Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

ComHem och HD (Humax CXHD-1000C) del 2

774 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Humax CXHD-1000C (Digitalboxar) 1 6,25 (183) Inga priser
25 relaterade trådar
Namninsamling för att Comhem skall ta in TV4 Science Fiction! (77 inlägg) 12 år sedan
Comhem Humax CXHD-5000c (482 inlägg) 12 år sedan
Viasat sport HD, Ljudproblem (144 inlägg) 14 år sedan
Varför finns inga SD-boxar med HDMI? (12 inlägg) 15 år sedan
Onkyo SR606 - Bildproblem (19 inlägg) 16 år sedan
Sälja begagnat som nytt.... (1 inlägg) 16 år sedan
Vilseleder Comhem sina kunder ? (184 inlägg) 16 år sedan
Panasonic DMR-EH57 med Comhem HD-box? (7 inlägg) 16 år sedan
Com Hem HD-box för 1kr (14 inlägg) 16 år sedan
Comhems HDTV satsning som ComBort? (335 inlägg) 16 år sedan
COMHEM! Ge mig en HD-PVR och fotbolls-EM i HD NU! (242 inlägg) 16 år sedan
Smartwi och ComHem HD Humax + andra SD boxar (8 inlägg) 16 år sedan
Är du nöjd med Comhem och deras Humax HD box (141 inlägg) 16 år sedan
Har du anmält Comhem till ARN ? (58 inlägg) 16 år sedan
Inget fotbolls-EM i HD via ComHem (96 inlägg) 16 år sedan
ComHem HDTV (21 inlägg) 16 år sedan
ComHem omröstning Humax CXHD-1000C (27 inlägg) 16 år sedan
Öga mot öga med Comhem - ett samtal om HDTV, Humax HD-box mm. (52 inlägg) 16 år sedan
Fler hd-kanaler hos Com Hem (32 inlägg) 16 år sedan
Canal+ Sport HD i Com Hems utbud (435 inlägg) 17 år sedan
ComHem programinformation! (18 inlägg) 17 år sedan
ComHem - äkta digitalt? (17 inlägg) 17 år sedan
Comhem - Ett kort flera boxar? (14 inlägg) 17 år sedan
Har nya mjukvaran löst problemen med Humax HD Box (6 inlägg) 17 år sedan
HD eller PVR? (4 inlägg) 17 år sedan

Postad 28 november 2008 - 17:42

Unregistered42562
  • Unregistered42562
  • Lärjunge

• 385 inlägg
  • 0

ska begära kompensation betalar dyra pengar o sen ska man behöva va utan i ett dygn nä tack nu ska CH få ställa sig mot väggen

Vad sa Comhem om din kompensation? Skickar dom 19kr i ett kuvert? :rolleyes:

Baserat på en månadskostnad på 900.- och inga tjänster på 15h..

Postad 28 november 2008 - 18:08

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4 337 inlägg
  • 0

Vad sa Comhem om din kompensation? Skickar dom 19kr i ett kuvert? :rolleyes:

Baserat på en månadskostnad på 900.- och inga tjänster på 15h..

gick åt skogen de ärsätter inte avbrottet. ett avbrott ska minst ha pågåt 2 dygn för att få ärsättning.

Postad 28 november 2008 - 18:32

Unregistered42562
  • Unregistered42562
  • Lärjunge

• 385 inlägg
  • 0

gick åt skogen de ärsätter inte avbrottet. ett avbrott ska minst ha pågåt 2 dygn för att få ärsättning.

Ibland så får jag känslan av att du driver med oss allihopa, men..

Postad 28 november 2008 - 18:58

Unregisterede6970ea2
  • Unregisterede6970ea2
  • Beroende

• 1 141 inlägg
  • 0

Kör inte igenom en switch. Klarar din switch hdcp?

Ja den klarar HDCP men jag får ändå bara bild i en sekund. Fungerade klockrent innan uppdateringen.

