Hoppa till innehÄll

Sökresultat Sökningen pÄgÄr Sökresultaten dyker upp hÀr efterhand. Du kan fortsÀtta skriva om du vill begrÀnsa sökningen.
Söker efter anvÀndare
Söker efter gallerier
Sök forumtrÄdar
StÀng

Canal+ Sport HD i Com Hems utbud

435 svar till detta Àmne
  • VĂ€nligen logga in för att kunna svara
Humax CXHD-1000C (Digitalboxar) 1 6.744564 (183) Inga priser
25 relaterade trÄdar
Namninsamling för att Comhem skall ta in TV4 Science Fiction! (77 inlĂ€gg) 14 år sedan
Comhem Humax CXHD-5000c (482 inlĂ€gg) 14 år sedan
Viasat sport HD, Ljudproblem (144 inlĂ€gg) 15 år sedan
ComHem och HD (Humax CXHD-1000C) del 2 (774 inlĂ€gg) 15 år sedan
Varför finns inga SD-boxar med HDMI? (12 inlĂ€gg) 16 år sedan
Onkyo SR606 - Bildproblem (19 inlĂ€gg) 17 år sedan
SĂ€lja begagnat som nytt.... (1 inlĂ€gg) 17 år sedan
Vilseleder Comhem sina kunder ? (184 inlĂ€gg) 17 år sedan
Panasonic DMR-EH57 med Comhem HD-box? (7 inlĂ€gg) 17 år sedan
Com Hem HD-box för 1kr (14 inlĂ€gg) 17 år sedan
Comhems HDTV satsning som ComBort? (335 inlĂ€gg) 17 år sedan
COMHEM! Ge mig en HD-PVR och fotbolls-EM i HD NU! (242 inlĂ€gg) 18 år sedan
Smartwi och ComHem HD Humax + andra SD boxar (8 inlĂ€gg) 18 år sedan
Är du nöjd med Comhem och deras Humax HD box (141 inlĂ€gg) 18 år sedan
Har du anmĂ€lt Comhem till ARN ? (58 inlĂ€gg) 18 år sedan
Inget fotbolls-EM i HD via ComHem (96 inlĂ€gg) 18 år sedan
ComHem HDTV (21 inlĂ€gg) 18 år sedan
ComHem omröstning Humax CXHD-1000C (27 inlĂ€gg) 18 år sedan
Öga mot öga med Comhem - ett samtal om HDTV, Humax HD-box mm. (52 inlĂ€gg) 18 år sedan
Fler hd-kanaler hos Com Hem (32 inlĂ€gg) 18 år sedan
ComHem programinformation! (18 inlĂ€gg) 18 år sedan
ComHem - Ă€kta digitalt? (17 inlĂ€gg) 18 år sedan
Comhem - Ett kort flera boxar? (14 inlĂ€gg) 18 år sedan
Har nya mjukvaran löst problemen med Humax HD Box (6 inlĂ€gg) 18 år sedan
HD eller PVR? (4 inlĂ€gg) 18 år sedan

Postad 29 March 2008 - 10:06

Figgis
  • Figgis
  • AnvĂ€ndare

• 190 inlĂ€gg
  • 0
Godmorgon

Med pissdÄligt menar jag att kommentatorena knappt hörs o ljudet liksom pulserar ibland hörs dom bÀttre ibland sÀmre.

Maverick

Det hÀr med 1080i o 780p kanske du kan förklara
jag Àr inte jÀtteinsatt mer Àn att jag vet att 1080p Àr full HD.

:)

Postad 29 March 2008 - 16:05

whitepointer
  • whitepointer
  • Amatör

• 73 inlĂ€gg
  • 0

Godmorgon

Med pissdÄligt menar jag att kommentatorena knappt hörs o ljudet liksom pulserar ibland hörs dom bÀttre ibland sÀmre.

Maverick

Det hÀr med 1080i o 780p kanske du kan förklara
jag Àr inte jÀtteinsatt mer Àn att jag vet att 1080p Àr full HD.

Kika denna lÀnken, det förklarar det mesta: http://sv.wikipedia.org/wiki/HDTV
som Maverick sÀger sÄ sjÀlvklart ska sÀndningen vara i 720p, kolla bara bundesligafotbollen just nu i Viasat Sport HD, överlÀgsen bild jÀmfört med Canal+Sport HD.
Enda hd kanalen jag Àr nöjd med, de andra Àr knappt bÀttre Àn SD via scart....tyvÀrr

Postad 30 March 2008 - 19:52

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22892 inlĂ€gg
  • 0
Aye...vad hÀnde i andra perioden LHC-FBK? Inte nog med att FBK tvÀrdog, bilden oxÄ?? Ser ut som dÄligt deinterlace:at SD.

Postad 30 March 2008 - 19:57

5150slaktaren
  • 5150slaktaren
  • Wannabe

• 27 inlĂ€gg
  • 0
Förra matchen, alltsÄ TimrÄ-HV71 i fredags va helt ok bildmÀssigt, hemma hos mig iaf. Men vad i hela h-vetet har hÀnt med bilden i kvÀllens match? Det Àr den absolut sÀmsta "HD"-bilden jag sett. Canal+ SD-sÀndningar har sett bÀttre ut Àn den hÀr skiten. Va trött man blir!

Postad 30 March 2008 - 19:59

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22892 inlĂ€gg
  • 0
Som sagt, första perioden höll "normal" standard men nu vet i fasen vad som hÀnde...

Jajja, var ÀndÄ inget att se ÀndÄ. :)

Postad 31 March 2008 - 12:19

ryyzak
  • ryyzak
  • Wannabe

• 18 inlĂ€gg
  • 0

Jag fÄr fortfarande ingen bild pÄ kanalen. Har alla andra fÄtt bild nu?

Synd att ni inte lÀser tidigare inlÀgg .. #369

Maveric :)

Ja, det var synd att jag inte lÀste inlÀgg nummer 369. Men nu har Àven jag bild! Efter att suttit i telefonkö och sen blivit tvungen att fabriksÄterstÀlla boxen sÄ mina favoritlistor försvann sÄ kunde de skicka ut en ny aktiveringskod. Mycket smidigt mÄste jag sÀga!

/erik

Jag har ju ringt mer Àn 6 gÄnger för att be comhem skicka ett signal efter jag fick ingen bild pÄ canal+ total. Jag fellanmÀlt och skulle skicka den för reparation men jag Àr sÄ trött pÄ den har boxen att jag orka inte mer. Plus comhem ska inte skicka en ersÀttningsbox. Har nÄgon skickat boxen för reparation? Vad problemet löst eller?

Redigerat av ryyzak, 31 March 2008 - 16:04.

Postad 31 March 2008 - 14:40

b0wlingb0y
  • b0wlingb0y
  • LĂ€rjunge

• 390 inlĂ€gg
  • 0
Hade för mig att CH hade tagit bort 12mĂ„n bindningstiden Canal+ eller? Nu nĂ€r jag kikade pĂ„ deras hemsida sĂ„ stĂ„r det ju fortfarande att det Ă€r bindningstid :). Är det jag som drömt eller har dom Ă€ndrat tillbaka?

En sista frÄga som sÀkert svarats pÄ tidigare, kommer vi kunna se fotbolls EM i HD nu?

Postad 31 March 2008 - 15:11

smellymarq
  • smellymarq
  • Beroende

• 1040 inlĂ€gg
  • 0

Hade för mig att CH hade tagit bort 12mĂ„n bindningstiden Canal+ eller? Nu nĂ€r jag kikade pĂ„ deras hemsida sĂ„ stĂ„r det ju fortfarande att det Ă€r bindningstid :). Är det jag som drömt eller har dom Ă€ndrat tillbaka?

En sista frÄga som sÀkert svarats pÄ tidigare, kommer vi kunna se fotbolls EM i HD nu?

Nej

Postad 31 March 2008 - 16:10

Unregistered1103
  • Unregistered1103
  • Guru

• 5967 inlĂ€gg
  • 0
sista ordet Àr inte sagt i den frÄgan

Postad 31 March 2008 - 16:34

Unregistereda8d246d3
  • Unregistereda8d246d3
  • MĂ€stare

• 2709 inlĂ€gg
  • 0
Tror inte det jag heller. hoppas hoppas :)

Postad 31 March 2008 - 16:40

Shagrath
  • Shagrath
  • AnvĂ€ndare

• 185 inlĂ€gg
  • 0
Fan vad kul att kanalen kommer nu nÀr man flyttat till en comhem byggnad som inte kan erbjuda hdtv :)

Postad 31 March 2008 - 16:52

Janne.G
  • Janne.G
  • ForumrĂ€v

• 735 inlĂ€gg
  • 0

sista ordet Àr inte sagt i den frÄgan

I vilken frÄga? Pratar vi fotbols-EM i HDTV hos Com Hem? Det Àr vÀl ÀndÄ helt kört?

Postad 31 March 2008 - 18:15

Unregistered1103
  • Unregistered1103
  • Guru

• 5967 inlĂ€gg
  • 0
Vi pratar om comhem .. och EM fotboll

DÄ Àr inte sista ordet sagt .. De brukar hÄlla pÄ sÄ hÀr ..

Men visst Àr chansen liten .. men den finns trots allt

Postad 31 March 2008 - 20:47

klevman
  • klevman
  • Amatör

• 56 inlĂ€gg
  • 0
Jag har massor med pixelproblem (digital mappning kanske)pÄ canalplus sport hd, nÄgon mer som har det problemet eller har ni som haft problem varit helt utan bild tills det blivit löst?

Postad 31 March 2008 - 22:17

smellymarq
  • smellymarq
  • Beroende

• 1040 inlĂ€gg
  • 0

Jag tror knappast att det finns nÄgon chans. Canal Digital marknadsför ganska kraftigt nu att man endast kan se Fotbolls EM i HD via Canal Digital. Lite vilseledande marknadsföring om det helt plötsligt skulle dyka upp hos Comhem ocksÄ? Men visst vi har ju varit med om vilseledande marknadsföring tidigare...eller vad sÀger ni comhem?

Postad 01 April 2008 - 01:58

Unregisteredcdfa2218
  • Unregisteredcdfa2218
  • LĂ€rjunge

• 423 inlĂ€gg
  • 0

Jag tror knappast att det finns nÄgon chans. Canal Digital marknadsför ganska kraftigt nu att man endast kan se Fotbolls EM i HD via Canal Digital. Lite vilseledande marknadsföring om det helt plötsligt skulle dyka upp hos Comhem ocksÄ? Men visst vi har ju varit med om vilseledande marknadsföring tidigare...eller vad sÀger ni comhem?

:) Jo det stÀmmer!

SÄ nÀr tror ni Canal+ kommer börja sÀnda NHL i HD?

Redigerat av Unregisteredcdfa2218, 01 April 2008 - 02:04.

Postad 01 April 2008 - 08:54

Loveless
  • Loveless
  • LĂ€rjunge

• 449 inlĂ€gg
  • 0

:) Jo det stÀmmer!

SÄ nÀr tror ni Canal+ kommer börja sÀnda NHL i HD?

KĂ€nns som 3 alternativ.
1) Till slutspelet.
2) NÀsta sÀsong.
3) NÀsta omförhandling av sÀndningsrÀttigheterna.

Kostar vÀl en del att studsa över en HD signal ifrÄn staterna och har svÄrt att tÀnka mig att sÄ mÄnga lÀnder Àr intresserade jÀmfört med nascar och golf.

Postad 01 April 2008 - 13:05

Figgis
  • Figgis
  • AnvĂ€ndare

• 190 inlĂ€gg
  • 0

Jag har massor med pixelproblem (digital mappning kanske)pÄ canalplus sport hd, nÄgon mer som har det problemet eller har ni som haft problem varit helt utan bild tills det blivit löst?

Har du kollat signalstyrkan o kvalitén, jag hade liknande problem inte pÄ just C+ sport HD men pÄ 2 andra kanaler.
Jag hade förlÀngt den medskickade kabeln vid vÀggen, dvs sÀga jag hade inte den medskickade kabel i vÀggen utan mellan boxen o en annan antennsladd. NÀr jag gjorde tvÀrtom alltsÄ i med den medskickade kabeln i vÀggen o förlÀng sedan. Jag vet att det lÄter tokigt men det hjÀlpte faktiskt
Det bÀsta Àr ju att inte förlÀnga alls.

Jag hade signalstyrka under 20% pÄ dom 2 kanaler som strulade o kvalité 100%
Rinde supporten om signalstyrkan o dom sa att sÄ lÀnge kvalitén var 100 sÄ var allt ok
Fick Àven samma svar i trÄden om boxen hÀr.
Men nÀr jag Àndrade pÄ kablarna och signalstyrkan hamnade pÄ 24% sÄ försvann problemen.

Jag har 23% Signalstyrka o 100% kvalité pÄ C+ Sport HD

Hörs ;)

Postad 01 April 2008 - 17:33

Martin43
  • Martin43
  • Amatör

• 82 inlĂ€gg
  • 0

Matte,

Menar du att signalstyrkan pÄverkar bildkvalitén?

sjÀlvklart gör den det. Har man ingen bra signal sÄ försÀmras bilden. Du vet sjÀlv lyssnar du pÄ radio i din bil och kommer in i en tunnel sÄ kan det börja brusa. det Àr samma sak hÀr

Trodde allt var frid och fröjd sÄ lÀnge signalkvalitén Àr 100%. SÄ Àr det alltsÄ inte?

Allt ÄR frijd och fröjd sĂ„ lĂ€nge signalkvaliteten (motsvar Bit error rate) Ă€r 100%.
Mottagaren har variabel förstÀrkning av signalen => SÄ lÀnge signalstyrkan hÄller sig inom ett visst intervall Àr det enbart SNR (signal-brusförhÄllandet) som pÄverkar antalet bitfel (BIt Error Rate) som jag antar Àr "signalkvalitet".

Sen Àr det alltid möjligt att Humax pga bugg (!), inkompetens(!) eller nonchalans(!) rÀknar ut procenten fel, avrundar fel, inte summerar över alla vÀrden, etc etc, sÄ att smÄ "dippar" aldrig visas i denna mÀtare. Om det dÄ kommer impulsstörningar lite dÄ och dÄ kanske det inte gÄr att se pÄ mÀtaren, men i verkligheten Àr det inte 100%.

Postad 01 April 2008 - 17:40

Martin43
  • Martin43
  • Amatör

• 82 inlĂ€gg
  • 0

Det Àr vÀl knappast nÄgon bugg att det blir inzoomat, sÀndningen Àr i 1080i/720p och en vanlig scartkabel kan bara skicka signalerna i 480i. SÀger sig sjÀlvt att det blir knas i bildformatet dÄ :D

Öh. OvanstĂ„ende resonemang betyder ocksĂ„ att du accepterar att bara se en del av bilden om du tittar pĂ„ en kanal som sĂ€nder 1080i pĂ„ en TV som inte Ă€r "Full-HD" och omvĂ€nt att bilden bara fyller ut översta hörnet och resten av din TV Ă€r svart eftersom du tittar pĂ„ en SD-kanal pĂ„ en HD-tv.

Jag tror inte att du vill ha det sÄ? ;)

Postad 01 April 2008 - 21:36

klevman
  • klevman
  • Amatör

• 56 inlĂ€gg
  • 0

Har du kollat signalstyrkan o kvalitén, jag hade liknande problem inte pÄ just C+ sport HD men pÄ 2 andra kanaler.
Jag hade förlÀngt den medskickade kabeln vid vÀggen, dvs sÀga jag hade inte den medskickade kabel i vÀggen utan mellan boxen o en annan antennsladd. NÀr jag gjorde tvÀrtom alltsÄ i med den medskickade kabeln i vÀggen o förlÀng sedan. Jag vet att det lÄter tokigt men det hjÀlpte faktiskt

Rinde supporten om signalstyrkan o dom sa att sÄ lÀnge kvalitén var 100 sÄ var allt ok
Men nÀr jag Àndrade pÄ kablarna och signalstyrkan hamnade pÄ 24% sÄ försvann problemen.

Hörs ;)

Kollade nu och jag har signalstyrka 57% och kvalite pÄ 100%, och det gÄr inte att titta pÄ kanalen, till och med ljudet Àr kasst! PÄ Viasat sport HD (tittar nu pÄ roma-man u :D ) Àr signalstyrkan 63% och kvalitet 100% Bild och ljud Àr grymt bra. Canal plus sport HD Àr Ànda kanalen som Àr dÄlig, har inte haft tid att ringa comhem och mina mail svarar de inte pÄ. Har för mig att jag har medföljande kabel först frÄn vÀggen, comhem pÄstod att det var bÀst sÄ :D

Irriterande som fan eftersom det Àr denna kanal jag vÀntat pÄ.......

Postad 02 April 2008 - 16:23

Shire
  • Shire
  • AnvĂ€ndare

• 192 inlĂ€gg
  • 0
Canal+ Sport frÄn Comhem? Det var fanimig pÄ tiden. Jag Àr stort premier-League fan och skaffade HD-TV i höstas. Comhem har ju trÄkigt nog segat som aldrig förr, och nu nÀr sÀsongen i princip Àr slut sÄ kommer dom till skott.
StÀllet jag bor pÄ Àr inge vidare för en möjlig canal digital parabol sÄ har helt enkelt fÄtt vÀnta.

Iallafall, för att komma till saken. Har haft Canal+ paketet frÄn Comhem i mer Àn 5Är. SÄ sitter med en gammal jÀkla scart Sagem box. Bor hos morsan just nu och planerat pÄ att flytta _snarast_. SÄ att skapa ny bindningstid frÄn comhem bara för att fÄ hd-boxen nÄgelunda billigt Àr inget vidare alternativ.

LÀttaste alternativet för mig borde vÀll vara att köpa Humax boxen separat frÄn internet?
https://www.prisjakt...kt.php?p=145390
~2300 inklusive frakt. Kan jag betala bara för fÄ uppleva lite hdsport för första gÄngen.
NÀr jag vÀl flyttar sÄ kan jag ju bara ta med mig boxen sÄlÀnge det Àr "Comhem hus"?

Postad 02 April 2008 - 17:37

frassedylan
  • frassedylan
  • Rookie

• 7 inlĂ€gg
  • 0
Fasen vad gött det hade varit om man hade kunnat köpa HD-kanalerna i "lösvikt". Kan inte förstÄ att inte Comhem ordnar nÄgot sÄnt.

Typ bestÀll Canal+ Film HD och Canal+ Sport HD för 99 kr/mÄn, eller bÄda Canal+ HD-kanaler, TV1000HD samt Viasat Sport HD för 199 kr/mÄn. DÄ hade jag bestÀllt direkt. Nu skiter jag i det bara för att man blir tvungen att betala för kanaler man inte vill ha.

UrsÀkta mitt icke-konstruktiva inlÀgg...

Postad 02 April 2008 - 19:00

5150slaktaren
  • 5150slaktaren
  • Wannabe

• 27 inlĂ€gg
  • 0
Och dÀr kom prishöjningen....10kr extra per mÄnad för Canal+ Total. Konstigt att det ska va dyrare för comhems kunder jÀmfört med Canal Digitals.

Postad 02 April 2008 - 20:08

ArneG
  • ArneG
  • Rookie

• 6 inlĂ€gg
  • 0
Enligt Canal+ hemsida sÄ Àr priset numera 249 kronor sÄ prishöjningen gÀller nog alla.

Postad 02 April 2008 - 21:31

klevman
  • klevman
  • Amatör

• 56 inlĂ€gg
  • 0

Hörs :)

Kollade nu och jag har signalstyrka 57% och kvalite pÄ 100%, och det gÄr inte att titta pÄ kanalen, till och med ljudet Àr kasst! PÄ Viasat sport HD (tittar nu pÄ roma-man u ;) ) Àr signalstyrkan 63% och kvalitet 100% Bild och ljud Àr grymt bra. Canal plus sport HD Àr Ànda kanalen som Àr dÄlig, har inte haft tid att ringa comhem och mina mail svarar de inte pÄ. Har för mig att jag har medföljande kabel först frÄn vÀggen, comhem pÄstod att det var bÀst sÄ ;)

Irriterande som fan eftersom det Àr denna kanal jag vÀntat pÄ.......

Löste mitt problem ikvÀll, stod i kö till Comhem (44 personer före...) satte pÄ högtalartelefonen och började mixtra lite med sladdarna. Den automatiska rösten gav lite olika förslag pÄ vad man kunde göra pÄ olika fel. Varav ett löste mitt :P Drog ut antennkabeln stÀngde av boxen, lÀt den stÄ i en halv minut, satte i kabeln igen och sedan satte pÄ boxen igen sÄ den bootade pÄ nytt. LÀtt som en plÀtt med andra ord.......varför nu en sÄn sak gör skillnaden!?

Bild och ljud fungerar perfekt, 10kr mer i mÄnaden om ett halvÄr kan jag ta, fÄr vÀl dra in pÄ en toarulle eller en öl frÄn systemet i mÄnaden dÄ ;)

Postad 02 April 2008 - 21:57

Unregisteredbd2b39d2
  • Unregisteredbd2b39d2
  • Veteran

• 1570 inlĂ€gg
  • 0
Nej prishöjningen gÀller inte för de som redan har tecknat bindningstid

Postad 03 April 2008 - 10:43

Belsebub74
  • Belsebub74
  • Amatör

• 55 inlĂ€gg
  • 0

Nej prishöjningen gÀller inte för de som redan har tecknat bindningstid

Nej det brukar det ju inte göra! :)

JAg sitter i stora funderingar om jag skall skaffa HD-boxen genom att binda mig i 24 mÄnader Canal+ Total + 8 Favoriter för 299 kr/ mÄnad.
HD-paketet fritt 6 mÄnader
De 3 första mÄnaderna Àr gratis, & boxen fÄr jag dÄ för 995.
Erbjudandet Àr lite likadant som tidigare, det som lockar nu Àr ju dÄ som sagt C+ Sport HD som inte fanns innan!

Vad f-n skall man göra, det Àr sÀkert jÀttedumt att binda sig i 2 Är & kvalitén enligt vissa Àr ju inte sÄ lysande, men Àr ju sugen pÄ HD..... Vad göra??????
HjÀlp!

ApropÄ ComHem som Àr sÄ underbara & som tidigare inlÀgg vittnat om sÄ satt jag i telefonkö i 10-15 minuter med 50 pers före mig i kön!
NÀr jag vÀl kommer fram sÄ sitter nÄgon flantratt dÀr & har ingen aning om nÄgot, han ber mig vÀnta medans han gÄr & frÄgar, dÄ blir jag snyggt bortkopplad & istÀllet inkopplad till deras kvalitetsundersökning om kundservicen pÄ Comhem..... svÄrt att gissa vad resultatet blev eller?

JAg hatar Telefonköer, jag hatar att vÀnta, jag hatar kundtjÀnster som Àr inkompetenta, jag hatar dÄlig kvalitet trots att man betalar massor för skiten, jag hatar alla dj-la problem som allting verkar skapa....... men jag Àlskar sommar, brudar, fest & fotboll..... .& allt det ligger ju framför en! Forza Sverige i EM!

MVh

Belsebub74

Postad 03 April 2008 - 16:09

Doublefix
  • Doublefix
  • LĂ€rjunge

• 366 inlĂ€gg
  • 0
Jag skulle avrÄda. Boxen Àr mycket dÄlig trots ett antal fw-uppdateringar (se dess trÄd). Kvaliteten pÄ HDTV i Comhems nÀt gör lÀtt krÀsna besvikna. NÀr jag hade Canal+ (under frivisningen) var lip syncet sÄdant att det inte gick att titta pÄ film alls. Kan du fixa boxen för nÄgra hundra och ingen bindningstid, visst. Kör pÄ - sÄ illa Àr det inte. Att binda sig i tvÄ Är för en undermÄlig produkt Àr galet. Jag skulle vilja se fotbolls EM i HD dÄ det trots allt Àr bÀttre Àn i SD, men det kommer jag troligen inte att fÄ göra. Om jag fÄr det Äker jag pÄ att teckna för ett Är till en kostnad av 1 188 kr (TV4HD). HDTV Àr framtiden men den tillhör inte Comhem.

Postad 03 April 2008 - 16:13

Unregistereda8d246d3
  • Unregistereda8d246d3
  • MĂ€stare

• 2709 inlĂ€gg
  • 0
drog precis ivÀg ett mail till canalplus och frÄgade ifall dom har nÄgra tankar pÄ att sÀnda NHL i HD. FÄr vi se va dom svarar.

Postad 04 April 2008 - 02:12

Unregisteredcdfa2218
  • Unregisteredcdfa2218
  • LĂ€rjunge

• 423 inlĂ€gg
  • 0

drog precis ivÀg ett mail till canalplus och frÄgade ifall dom har nÄgra tankar pÄ att sÀnda NHL i HD. FÄr vi se va dom svarar.

Bra, jag har ocksÄ mailat. Skulle vara underbart om vi fick se lite Stanley Cup slutspel i HD.

Postad 04 April 2008 - 04:04

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlĂ€gg
  • 0
eller Ätmistone 16:9 sÀndningar men det Àr ju NASN som dom fÄr sÀndningarna av sÄ det Àr nog dom man mÄste frÄga...

Postad 05 April 2008 - 08:48

Unregisteredcdfa2218
  • Unregisteredcdfa2218
  • LĂ€rjunge

• 423 inlĂ€gg
  • 0

eller Ätmistone 16:9 sÀndningar men det Àr ju NASN som dom fÄr sÀndningarna av sÄ det Àr nog dom man mÄste frÄga...

Canal+ har kört 16:9 vid ett par tillfÀllen. Första gÄngen började jag pilla pÄ instÀllningarna eftersom jag trodde det var boxen som körde pÄ "Full".

Postad 05 April 2008 - 09:42

Chuck
  • Chuck
  • Veteran

• 2498 inlĂ€gg
  • 0

Jag skulle vilja se fotbolls EM i HD dÄ det trots allt Àr bÀttre Àn i SD, men det kommer jag troligen inte att fÄ göra. Om jag fÄr det Äker jag pÄ att teckna för ett Är till en kostnad av 1 188 kr (TV4HD). HDTV Àr framtiden men den tillhör inte Comhem.

Har jag fÄtt det om bakfoten att det Àr bara Canal Digital som kommer erbjuda Fotbolls EM i HD-format? AlltsÄ TV4HD kommer inte sÀnda EM?

MVH
/Chuck

Postad 05 April 2008 - 09:45

Unregistereda8d246d3
  • Unregistereda8d246d3
  • MĂ€stare

• 2709 inlĂ€gg
  • 0
Jo tv4hd kommer att sÀnda i HD men bara för canaldigital kunder. Ej för Com hem kunder tyvÀr

Postad 05 April 2008 - 10:23

Chuck
  • Chuck
  • Veteran

• 2498 inlĂ€gg
  • 0

Jo tv4hd kommer att sÀnda i HD men bara för canaldigital kunder. Ej för Com hem kunder tyvÀr

Ok, det var sÄ det var, tack för upplysningen. :)

MVH
/Chuck

1 anvÀndare lÀser detta Àmne

0 medlemmar, 1 gÀster, 0 anonyma medlemmar

• Titan Noir Max
    Rian
    2026-09-06 21:47:55
  • Använda filter
    johan b-lund
    2026-09-02 18:54:35
  • LFE reference och Center ch
    johan b-lund
    2026-09-02 18:43:15
  • Resultat
    johan b-lund
    2026-08-29 19:05:31
  • johan b-lund
    2026-08-29 18:55:18
  • Fler  |  Vilka bilder visas hĂ€r?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   VĂ„ra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-instĂ€llningar.