Dead Rising 2
77 svar till detta ämne
Postad 23 september 2010 - 09:48
Unregistered50fe2819
-
Unregistered50fe2819
-
Veteran
-
-
1 833 inlägg
Sk_rmavbild_2010_09_23_kl._10.36.38.png 270,79K
0 Antal nerladdningar
Several years have passed since the Wilamette incident, and while Frank West was able to save America from a zombie apocalypse, the cause of zombification was not completely contained. This led to continued zombie outbreaks throughout the United States.
Dead Rising 2 shifts the action from the everyday world of mid-West America to the glitz and glamour of Fortune City, America’s latest and greatest entertainment playground. People flock to Fortune City from around the globe to escape from reality and the chance to win big.
The game sees the introduction of former national Motocross champion, Chuck Greene, as the main protagonist. Before he hit the big time with a team and sponsorship behind him Chuck was forced to repair his own bikes, leaving him incredibly resourceful; a real handyman. A single father, Chuck dotes on his daughter Katey who, since the loss of her mother, he will do anything for.
With hundreds of zombies on screen at any one time, the original Dead Rising forced gamers to turn the everyday objects they found in the Mall into improvised weapons capable of fending off attacks. Dead Rising 2 promises to increase the carnage with even more zombies intent on feasting on human flesh and countless new objects with which Chuck can make the undead dead. Släpps 24 septemberOfficiell hemsida: http://deadrising-2.com/Metacritic: http://www.metacriti...3/dead-rising-2Wikipedia: http://en.wikipedia....i/Dead_Rising_2Trophies: http://www.ps3trophi...ing-2/trophies/Hands on preview: http://g4tv.com/vide...iew/?quality=hdMitt ex skickades igår! Ikväll är det game on!
Redigerat av Unregistered50fe2819, 29 september 2010 - 20:25.
Postad 23 september 2010 - 09:51
Unregisteredda254153
-
Unregisteredda254153
-
Veteran
-
-
2 268 inlägg
Har testat första spelet hos en kompis. Ganska underhållande.
Det här spelet kommer jag att köpa!
Postad 23 september 2010 - 10:11
Vapo
-
Vapo
-
Lärjunge
-
-
446 inlägg
Spelade ettan på 360:n med god behållning.
Har bokat mitt DR2 PS3 på Gamestop och ska hämta imorrn. På Lördag är frugan borta så då ska ungarna lägga sig tidigt och pappsen klä ut sig i kvinnokläder, eller nej - slakta zombies hela natten. Ja fast det blir nog bägge två, ingame alltså.
Postad 23 september 2010 - 10:13
Andi_One
-
Andi_One
-
Mästare
-
-
3 008 inlägg
Har beställt mitt från Discshop o de skickas idag som först.
Blev fet versionen med gubbe o tjaffs. Så hoppas att de kommer fram tills imorn!
Postad 23 september 2010 - 10:41
Unregistered50fe2819
-
Unregistered50fe2819
-
Veteran
-
-
1 833 inlägg
Har beställt mitt från Discshop o de skickas idag som först. Blev fet versionen med gubbe o tjaffs. Så hoppas att de kommer fram tills imorn!
Jag var allt lite sugen på den, man kan väl byta huvud på zombien om jag inte missminner mig?
Postad 23 september 2010 - 10:45
Unregistered50fe2819
-
Unregistered50fe2819
-
Veteran
-
-
1 833 inlägg
Spelade ettan på 360:n med god behållning.
Har bokat mitt DR2 PS3 på Gamestop och ska hämta imorrn. På Lördag är frugan borta så då ska ungarna lägga sig tidigt och pappsen klä ut sig i kvinnokläder, eller nej - slakta zombies hela natten. Ja fast det blir nog bägge två, ingame alltså. 
Körde också ettan på 360, ett av få spel som jag i princip har nött 100% på. Kommer ihåg att "Zombie Genocide" (Achivement) krävde 56,594 döda zombies. Man fick röja runt i kulverterna under köpcentrat med bil som titt som tätt gick sönder. Lite halvsvettigt ibland innan man hittade en ny...  (Det var MÅNGA zombies där nere, speciellt nattetid)
Redigerat av Unregistered50fe2819, 23 september 2010 - 10:47.
Postad 23 september 2010 - 16:01
GRÄVMASKIN
-
GRÄVMASKIN
-
Amatör
-
-
91 inlägg
Ska se ifall man kan få tag i ett imorrn i butik, hoppas det är minst lika roligt som 1an.
Postad 24 september 2010 - 11:35
Unregisteredda254153
-
Unregisteredda254153
-
Veteran
-
-
2 268 inlägg
Ni får gärna ge en rapport efter ni har spelat lite. Är riktitg sugen på att köpa detta och kommer förmodligen att göra det snart men vill nog ändå höra lite vad ni har att säga. En MHB-medlems röst väger tungt
Postad 24 september 2010 - 12:26
Unregistered50fe2819
-
Unregistered50fe2819
-
Veteran
-
-
1 833 inlägg
Ni får gärna ge en rapport efter ni har spelat lite. Är riktitg sugen på att köpa detta och kommer förmodligen att göra det snart men vill nog ändå höra lite vad ni har att säga. En MHB-medlems röst väger tungt 
Jag gillade ettan som sagt väldigt mycket och tvåan är mer av samma vara fast mer polerat. Jag körde tre timmar igår och hade riktigt kul! Givet köp för min del iallafall!
Postad 24 september 2010 - 12:35
Andi_One
-
Andi_One
-
Mästare
-
-
3 008 inlägg
Har fått min avi nu 
Ska hämta ut skiten efter kl 17
Postad 24 september 2010 - 12:46
Unregisteredda254153
-
Unregisteredda254153
-
Veteran
-
-
2 268 inlägg
Det låter lovande. Gillade upplägget i första så är detta likt blir jag nog inte besviken.
Postad 24 september 2010 - 15:39
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3 073 inlägg
Har fått min avi nu  Ska hämta ut skiten efter kl 17
Spela bara en stund, återkom sedan med kort recension.. sitt inte hela natten, vi vill veta hur spelet är
Postad 24 september 2010 - 17:04
D-J
-
D-J
-
Forumräv
-
-
656 inlägg
har lirat lite terror is reality än så länge och det är roligt iaf ; sköna minispel
Postad 24 september 2010 - 17:24
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38 103 inlägg
Spela bara en stund, återkom sedan med kort recension.. sitt inte hela natten, vi vill veta hur spelet är 
Filip har ju varvat det =P. Han bör komma med en recension rätt snart.
Postad 24 september 2010 - 17:39
TetsuBo
-
TetsuBo
-
Rookie
-
4 inlägg
Nån som köpt Outbreak Edition och har problem med koden för Sports Fan pack?
PSN vill inte känna igen koden, dock så gick koden för temat bra att lösa in.
På GameFaqs påstod nån att det kommer funka efter tisdagen då PSN uppdateras, får väl vänta och se antar jag.
Postad 24 september 2010 - 17:56
Andi_One
-
Andi_One
-
Mästare
-
-
3 008 inlägg
Den va mkt större än ja trodde fan =)
Postad 24 september 2010 - 17:58
Unregistered50fe2819
-
Unregistered50fe2819
-
Veteran
-
-
1 833 inlägg
Postad 24 september 2010 - 18:09
PBateman
-
PBateman
-
Forumräv
-
-
819 inlägg
jävligt roligt spel, riktigt coola vapen som får en att skratta högt.
Har inte spelat mer än 2-3 timmar än men njuter av spelet.
Det som drar ner betyget så här långt är alla laddningar mellan olika scener, och då har man enda installerat över 2 GB på PS3:an. tycker dom borde komma ifrån så extremt mycket laddningar då.
men hittils ett sjukt roligt spel med coola vapen och MYCKET slakt!
Postad 24 september 2010 - 18:30
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38 103 inlägg
Det som drar ner betyget så här långt är alla laddningar mellan olika scener, och då har man enda installerat över 2 GB på PS3:an. tycker dom borde komma ifrån så extremt mycket laddningar då.
No kidding...