Postad 28 november 2008 - 18:59

hifi_fan
  • hifi_fan
  • Lärjunge

• 288 inlägg
  • 0

Det går en test sändning nu på kanal plats 603 kodad till och från hadde bild tidigare i dag då va det test bild sen började en sändning men han inte se vad det va innan kodningen kom in. nån som vet va det är?

kanal 603 är en test kanal för CH.

hifi_fan

Postad 28 november 2008 - 19:21

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4 337 inlägg
  • 0

kanal 603 är en test kanal för CH.

hifi_fan

jo det har jag fattat hehe. jag mednade de måste ju testa nått man brukar köra tester för kammande kanaler tex osv
eller kommande tjänster för boxen osv

Redigerat av Duckface21, 28 november 2008 - 19:23.

Postad 29 november 2008 - 11:00

sudden76
  • sudden76
  • Amatör

• 91 inlägg
  • 0
fungerar hdmi-switching för alla via era recievers nu efter uppgradering?
för mig fungerar det inte.
vad har ni för upplösning på boxen?
ibland får jag bild, men inget ljud. när jag går in i menyn för min receiver så står det No Sound input.
måste ringa comhem.

Postad 29 november 2008 - 12:02

haihep
  • haihep
  • Användare

• 170 inlägg
  • 0

Ja den klarar HDCP men jag får ändå bara bild i en sekund. Fungerade klockrent innan uppdateringen.

Hej

Vad har du för märke och modellbeteckning på tv:en?

fungerar hdmi-switching för alla via era recievers nu efter uppgradering?
för mig fungerar det inte.
vad har ni för upplösning på boxen?
ibland får jag bild, men inget ljud. när jag går in i menyn för min receiver så står det No Sound input.
måste ringa comhem.

Kolla ljudinställningarna i box? Kan ha gått tillbaka till default iom uppgraderingen

Postad 29 november 2008 - 15:26

Unregisterede6970ea2
  • Unregisterede6970ea2
  • Beroende

• 1 141 inlägg
  • 0
Hur ställer man in så att man får ut ljudet via HDMI och inte den optiska vägen. Eller kommer det ljud via bägge utgångarna ?

Postad 29 november 2008 - 17:29

Loveless
  • Loveless
  • Lärjunge

• 449 inlägg
  • 0
Båda sänds ut samtidigt, men den optiska påverkas inte av volymen på boxen. Tog ett tag för mig att inse att jag skruvat ner den till noll för att inte få dubbelt ljud via TV:n och receivern.

Postad 29 november 2008 - 21:10

sudden76
  • sudden76
  • Amatör

• 91 inlägg
  • 0
Vilken ljudinställning ska det vara. kör på DD, men ska jag välja PCM.
har även dolby digital prioritering PÅ, ska den vara av?

Postad 29 november 2008 - 21:50

ruhe
  • ruhe
  • Forumräv

• 659 inlägg
  • 0
Det var ljudhacksfestival tidigare på Discovery HD. PCM över HDMI till TV-högtalarna var faktiskt hackfritt. Ett bra knep att känna till.

Postad 29 november 2008 - 23:19

Neophasis
  • Neophasis
  • Amatör

• 95 inlägg
  • 0
DD priotering avslagen i boxen gör att DD ljudet inte droppar oregelbundet.

Postad 29 november 2008 - 23:52

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4 337 inlägg
  • 0

Stämmer bra det men problemet är att för varje DD kanal måste man välja vilken ljud stream man ska ha manuellt annars blir man utan DD :) CH använder inte rätt del när de tänker SVT är ett exempel på det med lokala sändningar

Postad 30 november 2008 - 02:10

pefl
  • pefl
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
En otroligt irriterande bieffekt med den nya firmwaren.
Kanalswitchningen är otroligt mycket långsammare nu.
10 sek för att byta mellan en Dolby till icke-Dolbykanal får man tydligen räkna med. (Med en flashande bluescreen)

Men vafan...
Man kan ju inte skylla på ComHem. Det är inte deras fel att dom har monopol.

Postad 30 november 2008 - 12:40

ruhe
  • ruhe
  • Forumräv

• 659 inlägg
  • 0

Menar du att man blir av med ljudhacken? Jag har satt den till AV nu och så får vi se vid nästa CL-sändning om det är ljudhacks-party eller inte.

