Mina föräldrar lyckades spränga en av mina högtalare på en fest vi hade. Detta gjorde att jag är illa tvungen att lägga pengar på ett ljudsystem.
Vad rekomenderar ni? Jag tänkte köpa ett 5.0 och komplettera med sub sen eller köpa ett 5.1 direkt ifall man kan få något vettigt för en hyffsad prislapp
Jag har en budget på ungefär 7k och måste även köpa förstärkare och jag har spanat in Dynavoice m-65 5.0 paketet.
Dock så undrar jag, vad är det för skillnad på EX versionen av paketet?
Jag har även spanat in denna, som jag dessutom lyssnat på i butik, Proson Reality Sat 31 SA (v.2) 5.1-Paket
Jag tyckte ljudet när han spelade upp trailern till Pirates of the Carribian var grymt bra och jag blev imponerad.
MEN, jag blev besviken på ljudet när jag provade lyssna på musik... m-65'orna kan jag inte provlyssna, dom verkar ju bara finnas på fynda.se, men jag tycker musiken är rätt viktig... är m-65'orna bättre på musik än proson, utan att vara sämre till film?
Så frågan är, kommer m65'orna låta bättre än proson, som jag ändå blev lite halvbesvikna på? Eller finns det helt enkelt något annat ni rekomenderar?
Sen har jag verkligen ingen koll alls på vilken förstärkare jag ska köpa...
Ge mig gärna tips på förstärkare och om ni tycker att jag borde köpa nått annat paket än dem jag tittat på, men 7lapp får det helst inte överskrida.
Tack
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3
* Officiell Tråd - Dynavoice *
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?