PIP fungerar bara från datorn och PAP är det den inbyggda digitalboxen eller analogt som visas i den lilla bilden. Det går inte att visa annat där2) PIP/PAP, funktionen verkar endast fungera med den inbyggda analog/digital-mottagaren. Jag kör Viasat, så måste använda en extern digitalbox (CA finns ej). Skulle vilja kunna välja HDMI i PIPen.
Uppdaterade nyss firmware från 1.620EA till 1.730EA men ingen skillnad på dessa beteenden.
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
20 relaterade trådar
Postad 15 maj 2010 - 21:30
Postad 16 maj 2010 - 20:32
Ingen brandvägg igång på den maskinen (inte konfat igång iptables), och som sagt - det fungerar fint till PS3an. Blir lätt förvirrad...Öppna för tv´n i eventuell brandvägg? windows Firewall eller kanske ditt antivirus har en egen liten brandvägg?
förmodligen där problemet ligger, prova
PIP/PAP - båda är alltid svarta. Kan inte använda varken analog eller inbyggda digitalboxen (saknar antenn helt och hållet)...PIP fungerar bara från datorn och PAP är det den inbyggda digitalboxen eller analogt som visas i den lilla bilden. Det går inte att visa annat där
Postad 14 juni 2010 - 22:00
Det är inget fel på min hörsel och jag har inte upplevt några andra problem med min tv tidigare. Nu under fotbolls-VM kan det vara skönt att vila öronen från alla dessa vuvuzelor så det är inte helt negativt.

Jag har en W5710 (firmware 1.7000EA) och kör fortfarande med analog sändning. Jag har samma problem när jag spelar 360 även om jag inte behöver dra på lika mycket volym. Tidigare behövde jag inte höja mer än 20 steg för att få ett lagom högt ljud på t ex Gears of War.
Är det någon som vet vad detta kan bero på?
Redigerat av Unregistereda43257a3, 15 juni 2010 - 09:04.
Postad 15 juli 2010 - 20:58
Har Comhem.
Postad 08 september 2010 - 08:01
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar