Ni som får den infon i TV'en vad är den 24/50/60 eller ...
/Pelle
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
26 relaterade trådar
Postad 24 February 2008 - 20:53
Är det skillnad på 'Frame Rate`n' mellan '1000i' och '1000i orginal' på Canal+ Film HD.
Ni som får den infon i TV'en vad är den 24/50/60 eller ... /Pelle Postad 24 February 2008 - 20:53
du får ringa o skälla lite på viasat Postad 24 February 2008 - 21:27 Ja, senaste firmwaren innehåller dock en bug så att "original 1080i" ger 1080i60 istället för 1080i50. Vanlig 1080i ger dock 50fps. Diskuterades tidigare i tråden. Redigerat av pakarlss, 24 February 2008 - 21:29. Postad 24 February 2008 - 23:01 OK, därav det svaga hackandet man kan se på 1080i orginal. Antar att det fixas vid nästa release... /Pelle Postad 24 February 2008 - 23:14
Hej kort fråga sökt i tråden men hitta inte av nån anledning e väl kass på o söka
hittar den inte heller på deras egen sida Mailat till kundrelationer körde först med .se men studsa tillbaka maila då med .com kan någon konfirmera att adressen till dom är [email protected] ? skicka första för 4 veckor sen så börjar undra om jag har fel adress eller om dom styrt om den till devnull Postad 24 February 2008 - 23:22
[email protected] stämmer bra. Dock skall det vara med ett litet "k".
Postad 24 February 2008 - 23:50
Ok tack för snabbt svar
Vilket man inte kan säga om mina kära kabeltvprovider Inte ett pip från dom, Skicka för exakt 4 veckor sen med påminnelse För nån vecka sen. Men men klagomålen va visst flyttade till ny tråd så tar det där om andan skulle falla på Postad 25 February 2008 - 00:09
Så .. då gick denna dagen/kvällen också mot sitt slut ..
Inte ett ord ... Löjligt beteende ... Maveric Postad 25 February 2008 - 00:50
En liten reflektion jag fick under psedonymen "Noncopy" tidigare idag på E24:
Re: Noncopy, 2008-02-24 22:53 Anmäl inlägget Svara på inlägget Inlagd av: Roger, 2008-02-25 00:01 Håller fullständigt med dig! Fick en HD-box av min fru i julklapp och sämre bild har jag aldrig varit med om! Bilden delades upp i pixlar och dom mörka färgerna såg ut som dom flöt precis som oljefläckar i vatten, det var bara att återgå till sin vanliga SAGEM-box som är äldre men den kan man i alla fall lita på när det gäller kvallitè jämförelse med HD-boxen! Tack för att du skrev detta, det visar att det inte bara är jag som har drabbats! Redigerat av Unregistered7ae15c99, 25 February 2008 - 00:51. Postad 25 February 2008 - 02:21
alltså nu smäller jag av viasat ta er i brasan skrev ett mail till dem i förra veckan fick svar i dag!!!!
Du skrev: för det första tycker jag er hemsida suger försöker få tag i information om vilka filmer som kommer att sända i rent HD på tv1000 fins inget vill gärna ha lite information om detta gärna upmärkt i program tablå Svar: Viasat OnDemand är en tjänst där du kan se film, sport och underhållning direkt över internet utan att först ladda ner något. Med Viasat OnDemand kan du se film eller annan underhållning precis när du själv vill! För att kunna se Viasat OnDemand måste du ha en internetuppkoppling som klarar minst 1Mbit/s. För maximal kvalitet rekommenderar vi dock att du har 2Mbit/s. Du kan även få mer information genom att klicka på någon av länkarna nedan. jag frågade ju Fn inte om Viasat On Demand va min fråga så otydlig eller???? desutom svaret ser färdig stansat ut vad ska man kräva igentligen av ett bolag borde de inte skriva ett hyggligt svar??? Redigerat av Duckface21, 25 February 2008 - 02:25. Postad 25 February 2008 - 03:00
Ett litet tips till er alla
Sluta maila till comhem, canal+ och viasat RING ! Ring och fråga efter chefen för kundtjänst/digital tv eller någon annan chef ni vill prata med. Sluta prata med snörvlarna på kundtjänst och kundrelationer. Ring deras växelnummer för comhem är det 08-553 630 00 se till att komma till telfonist. Gör sak samma med de andra bolagen. Efter ett tag så kommer de att gå in i väggen o byta jobb Maveric Postad 25 February 2008 - 08:41
Har inte spenderat tid på forumet sedan i lördags eftermiddag, därför har ni inte hört nått från mig.
Gårdagen användes för fler tester samt att skriva en testrapport som numera ligger i Comhems händer. Skulle jag efter dagens datum hitta nått nytt kommer jag förstås rapportera om det separat. Ansåg dock att jag ville ha iväg nått så fort som möjligt samt att jag hade en sån betydande mängd information att det räckte till en rätt safftig historia. Har sagt att jag inte kommer nämna några detaljer föränn tiden är lämplig, anledningen till det har jag skrivit om tidigare i tråden. Like it or not, så är det. Vad som har hänt är egentligen att någon utanför comhem har gett en positiv hint om framtida firmwares, precis som comhem själva gjorde för nån/ett par veckor sen (det pratades om det i denna tråd, de uttryckte sig med orden "betydande förbättringar" eller nått sånt). Det är positivt, hade varit värre om det varit tvärtom... Min bedömmning är iaf att jag inte haft nån bättre FW hemma (har haft v6 och v10 innan). Postad 25 February 2008 - 09:43
Pacman
Det finns en annan lite irriterande egenskap hos humaxen. Jag vet inte om det gäller hela landet, men ljudet för de regionala nyhetssändningarna här i väst är helt borta på digitalljudet, man måste gå in på opt+ knappen och ändra till analogt ljud. Jag vet att problemet finns för andra regioner. Vi som har hustrur har ju fått ta skit för detta som rätteligen ComHem borde ha fått. Har du möjlighet att testa? Du har ju både en zapperbox och en humax till ditt förfogande. Postad 25 February 2008 - 09:51
Hmm bor i mitten av landet och har inte observerat något ljudtapp med de regionala nyhetssändningarna (SVT eller TV4?) med digitalt ljud via hdmi. Kan prova optisk (antar att det är det du menar).
Redigerat av pacman, 25 February 2008 - 09:52. Postad 25 February 2008 - 09:56
Det är SVT:s ljud som krånglar, och det har det gjort sen december 2006. Jag kör nu ljudet via HDMI men det var lika illa när jag körde via opto
Andra från andra håll i landet kanske kan komplettera var någonstans det strular Redigerat av goa gubben, 25 February 2008 - 10:09. Postad 25 February 2008 - 10:34
Ljudet på reionala sändningarna har ju inget med boxen att göra ..
Nu får man ge sig Ljudet för de regionala sändnignarna fås genom att ändra ljudet från DD om man har det inställt som standard. Dock är det ett comhemfel som avhjälpes genom att comhem bättrar på sin teknik. Skulle också önska att vi som inte bor i sverige slipper se fjollträsks lokalkanal över det digitala .. kan bara se egna lokalkanal över analoga signalerna. Maveric Ps. Pacman .. du hade passat att jobba på comhem Redigerat av Unregistered1103, 25 February 2008 - 10:41. Postad 25 February 2008 - 11:02
Många ord utan att säga någonting............ Det enda vi fått veta från Pacman är att nya mjukvaran är bättre än v6 och v10, vilket Com hem sedan länge sagt på sin hemsida. Det enda du har sagt är att du har testat mjukvaran, den är bättre än tidigare versioner och att du inte kommer att säga något mer. Vad har du i så fall sagt som vi inte redan visste? Redigerat av magnus1111, 25 February 2008 - 11:12. Postad 25 February 2008 - 11:04
Har inget med boxen och göra?