Postad 30 november 2008 - 14:23

haihep
  • haihep
  • Användare

• 170 inlägg
  • 0

Stämmer bra det men problemet är att för varje DD kanal måste man välja vilken ljud stream man ska ha manuellt annars blir man utan DD ;) CH använder inte rätt del när de tänker SVT är ett exempel på det med lokala sändningar

Problem?
Ska boxen veta om automatiskt vilket ljud du vill ha?
Inte samma sak som lokala nyheterna där D.D spåret är tyst.

Postad 30 november 2008 - 16:46

ruhe
  • ruhe
  • Forumräv

• 659 inlägg
  • 0
Det är fortfarande ganska mycket Color Banding på Viasat Sport HD förresten. De nya rörliga trailerna med violett i sig har ganska mycket CB i det violetta. Det ska bli spännande att jämföra CB-upplevelser när de första CH HDTV-PVR-ägarna dyker upp på forumet! Kommer de kunna se Viasat-trailers CB-fritt? Vad säger du, Pacman?

Postad 30 november 2008 - 17:03

haihep
  • haihep
  • Användare

• 170 inlägg
  • 0

Det är fortfarande ganska mycket Color Banding på Viasat Sport HD förresten. De nya rörliga trailerna med violett i sig har ganska mycket CB i det violetta. Det ska bli spännande att jämföra CB-upplevelser när de första CH HDTV-PVR-ägarna dyker upp på forumet! Kommer de kunna se Viasat-trailers CB-fritt? Vad säger du, Pacman?

Är inte det i utsändningen? Tror inte boxen bara ger så mycket CB på en enda kanal

Postad 30 november 2008 - 17:21

ruhe
  • ruhe
  • Forumräv

• 659 inlägg
  • 0

Är inte det i utsändningen? Tror inte boxen bara ger så mycket CB på en enda kanal

Det verkar som de gör CB-skapande trailers och paus-slingor helt enkelt. Även de grå partierna uppvisar CB.

F ö är jag inte så jätteimpad över bildkvalitén på PL-fotbollen på C+ Sport HD. Jag undrar om den varit bättre med en 1080-TV ( min är 720p ). De mest imponerande sändningarna tycker jag har varit Skid-VM Japan på SVTHD samt Amerikansk Fotboll på Viasat Sport HD.

Postad 30 november 2008 - 17:34

Unregistered4e1812ee
  • Unregistered4e1812ee
  • Forumräv

• 889 inlägg
  • 0
C+ Film HD är inte så värst bra heller, på projektor med 720p ut. De andra C+ filmkanalerna är nästan bättre ! Bästa HD-sändningarna är nog ändå SVT's egna, NGC HD kan också vara riktigt bra ibland men de blandar friskt SD o HD material även i ett o samma program.

Postad 30 november 2008 - 17:54

haihep
  • haihep
  • Användare

• 170 inlägg
  • 0

C+ Film HD är inte så värst bra heller, på projektor med 720p ut. De andra C+ filmkanalerna är nästan bättre ! Bästa HD-sändningarna är nog ändå SVT's egna, NGC HD kan också vara riktigt bra ibland men de blandar friskt SD o HD material även i ett o samma program.

Direktsändningar/nya sportsändningar (viasat sport HD) ser man att det är riktig HD, overkligt bra bild:)

Redigerat av haihep, 30 november 2008 - 17:55.

Postad 30 november 2008 - 20:08

rickardl
  • rickardl
  • Beroende

• 1 242 inlägg
  • 0

Verkar funka betydligt mycket bättre med min Onkyo 606 nu efter uppdatering.
Före uppdateringen var jag tvungen att starta Boxen -> Förstärkaren -> TVn med precis rätt intervall för att få något annan än blå bild ;)

Funkar som tidigare sagt också nu på Onkyo 876 och tycker det funkar så att om handskakningen
inte funkar direkt så försöker man igen och igen tills det lyckas. Vet inte inte hur många gånger den
håller på men tidigare lade den av efter första försöket.

Postad 30 november 2008 - 20:15

rickardl
  • rickardl
  • Beroende

• 1 242 inlägg
  • 0

En otroligt irriterande bieffekt med den nya firmwaren.
Kanalswitchningen är otroligt mycket långsammare nu.
10 sek för att byta mellan en Dolby till icke-Dolbykanal får man tydligen räkna med. (Med en flashande bluescreen)

Men vafan...
Man kan ju inte skylla på ComHem. Det är inte deras fel att dom har monopol.

