avstängd (standby). Tex, jag stänger av tv´n (standby) på kvällen och sedan på morgonen när jag bara sitter i soffan, tv´n fortfarande i standby sedan gårdagen, så kan detta klickande ljud komma helt plötsligt. Det är som tv´n inte riktigt stängde av sig dagen innan, men jag hör ju alltid detta klickande ljud när jag stänger av den, så nu har det börjat bli två klickande ljud vid avstängning.
Kanske inget jätteproblem, bara den inte är på väg att gå sönder.
Jag har rätt nära mellan sovrum och vardagsrum och min 5090 "klickar" ibland på natten, jag tror (obs!) att TV:n vaknar från stand-by för att kolla om det finns någon uppgradering att ladda ned till den inbyggda digitalboxen. Efter några minuter klickar det igen och då gissar jag att den är klar med sökningen och återgår till stand-by. När jag under en period hade dragit ur antennkabeln så slutade den klicka.
Redigerat av Veritas, 10 mars 2010 - 14:12.
Postad 10 mars 2010 - 13:54
Unregisteredcab460d8
-
Unregisteredcab460d8
-
Forumräv
-
-
701 inlägg
Har märkt att rullande text hackar lite på vanligt sd-material, kör avancerat på pure cinema och aktiveringsläge 2 nu.
På TV sändningar? Drive Mode 2 + Pure Cinema Advanced är en konstig kombo, sätt P.C. på Off.
Postad 10 mars 2010 - 14:45
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22 887 inlägg
Mmm...det går att se på sport ibland oxå att Standard/Advanced inte ger riktigt lika snygga panoreringar som Off.
Vilket är sunkigt eftersom man vid filmbaserade tv-sändingar (och Pion står för deinterlace) garanterat tappar upplösning om man inte gör Standard/Advanced. Är rätt trött på Pios yxiga bildprocessing...
Om det är amerikanska program du sett det på så kan det ju dock vara så att det hackar pga det (60->50 hz konvertering), dvs inte tv:ns fel.
Postad 11 mars 2010 - 09:17
Wolfy
-
Wolfy
-
Veteran
-
-
1 667 inlägg
Hehehe... paccis håller på att övertyga sig själv om att det är dags att uppgradera.
Postad 11 mars 2010 - 12:09
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22 887 inlägg
Ja en extern videoprocessor vore inte dumt...
Postad 11 mars 2010 - 13:14
Wolfy
-
Wolfy
-
Veteran
-
-
1 667 inlägg
Jepp, synd att de i mitt tycke är väl dyra, men visst skulle det vara mumma.
Postad 18 mars 2010 - 13:13
Evolution101
-
Evolution101
-
Wannabe
-
-
31 inlägg
Jag har inte tid att plöja genom tråden (har redan gjort så vad gäller Pana och LG trådarna) varför jag ber er om överseende och hänsyn till min, kanske i i era ögon, rätt bekväma fråga.
Den lyder helt enkelt, tjänar jag mer på att köpa en Pioneer 5090, 50 tummare, idag istället för någon av Panasonics nya plasmamodeller? Vad tror ni?
Postad 18 mars 2010 - 14:14
Raymond Luxury Yacht
-
Raymond Luxury Yacht
-
Användare
-
-
114 inlägg
Evolution: antar att du läst tester och användaromdömen så mitt råd är att (som jag gjorde) jämföra själv; be att få demo med ungefär samma uppsättning som du själv har eller låna hem. En del butiker envisas med att bara köra bluray skivor på demo men standardupplöst (TV, DVD) kan vara mycket avslöjande... Kan bara säga att jag är helnöjd med min 5090 oavsett bildkälla En fråga från mig: någon som har erfarenhet av Canal Digital via satellit? Funderar på att byta från boxer men är lite fundersam över deras HD-boxar, vad jag förstår skalar boxarna upp standardupplöst material; jag vill naturligtvis att min 5090 skall göra det. Tacksam för svar!
Redigerat av Raymond Luxury Yacht, 18 mars 2010 - 14:15.
Postad 18 mars 2010 - 17:11
Enator
-
Enator
-
Guru
-
-
4 026 inlägg
Jag har inte tid att plöja genom tråden (har redan gjort så vad gäller Pana och LG trådarna) varför jag ber er om överseende och hänsyn till min, kanske i i era ögon, rätt bekväma fråga.
Den lyder helt enkelt, tjänar jag mer på att köpa en Pioneer 5090, 50 tummare, idag istället för någon av Panasonics nya plasmamodeller? Vad tror ni?
Jag har G9 och har köpt den för ca 2 år sedan och kommer inte bytta den mot Panna. Så satsa på den. Sist var jag på bio och tittade på Avatar 3D och blev så besviken på svärta som jag såg där och lämnade salongen efter en halv timme. Jag får bättre 3D på min Pio än där på bio.
Postad 27 mars 2010 - 02:05
Rolle
-
Rolle
-
Wannabe
-
-
22 inlägg
Mmm...det går att se på sport ibland oxå att Standard/Advanced inte ger riktigt lika snygga panoreringar som Off. Vilket är sunkigt eftersom man vid filmbaserade tv-sändingar (och Pion står för deinterlace) garanterat tappar upplösning om man inte gör Standard/Advanced. Är rätt trött på Pios yxiga bildprocessing...
Jag blev så trött på hackandet at jag köpte en Epson TW-5500 projektor. Den har, i motsatts till Pio, fantastisk bildprosessering med välfungerande frameinterpolation som gör underverk med filmmaterial. Nu använder jag bara Pion till rena tv sändningar och knappt nog det.
Postad 07 april 2010 - 14:08
Unregisteredab09a1aa
-
Unregisteredab09a1aa
-
Amatör
-
-
73 inlägg
Antar att det inte kommer att gå att uppdatera 5090/5090H så den blir 3D-kompatibel?
Postad 07 april 2010 - 17:54
Enator
-
Enator
-
Guru
-
-
4 026 inlägg
Pio har lovat att göra det
Postad 07 april 2010 - 18:09
Avicii
-
Avicii
-
Beroende
-
-
1 167 inlägg
Pio har lovat att göra det 
Byta/uppgradera den inbyggda DVB-T till DVB-T2 också?
Postad 07 april 2010 - 19:38
Enator
-
Enator
-
Guru
-
-
4 026 inlägg
Och fixa den interna hd-tvboxen att den skall fungera med Canal Digital utan problem
Postad 07 april 2010 - 21:52
Zero
-
Zero
-
Beroende
-
-
1 272 inlägg
Det skall tydligen även komma en mjukvaru uppdatering som tar bort allt buzz ifrån Pioneers plasmor
Postad 20 april 2010 - 08:20
pimmp
-
pimmp
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
Har köpt CD godkänd ca modul men inte fått bild ännu, väntar på att cd skall låsa upp den
Postad 20 april 2010 - 08:24
Ola Thomasson
-
Ola Thomasson
-
Forumräv
-
-
974 inlägg
Det skall tydligen även komma en mjukvaru uppdatering som tar bort allt buzz ifrån Pioneers plasmor 
Det hade varit jättebra om jag nu hade stört mig på det, nu tycker jag ju att allt annat brus och ljud runtikring mig stör mig mer än vad det gör. Hade gärna sett en liten update på mediefunktionen istället, kanske något annat roligt  Men det är riktigt fint att det fortfarande släpps uppdateringar till tvn! Väntar med spänning på hur Pimmps försök går nu med CD modulen, fungerar det så lägger jag en beställning direkt.
Postad 20 april 2010 - 14:46
Enator
-
Enator
-
Guru
-
-
4 026 inlägg
Har köpt CD godkänd ca modul men inte fått bild ännu, väntar på att cd skall låsa upp den
Vi vill veta hur det gick. Får du störningar i HD-kanaler eller inte??????
Postad 21 april 2010 - 07:26
Ola Thomasson
-
Ola Thomasson
-
Forumräv
-
-
974 inlägg
Vi vill veta hur det gick. Får du störningar i HD-kanaler eller inte?????? 
Väldigt nyfiken!
Postad 21 april 2010 - 11:54
Enator
-
Enator
-
Guru
-
-
4 026 inlägg
Väldigt nyfiken!
Jaaaaaaa säg att den fungerar
Postad 23 april 2010 - 13:50
pimmp
-
pimmp
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
Jag har varit i kontakt med CD och den borde vara upplåst vid det här laget...... Svart i rutan är vad jag har.
Har testat den i min gamla reciever och där fungerar textningen men ingen bild, inget ljud.
Enligt CD ska den bara funka i Samsung tv det vet dom med säkerhet. Tycker det är skumt då ca modulen enbart skall koda upp signalen, resten sköter ju parabolrecievern.
Resultat hittills -->svart<--
Postad 23 april 2010 - 14:01
Ola Thomasson
-
Ola Thomasson
-
Forumräv
-
-
974 inlägg
Jag har varit i kontakt med CD och den borde vara upplåst vid det här laget...... Svart i rutan är vad jag har. Har testat den i min gamla reciever och där fungerar textningen men ingen bild, inget ljud. Enligt CD ska den bara funka i Samsung tv det vet dom med säkerhet. Tycker det är skumt då ca modulen enbart skall koda upp signalen, resten sköter ju parabolrecievern. Resultat hittills -->svart<--
Kanon att du tar dig tid och svarar, då ger jag inte upp hoppet ännu. Vore ju fint att slippa alla apparater runt tvn.
Postad 23 april 2010 - 14:24
Enator
-
Enator
-
Guru
-
-
4 026 inlägg
Jag har varit i kontakt med CD och den borde vara upplåst vid det här laget...... Svart i rutan är vad jag har. Har testat den i min gamla reciever och där fungerar textningen men ingen bild, inget ljud. Enligt CD ska den bara funka i Samsung tv det vet dom med säkerhet. Tycker det är skumt då ca modulen enbart skall koda upp signalen, resten sköter ju parabolrecievern. Resultat hittills -->svart<--
haa haa min egen ca-modul fungerar bättre än CDs ca-modul då  Kanon att du tar dig tid och svarar, då ger jag inte upp hoppet ännu. Vore ju fint att slippa alla apparater runt tvn.
heee hee i två år har jag inte givit upp hoppet
Postad 23 april 2010 - 14:32
Ola Thomasson
-
Ola Thomasson
-
Forumräv
-
-
974 inlägg
heee hee i två år har jag inte givit upp hoppet 
Av någon idiotisk anledning så väntade jag oerhört länge med att köpa märket jag hade tänkt att köpa från första början. Köpte ju min i slutet av förra året, insåg rätt snart att jag varit mycket lurad innan. Alla tekniker har väl sina för och nackdelar, men denna tv är nog den enda pryl jag någonsin ägt som jag har varit och är nöjd med. Vad jag vill säga är väl att jag har inte haft behovet så länge, men jag ser gärna att jag kan se på sat-tv direkt via tvn för att slippa dekodrar. Köpte till högtalarna som är tillbehör till tvn, kopplade min velodyne 1200r direkt i tvn. Det resulterade i att jag slängde ut mitt "hembio" system direkt Idealt vore att bara behöva tvns mediabox + ps3 i tv-bänken.
Postad 23 april 2010 - 14:52
Enator
-
Enator
-
Guru
-
-
4 026 inlägg
Jag kommer att köpa en ca-modul så fort jag hittar någon som säljer den. Men det verkar det är fortfarande bristvara efter mer än ett år när dem presenterade själva produkten
Postad 24 april 2010 - 00:08
Salmonboy
-
Salmonboy
-
Forumräv
-
-
907 inlägg
Vet inte varför jag skriver detta, och varför jag gör det här, men det är väl här, och i denna tråden jag känner mig lite hemma
Tittade nyss på Avatar på blu-ray här hemma, då jag vägrat att se den på bio.
Jag bara satt och gapade som en liten fågelunge i princip hela filmen. Har aldrig sett på maken till bildkvalitet i en film. Jag var helt förlorad i filmen och dess visuella eskapader. En film som denna var jag rädd att den skulle kännas krystad och ha blåskärms-syndromet (läs: George Lucas senaste alster inom SW-filmerna).
Detta var för mig 2000-talets Star Wars och jag älskade det.
Varför skriver jag då detta?
Av anledningen att jag aldrig tidigare njutit av min TV såhär mycket någonsin. Vilken otrolig jä...himla bra bild. Pixel-perfektion, fast i film.
3D?
Hela filmen kändes ändå som 3D i mitt vardagsrum, med det sanslösa djup i bilden som filmen tillsammans med TV:n lyckades visa mina ont anande ögon.
WOW!
Har du en Pio, behövs ingen Bio!
Tack för mig och godnatt!
Postad 24 april 2010 - 07:46
Enator
-
Enator
-
Guru
-
-
4 026 inlägg
Ja det var därför ville jag lämna biosalen bara efter 15min när Avatar visade på bio. Jag har mycket bättre bild hemma med min Pio än på bio
Postad 24 april 2010 - 10:10
twebbas
-
twebbas
-
Veteran
-
-
1 820 inlägg
Ja det var därför ville jag lämna biosalen bara efter 15min när Avatar visade på bio. Jag har mycket bättre bild hemma med min Pio än på bio 
Hoppar in i tråden igen. Nu har jag haft min 500A sedan i höstas, och visst blir man bortskämd. Bilden på biograf är ingen direkt höjdare. Bio är bäst hemma. =) Slipper man alla störmoment oxå. Någon som orkar posta länken till de där bilderna för en "jämn och fin inbränning"? Typ en bild med blå, grön, röd osv.  Har köpt en ny plasma utav ett annat *host host* märke och denna behöver köras in känner jag. Ska ha detta som andra tv, vilket den duger gott till  Vet att det länkats till de här bilderna tidigare i tråden, men tråden är lång och minnet är kort.
Redigerat av twebbas, 24 april 2010 - 10:25.
Postad 24 april 2010 - 10:29
Salmonboy
-
Salmonboy
-
Forumräv
-
-
907 inlägg
Någon som orkar posta länken till de där bilderna för en "jämn och fin inbränning"? Typ en bild med blå, grön, röd osv. 
Denna? http://www.eaprogram...wnload_main.htm
Postad 24 april 2010 - 10:39
twebbas
-
twebbas
-
Veteran
-
-
1 820 inlägg
Denna? http://www.eaprogram...wnload_main.htm
Den blir nog bra. Tackar tackar. =)
Postad 24 april 2010 - 15:22
Enator
-
Enator
-
Guru
-
-
4 026 inlägg
Kan det inte vara så att du har fått den ca-modul som är gjord för kabel-tv och därför ser du svart och inget annat? CanalDigital godkänd "Pairing" CA-Modul äntligen här! Med säljstart för CanalDigital's Kabel-TV kunder den 1 Mars 2010 men snart bredare lansering även för godkända TV med inbyggd Satellitmottagare.http://www.antennlag...prod_grp-s1/229
Redigerat av Enator, 24 april 2010 - 15:24.
Postad 24 april 2010 - 16:43
mannealm
-
mannealm
-
Beroende
-
-
1 488 inlägg
Är pio g9 fortfarande bästa teveapparaterna eller finns det något som kommit ikapp och förbi?
Postad 24 april 2010 - 16:50
Enator
-
Enator
-
Guru
-
-
4 026 inlägg
Är pio g9 fortfarande bästa teveapparaterna eller finns det något som kommit ikapp och förbi?
Vem vet kanske Panna snart gör det. Alla väntar på det att dem kommer ut
Postad 24 april 2010 - 17:07
mannealm
-
mannealm
-
Beroende
-
-
1 488 inlägg
Jag tolkar det som ett nej.
Var det panna som skulle använda Kuroteknologi i sina apparater? Vilka modeller gäller det?
Postad 24 april 2010 - 17:13
Enator
-
Enator
-
Guru
-
-
4 026 inlägg
Who knows  men det är V och VT som använder Kuro teknik.
3 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 3 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Bild
-
→
TV-apparater
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Framvägg och vänster sida
Globe
2025-05-08 07:38:43
-
Vänster sida med Paneler monterade
Globe
2025-05-08 07:35:28
-
Front Wide backvy
Globe
2025-05-08 06:25:36
-
Front Wide
Globe
2025-05-08 06:23:11
-
Ny soffa, vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-07 10:21:06
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|