Om nu digitalljudet är prioriterat och ComHem skickar fel styrkod till boxen att hej, här kommer det digitalljud fast det inte är så, hur svårt skulle det vara att progga boxen att gå över till analogt ljud om det inte kommer något digitalljud. Jag vet minsann at problem kan lösas på många olika sätt, och om man inte får till det i nätet kan man ju fixa till det i boxen. Beklagar förövrigt djupt att du bara får se Stockholmsnytt digitalt. Det problemet försvann här i Väst runt 2006. Om inte annat kan ju lokala politiker få för sig att trängselavgifter är guds gåva till mänskligheten Du Magnus, vad ComHem kan säga är ju att man avser att den nya FW:n ska vara bättre. Pacman bekräftar ju att så är fallet. I min värld är det stor skillnad på from förhoppning och bekräftat resultat Redigerat av goa gubben, 25 February 2008 - 11:12. Postad 25 February 2008 - 11:19
Goa gubben, Citat från Comhems hemsida "Com Hem har fått en första ny mjukvara från Humax. Mjukvaran vi fått är en betaversion och inte fullt utvecklad. Humax har lovat en ny version inom kort som ska testas och utvärderas innan lansering. Testerna av betaversionen har utvisat betydliga bildförbättringar och 60Hz-problemet är löst" Alltså, inga förhoppningar utan fakta. Redigerat av magnus1111, 25 February 2008 - 11:21. Postad 25 February 2008 - 12:00
Nej .. det går inte att fixa med boxen .. däremot var du på rätt spår när nu pratade om styrkod till boxen vad gäller ljudet.. Det är ett problem som tom varit uppe på aktuellt/rapport. Har således inget med boxen att göra och skall inte heller ha med boxen att göra när det det gäller ljud från de regionala sändningar. Vad gäller Lokal Kanalen .. Jag pratade om lokal kanalen inte regionala sändningar, när jag talade om lokalkanalen. Den kan fås lokalt genom analoga signalen .. men finns bara i stockholmsupplaga digitalt. Vill bara hålla isär vad som gäller box eller inte .. så att vi inte styr allt för många problem som inte har med den att göra åt fel håll. Maveric Redigerat av Unregistered1103, 25 February 2008 - 13:02. Postad 25 February 2008 - 12:15
Maveric & magnus1111: Ert hackande på forumets testare (pacman) är riktigt tröttsamt, omoget och knappast till gagn för oss som har boxen. Vad är det som ligger bakom denna märkliga attityd...? Postad 25 February 2008 - 12:24
Funderar på att sälja min skit box,någon som vill köpa skiten,för man verkar ju inte få pengarna tillbaka på comhem,tror inte FW gör underverk och fixar alla problem eller vad tror ni?
försöker dra mig ur och byta till canal digital men verkar svårt mvh Peter Postad 25 February 2008 - 12:27
Tycker du att det är till gagn för oss att testaren i fråga gör sken av att han ska säga något om fw, men sen inte säger någonting mer än det som redan alla vet? I fall han redan bestämt sig för att inte göra några uttalanden om boxen, kan han väl stå fast vid det. Det skulle jag respektera! Nu håller han på och larvar sig med att han ska ge oss nån ledtråd om vad han håller på med. Precis som om han vill att vi ska böna och be för att få hans sk ledtrådar. Pefre, "tröttsamt och omoget", ja det är väl bara förnamnet. Redigerat av magnus1111, 25 February 2008 - 12:56. Postad 25 February 2008 - 12:43
Verkar bara vara en som fått testa ...
När man väljer testpersoner, gör man det ur ett så brett urval som möjligt. Faran med att testaren inte kommunicerar med "folket" är att han missar viktiga detaljer och att man släpper en FW som vi inte vill ha. Varför är det så viktigt med en box ? Jo, Tv'n har en cetral plats hos de flesta familjer och har man dessutom ett brinnade bild och ljud intresse samt vill ha ut bästa möjliga ur detta, vill man också ha en fungerande box. Alternativet är att gå o fiska istället Kan ta många exempel på hur man testar FW både som beta och RC1, då jag har STOR vana av detta Men jag skall välja Jätten Microsoft och deras släpp av XP SP3 Man har låtit en mycket stor grupp betatesta under en tid och är nu framme vid RC1 Denna släpper man rakt ut till allmänheten, för att få in allt som man "kan ha missat" Sedan kommer final version och den kommer sedan att uppdateras med små fixar. Detta är Jätten Microsoft som borde vara ännu mer byråkratiska än vad comhem är, men så är inte fallet. Comhem gör allt för att få så lång distans som möjligt till sina kunder ( då de inte förstår bätte ) Vad har vi för nytta av att någon som skall representera vår grupp agerar likadant. Det hade hjälpt comhem att diskuterara nya FW fullt ut i detta forum och det hade givit dem goodwill att vara öppna mot dem som visar intresse för deras produkter. Men Pefre .. vi har ju aldrig varit på samma våglängd i något ämne .. så varför i detta Jag är trött på skiten och säger därför precis vad jag tycker o tänker ... Maveric Redigerat av Unregistered1103, 25 February 2008 - 12:59. Postad 25 February 2008 - 13:03
Vad ska du ha för den då? Jag bytte till mig en Samsung PVR, som jag inte är nöjd med heller. Så därför kikar jag efter en "ny" Humax igen, och hoppas på liite förbättring med FW.. Postad 25 February 2008 - 13:20
Wow, det var fina små historier...
Jajja, jag vill tro att de flesta har vett att förstå varför jag tyckte det kunde vara kul för andra att veta att även jag håller med comhem om att kommande FW är ett stort steg i rätt riktning. För detta gjorde jag ett generellt uttalande och kommer inte ge några detaljer och den linjen har jag haft hela tiden. Och nej jag kommer inte ge nån ledtråd och nej det sista jag vill är att nån bönar och ber om nått. Men även det förstår nog de allra flesta. Överlag innehåller ju faktiskt denna tråd mkt klokt folk, man ska inte dömma tråden efter undantagen. Mkt tjäbbel må jag säga, vi kan väl ha en handuppräckning om det är värt att fortsätta eller om man ska sätta en punkt snart? Flera verkar uttrycka sin tröttsamhet så jag gissar att det börjar bli läge? Postad 25 February 2008 - 13:37
Jag är nöjd om alla korten kommer på bordet när väl FW:n är inladdad i min box så jag har något att validera mot.
Tills dess så vidhåller jag rätten att klaga på att allt är kass! Postad 25 February 2008 - 13:44
Det är inte bara comhem som har problem med det. hadde viasat tidigare samma fel där anledning till felet är inte ens boxen utan utsändningen regionala sändningar kör streio ljud enbart mednas övriga sändningar kör DD och då det blir regionala sändningar så sänder de fortfarande ut en tyst DD signal vilket kör att man måste ändra till Sterio för att få ljud... må vara så andra sakt detta men ville ena skriva att Viasat har samma problem Postad 25 February 2008 - 13:48
Om nån som har lite intresse i boxen och har tillgång till lämplig plats kunde lägga upp en liten
FAQ för boxen med kända egenskaper och fel, uppdateringar kring FW versioner etc? Då skulle nya läsare slippa läsa alla tusentals inlägg och man skulle slippa läsa en massa frågor som redan avhandlats otaliga ggr eller i alla fall en del av dem. Alternativt göra första inlägget eller annat inlägg i tråden till FAQ sida. Postad 25 February 2008 - 13:54
Väx upp pacman! Själv tänker jag inte ge mig in i någon diskussion om vilka som är kloka eller inte i denna tråd. Så lågt tänker jag inte sjunka. Punkt Postad 25 February 2008 - 14:02
Häller med dig Perfre . Så ###### tröttsamt att läsa om allt hackande på Comhem & nu på Pacman . Jävligt effektivt sätt att jaga bort dom som har något konkret att säga . Enda anledning till att jag följer tråden fortfarande är just Pacman . Att skriva massa skit & gnälla som några bittra kärringar kommer inte att skynda på processen för en ny fw . Tycker att Comhem är det absolut sämsta företag att ha att göra med men jag skall ge dom ytterligare en chanse att rätt till problemet med denna box . Är jag inte nöjd med den nya fw så kommer jag ringa Comhem & se vad dom kan erbjuda . Postad 25 February 2008 - 14:02 Är det ett missförstånd som gör dig så upprörd? Det som drog igåg drevet från bla dig var: Varifrån får du att han ger sken om att han skall säga mer än ovan (se avslutningen). Jag tolkade det som en positiv allmän "delrapport" och att detaljerna i utvärderingen kommer senare. Att Comhem skriver i stort detsamma är inte lika intressant imo. Deras sätt att uttrycka sig är ju inte lika givande, speciellt när man har i minnet att de menar att ett fåtal upplever problem med boxen. Varför är det så viktigt att nedvärdera och klaga på forumets testare? Postad 25 February 2008 - 14:12 Är det ett missförstånd som gör dig så upprörd? Det som drog igåg drevet från bla dig var: För det första nedvärderar jag ingen. Det finns det däremot andra här som gör. Däremot så är jag av åsikten att jag tycker det är löjligt av Pacman att hålla på som han gör. Detaljerna du hänvisar till ovanför har han ju flera gånger sagt att han inte kommer att diskutera Redigerat av magnus1111, 25 February 2008 - 15:06. Postad 25 February 2008 - 14:39
Inte för jag vill ge mig in i detta snack om pacman men det är då så förbannat roligt att alla som jobbar för eller hjälper comhem blir tystlåtna och inte släpper info om det är det militära hemligheter eller ?? kanske tillomed hamnat i nordkorea där man inte ens får släppa en fis utan att få bli fängslad lite information tack
Postad 25 February 2008 - 14:48
Magnus ...
