* Officiell tråd - Optoma HD65 & HD71 *
1526 svar till detta ämne
Postad 19 mars 2008 - 13:56
Borre
-
Borre
-
Rookie
-
8 inlägg
Beställde en från Dustin nu med deras dukerbjudande. Stod inget om när dom får in den i lager igen bara, nån här som vet kanske?
Vet inte om det har något samband alls med HIFI-klubben får in nästa leverans 26/3. F-n skulle kanske varit snabbare på Dustins upplägg...
F.ö. visar de ju fel duk(en 4:3) i sitt erbjudande men det kanske ni sett. Pris på bara duk är runt 900:-
Fick mail om att den har lämnat deras lager nu så det verkar ha gått mycket fortare än vad jag trodde.
Postad 19 mars 2008 - 14:04
Unregistered04c8438c
-
Unregistered04c8438c
-
Amatör
-
-
82 inlägg
Skumt, eftersom det står att den är slut på hemsidan.
Postad 19 mars 2008 - 16:08
meridian
-
meridian
-
Användare
-
-
158 inlägg
Fick just mail från Dustin om att det tar minst 1-2 veckor. Olika bud... Dustin+ duk för 994:- ingår - kort garanti: 6 mån/1000 tim HIFI-klubben+ garanti: 2 år/2000 tim + Plus-försäkring: 5 års "täcker-allt-garanti-utan-självrisk"/ 4 års för lampgaranti, 1095:- - ingen duk Tror det lutar åt HIFI-klubben. Även utan Plus-försäkringen kan man använda projjen 19 tim/v(vilket jag inte lär överstiga) och få garantin att räcka i två år. Dessutom har jag en Tupplur nånstans hemma som jag kan börja roa mig med.
Redigerat av meridian, 19 mars 2008 - 16:12.
Postad 19 mars 2008 - 16:51
Motorbreath
-
Motorbreath
-
Wannabe
-
-
18 inlägg
Fick just mail från Dustin om att det tar minst 1-2 veckor. Olika bud...
Dustin + duk för 994:- ingår - kort garanti: 6 mån/1000 tim
HIFI-klubben + garanti: 2 år/2000 tim + Plus-försäkring: 5 års "täcker-allt-garanti-utan-självrisk"/4 års för lampgaranti, 1095:- - ingen duk
Tror det lutar åt HIFI-klubben. Även utan Plus-försäkringen kan man använda projjen 19 tim/v(vilket jag inte lär överstiga) och få garantin att räcka i två år. Dessutom har jag en Tupplur nånstans hemma som jag kan börja roa mig med.
Ja HIFI-klubbens garanti gör att det väger över till deras fördel. Det blir ett inköp i Juni/Juli.
Postad 19 mars 2008 - 17:39
Slaney
-
Slaney
-
Wannabe
-
-
11 inlägg
Jag beställde precis en från www.amselection.com som har ett gäng hemma. Har redan en duk på 105" som jag får damma av från förrådet. Tänkte koppla upp den mot min Popcorn Hour. Någon som testat det och om det blir bra bild?
Postad 19 mars 2008 - 18:03
Borre
-
Borre
-
Rookie
-
8 inlägg
Fick just mail från Dustin om att det tar minst 1-2 veckor. Olika bud...
Dustin + duk för 994:- ingår - kort garanti: 6 mån/1000 tim
HIFI-klubben + garanti: 2 år/2000 tim + Plus-försäkring: 5 års "täcker-allt-garanti-utan-självrisk"/4 års för lampgaranti, 1095:- - ingen duk
Tror det lutar åt HIFI-klubben. Även utan Plus-försäkringen kan man använda projjen 19 tim/v(vilket jag inte lär överstiga) och få garantin att räcka i två år. Dessutom har jag en Tupplur nånstans hemma som jag kan börja roa mig med.
Min verkar vara på väg iaf. Saxat från posten: "Stockholm Södra, Försändelsen har sorterats" För mig var det duken som övervägde, hade först tänkt köra på väggen och köpa duk till sommarn eller så, men nu när jag kunde få den på köpet så hade jag råd med allt på en gång (som student så har man ju inte så mycket pengar...)
Postad 19 mars 2008 - 18:51
Unregistered699cc5a6
-
Unregistered699cc5a6
-
Wannabe
-
-
37 inlägg
Såg precis att datorbutiken hade samma paket med 90" multibracket duk. Och de har i lager enligt hemsidan men står inget om lampgaranti.
