![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
37 relaterade trådar
Postad 24 november 2014 - 10:39
Vilken skulle ni föredra? Kommer troligtvis inte titta på 3D så den aspekten kan ni utesluta. Någon som vet hur mycket regnbågseffekt det blir av Benq projektorn? Vilken eldrivna projektorduk för runt 3-4.000:- skulle ni använda till respektive?
Postad 24 november 2014 - 11:10
rbe är väldigt svårt förutsäga du måste se själv jag ser dem överallt på w1300 även ljusa filmer..Vilken skulle ni föredra? Kommer troligtvis inte titta på 3D så den aspekten kan ni utesluta. Någon som vet hur mycket regnbågseffekt det blir av Benq projektorn? Vilken eldrivna projektorduk för runt 3-4.000:- skulle ni använda till respektive?
https://www.prisjakt...=2304177,718731
Tacksam för svar!
Postad 30 november 2014 - 16:04
Bekymret är att modellen verkar förföljd av problem, särskilt med damm på komponenter inne i maskinen vilket ger decimeterstora vita fläckar i bilden som syns i mörka scener.
Jag hade min 'projektor inne på service tre gånger innan jag gav upp och nu fått den återköpt av Elgiganten. Jag har haft den inlämnad två gånger för smutsig display och damm på chipet, båda gångerna har problemen kommit tillbaka inom en vecka. En gång var den inne för att den gått sönder i frakten tillbaka från servicebolaget...
Struligt.
Men no more. Projektorn bort och pengar in på kontot...
Jag skulle avråda från köp.
Redigerat av Unregisteredc7382d00, 30 november 2014 - 16:07.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar