* Officiell tråd - TViX M-4100SH/M-5100SH *
TViX HD M-4100SH
(Mediaspelare)
|
1
|
(93)
|
Inga priser | |
TViX HD M-5100SH
(Mediaspelare)
|
1
|
(21)
|
Inga priser |
TViX M-4100 HD + DVB-T HD T430 Tuner (32 inlägg)
|
17 år sedan |
Dator eller mediaextender? (1 inlägg)
|
17 år sedan |
Funkar mediaextenders för inspelning? (20 inlägg)
|
17 år sedan |
HDMI out Tvix 4100SH (20 inlägg)
|
17 år sedan |
Popcorn Hour A-100 24hz (76 inlägg)
|
17 år sedan |
Bästa mediaspelaren? (10 inlägg)
|
17 år sedan |
TVIX M-5100SH vs. M-6500A (3 inlägg)
|
18 år sedan |
Hjälp (15 inlägg)
|
18 år sedan |
Ljudproblem Tvix M-4100 (3 inlägg)
|
18 år sedan |
HTPC vs Tvix (24 inlägg)
|
18 år sedan |
DViCO TVIX HD M-5100SH - 'Kaffeburken' som håller måttet! (98 inlägg)
|
18 år sedan |
TViXen över internet (4 inlägg)
|
18 år sedan |
Twix 5100-NAS (8 inlägg)
|
18 år sedan |
Postad 08 February 2008 - 09:51
Filen verkar kunna heta tvix.jpg och alla kombinationer av stora och små bokstäver.Säkert att den skall heta TviX.jpg ? Testade precis och hände inte mycket. Kanske skall vara helt med små bokstäver?
Dom skall heta exakt såhär: TViX.jpg, då skall det fungera.
dvs TViX.jpg, tvIx.jpg TVIX.JPG etc.
Däremot MÅSTE den vara 720 x 480 i upplösning, vilket bilderna i denna tråd är.
Manualen därmot envisas med att skriva att dom rekommenderar den upplösningen. Ganska dåligt ordval...
/J
Postad 08 February 2008 - 10:15
En extrern Western Digital 320 har jag än så länge..
Det känns som att man borde ha största klusterstorleken då filerna man använder är så stora.
Men tips?
EDIT: Samt är det FAT32 eller NTFS som gäller?
Redigerat av Chelz, 08 February 2008 - 10:22.
Postad 08 February 2008 - 10:18
Kan nog stämma angående filnamnet. Som den vän av ordning och egentligen utbildade journalist som jag är, så tycker jag det vore kalas om alla alltid använde "TViX" som stavning eftersom det är så tillverkarna själva önskar att det skrivs, även om det inte alltid framgår eftersom inte heller de är konsekventa.Filen verkar kunna heta tvix.jpg och alla kombinationer av stora och små bokstäver.Säkert att den skall heta TviX.jpg ? Testade precis och hände inte mycket. Kanske skall vara helt med små bokstäver?
Dom skall heta exakt såhär: TViX.jpg, då skall det fungera.
dvs TViX.jpg, tvIx.jpg TVIX.JPG etc.
Däremot MÅSTE den vara 720 x 480 i upplösning, vilket bilderna i denna tråd är.
Manualen därmot envisas med att skriva att dom rekommenderar den upplösningen. Ganska dåligt ordval...![]()
/J
TViX - helt enkelt. Inte TWIX eller tvix osv.
Postad 08 February 2008 - 10:28
Klusterstorleken har jag aldrig någonsin ställt in. Är det något jag är okunnig om eller bör man pyssla med det? Det låter läskigt.Jag ska formatera om min externa hårddisk för att den ska vara så fräsch som möjligt. Men vilken klusterstorlek ska man formatera i för att nå bästa resultat med Tvixen?
En extrern Western Digital 320 har jag än så länge..
Det känns som att man borde ha största klusterstorleken då filerna man använder är så stora.
Men tips?
EDIT: Samt är det FAT32 eller NTFS som gäller?
Av de andra alternativen så är det enda diskuterbara NTFS. Inget annat. NTFS. Punkt.
Postad 08 February 2008 - 10:32
Klusterstorleken verkar vara ganska viktigt om man har stora filer på datorn. Vilket en HD film är. Så vore bra med en expert som kommer in och pekar med hela handen :-)
Postad 08 February 2008 - 10:36
Jo, det vore intressant. Jag har många gånger hänvisat till följande hemsida för lite mer information angående det vi pratar om. Letar just nu efter klusterstorlek men har inte hittat något än. Jag tror det är lite överkurs helt ärligt. Väljer du NTSC vid formateringen så tror jag att den själv ställer in det som är optimalt. Något annat har jag svårt att tänka mig faktiskt. Jag har aldrig hört någon, och jag pratar med bra många datanördar och har själv pysslat med datorer sedan Commodore 64 och som sagt - ingen har någonsin diskuterat klusterstorleken. Partitionerng däremot och att göra en checkdisk då och då samt defragmentera disken, vet jag - är bra.Ja antog nästan att det var NTFS som gäller, vet bara att på vissa USB minnen och liknande bör man använda FAT32.
Klusterstorleken verkar vara ganska viktigt om man har stora filer på datorn. Vilket en HD film är. Så vore bra med en expert som kommer in och pekar med hela handen :-)
http://www.proffs.nu/support/part.asp
EDIT: På länken ovan kan man läsa en bra bit ner:
När man använder NTFS behöver inte klusterstorleken vara beroende av partitionsstorleken. Klusterstorleken i NTFS är heller inte fixerad vid ett visst antal sektorer som i HPFS. Om man vill kan man nämligen själv ändra klusterstorleken i NTFS. Ett tips: gör inte det!
Redigerat av sean.wiklund, 08 February 2008 - 10:38.
Postad 08 February 2008 - 10:46
Men vill gärna få det brkräftat att det passar bäst med Tvixen också
Postad 08 February 2008 - 10:53
Hmm. Har du någonsin märkt någon skillnad när du ha fipplat med kluster tidigare? Eller är det bara en grej som du gör - bara för att? Alltså, jag kan ha fel, men återigen - ställer inte hårddisken in sig på att välja det optimala valet om du väljer att formatera en hårddisk?Ja det jag vet är att en hårddisk består av flera kluster/segment. Och om du har en klusterstorlek på 32kb, och sparar en fil som är på 2kb, så kommmer ändå den filen att ta upp 32kb, det kan bara finnas en fil i varje kluster. Men en fil kan ta upp flera kluster. Så om man då som mig har bara stora filer, så förlorar man nästan ingen data på det, utan man tjänar snarare prestanda.
Men vill gärna få det brkräftat att det passar bäst med Tvixen också
Postad 08 February 2008 - 11:01
Postad 08 February 2008 - 13:01
Det är så sant som det är sagt.Den ställer in sig på standard, det optimala just från fall till fall kan ju bara användaren bestämma. Och standard lär knappast vara lagring av filer på 4-12GB.. :-)
Ja, jag är lika nyfiken som du är just nu. Då ställer jag en följdfråga som jag redan tror mig veta svaret på, men ändå:
Om man redan har en disk som är formaterad enligt standardförfarande och vill öka antal kluster. Behöver man formatera om disken då?
Postad 08 February 2008 - 13:10
Postad 08 February 2008 - 13:48
Nu talar vi förvisso om ett filnamn och inte produktens namn.Som den vän av ordning och egentligen utbildade journalist som jag är, så tycker jag det vore kalas om alla alltid använde "TViX" som stavning eftersom det är så tillverkarna själva önskar att det skrivs, även om det inte alltid framgår eftersom inte heller de är konsekventa.
TViX - helt enkelt. Inte TWIX eller tvix osv.
Men precis som du säger så är dom inte konsekventa. 4100's svenska manual säger på samma sida:
"Om du lägger en JPEG fil med namnet "TViX.jpg" under den folder där du vill ändra skrivbordsunderlägg
kommer skrivbordsunderlägget i den foldern att ändras.
Du kan välja vilket skrivbordsunderlägg du vill genom att använda olika JPEG filer i olika foldrar.
<Tips>
Om du vill byta ut bakgrundsmönstret för hela din TViX HD, lägg en JPEG fil namnet tvix.jpg i din rotkatalog."
5000's senaste manual säger bara TViX.jpg, och när finnessen lanserades och innan den fanns med i manualen (min 5000 har hängt med ett tag) ) så skulle den bara heta tvix.jpg.
Kort sagt, det verkar inte spela nån större roll.
/J
Postad 08 February 2008 - 21:30
Postad 08 February 2008 - 22:54
1. Lite småhack/eftersläpningar när kameran rör sig i sidled, samma sak gäller när det visas scener i slow-motion.
2. En hel del filmer verkar vara utan Dolby, och bara DTS. (inget fel med tvixen), men är det många som märkt av detta?
I övrigt, rysligt bra bild.
Postad 08 February 2008 - 23:04
1. Dessa hack löste sig väldigt bra när jag ställde in "Autoswitch" på NTSC/PAL istället för AV som var det ursprungliga.Vissa småfel har visat sig såhär första riktiga filmkvällen med min 4100.
1. Lite småhack/eftersläpningar när kameran rör sig i sidled, samma sak gäller när det visas scener i slow-motion.
2. En hel del filmer verkar vara utan Dolby, och bara DTS. (inget fel med tvixen), men är det många som märkt av detta?
2. Var glad att de är i DTS i så fall, hehe. Nej, men vad är det för källmaterial du kör då? Är det mkv-filer? Mycket hänger väl på om det är "oseriöst" material du har laddat ned eller inte. Vad säger din förstärkare t.ex? Känns det som om den inte tar emot rätt signal från din TViX (nu blir Sean nöjd med stavningen också, hehe), och vad använder du för kabel för ljudet?
Redigerat av Salmonboy, 08 February 2008 - 23:05.
Postad 08 February 2008 - 23:31
1. Dessa hack löste sig väldigt bra när jag ställde in "Autoswitch" på NTSC/PAL istället för AV som var det ursprungliga.Vissa småfel har visat sig såhär första riktiga filmkvällen med min 4100.
2. Var glad att de är i DTS i så fall, hehe. Nej, men vad är det för källmaterial du kör då? Är det mkv-filer? Mycket hänger väl på om det är "oseriöst" material du har laddat ned eller inte. Vad säger din förstärkare t.ex? Känns det som om den inte tar emot rätt signal från din TViX (nu blir Sean nöjd med stavningen också, hehe), och vad använder du för kabel för ljudet?
1. Ska prova ändra detta, den är inställd på AV nu.
2. Det är endast mkv filer(har inte testat något annat), som jag såklart inte laddat hem, det är ju olagligt. Det är mina backuper jag spelar :-)
EDIT: Ingen skillnad
Förstärkaren som är en lite äldre Denon säger bara att han inte hittar Dolby. Och om jag ställer av DTS helt i TViXen så blir det i alla fall ljud, men Pro Logic och Stereo osv. Alltså om jag stänger av DTS och ändrar den till Analog, då får jag lite ljud i alla fall.
Redigerat av Chelz, 08 February 2008 - 23:45.
Postad 09 February 2008 - 01:04
You're the man!Känns det som om den inte tar emot rätt signal från din TViX (nu blir Sean nöjd med stavningen också, hehe), och vad använder du för kabel för ljudet?
Postad 09 February 2008 - 01:41
----------------------------------------------------------------------------
1. Ska prova ändra detta, den är inställd på AV nu.
2. Det är endast mkv filer(har inte testat något annat), som jag såklart inte laddat hem, det är ju olagligt. Det är mina backuper jag spelar :-)
EDIT: Ingen skillnadKan det vara en inställning på TVn som är fel? Jag har i stort sett stängt av alla bildredigeringsfinesser på råd från andra. TVn är en Panasonic PX70
Förstärkaren som är en lite äldre Denon säger bara att han inte hittar Dolby. Och om jag ställer av DTS helt i TViXen så blir det i alla fall ljud, men Pro Logic och Stereo osv. Alltså om jag stänger av DTS och ändrar den till Analog, då får jag lite ljud i alla fall.
1. Mkv-filer trivs med NTSC i 99,9% av fallen, men autoinställning NTSC/PAL ska fungera lika bra.
Om du har hack i sidledspanoreringar i 720p-långfilmer som är runt 4,5 GB så blir det sällan riktigt bra, utan det krävs 6-7 GB eller mer för att flyta bättre. Avvikelser förekommer på båda hållen, men det är mina riktmärken.
2. Har du DTS-logga i fronten på din förstärkare? I såna fall låter det väldigt märkligt...
Det kan också vara så att din förstärkare inte klarar alla typer av bitrate.
Postad 09 February 2008 - 01:54
Du måste utöka din bekantskapskrests av datanördar Sean.Jag har aldrig hört någon, och jag pratar med bra många datanördar och har själv pysslat med datorer sedan Commodore 64 och som sagt - ingen har någonsin diskuterat klusterstorleken.
Själv jobbar jag som en sådan. Jag har dessutom ett hyfsat minne gällande datanördstermer och är inte helt usel på Google. Resultat:
http://www.avsforum....p;postcount=601
Hackande film och klusterstorlek verkar kunna ha ett samband. Visst gäller posten Tvix 5000, men en gissning är att det inte skiljer så mkt mellan 5100 och 5000.
/J
Postad 09 February 2008 - 09:19
Ska man kunna ha TViXen ansluten till datorn via usb och samtidigt kunna få bild ut till TV:n?
Postad 09 February 2008 - 10:20
NixSnabb fråga:
Ska man kunna ha TViXen ansluten till datorn via usb och samtidigt kunna få bild ut till TV:n?
Postad 10 February 2008 - 10:43
Är på väg att införskaffa en Tvix. Har dock en fråga som jag inte har hittat svar på, kan jag titta på t.ex livesändningar av sport mm. via p2p program, på Tvixen.
MVH Andreas
Postad 10 February 2008 - 11:48
Hej alla glada.
Är på väg att införskaffa en Tvix. Har dock en fråga som jag inte har hittat svar på, kan jag titta på t.ex livesändningar av sport mm. via p2p program, på Tvixen.
MVH Andreas
Nej, det går inte.
Postad 10 February 2008 - 17:14
Ok, finns det någon maskin liknande Tvixen som klarar det?
Skulle väl vara en Dreambox, men den har inte några uppspelningsfunktioner att tala om. Låter som du letar efter en dator med Media Center eller MediaPortal...
Redigerat av Grief, 10 February 2008 - 17:16.
Postad 10 February 2008 - 17:58
Ok, finns det någon maskin liknande Tvixen som klarar det?
Skulle väl vara en Dreambox, men den har inte några uppspelningsfunktioner att tala om. Låter som du letar efter en dator med Media Center eller MediaPortal...
Tack för snabba svar. Nej, är inte sugen på en dator till. Det blir nog en Tvix iallafall. Verkar funka bra för mitt huvudsakliga behov att spela upp HD filer, DVD filer mm från datorn via nätverk.
Postad 11 February 2008 - 12:50
Undrar om guiden också funkar för min 5000 om jag köper en ide hrddisk till den ?
MVH
Mikale
Postad 11 February 2008 - 13:52
Nybörjar fråga igen. Om man köper till tunern, skalar den upp tv signaler?
MVH Andreas
Redigerat av xylan, 11 February 2008 - 15:57.
Postad 12 February 2008 - 00:05
Har precis gjort mig av med min AppleTV då den inte alls var lika spännande som en annan hade hoppats på.
Nu har jag siktet inställt på en Tvix, men ska man slå till på 4100 eller vänta 6500?
Fördelar vs. nackdelar?
Hur funkar sen det trådlösa hos de båda (eller iaf 4100 då den andra inte finns ute än)? Flyter det på smärtfritt eller vill man kedja fast rackaren?
Vore glad om någon som verkar kunnig på det här området ville hjälpa mig.
Och sorry om detta redan tagits upp under någon av de 140 sidorna som redan finns här...
Postad 12 February 2008 - 00:14
Ny FW kommer i slutet av denna månaden
Maveric
Redigerat av Unregistered1103, 12 February 2008 - 00:14.
Postad 12 February 2008 - 00:36
Vet inte om det är en nyhet .. men kan inte se att någon annan sagt det ..
Ny FW kommer i slutet av denna månaden![]()
Maveric
Någon som vet specifikt vad som är att vänta i den nya FW:n?
Är det ISO + MKV stöd eller textning kanske?
Postad 12 February 2008 - 11:53
Vet inte om det är en nyhet .. men kan inte se att någon annan sagt det ..
Ny FW kommer i slutet av denna månaden![]()
Maveric
Det är sagt i inlägg 4119...men tåls att upprepas då många säkert vill höra det och höja sina förväntningar....hoppas dom har fixat nåt vettigt typ bildhanteringen, iso är väl inte så troligt men där har jag liks knappt nåra problem då jag kör från extern disk och det funkar klockrent!
Postad 12 February 2008 - 12:02
Då hade de som inte kan spela upp DTS 1.5 och DD 640 inte haft några problem.
och dessutom hade man fått ut flerkanal istället för 2.0 på de format som stärkaren
inte kan ta hand om.
Maveric
Postad 12 February 2008 - 21:44
Samt att de löser problemet som jag har med att läsa bild filer, ca 1 av 10 bilder fungerar att titta på vilket jag anser vara helt jäkla värdelöst.
Men men vi får se vad den nya firmen har att erbjuda.
Postad 13 February 2008 - 01:10
Problemet som jag ser det ligger lite i att tvixen bara har 10mb i minne till firmware och då kan de bli liten problem med att få alla funktioner att fungera som de ska, jag hoppas dock att de kan lösa så att de finns en formware som spelar både iso och mkv utan problem.
Samt att de löser problemet som jag har med att läsa bild filer, ca 1 av 10 bilder fungerar att titta på vilket jag anser vara helt jäkla värdelöst.
Men men vi får se vad den nya firmen har att erbjuda.
Svårt att veta exakt vad som begränsas med det klena firmware-utrymmet, men om Nima01 kan testa och se ifall iso-filer funkar från interna disken på sin nya 6500 så får vi reda på ifall det finns ett ljus i tunneln. Annars lär det dröja med den fixen...
Ryckfri 24Hz-uppspelning och eventuellt några småputsningar är vad jag hoppas på denna uppgraderingen.
Bildvisningen är ganska dålig och borde också kunna få en uppryckning och TV-delen verkar ganska så skral så här långt.
Postad 13 February 2008 - 16:45
Är det någon inställning jag missat?
Postad 13 February 2008 - 19:00
Min display är kolsvart. Får inte ens upp "Boot" när jag startar den (det syntes tidigare). I övrigt fungerar den pefekt.
Låter som att den är defekt...
Postad 13 February 2008 - 19:07
Min display är kolsvart. Får inte ens upp "Boot" när jag startar den (det syntes tidigare). I övrigt fungerar den pefekt.
Hadde samma problem med den förra modellen.
Helt plöstligt slockade displayen.
Fick skicka tillbaka till Dustin på garantin.
Fick tillbaka en helt ny maskin.
Postad 13 February 2008 - 21:36
Det är sagt i inlägg 4119...men tåls att upprepas då många säkert vill höra det och höja sina förväntningar....hoppas dom har fixat nåt vettigt typ bildhanteringen, iso är väl inte så troligt men där har jag liks knappt nåra problem då jag kör från extern disk och det funkar klockrent!
Exakt! Jag kan bara inte tro att det är så uselt ställt med bildvisningen! Det ruggiga är att det är lika uselt i såväl Tvix 6500 som Popcorn, trots att det borde finnas kraft i överflöd i dom maskinerna. MÅSTE man skaffa en HTPC för att visa foton? Det är ju löjligt.
Postad 13 February 2008 - 23:04
Jag måste vara helt blåst på detta. Vad ska jag göra? Ska jag ställa in något i min dator. Naturligtvis har jag ett trådlöst nätverk som är uppe och snurrr. då jag slår på min bärbra jobbdator hemma hittar han trådlaösa nätverket, frod och fröjd. men ska jag skriva in något i min dator för att Twixen ska hitta nätverket? Man borde väl rimligtvis ställa in vad man vill att Twixen ska hämta, i mitt fall musik och bilder. Har redan en intern HD 500 GB med massor av film internt i Twixen.
Alltså...är jag helt fäng i bollen...har jag missat någon busenkel inställening eller vad. Finn sdet någor som kan ge mig en hint om hur jag kommer åt nätverket vore jag tacksam.
Postad 13 February 2008 - 23:06
Exakt! Jag kan bara inte tro att det är så uselt ställt med bildvisningen! Det ruggiga är att det är lika uselt i såväl Tvix 6500 som Popcorn, trots att det borde finnas kraft i överflöd i dom maskinerna. MÅSTE man skaffa en HTPC för att visa foton? Det är ju löjligt.
Jag tror att det bara beror på att bildvisningen är lågprioriterad. När video fungerar perfekt får de kanske tid att fixa detta.
Postad 14 February 2008 - 00:15
Det som talar för 6500 nu är att den kommer att få MKT bättre FW support än vad 4100 kommer o få, eftersom dene så pass ny.
Ni som redan har en 4100...vad kan ni säga om detta dilemma!?!
