Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Sony VPL-HW15

173 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#101

Postad 01 mars 2010 - 23:04

Bigrauk
  • Bigrauk
  • Forumräv

  • 892 inlägg
  • 0
Då blev man stolt ägare av denna projektor idag :) Provsköt lite i vardagsrummet för nån timme sen och blev imponerad av det jag såg (frugan också bör tilläggas :) ), trots skapligt med bakgrundsljus i rummet. Väldigt klara färger och i mina ögon ett bra tryck i bilden, det bådar gott inför installationen i biorummet mitt som snart är inrett och klart.

Är dock min första projektor, så jag har inte så mycket att jämföra med sedan innan.

#102

Postad 02 mars 2010 - 08:40

Unregisteredb42c7e80
  • Unregisteredb42c7e80
  • Lärjunge

  • 314 inlägg
  • 0
Det blir till att budgetera för en sådan här för mig också.
Hela familjen var på Lefflers i Linköping och fick en demo av flera projar i fredags. Här kommer en kort-kort resumé

Jag var mest nyfiken på Mitsubishi 3800 och Benq 6500.

Demot började med 3800:an
Bra bild tyckte jag, övriga tre i familjen såg RBE

Därefter Benq 6500
Vilken bild! (Tyckte jag) övriga tre i familjen såg RBE. Rätt störande fläktljud

Sony VPL-HW15 efter att frugan frågat om det inte fanns någon proj utan RBE
Mycket bättre flyt än de två första projarna, knäpptyst och väl så bra bild som 6500:an

Vi ska åka tillbaka och prova med PS3:an vid tillfälle. Bra butik.

#103

Postad 02 mars 2010 - 13:32

Unregistered41238
  • Unregistered41238
  • Användare

  • 183 inlägg
  • 0
Vad använder ni för takfäste till era HW15?
Mitt gamla passade inte (projektorn lutade bakåt) och jag behöver köpa ett nytt och det måste dessutom vara minst 30cm långt.

#104

Postad 03 mars 2010 - 07:54

Unregisteredb42c7e80
  • Unregisteredb42c7e80
  • Lärjunge

  • 314 inlägg
  • 0
Vad kör ni med för duk till denna?
En koll på projectorcalculator gav att jag skulle ha lite högre gain med mina önskeförhållanden. 120' på 4,5-5m .

Är det någon som kör med duk i stil med React?

#105

Postad 03 mars 2010 - 17:56

martiin82
  • martiin82
  • Forumräv

  • 565 inlägg
  • 0
Fick hem min hw15 igår och inväntar nu en ramspänd react. Tyvärr kommer jag inte få uppgrejerna förän om ett par veckor då jag ska ha hantverkare hemma under hela nästa vecka. Lovar att återkomma med mina intryck då. Har högt ställda förväntningar ;)

#106

Postad 08 mars 2010 - 13:50

Unregistered41238
  • Unregistered41238
  • Användare

  • 183 inlägg
  • 0

Vad använder ni för takfäste till era HW15?
Mitt gamla passade inte (projektorn lutade bakåt) och jag behöver köpa ett nytt och det måste dessutom vara minst 30cm långt.


Kingping PPM300 fungerar i alla fall utmärkt.

#107

Postad 13 mars 2010 - 10:06

martiin82
  • martiin82
  • Forumräv

  • 565 inlägg
  • 0
Så nu har jag fått upp min hw15 om än provisoriskt (inväntar väggfäste). Kör den från tv-bordet så länge. Reactduken var smidig som attan att montera. Är dock lite frågande till slätheten på själva duken, den har nog blivit något misshandlad vid nerpackning alternativt frakt. Har spänt den ganska hårt så får väl hoppas att den "drar" ut sig om ett par dagar.

Men till det viktiga, bilden! Jag är faktiskt jävligt nöjd. Brukar vara väldigt kritisk till de saker jag köpt, sneglar oftast direkt på något annat. Men här är jag väldigt imponerad. Jag vet att många har issues med reacten och dess dämpande effekt i bildens ljusare partier. För mig passar den här kombinationen som handen i handsken. Testade att dra igång lite mysbelysning i rummet och då blev en annan av dukens fördelar väldigt tydlig. Blev mycket om duken.. :)
Delger mig mer senare ang projektorn, har bara testat en timme ungefär och bara pillat på det mest uppenbara i inställningar. Faktiskt tyckte jag att den var ovanligt vettigt inställd från uppstart..
jaja,,

#108

Postad 24 mars 2010 - 12:54

martiin82
  • martiin82
  • Forumräv

  • 565 inlägg
  • 0
Kort undran;

-Hur gör ni andra med linskåpan/skyddet?
Jag har hittills försökt vara ordentlig och ha det på när projektorn inte används. Tycker det är lite bökigt bara, fokusläget ändras och om man har otur även läget för själva projen. Det jag undrar är hur "pissnödigt" det är... eller det är bara om man inte tänker använda projektorn under en längre period?, tacksam för svar

#109

Postad 24 mars 2010 - 13:02

B8
  • B8
  • Guru

  • 4 536 inlägg
  • 0
Har inte haft på mitt linsskydd på någon av mina projektorer under de år jag ägt dem. Skulle det bli väldigt dammigt är det ju bara att torka av med en bra trasa. :)

#110

Postad 24 mars 2010 - 17:18

martiin82
  • martiin82
  • Forumräv

  • 565 inlägg
  • 0
Gott,, jag misstänkte det, vill ju inte göra bort sig bara :)

tack för svar

#111

Postad 11 april 2010 - 01:16

Unregistered35209a1f
  • Unregistered35209a1f
  • Amatör

  • 71 inlägg
  • 0
Har kört min HW15 i 2 dagar nu och måste säga att den kastar ut en riktigt trevlig bild redan direkt ur kartongen, detaljrik och hyfsat ljusstark. I mitt tycke mer realistisk bild i jämnförelse med tex. Panasonic AE4000. Nu är det bara lite finjustering så kommer bilden att vara helt grymt bra !

#112

Postad 11 april 2010 - 10:43

djulle
  • djulle
  • Wannabe

  • 45 inlägg
  • 0

Vad använder ni för takfäste till era HW15?
Mitt gamla passade inte (projektorn lutade bakåt) och jag behöver köpa ett nytt och det måste dessutom vara minst 30cm långt.


Tycker definitivt att Chief är det ända valet av fäste. Enkelt att justera, du kan plocka ner projektor utan att ändra inställningar samt att det finns en del tillbehör till de

Jag har ett 76 mm rör till mitt
Bild på fäste uppsatt här

Köpte mitt Från Vibrations

#113

Postad 18 april 2010 - 17:29

Bigrauk
  • Bigrauk
  • Forumräv

  • 892 inlägg
  • 0
Är det någon som hunnit med sin första rengöring av filtret än?

Om: Var det lätt/ krångligt?

För det är väl efter 1500h man skall byta har jag för mig att jag läst någonstans?
Själv är jag snart uppe i 100h.


Mvh
Bigrauk

#114

Postad 01 maj 2010 - 22:03

Zero
  • Zero
  • Beroende

  • 1 269 inlägg
  • 0
Var hos polaren som hade köpt en sony VPL-HW15 som han precis satt upp med ett hemmagjort takfäste, saken var den att vi var tvungna att rikta projen lite neråt för att bilden skulle komma på duken. Försökte hitta en horisontell keystone inställning men kunde bara hitta justering för vertikal keystone, är det vi som gör nåt fel eller har inte projen horisontell keystone. Måste vi bygga om fästet så projen kommer ner längre eller finns det nån annan inställning att tillgå?

Annars måste jag bara säga wow vilken ###### bild, körde avatar på blu-ray och det var haksläpp som heter duga, fan vad sugen man blev på att bygga hus och få ha proj :(

Redigerat av Zero, 01 maj 2010 - 22:04.


#115

Postad 01 maj 2010 - 23:13

Karamasha
  • Karamasha
  • Beroende

  • 1 268 inlägg
  • 0

Var hos polaren som hade köpt en sony VPL-HW15 som han precis satt upp med ett hemmagjort takfäste, saken var den att vi var tvungna att rikta projen lite neråt för att bilden skulle komma på duken. Försökte hitta en horisontell keystone inställning men kunde bara hitta justering för vertikal keystone, är det vi som gör nåt fel eller har inte projen horisontell keystone. Måste vi bygga om fästet så projen kommer ner längre eller finns det nån annan inställning att tillgå?

Annars måste jag bara säga wow vilken ###### bild, körde avatar på blu-ray och det var haksläpp som heter duga, fan vad sugen man blev på att bygga hus och få ha proj :(


ja eller kanske använda lensshift... Så flyttar du bilden utan att använda keystone. Det ska man helst undvika, det sabbar bilden lite.
/K

#116

Postad 09 maj 2010 - 10:44

hdready
  • hdready
  • Användare

  • 125 inlägg
  • 0
Finns det nån vänlig själ som har lust att dela med sig lite inställningar för bästa naturliga bild med maximal svärta här? har aldrig ägt en sony projektor och vet inte vart jag ska börja, har en vit grandview duk, mörkt rum, får hem denna projektor snart =)

Redigerat av hdready, 09 maj 2010 - 11:24.


#117

Postad 09 maj 2010 - 14:21

Bigrauk
  • Bigrauk
  • Forumräv

  • 892 inlägg
  • 0
Jag gick efter dessa inställningar och jag tyckte det blev bättre :D

http://translate.goo...86-6744-16.html

#118

Postad 09 maj 2010 - 21:20

hdready
  • hdready
  • Användare

  • 125 inlägg
  • 0

Jag gick efter dessa inställningar och jag tyckte det blev bättre :D

http://translate.goo...86-6744-16.html

Tackar herrn! får testa dom inställningarna och se så att man blir nöjd sen =)

#119

Postad 11 maj 2010 - 21:39

bubbleboy76
  • bubbleboy76
  • Amatör

  • 59 inlägg
  • 0
Jag kör dessa inställningar:

http://www.projector...calibration.php

#120

Postad 11 maj 2010 - 22:02

Unregistered47481920
  • Unregistered47481920
  • Användare

  • 139 inlägg
  • 0
Hei, du kan teste de her, men det er gjort for en stund siden med lavt antall timer på lampan.

Bifogad fil(er)


Redigerat av kompo, 11 maj 2010 - 22:06.


#121

Postad 12 maj 2010 - 07:25

hdready
  • hdready
  • Användare

  • 125 inlägg
  • 0
Tackar hjärtligt för alla svar :blush:

#122

Postad 17 maj 2010 - 18:36

Unregistered9c302545
  • Unregistered9c302545
  • Användare

  • 152 inlägg
  • 0
Skulle gärna vilja höra lite erfarna åsikter om detta:

Ska inhandla HW-15. Jag har en vägg som är 360 cm bred. Längden på rummet är 6 meter eller nåt (inget problem alltså).

Ska sitta på 4 meter. Först har jag funderat på ramspänd 120" duk (b*h 265 cm * 149 cm ) alternativt 108" (b*h 240cm * 135 cm).

Frågor:

1. Blir bilden "klart bättre" med den mindre duken?
2. Hur högt på väggen kan jag få bildens överkant (väggen är 230 cm) om projektorn takmonteras? Använder jag mig av den stora duken vill jag ju inte ha nederkanten nere vid golvet. Har räknat lite efter manualen men blir lite osäker att jag gör rätt.

Skulle uppskatta svar på dessa frågor. Ångest!

#123

Postad 28 maj 2010 - 08:06

Vindraaz
  • Vindraaz
  • Rookie

  • 1 inlägg
  • 0
Undrar samma som föregående, samt blir bilden märkbart sämre med max lens shift?

#124

Postad 28 maj 2010 - 14:06

belzebubb
  • belzebubb
  • Veteran

  • 1 866 inlägg
  • 0
Vad jag vet så påverkar inte lens shift bildkvalitèn alls.

#125

Postad 03 juni 2010 - 16:47

Unregistered407b1f4d
  • Unregistered407b1f4d
  • Användare

  • 105 inlägg
  • 0

Skulle gärna vilja höra lite erfarna åsikter om detta:

Ska inhandla HW-15. Jag har en vägg som är 360 cm bred. Längden på rummet är 6 meter eller nåt (inget problem alltså).

Ska sitta på 4 meter. Först har jag funderat på ramspänd 120" duk (b*h 265 cm * 149 cm ) alternativt 108" (b*h 240cm * 135 cm).

Frågor:

1. Blir bilden "klart bättre" med den mindre duken?
2. Hur högt på väggen kan jag få bildens överkant (väggen är 230 cm) om projektorn takmonteras? Använder jag mig av den stora duken vill jag ju inte ha nederkanten nere vid golvet. Har räknat lite efter manualen men blir lite osäker att jag gör rätt.

Skulle uppskatta svar på dessa frågor. Ångest!

120" på 4 meter är nog lite stort, du vill inte behöva få känslan av att behöva vrida huvudet. Men det finns ett väldigt bra enkelt sätt att testa detta som funkar på nästan alla normala människor. Sätt ihop tummarna sträck ut armarna framför dig och spreta med lillfingrarna så mycket du kan så bred om lillfingrarnas spets blir är lagom bredd.

Vad gäller kvalitén på bilden med en större du 120" så är detta inget problem alls med denna projekt OM!!!!! du inte har för ljust i rummet då blir det kanske sämre eftersom ljusstyrkan klart blir sämre med större bild. Men i möklagt rum inga problem. Och 1080p du kommer inte se några pixlar på 4 meter, inte en chans. Dessutom kan du knappt se pixlar överhuvudtaget med Sonys projar.

PS: om du skall ha ljust i rummet osv kanske kolla på vanlig TV osv så välj inte denna projje. Då är det bättre välja en med starkare ljus. Kanske Epson 3500.

En annan sak att tänka på med dukens storlek är dukens kvalite, om du har lite mindre duk får du högre ljusstyrka och då kan du köra med en grå duk och få bättre svärta. Annars kanske du får lite för lite tryck i bilden.

Projen får du ju sätta där den skall vara så att säga inte mycket att fundera över. Lenschiften försämrar i normalfallet inte bilden, och tror jag absolut inte att Sonys gör. Zoomen påverkar dock ljusstyrkan, sätt den på rätt avstånd kolla i bruxen lär väll finnas att ladda ner.

Duken kan bara sitta där den skall sitta i vilket fall om det skall bli bra. Ögonhöjden skall vara i första tredjedelen mätt nerifrån av duken de andra två delarna skall vara ovanför ögonhöjd. THX standard.

Redigerat av Unregistered407b1f4d, 03 juni 2010 - 16:56.


#126

Postad 03 juni 2010 - 20:17

B8
  • B8
  • Guru

  • 4 536 inlägg
  • 0

120" på 4 meter är nog lite stort, du vill inte behöva få känslan av att behöva vrida huvudet. Men det finns ett väldigt bra enkelt sätt att testa detta som funkar på nästan alla normala människor. Sätt ihop tummarna sträck ut armarna framför dig och spreta med lillfingrarna så mycket du kan så bred om lillfingrarnas spets blir är lagom bredd.


Jag tror inte det är för stort. Motsvarar samma bildkvot som 90" gör på 3 meter och det verkar vara ett avstånd som många tycker är ganska lagom. Något vrida på huvudet blir det absolut inte iaf.

Tumregeln var ju lite rolig, men kanske inte så användbar. Kan ju ge väldigt olika resultat. :D Mer användbart är väl att använda sig av ett tittavstånd inom intervallet 1.4-2 ggr dukbredden där de flesta verkar hamna. I vilken ände av den skalan man hamnar är en smaksak.

#127

Postad 03 juni 2010 - 22:00

belzebubb
  • belzebubb
  • Veteran

  • 1 866 inlägg
  • 0
Tumregler ska man nog skita i.

Kommer ni inte ihåg den gamla tumreglen som säger att om man har knuten hand och sträcker armen rakt fram så ska den knutna handen täcka hela bildytan. Då sitter man på rätt avstånd :D

#128

Postad 03 juni 2010 - 22:30

Unregistered407b1f4d
  • Unregistered407b1f4d
  • Användare

  • 105 inlägg
  • 0

Tumregler ska man nog skita i.

Kommer ni inte ihåg den gamla tumreglen som säger att om man har knuten hand och sträcker armen rakt fram så ska den knutna handen täcka hela bildytan. Då sitter man på rätt avstånd :D


Visst är det bättre med fakta, men det kan ge en snabb fingervisning :D . Men sättet med fingrarna är faktiskt bättre än man kan tro, jag testa med några polare på skoj för ett tag sedan då vissa skrattade åt mig när jag sa detta. Men det var väldigt lika resultat. Förhållandet mellan armarnas och fingrarnas längd tycks vara väldigt lika på människor.

#129

Postad 04 juni 2010 - 08:37

B8
  • B8
  • Guru

  • 4 536 inlägg
  • 0
Innanjag skrev mitt inlägg igår testade jag och en kompis. Enligt hans tummar var min skärm alldeles för liten, och enligt mina var den alldeles för stor, så njae...

Prova själv och se vad man gillar (under mer än 10 minuter) är egentligen den bästa "tumregeln".

#130

Postad 04 juni 2010 - 20:46

Unregistered39429
  • Unregistered39429
  • Mästare

  • 3 116 inlägg
  • 0
Är man intresserad av vad THX rekomenderar så kan 40 graders tittvinkel va bra att lägga på minnet.

http://myhometheater...ancemetric.html



Där alltså 4 meters tittavstånd med 40graders tittvinkel rekomenderar 291 cm bred filmduk.

#131

Postad 12 juni 2010 - 19:48

Unregistered407b1f4d
  • Unregistered407b1f4d
  • Användare

  • 105 inlägg
  • 0
Om man utgår ifrån att man får så stor bil man vill ha, är det alltid bättre för kvalitén på bilden och för att uppnå max ljusstyrka att montera projektorn så närma duken som möjligt? Jag tänker på zoom osv.

#132

Postad 22 juni 2010 - 08:59

spuj
  • spuj
  • Forumräv

  • 543 inlägg
  • 0
Sony goes 3D

#133

Postad 22 juni 2010 - 20:33

psycho_nr1
  • psycho_nr1
  • Användare

  • 168 inlägg
  • 0
Hej!
Ska till hösten flytta till villa och där dedikera ett rum till bio.
Jag tänkte iom. detta byta upp mig från en TW700 till en HW15, är det mkt skillnad eller ska man vänta ett par år på 3D projjar?
Vad ska man, om ett inbyte infaller, välja för typ av duk till en HW15?
Räcker det med en vanlig "Kingpin, multibrackets" eller ska man välja någon dyrare, i såfall vilken?

Tack för svar!

#134

Postad 22 juni 2010 - 20:37

cedergren
  • cedergren
  • Beroende

  • 1 356 inlägg
  • 0
Skillnaden är otroligt stor på den du har och en HW15

Dukvalet är viktigt, men du märker inte lika stor skillnade på duk som du kommer att göra
vid projektorbytet. Kika lite i duktrådarna, där finns en hel del att läsa

Kingpin är nog det sämsta valet av alla

#135

Postad 23 juni 2010 - 21:03

psycho_nr1
  • psycho_nr1
  • Användare

  • 168 inlägg
  • 0

Skillnaden är otroligt stor på den du har och en HW15

Dukvalet är viktigt, men du märker inte lika stor skillnade på duk som du kommer att göra
vid projektorbytet. Kika lite i duktrådarna, där finns en hel del att läsa

Kingpin är nog det sämsta valet av alla


Hej!
Tack för svar.
Mjo, jag har iannatfall tittat på "ReAct" dukar, men vad man läser sig till så passar den bäst i
ljusare miljöer med ströljus, min ambition är att kunna mörklägga helt med svart tak, väggar osv.
Vilken duk rekommenderas då till HW15?

#136

Postad 23 juni 2010 - 21:07

cedergren
  • cedergren
  • Beroende

  • 1 356 inlägg
  • 0
Jag blev själv rekommenderad Grandwiew Tension och fick tag i en för ett mycket bra pris
Motsvarande idag kostar 13.000 kr

Redigerat av cedergren, 23 juni 2010 - 21:07.


#137

Postad 26 juni 2010 - 13:02

sean.wiklund
  • sean.wiklund
  • Veteran

  • 2 179 inlägg
  • 0

Dukvalet är viktigt, men du märker inte lika stor skillnade på duk som du kommer att göra
vid projektorbytet. Kika lite i duktrådarna, där finns en hel del att läsa

Kingpin är nog det sämsta valet av alla

Kanske OT men ett snabbt svar, för jag är helt oinsatt - varför är Kingpin sämsta valet? Jag funderar t.ex. på en 104" stor ramspänd duk från Kingpin (tillsammans med en VPL-HW15 eller en TW-3500:

https://www.prisjakt...kt.php?p=266501

Gör jag bort mig helt om jag skulle välja Kingpinduken? Den har ju inte fått dåliga betyg... liksom...

PS. Ska plöja igenom duktrådarna också. Än så länge har jag bara gått på projektortrådarna.

#138

Postad 26 juni 2010 - 13:21

cedergren
  • cedergren
  • Beroende

  • 1 356 inlägg
  • 0
Vad gäller Kingpin handlar det mycket om att duken inte håller formen
De blir gärna vågiga

Men det skall du klara dig undan om du kör ram

Redigerat av cedergren, 26 juni 2010 - 13:22.


#139

Postad 26 juni 2010 - 14:06

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

  • 4 127 inlägg
  • 0

Vad gäller Kingpin handlar det mycket om att duken inte håller formen
De blir gärna vågiga

Men det skall du klara dig undan om du kör ram



Min kingpin duk är inte vågig, och det är en elrullduk. Jag kan ta kort om du vill kika själv. Men det är ju klart att en ramspänd bli rakare än vad min är, konstigt vore det annars.

#140

Postad 26 juni 2010 - 14:31

cedergren
  • cedergren
  • Beroende

  • 1 356 inlägg
  • 0

Min kingpin duk är inte vågig, och det är en elrullduk. Jag kan ta kort om du vill kika själv. Men det är ju klart att en ramspänd bli rakare än vad min är, konstigt vore det annars.

Det kommer vill jag lova dig :P

Det skillnad på dukar vad gäller kvalité precis som allt annat

Men nu pratar jag inte om skillnaden mellan ramspänd eller rullduk
Jag pratar fabrikat och erfarenhet av olika fabrikat

Redigerat av cedergren, 26 juni 2010 - 14:33.


#141

Postad 26 juni 2010 - 16:38

maximm
  • maximm
  • Guru

  • 4 105 inlägg
  • 0
Har själv en ramspänd kingpin och när jag kör med hög ljusstyrka ser man gärna att den blir glansig, inte helt optimalt. Man ska ju inte kunna se duken :P

#142

Postad 26 juni 2010 - 16:50

cedergren
  • cedergren
  • Beroende

  • 1 356 inlägg
  • 0

Har själv en ramspänd kingpin och när jag kör med hög ljusstyrka ser man gärna att den blir glansig, inte helt optimalt. Man ska ju inte kunna se duken :P

Ja, och det ännu en sida av det man kan kalla dukkvalité

När det gäller dukar, får man helt klart vad man betalar för

Pyntar man > 20000 för en stewart så får man valuta för pengarna med rätt projektor

Med andra ord
Köp inte en projje för > 20.000 kr och spara på duken ;
Det är som att dricka svindyr wiskey med is (för dom som har åldern inne :D )

Redigerat av cedergren, 26 juni 2010 - 16:56.


#143

Postad 27 juni 2010 - 22:57

psycho_nr1
  • psycho_nr1
  • Användare

  • 168 inlägg
  • 0
Haha, kul liknelse =)
Jag har tittat runt och kommer förmodligen köra på en Grandview duk, ramspänd förståss.
Verkar vara "naturliga" steget upp från Multibrackets/kingpin/roxcore.

React materialet fångade mitt intresse men verkar som jag tidigare sagt, vara mer anpassad för rum med "ströljus" vilket jag inte kommer att ha.

Tack för alla svar

#144

Postad 06 juli 2010 - 22:08

belzebubb
  • belzebubb
  • Veteran

  • 1 866 inlägg
  • 0

Har själv en ramspänd kingpin och när jag kör med hög ljusstyrka ser man gärna att den blir glansig, inte helt optimalt. Man ska ju inte kunna se duken :o

Varför köper man en dyr HW15 och sen har en sådan riktig skitduk?

#145

Postad 21 juli 2010 - 23:10

Bigrauk
  • Bigrauk
  • Forumräv

  • 892 inlägg
  • 0
Felpost. Admin får gärna ta bort detta inlägg.

Redigerat av Bigrauk, 22 juli 2010 - 20:36.


#146

Postad 22 juli 2010 - 18:38

Bigrauk
  • Bigrauk
  • Forumräv

  • 892 inlägg
  • 0
Felpost. Admin får gärna ta bort detta inlägg.

Redigerat av Bigrauk, 22 juli 2010 - 20:37.


#147

Postad 22 juli 2010 - 19:53

Jonas__W
  • Jonas__W
  • Veteran

  • 1 741 inlägg
  • 0

Felpost.


Antar att du löste ditt problem med 60 vs 24hz? :)
Vad berodde det på då?

#148

Postad 22 juli 2010 - 20:31

Bigrauk
  • Bigrauk
  • Forumräv

  • 892 inlägg
  • 0

Antar att du löste ditt problem med 60 vs 24hz? :)
Vad berodde det på då?

https://www.minhembi...p;#entry2961826

#149

Postad 11 november 2010 - 13:11

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

  • 3 992 inlägg
  • 0
Bra pris på HW15 just nu, 18.900: hos Projektorshop24. Nån som handlat från den butiken innan?

#150

Postad 11 november 2010 - 16:34

InSane
  • InSane
  • Veteran

  • 1 838 inlägg
  • 0
Ta butiksfrågor i butiksdelen av forumet istället så tar vi projektorfrågorna här :)



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-06-09 10:29:57
  • tnorlund
    2024-06-09 08:43:45
  • Kurben
    2024-05-21 17:40:13
  • Kurben
    2024-05-21 17:39:36
  • Vad är detta för märklig sak?
    Kurben
    2024-05-21 17:36:48
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.