EDIT
Tydligen följde duken inte med utan man fick köpa till den. Lite lurad blir man när den ligger under fliken tillbehör på projektorn.
Redigerat av Unregistered699cc5a6, 19 mars 2008 - 19:18.
Postad 19 mars 2008 - 20:20
Gucci
-
Gucci
-
Forumräv
-
-
603 inlägg
Jag rekomenderar HiFi Klubben starkt här. För den garantin dom har är ju helt klart värt det... Tryggheten 
Jag känner mig trygg över att min lilla investering är försäkrad lagom länge tills jag behöver skaffa en ny...
Postad 19 mars 2008 - 21:12
Unregistered04c8438c
-
Unregistered04c8438c
-
Amatör
-
-
82 inlägg
Nån som kan uttala sig om regnbågseffekten? Snälla?
Postad 19 mars 2008 - 21:22
Unregistered6e59ce73
-
Unregistered6e59ce73
-
Über-Guru
-
-
10 303 inlägg
Har den kompis som precis köpt en hd65.... Tycker att det faktiskt det är hög regnbågseffekt på den...(om man tex jämför med en Mitsubishi HC3100 som jag tycker är mkt bättre än denna...) dock så är det ju en del pengar som skiljer... Så lider man inte av regnbågar så är det ett bra och billigt köp enligt mig Bra bild för övrigt Ace34
Redigerat av Unregistered6e59ce73, 19 mars 2008 - 21:22.
Postad 19 mars 2008 - 21:38
meridian
-
meridian
-
Användare
-
-
158 inlägg
Har den kompis som precis köpt en hd65.... Tycker att det faktiskt det är hög regnbågseffekt på den...(om man tex jämför med en Mitsubishi HC3100 som jag tycker är mkt bättre än denna...) dock så är det ju en del pengar som skiljer... Så lider man inte av regnbågar så är det ett bra och billigt köp enligt mig Bra bild för övrigt
Ace34
Nu hann jag bara med en snabbkoll men märkte inget av regnbågar. Provade lite olika mtrl - bluray/dvd - tecknat/film. Den verkar grym. Däremot är skillnaden på HD-mtrl och DVD myyycket större än jag trott! Bytte från Bluray -> DVD, vilket väl dessutom gjorde saken värre... Inte så att DVD är dåligt utan att högupplöst mtrl verkligen ger en fantastisk bild. Ser även fram emot att sitta själv hemma och spela FEAR sent på kvällen på en 2 m duk. Kommer förmodligen få gå i terapi sen
Postad 19 mars 2008 - 21:47
Unregistered6e59ce73
-
Unregistered6e59ce73
-
Über-Guru
-
-
10 303 inlägg
Har den kompis som precis köpt en hd65.... Tycker att det faktiskt det är hög regnbågseffekt på den...(om man tex jämför med en Mitsubishi HC3100 som jag tycker är mkt bättre än denna...) dock så är det ju en del pengar som skiljer... Så lider man inte av regnbågar så är det ett bra och billigt köp enligt mig Bra bild för övrigt
Ace34
Nu hann jag bara med en snabbkoll men märkte inget av regnbågar. Provade lite olika mtrl - bluray/dvd - tecknat/film. Den verkar grym. Däremot är skillnaden på HD-mtrl och DVD myyycket större än jag trott! Bytte från Bluray -> DVD, vilket väl dessutom gjorde saken värre... Inte så att DVD är dåligt utan att högupplöst mtrl verkligen ger en fantastisk bild.
Ser även fram emot att sitta själv hemma och spela FEAR sent på kvällen på en 2 m duk. Kommer förmodligen få gå i terapi sen 
Detta kan givertvis kanske variera från film till film....en del märker dom inte och en del gör... Kollade själv på planet earth i hd... här märktes nästa inte regnbågarna alls... Sedan så såg vi på dvd X-men här märktes dom mycket... Dock så lider jag själv inte av dom.. men ser dom Dock så håller jag med om att det är en bra bild på denna projje för dom pengarna. Och givertvis så är det stor skillnad HD-mtrl och DVD... Men helt klart en snygg och liten projje med bra bild. Ace34
Postad 19 mars 2008 - 22:36
Unregistered04c8438c
-
Unregistered04c8438c
-
Amatör
-
-
82 inlägg
Men man vänjer sig vid regnbågarna va? Vet inte om det känns värt att lägga ut 3 tusen till för att få en LCDprojektor... Fan, blev osäker nu
Postad 19 mars 2008 - 22:42
WmB
-
WmB
-
Veteran
-
-
2 455 inlägg
Jag har haft ett tiotal personer hemma vid min IN76, och har förklarat för alla vad regnbåge är, så gott jag kan.
Ingen har ännu sett något. Förstår inte, detta verkar va så vanligt problem?
Postad 20 mars 2008 - 06:51
Outrage
-
Outrage
-
Beroende
-
-
1 342 inlägg
Har inte heller någonsin sett minsta antydan till regnbågar.
Postad 20 mars 2008 - 16:02
Borre
-
Borre
-
Rookie
-
8 inlägg
Var och hämta den precis, och shit, jag e imponerad! Ser riktigt bra ut och då kör jag ändå på väggen från soffbordet nu.
Återkommer väl med bilder när allt e monterat och klart..
Postad 20 mars 2008 - 17:12
Fangface
-
Fangface
-
Lärjunge
-
-
309 inlägg
Men man vänjer sig vid regnbågarna va? Vet inte om det känns värt att lägga ut 3 tusen till för att få en LCDprojektor... Fan, blev osäker nu 
Det varierar säkert från person till person. För egen del skulle jag nog aldrig kunna vänja mig vid dem. Fick ont i ögonen efter bara några minuters tittande. Har du ingenstans du kan få den demad så kan du ju göra som jag gjorde: Fick det svart på vitt att det var ok att returnera om jag skulle störas av RBE, så jag skickade efter en för test. Om det är värt att lägga 3k extra för en LCD? Jag gjorde så och ångrar mig inte en sekund.
Postad 20 mars 2008 - 18:49
uefacupen
-
uefacupen
-
Användare
-
-
206 inlägg
Var också orolig för regnbågar men har aldrig sett några även om jag letat ingen av de som varit här och sett på film\fotboll har märkt någonting och alla har gått härifrån med en mäktig upplevelse.
Även om du inte kan få en HD65 projektor demonstrerad. Så tycker jag (om du har möjlighet) att du kan gå och kolla på andra dlp-projektorer då detta fenomen finns på flertalet av projektorerna för de som är påverkade.
Postad 20 mars 2008 - 20:57
Zeaed
-
Zeaed
-
Lärjunge
-
-
354 inlägg
Var och hämta den precis, och shit, jag e imponerad! Ser riktigt bra ut och då kör jag ändå på väggen från soffbordet nu.
Har kört min mot vägg senaste 6 veckorna. Vet inte hur jag ska göra med duk dock. Senate veckan har jag enbart kört 110" mot vägg. Klart bioupplevelse mot tidigare 90" Vet inte om jag ska köpa duk, göra mdf eller göra något direkt mot väggen
Postad 20 mars 2008 - 23:33
Pepcid
-
Pepcid
-
Amatör
-
-
84 inlägg
För de som vill spara in lite pengar så kan ni få HD65:an utan duk från inWarehouse för 7040kr om ni reggar er hos dom via sweclockers.com, finns en ruta ner till höger.
Blir en rabatt på totalt 450kr, även om det kan ses som en piss i sjön så är det alltid något när man vill spara in lite och inte behöver någon duk.
Redigerat av Pepcid, 20 mars 2008 - 23:34.
Postad 21 mars 2008 - 00:57
meridian
-
meridian
-
Användare
-
-
158 inlägg
För de som vill spara in lite pengar så kan ni få HD65:an utan duk från inWarehouse för 7040kr om ni reggar er hos dom via sweclockers.com, finns en ruta ner till höger.
Blir en rabatt på totalt 450kr, även om det kan ses som en piss i sjön så är det alltid något när man vill spara in lite och inte behöver någon duk.
Tack för tipset! Beställd
Postad 22 mars 2008 - 12:04
Unregistered04c8438c
-
Unregistered04c8438c
-
Amatör
-
-
82 inlägg
Beställd!
Ska jag sätta upp duken eller projektorn först? Vilket är smartast?
Postad 22 mars 2008 - 22:01
Gucci
-
Gucci
-
Forumräv
-
-
603 inlägg
projjen ska du sätta upp först...
Postad 23 mars 2008 - 09:48
juan
-
juan
-
Forumräv
-
-
823 inlägg
projjen ska du sätta upp först...
Jag sätter alltid upp Duken först för att se exakt var jag ska skruva upp projektorn!
Postad 23 mars 2008 - 10:06
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5 693 inlägg
Angående regnbågar, har själv en Optoma HD80 och har inte heller sett några regnbågar. Jag satte också upp duken först, för annars vet man ju inte var bästa placeringen för projen blir.
Redigerat av BioBerra, 23 mars 2008 - 10:11.
Postad 23 mars 2008 - 10:26
uefacupen
-
uefacupen
-
Användare
-
-
206 inlägg
Har kört min mot vägg senaste 6 veckorna. Vet inte hur jag ska göra med duk dock. Senate veckan har jag enbart kört 110" mot vägg. Klart bioupplevelse mot tidigare 90" Vet inte om jag ska köpa duk, göra mdf eller göra något direkt mot väggen
Gipsskivor fungerar bra och är billigare än mdf
Postad 23 mars 2008 - 13:45
torkel_b
-
torkel_b
-
Wannabe
-
-
14 inlägg
Beställd!
Ska jag sätta upp duken eller projektorn först? Vilket är smartast?
Jag räknade ut alla mått och höll projektorn på plats för att se om det var helt åt h-e. Det var det inte så det var bara att borra där jag markerat. Det blev kanon första försöket! Satte upp projektorn först och sen duken fast det hade gått lika bra med duken först eftersom alla siffror stämde precis. 3.8 m från väggen, Kjells 170mm fäste och en duk på 104". Se mitt galleri för lite bilder.
Postad 23 mars 2008 - 15:33
Unregistered04c8438c
-
Unregistered04c8438c
-
Amatör
-
-
82 inlägg
Måste man mäta så himla exakt? Jag har 2,5 m mellan golv och tak och ca 320cm mellan väggarna (projektor-duk) ska använda en 90'' duk. Är det inte enklast att montera upp duken och sen hålla projektorn upp och ner och se så den fyller ut bilden?
Tacksam för hjälp =)
Postad 23 mars 2008 - 19:42
Håkan74
-
Håkan74
-
Wannabe
-
-
14 inlägg
Hej!
Är det någon som kan säga vad lampan till HD65:an kostar??
Jag hittar inte den någonstans på nätet.
MVH // Håkan
Postad 23 mars 2008 - 21:51
Gucci
-
Gucci
-
Forumräv
-
-
603 inlägg
Den ligger under 2000kr iallafall vad jag har sett.
Postad 23 mars 2008 - 22:10
Håkan74
-
Håkan74
-
Wannabe
-
-
14 inlägg
Har du länken där du såg priset?
MVH // Håkan
Postad 24 mars 2008 - 00:20
meridian
-
meridian
-
Användare
-
-
158 inlägg
Tips på prisvärt...
- takfäste
- lång HDMI-kabel
- lång strömkabel
...?
Postad 24 mars 2008 - 07:56
Slaney
-
Slaney
-
Wannabe
-
-
11 inlägg
Postad 24 mars 2008 - 20:33
Pepcid
-
Pepcid
-
Amatör
-
-
84 inlägg
Kommer själv sätta upp HD65'an på en 150cm hög Expedit bokhylla/rumsavdelare med ett avstånd på c:a 3,25m vägg<>hylla.
Enligt Optomas egna screen size calculation så ska bilden bli 86.4-94.7" med ett avstånd på 3.25m så det passar perfekt med 90" Multibrackets duken man får med från dustin.
Har det någon betydelse hur högt/lågt projektorn är placerad förutom att bilden hamnar olika högt på väggen?
Om jag räknat rätt så borde överkant av bilden hamna c:a 20cm lägre än höjden där projektorn är placerad? dvs 130cm.
Detta blir för lågt för mig då den hamnar ivägen för min 32" LCD som med tvbänk blir 95cm hög och tvn sticker ut 19cm från väggen.
Sitter dukkassetten såpass långt ut så att den kan täcka över tvn eller ska jag ha så att duken precis stannar ovanför tv?
Går det att kompensera med någon form av vertical lensshift och den inbyggda elevator-foten så man får upp bilden en bit? Jag har läst mig fram till att keystone inte ska användas om det går men med mitt fall så blir jag illa tvungen?
Då jag har ett "välvt" (?) tak och inte plant, som är 3.4m som högst så har jag ingen möjlighet att montera den i taket.
Blir lite mycket frågor som kanske inte har med Optoma HD65 att göra men jag hoppas att det går bra ändå.
MVH /Robin
Postad 25 mars 2008 - 00:32
meridian
-
meridian
-
Användare
-
-
158 inlägg
- takfäste http://www.kjell.com...tem=57315&path= - lång HDMI-kabel http://www.digitaltv...odukt.php?p=919
- lång strömkabel Vanlig el-skarvkabel
Tack men det fick bli det här fästet från Kjell.com som är ställbart 52 - 84 cm, 499:-: http://www.kjell.com...items/57316.jpgNär det gäller kabeln vill jag helst hitta nån i Sthlm för att det är smidigare att: 1. få tag på 2. lämna tillbaka(med tanke på allt strul det verkar vara med långa kablar). Kanske att det räcker med en 10m kabel trots allt, då får det bli Clicktroninc från Kjelle.com. 10 m för 499:- Förslag på 15m-kablar annars? Är en vanlig el-kabel skärmad? Den kommer löpa parallellt med HDMI-kabeln så för att minsta risken för störningar borde det väl vara en bra idé? Att antingen ha en skärmad elkabel eller HDMI-kabel, allra helst båda.
Postad 25 mars 2008 - 21:11
meridian
-
meridian
-
Användare
-
-
158 inlägg
Jaha, hade tänkt mig att hämta projektorn idag och det gick ju så där. Inte helt nöjd med inWarehouse: https://www.minhembi...howtopic=192647
Postad 25 mars 2008 - 22:33
search
-
search
-
Wannabe
-
-
17 inlägg
- takfäste http://www.kjell.com...tem=57315&path= - lång HDMI-kabel http://www.digitaltv...odukt.php?p=919
- lång strömkabel Vanlig el-skarvkabel
Tack men det fick bli det här fästet från Kjell.com som är ställbart 52 - 84 cm, 499:-: http://www.kjell.com...items/57316.jpg När det gäller kabeln vill jag helst hitta nån i Sthlm för att det är smidigare att: 1. få tag på 2. lämna tillbaka(med tanke på allt strul det verkar vara med långa kablar). Kanske att det räcker med en 10m kabel trots allt, då får det bli Clicktroninc från Kjelle.com. 10 m för 499:- Förslag på 15m-kablar annars?
Är en vanlig el-kabel skärmad? Den kommer löpa parallellt med HDMI-kabeln så för att minsta risken för störningar borde det väl vara en bra idé? Att antingen ha en skärmad elkabel eller HDMI-kabel, allra helst båda.
Första gången jag använder min sök-användare, känn dig hedrad. =) Nu till din fråga angående skärmad elkabel. Elkablar är inte skärmade, men finns att få tag på. Dock finner jag ingen anledning för dig att skaffa en iom att du ska skicka bildsignalen via en digital anslutning. Digitala anslutningar är inte alls lika känsliga mot störningar som en analog, så enligt min mening gör det varken från eller till om du använder en skärmad strömkabel eller ej. Om någon annan har något att invända mot mitt resonemang är det bara att rätta mig om jag har fel. Lycka till!
Postad 25 mars 2008 - 23:12
Zeaed
-
Zeaed
-
Lärjunge
-
-
354 inlägg
Är det någon som provat blue ray på denna än?
Haft min i 6-7 veckor nu men mesta dels kört äldre filmer och är helt klart nöjd där. När jag skaffade projje var jag ochså inställd på 720 material i första hand. Har kört vissa "nyare" filmer som har en klarare bild än de äldre och även där är det helt acceptabelt. Men som sagt... undrar från er som kört blue ray om det blir ännu bättre än med de "nyare" dvd filmerna?
Passerade förresten 100 timmars sträcket i veckan
Tiden går fort när man har kul
Postad 26 mars 2008 - 09:56
TRMaster
-
TRMaster
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
Haft min i 6-7 veckor nu men mesta dels kört äldre filmer och är helt klart nöjd där. När jag skaffade projje var jag ochså inställd på 720 material i första hand. Har kört vissa "nyare" filmer som har en klarare bild än de äldre och även där är det helt acceptabelt. Men som sagt... undrar från er som kört blue ray om det blir ännu bättre än med de "nyare" dvd filmerna?
Nu har jag ingen proj.(ännu) Men jag ser skillnad på Dvd uppskalad till 720p och HD-DVD i 720p på min 42" plasma så visst borde det bli skillnad på projen..
Postad 26 mars 2008 - 09:57
ekon
-
ekon
-
Guru
-
-
5 778 inlägg
Blu-Ray och HD-DVD blir mycket bättre än en ny DVD på denna projektor, så det är lätt värt pengarna att investera i HD.
Dock vet jag inte riktigt vad jag ska tycka om projektorn.... blev inte sådär jätte imponerad av bilden men den kostade ju iofs bara 8tkr. Det som jag inte tycker är så bra är svärtan, färger är riktigt bra och skärpan är helt ok. Jag tror jag hade förväntat mig mer svärta från en DLP (detta är min första, har bara haft LCD innan).
Postad 26 mars 2008 - 13:11
meridian
-
meridian
-
Användare
-
-
158 inlägg
Det är STOR skillnad på hur blue ray och DVD-material visas av den. På HIFI-klubben Sveavägen kan man titta på skillnaden för dem som har vägarna förbi. Rekommenderas. Tips, börja inte med blue ray...
Postad 26 mars 2008 - 14:22
Unregistered04c8438c
-
Unregistered04c8438c
-
Amatör
-
-
82 inlägg
Måste bara få rätta, det heter Blu-ray inte BLUE-ray.
Postad 26 mars 2008 - 14:40
meridian
-
meridian
-
Användare
-
-
158 inlägg
Måste bara få rätta, det heter Blu-ray inte BLUE-ray.
Hehe, det går så bra så. Det svider lite men jag är egentligen språkfaschist(med vissa solfläckar) själv så...
Postad 26 mars 2008 - 18:42
ponna1
-
ponna1
-
Amatör
-
-
90 inlägg
öh!
hur fasiken får man skruvarna att passa om man använder kjell& Companys takfäste.(det enkla för 299)
Någon skrev att det satt hårt men jag får inte ens de att passa.
Pontus
Postad 26 mars 2008 - 18:49
Slaney
-
Slaney
-
Wannabe
-
-
11 inlägg
öh! hur fasiken får man skruvarna att passa om man använder kjell& Companys takfäste.(det enkla för 299) Någon skrev att det satt hårt men jag får inte ens de att passa.
Pontus
Jag satte dit min HD65'a med detta takfäste idag. Skippa de konstiga armarna och sätt dit den direkt på plattan. Skruvarna är 3st. m3. Funkade perfekt för mig, man behöver bara vrida fästplattan lite. /Peter
Postad 26 mars 2008 - 18:57
ponna1
-
ponna1
-
Amatör
-
-
90 inlägg
Ok!
Mina går inte ens ner i skruvhålet!
Märkligt.
Postad 26 mars 2008 - 18:59
Zeaed
-
Zeaed
-
Lärjunge
-
-
354 inlägg
Jaja... nog om blå nu, nån som testat?
Postad 26 mars 2008 - 19:31
Slaney
-
Slaney
-
Wannabe
-
-
11 inlägg
Ok! Mina går inte ens ner i skruvhålet! Märkligt.
Du måste köpa m3 skruvar. Följde inte med min iallafall. /Peter
Postad 26 mars 2008 - 21:34
ponna1
-
ponna1
-
Amatör
-
-
90 inlägg
Precis vad jag tänkte!
Tar och fixar det i möra!
tack för hjälpen!
Pontus
Postad 26 mars 2008 - 22:38
Gucci
-
Gucci
-
Forumräv
-
-
603 inlägg
jag fick en hel drös olika m3 skruvar med olika huvuden  tack vare jobbet hehe...
Jo jag sa att den var stenhård men jag menade att skruva fast armarna i rätt position... annars så passar det med lite våld  det kan jag lova... men bara våld mot fästet... försök låta bli att slå sönder projjen
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Bild
-
→
Projektorer
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Framvägg och vänster sida
Globe
2025-05-08 07:38:43
-
Vänster sida med Paneler monterade
Globe
2025-05-08 07:35:28
-
Front Wide backvy
Globe
2025-05-08 06:25:36
-
Front Wide
Globe
2025-05-08 06:23:11
-
Ny soffa, vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-07 10:21:06
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|