Postad 14 February 2008 - 19:47
Jag skulle säga kör på 4100 om du inte har en tusing liggande och skräpar
Postad 16 February 2008 - 00:24
Någon mer som gjort detsamma och haft samma "problem"?
Postad 16 February 2008 - 09:46
Jag har detta på en 1TB hårddisk via trådat nätverk. Det jag upplever är att vissa kataloger ibland inte visas med bild för att nästa gång visas med bild!?Nu har jag gjort om hela min mapp med filmer till ikon-visning och det ser riktigt trevligt ut, men ska det behöva vara såååå låååångsamt att få fram alla ikoner, eller är det bara jag som gjort fel (olika format på bilderna?), och kanske för att jag har en bakgrundsbild för hela mappen också? Att bara gå in i mappen och se när alla ikonerna laddar fram tar evigheter, så efter allt pill vill jag helst bara skapa tillbaka mina mappar och lägga tillbaka filmerna var och en för sig?
Tittar man via PC'n på disken så är allt ok och efterom de kataloger som "tappar" bilden, ibland visar bilden juste, så verkar det ju vara något med just TVix'n. Sorteringen verkar inte fungera heller när man visar kataloger på detta sätt. Men visst är det trevligt att se katalogerna med bilder:-)
Postad 16 February 2008 - 10:01
Jag har detta på en 1TB hårddisk via trådat nätverk. Det jag upplever är att vissa kataloger ibland inte visas med bild för att nästa gång visas med bild!?Nu har jag gjort om hela min mapp med filmer till ikon-visning och det ser riktigt trevligt ut, men ska det behöva vara såååå låååångsamt att få fram alla ikoner, eller är det bara jag som gjort fel (olika format på bilderna?), och kanske för att jag har en bakgrundsbild för hela mappen också? Att bara gå in i mappen och se när alla ikonerna laddar fram tar evigheter, så efter allt pill vill jag helst bara skapa tillbaka mina mappar och lägga tillbaka filmerna var och en för sig?
Tittar man via PC'n på disken så är allt ok och efterom de kataloger som "tappar" bilden, ibland visar bilden juste, så verkar det ju vara något med just TVix'n. Sorteringen verkar inte fungera heller när man visar kataloger på detta sätt. Men visst är det trevligt att se katalogerna med bilder:-)
En liten kul reflektion. Om man har anslutit med FTP till Tvixen från PCn och startat up/download, så går Katalogbläddringen på Tvixen riktigt snabbt.
Postad 16 February 2008 - 15:37
En liten kul reflektion. Om man har anslutit med FTP till Tvixen från PCn och startat up/download, så går Katalogbläddringen på Tvixen riktigt snabbt.
Hade också för mig att den bläddrade upp ikoner riktigt snabbt vid något tillfälle och nu hittade du orsaken.
Det är riktigt perverst vad snabbt det går om man bläddrar samtidigt som man FTP'ar!
Borde finnas möjlighet att göra den snabbare i vanliga fall också...
Postad 16 February 2008 - 16:11
Det låter ju som en stor fet bugg. Borde ju vara tvärtom, dvs. att det går långsamt när man FTP'ar.En liten kul reflektion. Om man har anslutit med FTP till Tvixen från PCn och startat up/download, så går Katalogbläddringen på Tvixen riktigt snabbt.
Hade också för mig att den bläddrade upp ikoner riktigt snabbt vid något tillfälle och nu hittade du orsaken.
Det är riktigt perverst vad snabbt det går om man bläddrar samtidigt som man FTP'ar!
Borde finnas möjlighet att göra den snabbare i vanliga fall också...
Redigerat av tuppen, 16 February 2008 - 22:07.
Postad 17 February 2008 - 08:58
Nu har jag gjort om hela min mapp med filmer till ikon-visning och det ser riktigt trevligt ut, men ska det behöva vara såååå låååångsamt att få fram alla ikoner, eller är det bara jag som gjort fel (olika format på bilderna?), och kanske för att jag har en bakgrundsbild för hela mappen också? Att bara gå in i mappen och se när alla ikonerna laddar fram tar evigheter, så efter allt pill vill jag helst bara skapa tillbaka mina mappar och lägga tillbaka filmerna var och en för sig?
kan sätta pengar på att det e över nätverket det blir så där segt va du kör med netshare..i så fall byt till det som det finns guide för här på nån sida
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
TViX M-4100 HD + DVB-T HD T430 Tuner 
10 bilder
36 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?