Har äntligen beslutat mig för att köpa en platt tv och är i stort behov av råd från alla er där ute. Har kollat runt en del på alla forum och recensioner och nu står valet mellan en Panasonic TH-42PZ70(Plasma) och Samsung LE-40N87BD(LCD).
Jag har tänkt att använda Tv:n till att kolla på Film, Analog TV, PS3 och eventuellt som datorskärm Den största delen kommer den nog användas till Film och Tv tittande.
Den uppfattningen jag fått om Panasonic TH-42PZ70 är att den passar bra för att titta på film och analog-Tv. Har inte hittat så mycket om hur den fungerar som datorskärm och att spela Tv-spel med. Dock läste jag någonstanns att det var någon som haft problem med eftersläpningar när de spelat PS3 på Tv:n. Är det någon som testat Tv:n och har lust att berätta vad ni tycker om den? Svärta? eftersläpningar? mm.
Är även lite orolig för att det ska bli inbränningar så jag hade gärna velat höra om det är någon som haft problem med detta på sin Panasonic TH-42PZ70? Läste att det är det inte är så vanligt bland nya Tv-apparater utan det var ett problem bland äldre modeller......
Om Samsung LE-40N87BD har jag inte hittat så mycket info men jag har hört att samsung överlag har väldigt bra LCD-TV men har även förstått att en del av deras modeller lider av buggar. Är det någon som sett eller har en sån här TV och kan berätta om vad ni tycker om den? Någon som haft problem?
Är jätte tacksam för all hjälp jag kan få
P.S Om det finns en modell i denna prisklass som är bättre får ni gärna skriva det.
Redigerat av rydell, 01 July 2008 - 17:35.
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
* Officiell Tråd - Panasonic PZ70 *

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?