Postad 27 september 2010 - 14:49
Andi_One
-
Andi_One
-
Mästare
-
-
3 008 inlägg
Efter att ha lirat spelet lite nu så måste ja säga att jag
har iaf jävligt kul med det och ja längtar till att få sluta jobba nu om 10 min o åka hem o slakta lite zombies
Postad 27 september 2010 - 15:19
Unregisteredda254153
-
Unregisteredda254153
-
Veteran
-
-
2 268 inlägg
Jag slutar om 10 min och ska då förbi affären och hämta ut spelet  Kvällen är räddad!
Postad 27 september 2010 - 17:07
GRÄVMASKIN
-
GRÄVMASKIN
-
Amatör
-
-
91 inlägg
Är det bara jag eller känns spelet lite segt? Har för mig att första spelet flöt på mkt bättre. Sen alla dessa laddningstider :/
Blir säkert lite roligare om man spelar mera  .
Någon som provat på co-op?
Postad 27 september 2010 - 18:13
Unregistered50fe2819
-
Unregistered50fe2819
-
Veteran
-
-
1 833 inlägg
Är det bara jag eller känns spelet lite segt? Har för mig att första spelet flöt på mkt bättre. Sen alla dessa laddningstider :/
Blir säkert lite roligare om man spelar mera .
Någon som provat på co-op?
När du levlar upp så blir du också bl.a. snabbare, men det kanske inte att det var det som du menade? Btw psykfallen är riktigt underhållande....
Postad 28 september 2010 - 07:46
Andi_One
-
Andi_One
-
Mästare
-
-
3 008 inlägg
Riktigt underhållande men riktigt ###### pain in the fuffens ass!
Ja stör mig fan inte så mkt på laddningstiderna! Tycker man får lite andrum till att planera nästa uppdrag typ 
Däremot så är de sjukt störande när man eskorterar någon o så har den inte hunnit fram så man måste tillbaka (ny laddnings tid) o sen tillbaka med den igen (ny laddningstid) Så de blir 3st på raken. De känns mindre popcorn fan.
Jag har spelat en hel del co-op med min polare jaken_23.
Vi turas om lite om att vara host. Så båda avancerar framåt i storyn typ.
Postad 28 september 2010 - 10:07
Unregistered50fe2819
-
Unregistered50fe2819
-
Veteran
-
-
1 833 inlägg
Riktigt underhållande men riktigt ###### pain in the fuffens ass! Ja stör mig fan inte så mkt på laddningstiderna! Tycker man får lite andrum till att planera nästa uppdrag typ  Däremot så är de sjukt störande när man eskorterar någon o så har den inte hunnit fram så man måste tillbaka (ny laddnings tid) o sen tillbaka med den igen (ny laddningstid) Så de blir 3st på raken. De känns mindre popcorn fan.
När du eskorterar någon så kan du ju piska på dom lite genom att trycka på triangelknappen (Still there? Come On!) När du står nära någon dörr som leder till ett nytt område, så måste du se till att dina följeslagare får en liten dörrsymbol på sin bild, då är dom tillräckligt nära för att hänga på dig igenom. Angående psykopater så tycker jag alla har varit väldigt sköna! Speciellt
Postad 28 september 2010 - 10:34
chrer463
-
chrer463
-
Amatör
-
-
62 inlägg
Går det att spela co-op på samma konsol eller bara online?
Postad 28 september 2010 - 10:38
Unregistered50fe2819
-
Unregistered50fe2819
-
Veteran
-
-
1 833 inlägg
Går det att spela co-op på samma konsol eller bara online?
Bara online.
Postad 28 september 2010 - 10:39
Andi_One
-
Andi_One
-
Mästare
-
-
3 008 inlägg
Distant: hehe joo hamrar på triangeln som fan när ja springer, ofta bär ja dem även om ja kan.
Men när man har ett gäng med sig är de lätt att en jävel inte va nära nog.
Värst va igår när ja hade 2 tjejer med mig o bråttom pga en annan sak som va kort om tid.
Så ser ja hur båda tjejerna står brevid mig typ. Går igenom o så är inte den ena tjejen med.