Nja, upplever ingen skillnad alls på det. Det tar mindre än 3 sek innan bild/ljud kommit.
Däremot om du skiftar till en kanal med annan upplösning (om du kör Orignal-upplösning) än förra kanalen så tar det
lite tid, ny handskakning verkar göras.

Båda sänds ut samtidigt, men den optiska påverkas inte av volymen på boxen. Tog ett tag för mig att inse att jag skruvat ner den till noll för att inte få dubbelt ljud via TV:n och receivern.

Litet tilläg: via HDMI så påverkas PCM-spåret av volymen men inte Dolby Digital-spåret.

Redigerat av rickardl, 01 december 2008 - 00:30.

Postad 30 november 2008 - 20:46

rickardl
  • rickardl
  • Beroende

• 1 242 inlägg
  • 0

Jag upplever ingen skillnad till det sämre eller bättre när det gäller CB på Access TV's pausslinga
som i förförra firmwaren uppvisade ganska mycket CB. same same.

Postad 30 november 2008 - 20:55

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22 887 inlägg
  • 0

Det ska bli spännande att jämföra CB-upplevelser när de första CH HDTV-PVR-ägarna dyker upp på forumet! Kommer de kunna se Viasat-trailers CB-fritt? Vad säger du, Pacman?

HD PVR:en uppvisar klart mindre banding än CXHD i stillastående bilder iaf.
Den uppvisar fortfarande endel banding i rörelser men i de fallen så undrar jag om inte de felen ligger i materialet (iaf delvis, svårt säga).

Redigerat av pacman, 30 november 2008 - 20:55.

Postad 01 december 2008 - 00:01

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4 337 inlägg
  • 0

Problem?
Ska boxen veta om automatiskt vilket ljud du vill ha?
Inte samma sak som lokala nyheterna där D.D spåret är tyst.

jag vet det är ju Comhem som är problemet där jag mailade o frågade som jag postade 2 sidor tillbaka vad de skrev..
ComHem sänder ett tyst ljudspår då lokala sänds vilket ska tas bort enligt svt, com hem har fel i sin sida

Redigerat av Duckface21, 01 december 2008 - 00:14.

Postad 01 december 2008 - 09:49

haihep
  • haihep
  • Användare

• 170 inlägg
  • 0

jag vet det är ju Comhem som är problemet där jag mailade o frågade som jag postade 2 sidor tillbaka vad de skrev..
ComHem sänder ett tyst ljudspår då lokala sänds vilket ska tas bort enligt svt, com hem har fel i sin sida

Du tog dock upp 2 olika saker som om det vore samma sak..Att du inte vet om problemet med de regionala nyheterna har jag aldrig sagt

Redigerat av haihep, 01 december 2008 - 09:49.

Postad 01 december 2008 - 10:00

dogsknob
  • dogsknob
  • Wannabe

• 42 inlägg
  • 0
Någon mer som fortfarande har problem med ljudsync? Kör via receiver (sony DG910) med HDMI och vissa kanaler har problem med att bilden kommer innan ljudet, kanske bara en halv sekund eller mindre, men tillräckligt för att det skall vara irriterande. SVT HD fungerar bra, TV4 HD har problem t.ex.

Eftersom det är olika på olika kanaler kan jag inte skylla på receivern, måste vara antingen sändningen eller boxen.

Någon mer som har detta problem?

d

Postad 01 december 2008 - 10:28

rickardl
  • rickardl
  • Beroende

• 1 242 inlägg
  • 0

Litet tilläg: via HDMI så påverkas PCM-spåret av volymen men inte Dolby Digital-spåret.

Hmm, jag är nästan säker på att det fungerade att ändra PCM spårets volym (via optisk) förut också
men igår verkade jag inte få till det... har det sabbats via senaste firmwaren?
eller är det några av Dolby Digital inställningarna i Setup som styr hur det funkar med volymen?

Redigerat av rickardl, 01 december 2008 - 10:29.

Postad 01 december 2008 - 13:05

haihep
  • haihep
  • Användare

• 170 inlägg
  • 0

Hmm, jag är nästan säker på att det fungerade att ändra PCM spårets volym (via optisk) förut också
men igår verkade jag inte få till det... har det sabbats via senaste firmwaren?
eller är det några av Dolby Digital inställningarna i Setup som styr hur det funkar med volymen?

Optiska ligger väl konstant oavsett ljudspår. Nivån är anpassat till hemmabions ingång

Postad 02 december 2008 - 22:11

Knutte76
  • Knutte76
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0
HDMI switchningen fungerar nu på min HK AVR-255. Det kan ibland bli blåskärm en kort sekund men sedan blir det alltid bild. Jag upplever också att lipsync är mer osyncad på icke DD sändningar. Upplever inga ljudhack längre.

Redigerat av Knutte76, 02 december 2008 - 22:11.

Postad 02 december 2008 - 23:55

oscy
  • oscy
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0
Har ett problem med min box, tänkte bara höra här om ni kanske har någon fundering på vad det kan bero på...

Det är som så att fjärren plötsligt blir jätteseg av sig. Verkar framförallt vara om jag inte använt den på några timmar.. Inget händer när man trycker på knapparna.. sen till slut kan det komma 10 tryckningar på en gång som den hakat upp sig... halvtimmen senare är allt normalt igen och den fungerar felfritt.. trodde först det var batterierna men det var det inte... så vad kan det vara som ställer till det?

Måste ju vara något med boxen snarare... för jag kan se att fjärren skickar signal även när inget händer...

Postad 03 december 2008 - 01:48

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4 337 inlägg
  • 0

Har ett problem med min box, tänkte bara höra här om ni kanske har någon fundering på vad det kan bero på...

Det är som så att fjärren plötsligt blir jätteseg av sig. Verkar framförallt vara om jag inte använt den på några timmar.. Inget händer när man trycker på knapparna.. sen till slut kan det komma 10 tryckningar på en gång som den hakat upp sig... halvtimmen senare är allt normalt igen och den fungerar felfritt.. trodde först det var batterierna men det var det inte... så vad kan det vara som ställer till det?

Måste ju vara något med boxen snarare... för jag kan se att fjärren skickar signal även när inget händer...

om du har torrluft i hemmet så kan gummi kontakten torka lite tills du trykt några gånger kan knugga runt med knapparna lite då som då om du inte använder den på ett tag så funkar de troligen ett tag efter det igen... anledning till att jag tror det är att jag haft samma fel

Postad 03 december 2008 - 12:51

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4 337 inlägg
  • 0
http://www.blocket.s...83.htm?ca=1_9_s

haha va bara tvungen den sista raden va rolig (pengarna tillbaka om boxen inte fungerar som den ska) :D

Postad 03 december 2008 - 16:22

haihep
  • haihep
  • Användare

• 170 inlägg
  • 0

Testat strömresett/återställa boxen?
Funkar det inte iaf får du plinga CH för garantibyte, dom kan ju skicka en ny fjärr till att börja med

Postad 03 december 2008 - 20:55

Jarl
  • Jarl
  • Amatör

• 97 inlägg
  • 0

Någon mer som fortfarande har problem med ljudsync? Kör via receiver (sony DG910) med HDMI och vissa kanaler har problem med att bilden kommer innan ljudet, kanske bara en halv sekund eller mindre, men tillräckligt för att det skall vara irriterande. SVT HD fungerar bra, TV4 HD har problem t.ex.

Eftersom det är olika på olika kanaler kan jag inte skylla på receivern, måste vara antingen sändningen eller boxen.

Någon mer som har detta problem?

d

Ja (gäller nog alla som inte kan justera med annan hårdvara). Humaxen ger fortfarande valet från illa synkroniserat till ännu sämre.

Postad 04 december 2008 - 10:54

dogsknob
  • dogsknob
  • Wannabe

• 42 inlägg
  • 0

Ja (gäller nog alla som inte kan justera med annan hårdvara). Humaxen ger fortfarande valet från illa synkroniserat till ännu sämre.

Försökte justera på receivern, men i och med att det är bilden som kommer innan ljudet så går det inte. Antar att det tekniskt är en enklare process att lägga in en 'delay' för ljud än bild? Vad jag förstått är detta det enda justeringsalternativet på både boxen och de flesta receivers.