Den som är van vid att ta stryk, tar gärna mer stryk .. Låt dom vara och skit i det. Maveric Postad 25 February 2008 - 15:29
Först jagar/skrämmer dom bort Harlin som jobbade för ComHem. Nu kommer dom skrämma bort den från forumet utvalde testaren. Ganska skrattretande.
Vi får verkligen hoppas att något gott kommer ur det här. Typ en fungerande HD box. Jag tror ju iofs inte att det tar längre tid att få en fungerande HD box bara för att Maveric och Magnus111 försöker köra den "hårda linjen" men stämningen på forumet blir ju knappast hjärtlig och gemytlig. I Mavrics fall handlar det med största säkerhet om ren och skär avundsjuka för att han inte får vara med och testa boxen. Kanske även i Magnus111's fall också. Postad 25 February 2008 - 15:47
:-) Postad 25 February 2008 - 15:56
Märkligt. Verkar som om alla köper allt pacman säger. Är han untuchable med sina 7000 inlägg. Ni pratar om honom som om han är "forumets testare". Är han det? Vilka här inne har utsett honom? Jag tror att han fått frågan från Comhem och säkert med all rätt pga av sin tekniska kompetens. Om ni nu ser honom som forumets representant, har ni då inga förväntningar på honom? Som han agerar just nu är han helt i händerna på Comhem och vill inte delge oss sina observationer. Svårt att då se honom som forumets representant. Har Comhem förbjudit honom att yppa något om den nya Fw? Herregud, det är väl inte landets säkerhet vi pratar om. Jag hoppas precis som alla andra här att vi får en fungerande box. Jag tycker dock att vi har fått nog av tystnad och hemlighetsmakeri i den här affären. Eller? Sedan är det nog så att det inte är någon som skrämt i väg Harlin. Det har han nog valt själv, med största sannolikhet efter inrådan från hans chefer. Ibland är det på sin plats med viss kritik och efter över ett års väntan på en ny mjukvara som visade sig vara usel, så kanske (men bara kanske) viss kritik är befogad. Om harlin och Comhem inte tycker att de kan hantera det så är det väl upp till dom, men då letar sig kritiken andra vägar. Redigerat av magnus1111, 25 February 2008 - 16:12. Postad 25 February 2008 - 16:02 Vet inte om Comhem bett pacman om att avvakta med rapporteringen i forumet, men är det så är det varken ovanligt eller något anmärkningsvärt i det. Är helt naturligt imö om man fungerar som mellanhand mellan tex ett forum och ett företag. Maveric förstår paradoxalt nog säkert vad jag menar...
Postad 25 February 2008 - 16:05
Jag sitter så ofta jag kan i min sandlåda och gräver med min spade. Är mycket lycklig.
Postad 25 February 2008 - 16:07
Fattar ni inget mavrik och magnus1111! Om pacman skulle säga alla detaljer kring fw kan jag garantera att comhem inte tycker om att han skvallrar och då får han sluta som beta testare. Om jag skulle driva ett företag och skulle vilja att folk testade mina programvaror så skulle jag inte vilja ge ut dom till personer som pratar skit om mig.
Comhem tror jag vill ha betatestare som kan ge konstruktiv kritik utan att parata en massa skit. Postad 25 February 2008 - 16:28
Vi köper ingenting, men nånstans måste man i en diskussion ta ett steg tillbaka och faktiskt lyssna på vad den andra säger. Han gav oss en hint om att den nya FW'n ser bra ut och några personer spyr direkt galla över att han säger för lite. Han måste inte säga nånting, men ville delge oss den infon.
