Kommentarer till Unboxing SVS Ultratower av Degpojken
Startad av
Degpojken
, Oct 24 2014 17:19
14 svar till detta ämne
Postad 24 October 2014 - 17:19
dom såg riktigt najs ut! visste inte ens att SVS gjorde högtalare,utan bara subbar! men alltid lär man sig nåt nytt! ;-) undrar bara vilka som skrämmer mig mest,högtalarna eller du?? haha
Postad 24 October 2014 - 18:55
Najs..vet själv att svart pianolack kan va svårt o fånga på bild..hoppas dom låter lika bra som dom ser ut
Postad 24 October 2014 - 18:58
Hade faktiskt köpångest ända fram tills jag såg dem på pallen då log jag från öra till öra och det blev inte sämre efter uppackningen, det enda jag igentligen oroade mig för var boomig bas pga bestyckningen och porten på baksidan men de lät tillockmed rätt fattigt en halvmeter från bakväggen och riktigt tight ca 20cm från väggen, det märks tydligt att det finns resurser men min 2500kronors kinawatts förstärkare sätter begränsningar här.
Postad 24 October 2014 - 23:40
Basen kommer nog sen när dom har fått gå lite
10p.
Redigerat av Unregistered2294, 24 October 2014 - 23:42.
Postad 25 October 2014 - 06:28
Tjusigt, grattis!! Alltid spännande med SVS! Komplettera gärna med lyssningsintryck när du får tid. Jag har själv sneglat på dessa!
Postad 25 October 2014 - 08:47
Dubbla SVS subbar och nu ett par SVS högtalare.. Lär kunna lira så att byxorna fladdrar det där
Postad 25 October 2014 - 08:59
Kul med en annorlunda högtalare, du får skriva en kort recension om dom.
De ser för övrigt jäkligt välskapta ut.
De ser för övrigt jäkligt välskapta ut.
Postad 25 October 2014 - 12:32
Nice, visste inte att svs gjorde annat än subbarna. Stort Grattis! och hoppas de levererar som önskat.
Jyst med en hel frontsetupp med Svs.
Jyst med en hel frontsetupp med Svs.
Postad 25 October 2014 - 14:05
Tänkte vara lite försiktig med utalanden såhär i början gjort det misstaget med de 2 senaste köpen, men förta intrycket var att herrejösses det saknas pulver i förstärkaren men kan ha varit att de har 4db lägre känslighet än de förra. Att gå från ett 5.25" mellanregister i plast! till dubbla dessa var stort, vilket lyft och klarhet!.
det här är ett stort steg i prisklass för mig, det bästa jag lyssnat på är AudioPro blue diamond v2 och XTZ 93.23. så har inga direkta referenser men jag har aldrig hört mer levande instrument, och Rise against`s Hero Of War gav mig rysningar och gåshud och en liten klump i halsen. På kvällen drog vi actionrökaren Battleship och jag har nog aldrig varit mer underhållen fåniga flin hela filmen och polaren var helt lyrisk.
blir Ikea i morgon och ny bänk så ska jag försöka ta några bilder om det behagar bli soligt väder någon dag, mörkt som i graven här inne
det här är ett stort steg i prisklass för mig, det bästa jag lyssnat på är AudioPro blue diamond v2 och XTZ 93.23. så har inga direkta referenser men jag har aldrig hört mer levande instrument, och Rise against`s Hero Of War gav mig rysningar och gåshud och en liten klump i halsen. På kvällen drog vi actionrökaren Battleship och jag har nog aldrig varit mer underhållen fåniga flin hela filmen och polaren var helt lyrisk.
blir Ikea i morgon och ny bänk så ska jag försöka ta några bilder om det behagar bli soligt väder någon dag, mörkt som i graven här inne
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
106 bilder
209 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?