Har du felanmält till comhem? Vad fick du för respons?

Postad 04 december 2008 - 20:45

Mr Sling
  • Mr Sling
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0

HDMI switchningen fungerar nu på min HK AVR-255. Det kan ibland bli blåskärm en kort sekund men sedan blir det alltid bild. Jag upplever också att lipsync är mer osyncad på icke DD sändningar. Upplever inga ljudhack längre.

Har en 355:a o HDMI switchningen funkar, äntligen.
Bra jobbat humax för inte är det väl Com Hems förtjänst ?

Postad 04 december 2008 - 22:15

younso
  • younso
  • Användare

• 190 inlägg
  • 0
Jag får inte text-tv att fungera sedan jag uppdaterad boxen. Någon annan som har märkt detta?
Simon

Postad 04 december 2008 - 22:25

Unregisterede6970ea2
  • Unregisterede6970ea2
  • Beroende

• 1 141 inlägg
  • 0
Text-Tv brukar försvinna för mig då och då. Löser det genom att slå av strömmen ett tag.

Postad 05 december 2008 - 11:17

hakanh65
  • hakanh65
  • Forumräv

• 874 inlägg
  • 0

Har en 355:a o HDMI switchningen funkar, äntligen.
Bra jobbat humax för inte är det väl Com Hems förtjänst ?

Det är väl CH's förtjänst att Humax har fått det att funka. Om det bara hade varit Humax förtjänst skulle de väl aldrig ha släppt en burk med det felet?

Postad 06 december 2008 - 13:29

sudden76
  • sudden76
  • Amatör

• 91 inlägg
  • 0

Har också en HK AVR-255, men funkar inte för mig. Hur kan det komma sig.
Vad kör du för upplösning på boxen och på receivern. Kan det ha med det att göra?

Postad 06 december 2008 - 13:40

Neophasis
  • Neophasis
  • Amatör

• 95 inlägg
  • 0
En sak jag inte förstår, varför kan man inte ens få ut 576i på komponentutgången? den verkar skicka 576p.

Postad 06 december 2008 - 13:41

Knutte76
  • Knutte76
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0

Har också en HK AVR-255, men funkar inte för mig. Hur kan det komma sig.
Vad kör du för upplösning på boxen och på receivern. Kan det ha med det att göra?

Kör 720P på alla kanaler och även på 255:an. Har iof inte provat andra upplösningar.
Har du senaste fimware i din 255:a? Det har jag i min.

Postad 06 december 2008 - 20:10

JoeV
  • JoeV
  • Användare

• 152 inlägg
  • 0
Jag har inget ljud på någon HD-kanal!?

Någon som har liknande problem?

Postad 06 december 2008 - 21:46

Unregisteredbd2b39d2
  • Unregisteredbd2b39d2
  • Veteran

• 1 570 inlägg
  • 0

Jag har inget ljud på någon HD-kanal!?

Någon som har liknande problem?

Ljud OK! Starta om din box!!

Postad 06 december 2008 - 23:08

JoeV
  • JoeV
  • Användare

• 152 inlägg
  • 0
Det var det första jag provade B) Blir ett samtal till CH imorgon...

Postad 07 december 2008 - 10:51

Unregistered1ff325c1
  • Unregistered1ff325c1
  • Forumräv

• 743 inlägg
  • 0
Hmm...jag tycker mig se mer colourbanding efter senaste uppgraderingen. Suck!

Postad 07 december 2008 - 11:34

sudden76
  • sudden76
  • Amatör

• 91 inlägg
  • 0
Har fortfarande problem med att jag ibland inte får något ljud via HDMI.
Mina inställningar är på boxen:
HDMI: PCM
Dolby Digital prioritering: AV

På Receivern (HK AVR-255) får jag följande:

Audio format from Source: NO AUDIO INPUT

Trodde det skulle funka med nya FW på både box och Reveciver.

Blir tokig på detta.
Gör jag något fel?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Nya Hifi-bänken
    joga
    2025-05-02 18:25:13
  • JBL M2 igen…..
    Anton
    2025-05-01 16:07:43
  • JBL M2!!!!!!!
    Anton
    2025-04-30 16:22:03
  • Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • The12 Passive
    Globe
    2025-04-28 19:33:57
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.