Säger spontant några könsord och går tillbaka direkt.
Så har de glitchat lr nått för helt plötligt är hon svinlång borta så får springa som en idiot o hämta henne o sen bära henne
tillbaka.
chrer463: bara online
Postad 28 september 2010 - 10:48
Unregistered50fe2819
-
Unregistered50fe2819
-
Veteran
-
-
1 833 inlägg
Distant: hehe joo hamrar på triangeln som fan när ja springer, ofta bär ja dem även om ja kan. Men när man har ett gäng med sig är de lätt att en jävel inte va nära nog. Värst va igår när ja hade 2 tjejer med mig o bråttom pga en annan sak som va kort om tid. Så ser ja hur båda tjejerna står brevid mig typ. Går igenom o så är inte den ena tjejen med. Säger spontant några könsord och går tillbaka direkt. Så har de glitchat lr nått för helt plötligt är hon svinlång borta så får springa som en idiot o hämta henne o sen bära henne tillbaka.
 LOL!
Postad 28 september 2010 - 17:18
Hinken74
-
Hinken74
-
Veteran
-
-
2 346 inlägg
Spelet är bra, men ändå en stor besvikelse. Känns som en finputsning på ettan och inte mycket nytt under solen. Kanske ändrar uppfattning när jag spelat lite längre. Laddningstiderna är för övrigt inte acceptabla och ger spelet extra seghet.
Postad 29 september 2010 - 08:33
Andi_One
-
Andi_One
-
Mästare
-
-
3 008 inlägg
Jag har aldrig spelat första spelet så för mig är den jämförelsen irrelevant.
Men ja kan givetvis förstå om man nu har lirat 1an.
Tycker fortfarande inte att laddningstiderna är så jobbiga.
De är ju trots allt ett par tusen zombies som ska laddas in när man kliver genom en dörr.
Ja har väl kanske spelat BFBC2 för mkt o dött så ofta så att ja är van o vänta på att spawna in
Postad 29 september 2010 - 10:27
Filip_M
-
Filip_M
-
Forumräv
-
-
619 inlägg
Jag har aldrig spelat första spelet så för mig är den jämförelsen irrelevant. Men ja kan givetvis förstå om man nu har lirat 1an.
Tycker fortfarande inte att laddningstiderna är så jobbiga. De är ju trots allt ett par tusen zombies som ska laddas in när man kliver genom en dörr.
Ja har väl kanske spelat BFBC2 för mkt o dött så ofta så att ja är van o vänta på att spawna in 
Ja, du måste vara väldigt van vid att Capcom inte kan använda sig bättre av sin grafik att man tvingas genomlida laddningstider i princip hela tiden. Gå till ett annat område? Två minuters laddningstid. Se en mellansekvens? Två minuter. Gå till "snabbkartan"? Två minuter. Gå till din sparfil? Två minuter. Gå ut ur sparfilssystemet? Två minuter. Började nästan förvänta mig laddningstider medan jag stod i zombiemassan och slogs för mitt liv. Det är för dåligt att ha så många områden med laddningstider, jag menar, hela spelkänslan hackades sönder i början när man såg mellansekvens-laddningstid-springa fem steg-laddningstid-mellansekvens-laddningstid-springa ut ur arenan-laddningstid-mellansekvens ad infinitum.
Postad 29 september 2010 - 10:39
Unregistered50fe2819
-
Unregistered50fe2819
-
Veteran
-
-
1 833 inlägg
Ja, du måste vara väldigt van vid att Capcom inte kan använda sig bättre av sin grafik att man tvingas genomlida laddningstider i princip hela tiden. Gå till ett annat område? Två minuters laddningstid. Se en mellansekvens? Två minuter. Gå till "snabbkartan"? Två minuter. Gå till din sparfil? Två minuter. Gå ut ur sparfilssystemet? Två minuter.
Började nästan förvänta mig laddningstider medan jag stod i zombiemassan och slogs för mitt liv. Det är för dåligt att ha så många områden med laddningstider, jag menar, hela spelkänslan hackades sönder i början när man såg mellansekvens-laddningstid-springa fem steg-laddningstid-mellansekvens-laddningstid-springa ut ur arenan-laddningstid-mellansekvens ad infinitum.
Du överdriver ju laddtiderna något alldeles kopiöst.... Vi pratar inte om två minuter, snarare 10-15 sekunder (ska klocka det i kväll) Att gå till kartan tar väl max en sekund för övrigt.
Redigerat av Unregistered50fe2819, 29 september 2010 - 10:39.
Postad 29 september 2010 - 14:14
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11 727 inlägg
Ruggigt sugen att åka in å sälja mitt F1 spel och köpa dead rising 2
Men jag var inte riktigt förtjust i savesystemet i första.
Då lånade jag spelet och de blev stressigt.
Inbillar mig att jag kanske skulle gilla det här
Postad 29 september 2010 - 14:41
Unregistered50fe2819
-
Unregistered50fe2819
-
Veteran
-
-
1 833 inlägg
Ruggigt sugen att åka in å sälja mitt F1 spel och köpa dead rising 2
Men jag var inte riktigt förtjust i savesystemet i första. Då lånade jag spelet och de blev stressigt.
Inbillar mig att jag kanske skulle gilla det här 
I första spelet så hade man väl bara en save, här har du tre!
Postad 29 september 2010 - 17:02
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38 103 inlägg
Postad 29 september 2010 - 18:04
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11 727 inlägg
Hoppas jag tycker de är bättre än en 7:a
Sålde F1 å köpte DR2
Postad 29 september 2010 - 20:22
Unregistered50fe2819
-
Unregistered50fe2819
-
Veteran
-
-
1 833 inlägg
Hoppas jag tycker de är bättre än en 7:a Sålde F1 å köpte DR2
Jag tycker det är en klar nia, du gjorde ett bra val! Angående recensionen så blev jag förvånad över "7/10 bra" med tanke på att större delen av texten fokuserar på vad han tyckte var dåligt och föråldrat. DR2 är nog ett spel som man antingen älskar eller hatar.
Postad 29 september 2010 - 21:41
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11 727 inlägg
Såja nu har jag kommit igång med spelet.
Räddat mina första 3 personer..
Man märker direkt att datasnubbarna är mycket smartare.
Hade med mig en afroamerikanska som klarade sig själv med sin kofot.
Nu tar jag de lugnt å försöker inte ens rädda alla.
Räknar med att köra några varv.
Tycker de är grymt skoj..
Stör mig inte så mycket på laddningstiderna än.
Kul å mixtra med att kombinera ihop vapen.
Postad 29 september 2010 - 22:57
Filip_M
-
Filip_M
-
Forumräv
-
-
619 inlägg
Jag tycker det är en klar nia, du gjorde ett bra val! Angående recensionen så blev jag förvånad över "7/10 bra" med tanke på att större delen av texten fokuserar på vad han tyckte var dåligt och föråldrat.
DR2 är nog ett spel som man antingen älskar eller hatar.
Grundkonceptet är fortfarande helt okej, jag skrev ju att jag förstår underhållningsvärdet i spelserien. Jag var dock besviken på att det inte blev mer än så, därav alla klagomål. Och för att svara på min överdrift ang. laddningstiderna så ville jag bara få fram min poäng, att det är irriterande med så långa laddningstider. Hela början hackades ju, som jag nämner, sönder av mellansekvenser och laddningstider.
Postad 29 september 2010 - 23:10
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38 103 inlägg
http://kritiker.se/s...__Dead_Rising_2Andra recensioner i sveadala, avg 3.6/5.
Postad 30 september 2010 - 15:39
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11 727 inlägg
Skamligt likt DR1 heh...
Min sambo frågade mig igår om ja hade letat rätt på de där gamla zombiespelet om gick på tid ..
Hon skakade på huvudet när jag sa att det var DR2 haha
Edit
Körde co-op med en polare igår och fasen va skoj det var
Sanslöst skoj hahahaa...Jag hade en röd pyamas med vita knappar och superhjälte glasögon.
Polaren hade en rosa top.Korta Jeans shorts å en vit rund damhatt och clown näsa med muche å stora glasögon..
Fasen så man låg dubbelvikt av skratt i filmsekvenserna
Känner mig inte alls lika stressad när jag spelar DR2 som 1:an..
Men jag har startat om en gång och de blir fasen så mycket lättare..
Däremot är vissa bossar tiktigt svåra.
Mycket pga att gubben känns nog så osmidig ..
Redigerat av moparman, 01 oktober 2010 - 14:11.
Postad 03 oktober 2010 - 08:25
Hinken74
-
Hinken74
-
Veteran
-
-
2 346 inlägg
Gillar spelet mer och mer, retar mig dock på samma saker som tidigare. Sen är det trist att man inte kan sätta egna waypoints på kartan.
Postad 03 oktober 2010 - 17:13
Unregistered28641812
-
Unregistered28641812
-
Veteran
-
-
2 286 inlägg
Tog tag i saken idag och beställde det.
Postad 04 oktober 2010 - 07:49
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5 782 inlägg
Hoppas jag tycker de är bättre än en 7:a Sålde F1 å köpte DR2
Ja, F1 och DR2 är ju så pass lika så att man behöver ju bara ett av dom...?
Postad 04 oktober 2010 - 08:07
Andi_One
-
Andi_One
-
Mästare
-
-
3 008 inlägg
Ja för fan! Ratta golfbil lr F1 lixom. Same shit different name!
^^
Postad 04 oktober 2010 - 08:08
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11 727 inlägg
Heh...
Tyvärr hade jag bara råd med ett av dom
Sen så vägrar jag spela F1 med handkontrol där de krävs sån precision varv efter varv..
Helst när jag testat det med G27
Angående Dead Rising 2 så tycker jag det är hur skoj som helst
Men vist är laddningstiderna på tok för långa och täta..
Sen är jag lite skeptisk till att det går på tid även i detta spel.
Om de nu envisas med att det ska gå på tid borde de ha en möjlighet att stänga av den.
För jag iaf blir smått stressad och tar mig knappt tid att utforska utan väljer uppdrag och sen följer jag bara pilen.
Men jag tänker som så att jag kommer att köra om det flera varv så jag bygger upp gubben nu åså kör jag ett slappare varv nästa gång och leker mer..
Sen så är de ju konstigt att nästan inget har hänt sen förra spelet.
En smidigare snubbe som kan rulla åt sidorna hade väl inte varit fel ?
Och att spelet inte pausas när man drar upp klockan stör mig som fasen.
Redigerat av moparman, 04 oktober 2010 - 11:09.
Postad 04 oktober 2010 - 09:51
D-J
-
D-J
-
Forumräv
-
-
656 inlägg
En smidigare snubbe som kan rulla åt sidorna hade väl inte varit fel ?
Och att spelet inte pausas när man drar upp kockan stör mig som fasen.
Ang. rullningen, vilken level har du kommit upp i? klockan håller jag med om. Danne
Postad 04 oktober 2010 - 11:10
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11 727 inlägg
Hehe å fasen.
Snart lvl 20
Postad 04 oktober 2010 - 12:37
Andi_One
-
Andi_One
-
Mästare
-
-
3 008 inlägg
Danne: Har du ens spelat spelet? Eller sitter du o gömmer dig offline o spelar?
Har fan inte sett dig sen vi lira TIR på release dagen.
Hur som haver så e ja iaf lvl 50 sedan ~700.000pp sedan.
Får se hur mkt ja trophies ja orkar ta. Är mest kills med olika saker o kills öht ja har kvar.
O sen en sisodär 3miljarder olika kläder att ta på mig. Men de är fortfarande skoj spelet iaf.
Men vore kul o lira med dig Danne lr Distant.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
JBL M2 igen…..
Anton
2025-05-01 16:07:43
-
JBL M2!!!!!!!
Anton
2025-04-30 16:22:03
-
Front Atmos
Globe
2025-04-28 19:35:47
-
The12 Passive
Globe
2025-04-28 19:33:57
-
Baffelväggen
Globe
2025-04-28 19:31:57
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|