Har följt tråden från första början och jag förstår att han slutade skriva i den. Vissa inlägg som gjordes när det uppdagades vem han var, de var inte roliga att läsa. Jag är nog inte ensam om att tycka att denna tråden urartat bitvis... och det leder ingenstans! Postad 25 February 2008 - 16:35
jag bor i Malmö och har kanal lokal SKÅNE både analogt och digitalt, fick göra en ny sökning bara så nu slipper jag lokala nyheter och reportage från Stockholm
Redigerat av Truckerhate, 25 February 2008 - 16:35. Postad 25 February 2008 - 17:19
Är det konstigt att man måste ha konsumentköplagar i sverige som leder fåren in i fållan
Några dummare kunder än ... xxxxx ... har jag sällan skådat ! Här är det ingen som är avundsjuk .. här är det en som är skitförbannad efter att ha haft en boxj-vel sedan Dec 2006 som aldrig tycks bli färdig. Hade comhem lyssnat på Ruhe med flera ( det var väl du Ruhe som larmade först ) om vilka problem som fanns med boxen redan för 12 månader sedan och alla dem som skickade mail och ringde om hur boxen fungerade på olika apparater .. Då hade vi inte suttit här nu som några idioter som betalat i vissa fall över 3000 kr för en icke fungerande box. Ni som skrivit ( vissa av er ) här sista dagarna .. timmarna .. Vad har ni bidragit med för att comhem överhuvudtaget skulle lyssna o agera ... Synd .. är det om alla kunder som fattar att de blivit blåsta på tusentals kronor .. som blivit lurade att köpa en box för att kunna se Em i HD eller elitserien i HD. De får inte ens pengarna tillbaka, utan tvingas byta till en kass pvr box som inte många vill ha. Är det seriöst. Pacman tvingad att hålla tyst om testning.. Det märks att ni inte vet vad ni snackar om Vid betatestning och testning av FW så SKALL MAN TALA HÖGT O MED MÅNGA för att man skall nå till resultat. Sluta med att säga att någon är avundsjuk .. Jo .. det är jag .. på de som har fungerande HDTV i USA .. Det kallar jag för HDTV .. i alla fall det jag sett .. Där sitter man o ser alla de serier som ni ser i 4:3 format i HDTV och fungerande HDTV .. Vilken bild !!! Kan bara säga vad jag tycker ... och jag tycker ni är så jäkla mesiga .. Comhem har brutit mot de flesta regler och om det inte finns regler för allt så finns det oskrivna regler för hur man skall behandla sina kunder .. Men men ... så är svensken av idag .. tar skit .. o slår ner på dem som vågar säga ifrån .. Blir så förbannad när ni skriver skit till och om Magnus .. - Han har gjort anmälan både till ARN och Konsumentverket samt banat väg för alla er andra. Ensam pressat comhem till att göra det dom idag gör .. för de känner blåslampan i arelet och vet att om de inte lyckas med nästa FW är de till råttorna.. Att ni inte skäms .. ni rider på andras jobb för era rättigheter .. Maveric Redigerat av Unregistered1103, 07 March 2008 - 17:38. Postad 25 February 2008 - 17:22
Precis. Om Pacman gjorde som Mavric och Magnus111 vill att han ska göra så skulle han inte vara testare i många dagar till. Faktiskt ganska pinsamt att dom själva inte förstår det. Postad 25 February 2008 - 17:24
Oscar .. du verkar inte heller fattat hur blåst du har blivit
Det märks att många är nybörjare eller har noll kunskaper vad gäller produktutveckling och produktsupport. Har jag det då .. Ja, faktiskt .. >20 år på företag betydligt större och med mer komplexa produkter än comhems. Maveric Redigerat av Unregistered1103, 25 February 2008 - 18:07. Postad 25 February 2008 - 17:25
Kan faktiskt bara hålla med Maveric i hans inlägg nr 4451
Redigerat av Unregistereda8d246d3, 25 February 2008 - 17:26. Postad 25 February 2008 - 18:06 Trevligt .. Ser det nu .. Äntligen har man lokaltv från Skåne .. Var så trött på fjollträsknytt Maveric Redigerat av Unregistered1103, 25 February 2008 - 18:07. Postad 25 February 2008 - 18:12 Jag tror nog att du övervärderar din betydelse en aning, och med tanke på ditt omogna språk är det svårt att ta dina synpunkter på allvar. Jag antar att även Comhem ifrågasätter din trovärdighet när du uttrycker dig som du gör... Postad 25 February 2008 - 18:15 Hoppas då verkligen inte att du menar tex avsnittet... "Några dummare kunder än många av er som sitter här o ömkar Harlin som bara är en liten mus på comhem och som har noll att säga till om och pacman som har fått sitt livs största uppdrag genom att testa boxen och som plötsligt blivit en liten viktipetter - Har jag sällan skådat !" På en sådan nivå med personliga påhopp är verkligen inte där som jag anser att detta ämne skall ligga. Det som Maveric och någon mer missar imho är att en (eller flera) goda gärningar inte berättigar en ond. Ett enkelt exempel är att det inte är ok att mörda någon även om man har räddat hundra tidigare. Det är alltså inte ok imo att häckla tex pacman och kalla honom för viktipetter (av vilken anledning kan man ju undra dessutom...) bara för att man tex har jobbat hårt för att uppmärksamma problemet för Comhem mm. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |