* Officiell Tråd - Dynavoice *
3407 svar till detta ämne
128 relaterade trådar
Omfoliering/Omlackering.... (1 inlägg)
|
4 år sedan
|
Dynavoice Magic FX-4 EX (39 inlägg)
|
7 år sedan
|
Dynavoice Definition SW-10 (148 inlägg)
|
8 år sedan
|
Högtalareuppställning (1 inlägg)
|
10 år sedan
|
Dynavoice 5.1 paket -synpunkter? (19 inlägg)
|
10 år sedan
|
Hjälp med hemmabioljud jag plockat ihop, tack! :) (18 inlägg)
|
11 år sedan
|
Dynavoice DF-6 (202 inlägg)
|
11 år sedan
|
Vilka billiga högtalare överaskade er? (113 inlägg)
|
11 år sedan
|
dynavoice m-85 gen 1 vs Klipsch rf-82 mk1 (32 inlägg)
|
11 år sedan
|
Yamaha NS-555 vs Dynavoice F-6 (14 inlägg)
|
11 år sedan
|
Beslutsångest! Högtalarpaket för ca 10000:- (10 inlägg)
|
11 år sedan
|
Proson Inphase 5.0 ,Dynavoice Magic F-6 EX 5.0 eller Dynavoice Challenger M (5 inlägg)
|
11 år sedan
|
bästa högtalaren under 5000:- (125 inlägg)
|
12 år sedan
|
Normalt att högtalare spelar olika högt? (8 inlägg)
|
12 år sedan
|
Vilka högtalare ska jag välja? (8 inlägg)
|
12 år sedan
|
Finns det någon konkurrent till Dynavoice M65 i samma prisklass? (129 inlägg)
|
12 år sedan
|
Pioneer VSX-1021 med Dynavoice M-65 EX - Bra eller anus? (12 inlägg)
|
12 år sedan
|
Bästa kompletta ljud för 2 k ink allt (37 inlägg)
|
12 år sedan
|
* Officiell Tråd - Dynavoice Definition * (401 inlägg)
|
12 år sedan
|
* Officiell Tråd - Dynavoice Dynamite * (214 inlägg)
|
12 år sedan
|
Köpråd: M-audio Studiophile AV40 Mk2 vs Dynavoice S-4 EX+D-amp (5 inlägg)
|
13 år sedan
|
Tangent eller Dynavoice? (1 inlägg)
|
13 år sedan
|
Mer bass utan sub (10 inlägg)
|
13 år sedan
|
Små Frontar Sökes (7 inlägg)
|
13 år sedan
|
Köpråd NAD2600A (1 inlägg)
|
14 år sedan
|
Dynavoice Magic F-6 EX (51 inlägg)
|
14 år sedan
|
Preout, Slutsteg? (18 inlägg)
|
14 år sedan
|
Dynavoice Definition DF-5 (6 inlägg)
|
14 år sedan
|
Byta ut M-65 från Dynavoice till "små" men bättre högtalare (7 inlägg)
|
14 år sedan
|
Grym beslutsångest, xtz 80.1 eller dynavoice magic f-6ex (29 inlägg)
|
14 år sedan
|
Några frågor inför köp av Pro-Ject Debut III (vinyl-nybörjare) (5 inlägg)
|
14 år sedan
|
Komplettera HKTS11 till 7.1? (10 inlägg)
|
14 år sedan
|
Dynavoice f-6 vs Audiopro black diamond v.2 (21 inlägg)
|
14 år sedan
|
2.1 reciever eller 5.1 reciever? (33 inlägg)
|
14 år sedan
|
Vilken reciver till Dynavoice Challenger M-65 EX 5.0 ? (19 inlägg)
|
14 år sedan
|
Dynavoice M65, vad slår det? (84 inlägg)
|
14 år sedan
|
Närvarohögtalare till Dynavoice DF-5 (0 inlägg)
|
14 år sedan
|
Dynavoice Challenger M-85 eller Yamaha NS-555 (14 inlägg)
|
14 år sedan
|
Får inte subwoofern att spela tillfredsställande? (22 inlägg)
|
14 år sedan
|
Dynavoice vs Canton vs KEF (2 inlägg)
|
14 år sedan
|
Kan detta vara ett vettigt första hemmabio system? (4 inlägg)
|
14 år sedan
|
Äger du ett par Dynavoice Magic EX F-6 eller F-5? (2 inlägg)
|
14 år sedan
|
inställningar för Yamaha RX-V667 och Dynavoice DF-5? (1 inlägg)
|
14 år sedan
|
Mina högtalare avskyr vokalerna A och Å. (14 inlägg)
|
14 år sedan
|
Satellitare till bl a dubstep för ~2k (2 inlägg)
|
14 år sedan
|
Köpa nytt hemmabio (0 inlägg)
|
14 år sedan
|
Harman Kardon HKTS 30 VS. Dynavoice Challenger M-65 EX 5.0 (0 inlägg)
|
15 år sedan
|
Tangent Evo E4L eller Dynavoice Magic lcr-4 i front? (4 inlägg)
|
15 år sedan
|
Förstärkare till "Dynavoice Definition DM-5"? digitalt helst... (5 inlägg)
|
15 år sedan
|
Challenger M-65 EX Vs. Definition DF-6 (37 inlägg)
|
15 år sedan
|
Nya högtalare, max 7000 (20 inlägg)
|
15 år sedan
|
Bose Cinema 2.1 VS Dynamic Magic + Förstärkare sub (23 inlägg)
|
15 år sedan
|
Testrecension Dynavoice Magic F-6 Paket (JB) (47 inlägg)
|
15 år sedan
|
Jamo S 606 HCS 3 5.0 vs. Dynavoice Magic F-6 EX 5.0 (8 inlägg)
|
15 år sedan
|
Hur nära väggen ska en fronthögtalare stå? (15 inlägg)
|
15 år sedan
|
Vilken färg ska jag välja på högtalarna? (20 inlägg)
|
15 år sedan
|
Hjälp, fråga om Dynavoice magic och Proson Reality Sat 31 SA (v.2) (7 inlägg)
|
15 år sedan
|
Yamaha NS-555 eller Dynavoice Magic F-6 EX ? (1 inlägg)
|
15 år sedan
|
Z-5500 trasigt, vad ska jag köpa nu? :) (3 inlägg)
|
15 år sedan
|
Hjälp med köp av hemmabio! (2 inlägg)
|
16 år sedan
|
Stereobygge till storstuga (15 inlägg)
|
16 år sedan
|
Val av nya högtalare (3st) (27 inlägg)
|
16 år sedan
|
Skillnad på dynavoice högtalare (3 inlägg)
|
16 år sedan
|
Dynavoice F-6 eller F-6 EX (5 inlägg)
|
16 år sedan
|
Vilket surroundsystem? (6 inlägg)
|
16 år sedan
|
dynavoice M-65, hur kopplar jag för 4ohm / 8ohm? (17 inlägg)
|
16 år sedan
|
Problem med donyvaice m-85. (10 inlägg)
|
16 år sedan
|
Val av paket (2 inlägg)
|
16 år sedan
|
Dynavoice Finale 10 Tower (128 inlägg)
|
16 år sedan
|
HECO Victa 300 (0 inlägg)
|
16 år sedan
|
Tangent Evo 5 eller Dynavoice S4 EX (0 inlägg)
|
16 år sedan
|
Recension - Dynavoice Challenger M-65 (80 inlägg)
|
16 år sedan
|
Fronthögtalare och subwoofer max 10 000 (8 inlägg)
|
16 år sedan
|
Dynavoice F-6 paketet (4 inlägg)
|
16 år sedan
|
Hur står sig Dynavoice Magic F-6 EX mot Argon 7240? (5 inlägg)
|
16 år sedan
|
Dynavoice Definition DM-5 som (ensamma) fronthögtalare? Samt en del andra f (8 inlägg)
|
16 år sedan
|
Yamaha RX-V463, några frågor (17 inlägg)
|
16 år sedan
|
En snabb fråga om ang högtalarimpedans (2 inlägg)
|
17 år sedan
|
Slimmad förstärkare att ha på skrivbordet? (7 inlägg)
|
17 år sedan
|
Hjälp mig välja högtalare. (7 inlägg)
|
17 år sedan
|
Dynavoice m65 vs Proson Reality 63 MK2 (11 inlägg)
|
17 år sedan
|
Lyssningsrunda, Nya frontar och center (12 inlägg)
|
17 år sedan
|
Dynavoice f-6 (4 inlägg)
|
17 år sedan
|
XTZ 80 vs Dynavoice Magic F-6 EX (12 inlägg)
|
17 år sedan
|
Råd om inköp av förstärkare (0 inlägg)
|
17 år sedan
|
Dynavoice Magic + Yamaha RX-V463, värt det? (17 inlägg)
|
17 år sedan
|
Harman Kardon AVR445 / AVR255 (6 inlägg)
|
17 år sedan
|
Uppgradera till Dynavoice M-85? (12 inlägg)
|
18 år sedan
|
Proson RV 2050 v.2 till ett par Dynavoice Dynamite 8 (3 inlägg)
|
18 år sedan
|
Dali Concept 2 el. Dynavoice DF-5 (6 inlägg)
|
18 år sedan
|
Alternativ till Argon (1 inlägg)
|
18 år sedan
|
Prisvärda stativare (16 inlägg)
|
18 år sedan
|
Nytt 5.1 system till en liten tvåa? (1 inlägg)
|
18 år sedan
|
Vad tror ni om detta paket? (8 inlägg)
|
18 år sedan
|
Högtalare + förstärkare för 2000:- (16 inlägg)
|
18 år sedan
|
Dynavoice M-85 eller QLN Artech 8 (35 inlägg)
|
18 år sedan
|
hjälp/råd om budgethögtalare (3 inlägg)
|
18 år sedan
|
Canton Movie 150 QX eller Dynavoice M-85 Paket (24 inlägg)
|
18 år sedan
|
Dynavoice Magic F-6 + NAD C315BEE = Sant? (14 inlägg)
|
18 år sedan
|
proson stratego vs dynavoice finale (72 inlägg)
|
18 år sedan
|
Känslighet hur fungerar det ? (14 inlägg)
|
18 år sedan
|
Dynavoice C-5 (Center) (19 inlägg)
|
18 år sedan
|
Dynavoice Challenger M-65 (2 inlägg)
|
18 år sedan
|
XTZ Class A-100 D II ? (10 inlägg)
|
18 år sedan
|
Vilka högtalare ska jag köpa? (1 inlägg)
|
18 år sedan
|
Dynavoice M-85 (11 inlägg)
|
18 år sedan
|
Lite pengar att förbruka men på vilket märke/model (22 inlägg)
|
18 år sedan
|
Proson = bra skit? (77 inlägg)
|
18 år sedan
|
Dynavoice Magic F-6 vs Proson Libra 653 (8 inlägg)
|
18 år sedan
|
Dynavoice M65 vs. Infinity Primus 250 (38 inlägg)
|
19 år sedan
|
Vilka högtalare för 2000kr? (6 inlägg)
|
19 år sedan
|
Högtalarstativ & Centerupphängning! (0 inlägg)
|
19 år sedan
|
Kablar för Dynavoice M-65 (0 inlägg)
|
19 år sedan
|
Högtalarfunderingar (6 inlägg)
|
19 år sedan
|
Dynavoice Challenger Sub 10 (7 inlägg)
|
19 år sedan
|
Centern färgar tv, någon bra lösning? (8 inlägg)
|
19 år sedan
|
Dynavoice Magic+Yamaha RX-V457 (3 inlägg)
|
20 år sedan
|
Biampa fronthögtalarna (3 inlägg)
|
20 år sedan
|
Infinity Primus 250 vs. Dynavoice M65?! (24 inlägg)
|
20 år sedan
|
Gästbok för Ronny.L (9 inlägg)
|
20 år sedan
|
Första intrycket av Dynavoice M 6.5 (11 inlägg)
|
21 år sedan
|
Dynavoice M-6.5 - Recension (21 inlägg)
|
21 år sedan
|
DynavoiceM65+sub eller XTZ99? (34 inlägg)
|
21 år sedan
|
H/K 670 och Dynavoice M-65? (17 inlägg)
|
21 år sedan
|
Dynavoice M-6.5 - Recension (55 inlägg)
|
21 år sedan
|
Högtalare/Paket för 2000.kr billigt och bra (16 inlägg)
|
21 år sedan
|
Dynavoice M-65 Recension (153 inlägg)
|
21 år sedan
|
Dynavoice har återuppstått! finns hos fynda.se (20 inlägg)
|
21 år sedan
|
Postad 04 January 2009 - 23:55
fackamato
-
fackamato
-
Forumräv
-
-
906 inlägg
Hejsan, jag har köpt ett surround-paket med m-65 som frontar. innan dessa hade jag några gamla proson så det borde vara ett rejält uppsving för mig. Men jag måste säga att jag tycker basen låter riktigt illa i dom. Jag har kollat alla kopplingar och de ser ut att stämma. Jag kör dom via hdmi från ps3 till en Onkyo 606.
Sätter jag i en cdskiva så tycker jag inte det händer något alls med basljudet. Jag har testat att köra i "all chanel surround" för att kunna jämföra frontarna med satteliterna och lägger jag örat mot en av satteliterna så känns den är betydligt rappare och fastare i basen. Det känns som det bara grumlar i frontarna. jag har använt automatisk högtalar-inställning med den medföljade micken till onkyo,,,nån som kan gissa vad felet är eller måste jag spela dom in dom rejält för att basen ska släppa något alls? Har kanske kört 15 timmar musik på ganska låg volym och 2 st filmer. Hjälp mig för nu är jag en orolig jäkel!!
Pluggar på baksidan? Dra ut dom
Postad 05 January 2009 - 07:20
Unregistered11101bc2
-
Unregistered11101bc2
-
Amatör
-
-
72 inlägg
tja..tack för alla förslag!
nej pluggarna är det inte..jag har testat att stoppa alla pluggar i samma högtalare och ingen i den andra och de är varken bättre eller sämre. Det som är knepigt är att när jag felfasar en av högtalarna så är det knappt någon märkbar skillnad..jag ska idag sätta i mina gamla frontar och kolla så inte någon sladd eller förstärkare som spökar men jag tvilvar på detta..då mina sateliter som sagt låter betydligt bättre än frontarna i basen
Mvh Carl
Postad 05 January 2009 - 11:19
Unregisteredcb936d6b
-
Unregisteredcb936d6b
-
Mästare
-
-
3121 inlägg
tja..tack för alla förslag! nej pluggarna är det inte..jag har testat att stoppa alla pluggar i samma högtalare och ingen i den andra och de är varken bättre eller sämre. Det som är knepigt är att när jag felfasar en av högtalarna så är det knappt någon märkbar skillnad..jag ska idag sätta i mina gamla frontar och kolla så inte någon sladd eller förstärkare som spökar men jag tvilvar på detta..då mina sateliter som sagt låter betydligt bättre än frontarna i basen Mvh Carl
Vad var det för Proson du hade innan ? Du kanske är van vid ett ljud med en framstående bas som gör mycket väsen av sig. M-65 är en mer balanserad högtalare
Postad 05 January 2009 - 12:00
Unregistered11101bc2
-
Unregistered11101bc2
-
Amatör
-
-
72 inlägg
Oj..de jag hade innan var ett par conquest 66...alltså jag är verkligen inte ute efter en tungslående monster-bas. Jag vill ha en balanserad och korrekt bas. Men det här känns verkligen inte balanserat utan bara grötigt. Jag har bas längst ner men inte mycket och det är inte det minsta rappt eller kvickt. Jag har ju alltså ett helt surround-paket från dynavoice och som jag sade så är det betydligt bättre ljud/dynamik/bas i mina sateliter( c-5) än i mina frontar m-65. Det enda jag kan tänka mig är att ljudet inte släppt alls än i frontarna men annars måste det väl vara något fel. Inte ska bakhögtalarna slå bättre än frontarna? Och ja,,högtalarna sitter i rätt utgångar
Postad 05 January 2009 - 12:27
cerbero
-
cerbero
-
Wannabe
-
-
49 inlägg
Snabbt inlägg bara; kolla subwoofer-inställningarna. Väljer man "Stereo" på Onkyo-receivers så blir det 2.1, inte 2.0, så det kan vara att alla frekvenser inte spelas av frontarna. Kolla så att frontarna är ställda på att spela "Full Band" också.
Postad 05 January 2009 - 12:58
Unregistered11101bc2
-
Unregistered11101bc2
-
Amatör
-
-
72 inlägg
Snabbt inlägg bara; kolla subwoofer-inställningarna. Väljer man "Stereo" på Onkyo-receivers så blir det 2.1, inte 2.0, så det kan vara att alla frekvenser inte spelas av frontarna. Kolla så att frontarna är ställda på att spela "Full Band" också.
Fan va hjälpsamma folk är här!! Det smattrar ju bara till i svaren Jag har nu gjort en ny automatisk inställning utan subben för att helt plocka bort den ur ekvationen. Det som du säger låter också vettigt men som jag sa innan så när jag låter förstärkaren spela stereo både i fram och bak så är basen mkt mkt rappare i bakhögtalarna från samma serie. Men det kan va så att de behöver spelas in mer. Har inte gett dom mkt musik alls på normal nivå, utan bara nån film och ett 10-tal timmar tv. Ska låta dom jobba under dagen här så får vi hoppas att det släpper tills imorgon. //Carl
Postad 05 January 2009 - 13:06
cerbero
-
cerbero
-
Wannabe
-
-
49 inlägg
Kom på att jag hade en egen fråga också:
Sitter med fingret på knappen för att beställa S-4 EX + C-4 EX för att ersätta min nuvarande front (som består av Proson Reality 31-burkar). Bara så jag inte gör helt fel; visst är S-4 EX (dvs stativarna) helt okej på musik? Det är mest därför jag vill ersätta det befintliga; för att jag har lyssnat mer på musik än jag trodde att jag skulle göra (och för att gamla centern har gått sönder). Det är ett litet rum i en lägenhet, så det behövs inte så mycket kraft – vill bara ha chysst ljud. De kommer också att kombineras med en befintlig subwoofer, som får ta hand om de djupa frekvenserna.
Vad tror ni?
Redigerat av cerbero, 05 January 2009 - 13:06.
Postad 05 January 2009 - 14:07
fackamato
-
fackamato
-
Forumräv
-
-
906 inlägg
Kom på att jag hade en egen fråga också: Sitter med fingret på knappen för att beställa S-4 EX + C-4 EX för att ersätta min nuvarande front (som består av Proson Reality 31-burkar). Bara så jag inte gör helt fel; visst är S-4 EX (dvs stativarna) helt okej på musik? Det är mest därför jag vill ersätta det befintliga; för att jag har lyssnat mer på musik än jag trodde att jag skulle göra (och för att gamla centern har gått sönder). Det är ett litet rum i en lägenhet, så det behövs inte så mycket kraft – vill bara ha chysst ljud. De kommer också att kombineras med en befintlig subwoofer, som får ta hand om de djupa frekvenserna. Vad tror ni?
Dynavoice Challenger S-5 är inget val eller? Lite dyrare, men jag tror de är bra mycket bättre.
Postad 05 January 2009 - 14:10
Se_BBB_e
-
Se_BBB_e
-
Beroende
-
-
1417 inlägg
Jag funderade också på S-4 som frontar men eftersom de inte har samma element som sina större syskon som ju fått så bra kritik så blev jag lite tveksam. Valde därför S-5 istället, som har samma element som M-65.
Postad 05 January 2009 - 14:18
cerbero
-
cerbero
-
Wannabe
-
-
49 inlägg
Dynavoice Challenger S-5 är inget val eller? Lite dyrare, men jag tror de är bra mycket bättre.
Nja, en av anledningarna till att det är S-4 som är aktuella är utseendet; att de går att få i vitt högblankt.
Postad 05 January 2009 - 15:20
akterspegel
-
akterspegel
-
Beroende
-
-
1309 inlägg
Bra med lite repetion Har du ställt in frontarna på "large" i reciverinställningarna? om inte så kan den klippa det nedre registret..
Postad 05 January 2009 - 16:37
Unregistered11101bc2
-
Unregistered11101bc2
-
Amatör
-
-
72 inlägg
ja det är full band på frontarna och de spelar fullt register....fick svar från fynda.se att man skulle testa att bi-ampa om jag kunde det...men det låter ändå lite konstigt då surrounden faktiskt har jättetunna högtalarkablar men låter redan bättre än frontarna...hmmmm detta är ett problem det
Postad 05 January 2009 - 16:55
akterspegel
-
akterspegel
-
Beroende
-
-
1309 inlägg
ja det är full band på frontarna och de spelar fullt register....fick svar från fynda.se att man skulle testa att bi-ampa om jag kunde det...men det låter ändå lite konstigt då surrounden faktiskt har jättetunna högtalarkablar men låter redan bättre än frontarna...hmmmm detta är ett problem det 
Har du kollat så att alla baselementen spelar? kanske någon kabel som lossnat i högtalen... Råkade utför att ett mellanregister på mina Proson TOP-10 SAH inte var inkopplade från fabrik.. jag var jättemissnöjd, högtalarna var väldigt oharmoniska och tillslut skruvade jag isärdom för att kolla och då var en enslutning loss.. Det är väldigt svårt att höra och se då den sitter i samma låda som det andra mellanregistret som då "puttar på" bakifrån Har kopplat in ett par åt min far ihop med en Yamaha RX-797 http://www.yamaha-hi...=...SE&idcat1=2 och dom lät bra frånbörjan..
Postad 05 January 2009 - 19:44
Hosse
-
Hosse
-
Amatör
-
-
76 inlägg
Idag fick det vara nog, la en beställning på M-65, så nu vet ni vad jag kommer göra hela veckan tills jag får paketet. Tyvärr bor jag i Umeå så skiten kommer sitta i Ånge minst ett fakkin dygn, drygt som apa.
Postad 06 January 2009 - 20:02
Unregistered89d159a0
-
Unregistered89d159a0
-
Wannabe
-
-
20 inlägg
Idag fick det vara nog, la en beställning på M-65, så nu vet ni vad jag kommer göra hela veckan tills jag får paketet. Tyvärr bor jag i Umeå så skiten kommer sitta i Ånge minst ett fakkin dygn, drygt som apa.
Kan du kolla vad du fick för element i dina när dom kommit? Fick mina igår och det sitter inga "kevlar" eller "kolfiber" element i mina inte utan vanliga billiga pappelement varav två var skadade (eller snarare fabrikationsfel då pappen ser ut att vara veckad redan innan lackning) och en av "spridningskonerna" på en bas sitter dessutom löst. Känner mig lurad och skrivit till Fynda så vi får väl se hur fortsättningen blir. Visst man får vad man betalar för men uppenbara fel och andra komponenter än vad som anges är inte ok. Måndags-ex eller försöker dom kanske få bort allt gammalt skrot inför lanseringen av uppföljaren?
Postad 06 January 2009 - 20:20
Hosse
-
Hosse
-
Amatör
-
-
76 inlägg
Kan du kolla vad du fick för element i dina när dom kommit? Fick mina igår och det sitter inga "kevlar" eller "kolfiber" element i mina inte utan vanliga billiga pappelement varav två var skadade (eller snarare fabrikationsfel då pappen ser ut att vara veckad redan innan lackning) och en av "spridningskonerna" på en bas sitter dessutom löst.
Känner mig lurad och skrivit till Fynda så vi får väl se hur fortsättningen blir. Visst man får vad man betalar för men uppenbara fel och andra komponenter än vad som anges är inte ok.
Måndags-ex eller försöker dom kanske få bort allt gammalt skrot inför lanseringen av uppföljaren?
Usch, det var ju tråkigt! Jag hoppas jag får dem med kevlar, precis som det ser ut på bilderna. Men de har inte ens skickat paketet än, så det tar nog rätt många dagar till innan jag får mina.
Postad 06 January 2009 - 20:44
stifflerman
-
stifflerman
-
Lärjunge
-
-
324 inlägg
Kan du kolla vad du fick för element i dina när dom kommit? Fick mina igår och det sitter inga "kevlar" eller "kolfiber" element i mina inte utan vanliga billiga pappelement varav två var skadade (eller snarare fabrikationsfel då pappen ser ut att vara veckad redan innan lackning) och en av "spridningskonerna" på en bas sitter dessutom löst.
Känner mig lurad och skrivit till Fynda så vi får väl se hur fortsättningen blir. Visst man får vad man betalar för men uppenbara fel och andra komponenter än vad som anges är inte ok.
Måndags-ex eller försöker dom kanske få bort allt gammalt skrot inför lanseringen av uppföljaren?
Hade ett par Definition DF-5 innan Dynamite som jag har nu och Definition-elementen ska ju vara av kevlar. Har ingen erfarenhet annars av kevlar och vet inte om det finns olika sorters kevlar, har bara känt och tittat på B&W-element på hifi-klubben och det var stor skillnad. Definition-elementen kändes och såg mer ut som dom var gjorda av plast eller papp som var lackat. (men det är klart, stor skillnad på pris oxå...) Men jag är bara en glad amatör så vad vet jag, kanske nån mer som lagt märke till det?
Postad 06 January 2009 - 21:16
Unregistered89d159a0
-
Unregistered89d159a0
-
Wannabe
-
-
20 inlägg
Hade ett par Definition DF-5 innan Dynamite som jag har nu och Definition-elementen ska ju vara av kevlar. Har ingen erfarenhet annars av kevlar och vet inte om det finns olika sorters kevlar, har bara känt och tittat på B&W-element på hifi-klubben och det var stor skillnad. Definition-elementen kändes och såg mer ut som dom var gjorda av plast eller papp som var lackat. (men det är klart, stor skillnad på pris oxå...) Men jag är bara en glad amatör så vad vet jag, kanske nån mer som lagt märke till det?
Alla bilderna jag sett på M-65'orna har basarna ett väldigt utpräglat "kevlarutseende" dvs ser ut som väv, det gör inte mina, helt klart andra billigare element.
Postad 06 January 2009 - 22:13
Hosse
-
Hosse
-
Amatör
-
-
76 inlägg
Alla bilderna jag sett på M-65'orna har basarna ett väldigt utpräglat "kevlarutseende" dvs ser ut som väv, det gör inte mina, helt klart andra billigare element.
Men du kan inte slänga upp några bilder då?
Postad 06 January 2009 - 22:31
Unregistered89d159a0
-
Unregistered89d159a0
-
Wannabe
-
-
20 inlägg
Ska ta med mig kamera från jobbet imorgon men faktum är att jag inte vill starta någon smutskastings kanpanj, vill ge Fynda en chans först, alla är ju så supernöjda med dom så något rätt gör dom. Dessutom hade alla högtalare i 5.0 paketet hade ett eller flera skadade element vilket jag finner väldigt märkligt och hoppas innerligt att jag av misstag fått en felsändning..
Postad 06 January 2009 - 22:55
Hosse
-
Hosse
-
Amatör
-
-
76 inlägg
Har väl inte med smutskastning at göra, utan ren nyfikenhet. Är bara intresserad hur dina ser ut, då kan jag ju själv bättre säga om mina ser ut som dina eller ej
Postad 06 January 2009 - 23:36
stifflerman
-
stifflerman
-
Lärjunge
-
-
324 inlägg
Ska ta med mig kamera från jobbet imorgon men faktum är att jag inte vill starta någon smutskastings kanpanj, vill ge Fynda en chans först, alla är ju så supernöjda med dom så något rätt gör dom. Dessutom hade alla högtalare i 5.0 paketet hade ett eller flera skadade element vilket jag finner väldigt märkligt och hoppas innerligt att jag av misstag fått en felsändning.. 
Ingen smutskastning från min sida heller, tänkte inte alls på det när jag hade DF-5orna hemma... bara fick en tankeställare att dom inte hade det här vävda kevlaret som jag sett på bilder o ett par B&W på klubben...
Postad 07 January 2009 - 20:44
Unregistered89d159a0
-
Unregistered89d159a0
-
Wannabe
-
-
20 inlägg
Är långt ifrån någon mästerfotograf, totalt ointresserad faktiskt men hoppas den duger.
Helbild.jpg 631.97K
1 Antal nerladdningar
Bas_h_gt1.jpg 697.59K
1 Antal nerladdningar
Postad 07 January 2009 - 20:53
Se_BBB_e
-
Se_BBB_e
-
Beroende
-
-
1417 inlägg
Oj vad tråkigt! Ja, sådär ska det ju inte se ut. Eller de gamla gjorde inte iaf. Är dock rätt säker på att det inte påverkar ljudet alls, men det ser ju inte alls lika snyggt ut.. Du kanske borde snacka med dem och förklara att du är missnöjd så kanske du kan få möjlighet att byta dem, eller nån slags kompensation.
Fick ett par av mina S-5or idag och min C-5a (posten strulade så det andra paret kommer imorgon). På den ena S-5an lät inget från diskanten. Har efter ett test konstaterat att själva diskanten dock fungerar. Plastringen runt mellanregistret var också sprucket på ett ställe, och på den andra var det stora skrapmärken på plastringen.. >_> Dessutom såg skruvarna på ena terminalen ut som om de skruvats av och på 10 gånger. Nötta och dana. Centern var dock inget fel alls på, och förhoppningsvis inte på det andra paret heller..
Men det var en list halvtråkig upplevelse :/ Ska snacka med Fynda imorgon, vill iaf ha nytt delningsfilter/terminal/kablage och nya plastringar.
EDIT: Det lägre mellanregistret på din bild ser ju ut att ha ett skadat membran också :/
Redigerat av Se_BBB_e, 07 January 2009 - 21:25.
Postad 07 January 2009 - 21:51
Unregistered89d159a0
-
Unregistered89d159a0
-
Wannabe
-
-
20 inlägg
Som sagt, hade skador på något eller fler element på alla fem högtalare.
Mailade igår och ringde idag nu har jag skickat nytt mail med bilder på alla skador vi får ser hur dom väljer att gå vidare.
Undrar just om dom har någon tjockfingrad prao eller liknande som skruvar ihop högtalarna ..
Det som retar mig mest är att jag verkligen sett fram emot lådorna och en sån total besvikelse när dom dök upp, jobbigast av allt är att jag säkert kommer behöva kånka dessa monster till posten igen.
Edit: Även om dom låter ok (har inte ens haft lust att provspela dom..) så är dom värda noll med skadade element på andrahandsmarknaden om jag nu skulle få för mig att sälja dom.
Redigerat av Unregistered89d159a0, 07 January 2009 - 21:59.
Postad 07 January 2009 - 22:17
Se_BBB_e
-
Se_BBB_e
-
Beroende
-
-
1417 inlägg
Som sagt, hade skador på något eller fler element på alla fem högtalare. Mailade igår och ringde idag nu har jag skickat nytt mail med bilder på alla skador vi får ser hur dom väljer att gå vidare.
Undrar just om dom har någon tjockfingrad prao eller liknande som skruvar ihop högtalarna .. Det som retar mig mest är att jag verkligen sett fram emot lådorna och en sån total besvikelse när dom dök upp, jobbigast av allt är att jag säkert kommer behöva kånka dessa monster till posten igen.
Edit: Även om dom låter ok (har inte ens haft lust att provspela dom..) så är dom värda noll med skadade element på andrahandsmarknaden om jag nu skulle få för mig att sälja dom.
Fan vad trist alltså :/ Sry, hade inte läst dina inlägg ovan. Ja, det är inte klokt vad köpupplevelserna kan skilja sig. Nu ska du inte dra kvaliteten hos alla Dynavoice över en kam dock! När jag köpte mina M-85 för ett halvår sen var allt jättebra när det kom fram. Var och är fortfarande mycket nöjd med dessa pjäser. Har även köpt andra högtalare från Fynda innan utan några problem alls. Hoppas på att du får ett bra bemötande från supporten (vilket jag tror).
Postad 07 January 2009 - 22:32
Unregistered89d159a0
-
Unregistered89d159a0
-
Wannabe
-
-
20 inlägg
Fan vad trist alltså :/ Sry, hade inte läst dina inlägg ovan. Ja, det är inte klokt vad köpupplevelserna kan skilja sig. Nu ska du inte dra kvaliteten hos alla Dynavoice över en kam dock! När jag köpte mina M-85 för ett halvår sen var allt jättebra när det kom fram. Var och är fortfarande mycket nöjd med dessa pjäser. Har även köpt andra högtalare från Fynda innan utan några problem alls. Hoppas på att du får ett bra bemötande från supporten (vilket jag tror).
Köpte ju högtalarna just på grund av all god kritik både M-65'orna och Fynda fått, har väntat på att M-65 ska komma i lager igen att dom är lite daterade bryr jag mig inte om. Att dom hållit sig så otroligt populära i fyra år måste ju betyda att dom faktiskt är riktigt bra.  Har valt bort många dyrare paket för att habegäret eldats på av den fina kritiken. Toksnabb leverans som vanligt men ett riktigt slag i ansiktet när jag öppnade kartongerna. Men som sagt inte alls min mening att starta någon slags smutskastningskampanj, skickar man produkter i detta skick får man tåla lite kritik. Blir jag korrekt kompenserad kommer jag också rosa dom. Börjar bli lite orolig dock, har dom bytt ägare eller så?
Postad 07 January 2009 - 22:40
Se_BBB_e
-
Se_BBB_e
-
Beroende
-
-
1417 inlägg
Nej då, inte Fynda iaf. Möjligtvis har de lite strul på Ningbo där grejorna tillverkas? :/ Har jag inte så bra koll på.. Verkar som om de har lite problem eftersom både vi har fått trasiga varor. Det är som sagt jättetrist att du varit så hoppfull också händer nåt sånt här första gången man köper därifrån.. Vill dock säga att det ÄR otroligt prisvärda högtalare och att de normalt sett håller en för priset god kvalitet.
Postad 07 January 2009 - 23:32
Unregistered11101bc2
-
Unregistered11101bc2
-
Amatör
-
-
72 inlägg
jag har exakt samma fel på mina som du har på dina m-65:or, som jag också nyss köpt från fynda. Jag vill gärna veta va dom säger till dig och hur de tänker kompensera oss. Jag har även emailat dom och inväntar svar.
//Carl
Postad 07 January 2009 - 23:45
Pippish
-
Pippish
-
Användare
-
-
145 inlägg
Såna här stunder som en återförsäljare kan lyckas eller misslyckas! Håller tummarna på att fynda fortsätter hålla en hög kvalite och service som tidigare. Om nån från fynda läser det här, kom gärna med en förklarning för oss befintliga och kommande kunder.
Redigerat av Pippish, 08 January 2009 - 00:20.
Postad 07 January 2009 - 23:45
ekolnskungen
-
ekolnskungen
-
Forumräv
-
-
831 inlägg
Jag måste bara sympati-sörja med er! Hur i h-vete kan detta hända???? Shit! Trasiga och dessutom FEL element??? Hur och hur???
Postad 08 January 2009 - 00:01
Hosse
-
Hosse
-
Amatör
-
-
76 inlägg
**** vad tråkigt!
De har fått in ett nytt parti med högtalare och det kan oturligt nog vara som så att alla m-65or är på samma sätt.
Men då tycker jag att de åtminstone borde ändra infot om högtalarna då dessa de facto inte längre stämmer in med beskrivningen och vad man trott sig köpa.
Har inte fått mina än, men nu bävar jag för att mina kommer vara likadana.
Postad 08 January 2009 - 00:24
Unregistered89d159a0
-
Unregistered89d159a0
-
Wannabe
-
-
20 inlägg
**** vad tråkigt!
De har fått in ett nytt parti med högtalare och det kan oturligt nog vara som så att alla m-65or är på samma sätt.
Men då tycker jag att de åtminstone borde ändra infot om högtalarna då dessa de facto inte längre stämmer in med beskrivningen och vad man trott sig köpa.
Har inte fått mina än, men nu bävar jag för att mina kommer vara likadana. Ändrat hoppas jag du menar annars är det falsk marknadsföring. EDIT: Nu lät jag otrevlig, var inte alls min mening. Börjar visst bli lite paranoid *tar en screenshot av Fyndas hemsida och speccar bara för att kunna sova i lugn och ro*
Redigerat av Unregistered89d159a0, 08 January 2009 - 00:29.
Postad 08 January 2009 - 00:56
Hosse
-
Hosse
-
Amatör
-
-
76 inlägg
Ändrat hoppas jag du menar annars är det falsk marknadsföring.
EDIT: Nu lät jag otrevlig, var inte alls min mening. Börjar visst bli lite paranoid *tar en screenshot av Fyndas hemsida och speccar bara för att kunna sova i lugn och ro* 
Nej, jag la min beställning på måndagen den 5e jan och än idag står detta på deras info om just M-65or "Mellanregisterna är av kolfiber och ger bra kraft och klarhet till röster och basarna i kevlar ger den snabbhet och det tryck som man önskar. " jag har med tagit screenshot
Postad 08 January 2009 - 10:40
Ljudfokus
-
Ljudfokus
-
Lärjunge
-
-
339 inlägg
Hejsan alla.Först vill vi börja med att beklaga det inträffade, att ni har fått högtalare som till utseendet skiljer från den bild som finns(fanns) på vår hemsida. Vi vill även lugna er med att ni aldrig behöver vara oroliga, vi är ett seriöst företag och vi månar alltid mest om att våra kunder ska vara nöjda. Bakgrund:Efter att M-65 varit slut under en längre tid och många som väntat på denna högtalare fick vi in dem några dagar innan jul och vi började naturligtvis att skicka ut dem så fort vi kunde för att så många som möjligt skulle få dem innan eller under julen. Nu i efterhand har det framkommit att vår leverantör, på eget bevåg, har ändrat på utseendet på baselementet. Vi har bra kontroll på vår produktion, men denna gången har något gått snett och vi utreder just nu varför. Nya M-65 (v.4):Det enda som skiljer i den versionen vi säljer nu är utseendet på basarna. Vi har packat upp flera stycken och kontrollmätt dem med datorprogram och funktionen och ljudet är samma. Till er som fått trasiga element:Detta är tråkigt, men som alltid, så byter vi elementen eller högtalarna åt er utan kostnad. Kompensation?Även om funktionaliteten är precis samma och det endast är en utseendefråga, så är vi medvetna om att vi gjort fel och vi vill ge en kompensation till er som känner er lurande av bilderna. Alla är olika och därför kan ni välja den kompensation nedan som ni känner passar bäst. 1. Ni får 200 kr avdrag på er order. 2. Ni får 400 kr att handla för på vår webshop. 3. Ni får ångra ert köp helt och få alla pengar tillbaka. 4. Ni får byta högtalare till en annan modell utan fraktkostnad. Alla som köpt Dynavoice Challenger M-65, medans den gamla bilden och informationen fanns på hemsidan kan få kompensation om ni mailar in till oss.Hoppas ni förstår varför det blivit som det blivit. Vi garanterar er att ni fått en av de absolut bästa högtalarna man kan köpa för pengarna. Vi hoppas att ni kan känna er nöjda med ert köp från oss och oss som butik. Är det några frågor så föredrar vi att ta dem via mail.Med vänliga hälsningar/Fynda.se - Hifi & Hemmabio
Postad 08 January 2009 - 12:08
Hosse
-
Hosse
-
Amatör
-
-
76 inlägg
Hejsan alla. Först vill vi börja med att beklaga det inträffade, att ni har fått högtalare som till utseendet skiljer från den bild som finns(fanns) på vår hemsida. Vi vill även lugna er med att ni aldrig behöver vara oroliga, vi är ett seriöst företag och vi månar alltid mest om att våra kunder ska vara nöjda.
Bakgrund: Efter att M-65 varit slut under en längre tid och många som väntat på denna högtalare fick vi in dem några dagar innan jul och vi började naturligtvis att skicka ut dem så fort vi kunde för att så många som möjligt skulle få dem innan eller under julen. Nu i efterhand har det framkommit att vår leverantör, på eget bevåg, har ändrat på utseendet på baselementet. Vi har bra kontroll på vår produktion, men denna gången har något gått snett och vi utreder just nu varför.
Nya M-65 (v.4): Det enda som skiljer i den versionen vi säljer nu är utseendet på basarna. Vi har packat upp flera stycken och kontrollmätt dem med datorprogram och funktionen och ljudet är samma.
Till er som fått trasiga element: Detta är tråkigt, men som alltid, så byter vi elementen eller högtalarna åt er utan kostnad.
Kompensation? Även om funktionaliteten är precis samma och det endast är en utseendefråga, så är vi medvetna om att vi gjort fel och vi vill ge en kompensation till er som känner er lurande av bilderna. Alla är olika och därför kan ni välja den kompensation nedan som ni känner passar bäst.
1. Ni får 200 kr avdrag på er order. 2. Ni får 400 kr att handla för på vår webshop. 3. Ni får ångra ert köp helt och få alla pengar tillbaka. 4. Ni får byta högtalare till en annan modell utan fraktkostnad.
Alla som köpt Dynavoice Challenger M-65, medans den gamla bilden och informationen fanns på hemsidan kan få kompensation om ni mailar in till oss.
Hoppas ni förstår varför det blivit som det blivit. Vi garanterar er att ni fått en av de absolut bästa högtalarna man kan köpa för pengarna. Vi hoppas att ni kan känna er nöjda med ert köp från oss och oss som butik.
Är det några frågor så föredrar vi att ta dem via mail.
Med vänliga hälsningar /Fynda.se - Hifi & Hemmabio
Tjusigt!
Postad 08 January 2009 - 12:26
fackamato
-
fackamato
-
Forumräv
-
-
906 inlägg
Fynda.se är jäkligt nice alltså. Mycket bra support, inte konstigt att dom är så populära här.
Postad 08 January 2009 - 15:26
Unregisteredb1b428d9
-
Unregisteredb1b428d9
-
Mästare
-
-
2714 inlägg
Nya M-65 (v.4): Det enda som skiljer i den versionen vi säljer nu är utseendet på basarna. Vi har packat upp flera stycken och kontrollmätt dem med datorprogram och funktionen och ljudet är samma.
Jag har fått PM av en användare här som hade otroliga problem med att få till basen på sina nya M-65. Det va inget jag kände igen från den äldre modellen och när det framkom att det va nya baselement i hans såg vi ju självklart det som boven. Är ni verkligen helt ärliga när ni säger att mätningarna på dom två elementen är identiska? Det är ju inte vidare svårt för många av oss här att kolla menar.
Postad 08 January 2009 - 19:17
UsEd
-
UsEd
-
Wannabe
-
-
25 inlägg
Någon som har bilder på V3 av M-65 högtalarna så man kan jämnföra och se?
Beställde M-65 igår och idag ringde dom från Fynda.se och berättade att basarna inte riktigt såg ut som på bilden men det var samma grejer i och att det skulle låta precis likadant. Han sa att det var samma element och delar i bara att dom såg lite annorlunda ut.
Redigerat av UsEd, 08 January 2009 - 19:18.
Postad 08 January 2009 - 19:29
Se_BBB_e
-
Se_BBB_e
-
Beroende
-
-
1417 inlägg
Det finns en hel del bilder på forumet/prisjakt.. Här är en bra: https://www.minhembi...c_id=171008.jpg
Postad 08 January 2009 - 19:35
UsEd
-
UsEd
-
Wannabe
-
-
25 inlägg
Det finns en hel del bilder på forumet/prisjakt.. Här är en bra:
[img]https://www.minhembio.com/bilder/bild/?pic_id=171008.jpg[img]
Tackar! Ah det där ser snyggare ut men köpte högtalarna för ljudet som tur är  Man måste väl tro på Fynda, annars kan ju alla beskrivningar osv på sidan vara påhitt
Postad 08 January 2009 - 19:37
Se_BBB_e
-
Se_BBB_e
-
Beroende
-
-
1417 inlägg
Jepp, man får väl hoppas på det =) Coolt av dem att ringa förresten! Inte många företag som skulle göra så nu för tiden känns det som..
Postad 08 January 2009 - 20:03
Pippish
-
Pippish
-
Användare
-
-
145 inlägg
Hejsan alla. Först vill vi börja med att beklaga det inträffade, att ni har fått högtalare som till utseendet skiljer från den bild som finns(fanns) på vår hemsida. Vi vill även lugna er med att ni aldrig behöver vara oroliga, vi är ett seriöst företag och vi månar alltid mest om att våra kunder ska vara nöjda.
Bakgrund: Efter att M-65 varit slut under en längre tid och många som väntat på denna högtalare fick vi in dem några dagar innan jul och vi började naturligtvis att skicka ut dem så fort vi kunde för att så många som möjligt skulle få dem innan eller under julen. Nu i efterhand har det framkommit att vår leverantör, på eget bevåg, har ändrat på utseendet på baselementet. Vi har bra kontroll på vår produktion, men denna gången har något gått snett och vi utreder just nu varför.
Till er som fått trasiga element: Detta är tråkigt, men som alltid, så byter vi elementen eller högtalarna åt er utan kostnad.
Kompensation? Även om funktionaliteten är precis samma och det endast är en utseendefråga, så är vi medvetna om att vi gjort fel och vi vill ge en kompensation till er som känner er lurande av bilderna. Alla är olika och därför kan ni välja den kompensation nedan som ni känner passar bäst.
1. Ni får 200 kr avdrag på er order. 2. Ni får 400 kr att handla för på vår webshop. 3. Ni får ångra ert köp helt och få alla pengar tillbaka. 4. Ni får byta högtalare till en annan modell utan fraktkostnad.
Alla som köpt Dynavoice Challenger M-65, medans den gamla bilden och informationen fanns på hemsidan kan få kompensation om ni mailar in till oss.
Hoppas ni förstår varför det blivit som det blivit. Vi garanterar er att ni fått en av de absolut bästa högtalarna man kan köpa för pengarna. Vi hoppas att ni kan känna er nöjda med ert köp från oss och oss som butik.
Är det några frågor så föredrar vi att ta dem via mail.
Med vänliga hälsningar /Fynda.se - Hifi & Hemmabio
Jag som skickade länk på tråden till de går och bad om en kommentar. En dag senare så har man svar! Att de har gjort fel kn ingen säga nåt om men att inställningen verkar vara att de ska gottgöra kunderna tycker jag är mycket värt! De är så man behåler sina kunder lojala och nöjda. Själv tänker jag inte handla tills rätt element kommit tillbak i nhögtalara, ä lie skeptiskt ill att de ka vara lika bra!
Postad 08 January 2009 - 20:26
Hosse
-
Hosse
-
Amatör
-
-
76 inlägg
Undra om man inte ska satsa på ett par m-85or nu istället...
Usch, ambivalens är inte kul...
Postad 08 January 2009 - 20:32
Se_BBB_e
-
Se_BBB_e
-
Beroende
-
-
1417 inlägg
M-85 är klart ett bra alternativ, kanske även Proson Reality golvaren? Vill du spela riktigt högt med bibehållen ljudkvalitet så är M-85 fantastisk. Reality går väl lite mer mot hifi-hållet om man hellre går dit =)
Postad 08 January 2009 - 20:47
fegga
-
fegga
-
Amatör
-
-
94 inlägg
Det är ju fan, precis när jag tänkt beställa dom. Reality golvaren blir för stor för mitt rum skulle jag tro. Om det inte är någon skillnad i ljudkvalité så går det väll ändå. Men det är väll billigare element? Sämre hållbarhet?
Postad 08 January 2009 - 20:54
Hosse
-
Hosse
-
Amatör
-
-
76 inlägg
M-85 är klart ett bra alternativ, kanske även Proson Reality golvaren? Vill du spela riktigt högt med bibehållen ljudkvalitet så är M-85 fantastisk. Reality går väl lite mer mot hifi-hållet om man hellre går dit =)
Jag tänkte egentligen köpa m-85or, men då jag trodde att ljudet skulle vara rätt likvärdig (med andra ord att jag inte skulle märka skillnaden) så gick jag istället på utseendet då jag verkligen gillade utseendet på m-65elementen med kevlarutseendet. Hade m-85orna inte haft så fula ###### element så hade jag aldrig tvekat från första start haha.
Postad 08 January 2009 - 21:08
UsEd
-
UsEd
-
Wannabe
-
-
25 inlägg
Det är ju fan, precis när jag tänkt beställa dom. Reality golvaren blir för stor för mitt rum skulle jag tro. Om det inte är någon skillnad i ljudkvalité så går det väll ändå. Men det är väll billigare element? Sämre hållbarhet?
Det är väl ingen som egentligen vet om elementen är billigare, annorlunda, sämre, bättre, dyrare osv. Enligt fynda ska dom vara likadana bara att dom ser annorlunda ut men ljudet är detsamma. Borde man inte tro på det istället för att spekulera? Jag tänker iaf köra på dom, har jag jättetur kommer dom imorgon  Har en splitt ny onkyo 606 ligger här och väntar.
Postad 08 January 2009 - 21:12
Hosse
-
Hosse
-
Amatör
-
-
76 inlägg
Det är väl ingen som egentligen vet om elementen är billigare, annorlunda, sämre, bättre, dyrare osv. Enligt fynda ska dom vara likadana bara att dom ser annorlunda ut men ljudet är detsamma. Borde man inte tro på det istället för att spekulera? Jag tänker iaf köra på dom, har jag jättetur kommer dom imorgon Har en splitt ny onkyo 606 ligger här och väntar.
Ska köra på samma förstärkare jag med, så du måste låta mig veta hur det fungerar ihop  hehe
Postad 08 January 2009 - 22:46
Se_BBB_e
-
Se_BBB_e
-
Beroende
-
-
1417 inlägg
Är det nån som vet om det är samma mellanregisterelement som sitter i nu som det gjorde innan?? Dvs är det kolfiber och inte papper? Blir ju lite orolig nu när man precis fått nya S-5or och C-5 :/ Finns det nåt sätt att säkert kolla? Tycker elementen ser ut som de gamla M-65 brukar göra men det är svårt att avgöra vad det egentligen är för material.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Ljud
-
→
Högtalare
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
genstruktur
2026-05-20 17:06:21
-
Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
genstruktur
2026-05-20 17:04:36
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|