Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Panasonic PT-AE4000 import/gruppköp

708 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 07 december 2009 - 18:18

Unregistereddae7cbc8
  • Unregistereddae7cbc8
  • Forumräv

• 856 inlägg
  • 0

Har beställt från samma firma och med samma fraktalternativ via FedEx och min ligger nu på Arlanda för vidare transport.

Dock tyckte FedEx i mitt fall att jag skulle betala 14% tull också förutom moms. Jag skulle betala in 6964:- och de hade även använt en dollarkurs på ~8,1:- :). Dollarn har ju inte legat över 7:- sedan september.

Så jag ringde upp FedEx och sa att det skall vara 0% tull och refererade till detta (som finns tidigare i denna tråd):
"8528 69 10 00, är helt korrekt för en LCD-projektor, t ex hemmabioprojektor, förutsatt att den inte bara kan visa videosignaler utan även kan visa bilder från en dator. Tullsatsen blir 0%."

Detta köpte FedEx plus att de ändrade dollarkursen till ~6,9:-, så slutsumman för moms+avgifter blev 3793:- ;)

Så om det är någon mer som importerar och får tullavgift, ring fraktbolaget och stå på er!

Projjen skulle kommit på onsdag, men blir nu en dag sen pga. tullstrulet, men det kan jag ta för 3171:- mindre!

Jag betalar $1999 för projjen och med frakt(4 arbetsdagar) $2135.

Bra att du stod på dig!!

Postad 08 december 2009 - 13:11

Unregistered8aa5872c
  • Unregistered8aa5872c
  • Användare

• 219 inlägg
  • 0
Ni som importerat, är ni inte rädda för damm i optiken? Någon som rent av upptäckt det redan? Är verkligen i valet och kvalet nu om jag ska lägga på några tusenlappar för en HW15 istället för att slippa problemet

Postad 08 december 2009 - 13:29

Zhentro
  • Zhentro
  • Användare

• 211 inlägg
  • 0

Ni som importerat, är ni inte rädda för damm i optiken? Någon som rent av upptäckt det redan? Är verkligen i valet och kvalet nu om jag ska lägga på några tusenlappar för en HW15 istället för att slippa problemet

Måste erkänna att jag inte visste om dammproblemet på Panasonic eller på LCD-projjar över huvud taget, så nu är jag lite rädd! Varit skonad från detta på min nuvarande Sanyo Z4 som gått 800h. Men nu är det försent att fundera och bara hoppas på det bästa, får min projje på Torsdag.

Postad 08 december 2009 - 14:10

Nahaz
  • Nahaz
  • Beroende

• 1 349 inlägg
  • 0
Hade aldrig problem med min Z4, hoppas klara mig utan problem med AE4000 också.

Postad 08 december 2009 - 17:11

chrillebn
  • chrillebn
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0

Jag har fått det, både på AE3000 och nu även på AE4000 ser jag ett litet dammkorn (blir som en tennisboll med min dukstorlek) som bara syns när hela bilden är kolsvart, det syns alltså inte över huvudtaget när det är bild på än så länge.
Egentligen så är det ingen stor grej men tycker dock problemet skall uppmärksammas, detta har tydligen hängt med sen AE2000 och ej åtgärdats. Postar en länk till AVS-forum där dom beskriver hur man går tillväga för att ta bort dammet själv, gäller i för sig AE2000 men tror inte det är nån större skillnad i konstruktion på senare modeller.
Verkar vara ganska enkel procedur.
Länk

Postad 08 december 2009 - 17:31

KJE
  • KJE
  • Beroende

• 1 076 inlägg
  • 0
Har inte haft något damm-problem med mina LCD-projektorer...men det blir nog ändå en LCOS-projektor istället för en LCD nästa gång :)

Postad 08 december 2009 - 21:02

oa51
  • oa51
  • Amatör

• 80 inlägg
  • 0
Projektorn har anlänt. Totalpris 18700 inkl moms och frakt. Ser fin ut, men ännu ínte provkörd (projektorhyllan är för liten) :)

Postad 09 december 2009 - 15:53

eric24
  • eric24
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Pratade precis med Panasonic och det var inga problem att skicka in en AE4000 köpt i USA på reparation.....med en kommentar att det inte spelade någon roll då denna var ny. Fick direkt ett mail att jag skulle anmäla Pickup!

Vet inte om det betyder "ny" som att det är 2009 och det spelar inte roll som 2004 vilket land man lämnar in den i...eller "ny" som i den har kommit nu på hösten och till sommaren måste man skicka den till USA(?).

PS Är nog klokt och nämna att man inte privatimporterat den utan snarare bott där och flyttat till Sverige eller dyl. DS

// Eric

Redigerat av eric24, 09 december 2009 - 15:58.

Postad 10 december 2009 - 21:24

Peter B
  • Peter B
  • Lärjunge

• 283 inlägg
  • 0
Var kan man hitta en svensk bruksanvisning.

Postad 11 december 2009 - 00:59

Unregistered8aa5872c
  • Unregistered8aa5872c
  • Användare

• 219 inlägg
  • 0
Plockade upp min projje på B&H här i NY idag. SJUK butik, helt vansinnigt mecka för tekniknördar :unsure:

Den går efter lite pill precis ner i handbagageväskan jag tog med för frakten! Jag betalade $1995 för projektorn, och slängde även med en till lampa för $400, varför inte liksom. Med skatt blev det totalt 2611 bucks eller 18600 kr.

Ska bli intressant att se när jag kommer hem vad maskinen visar :)

Postad 11 december 2009 - 19:26

Unregistered8e483304
  • Unregistered8e483304
  • Lärjunge

• 374 inlägg
  • 0

Plockade upp min projje på B&H här i NY idag. SJUK butik, helt vansinnigt mecka för tekniknördar

Den går efter lite pill precis ner i handbagageväskan jag tog med för frakten! Jag betalade $1995 för projektorn, och slängde även med en till lampa för $400, varför inte liksom. Med skatt blev det totalt 2611 bucks eller 18600 kr.

Ska bli intressant att se när jag kommer hem vad maskinen visar

Säger dom inget om det i säkerhetskontrollen om du går igenom med en projektor i handbagaget?
Skriv gärna hur det gick att få med sig den hem, grymt smidigt om det går fint att ta det på det sättet ju.

Postad 13 december 2009 - 00:58

Unregistered8aa5872c
  • Unregistered8aa5872c
  • Användare

• 219 inlägg
  • 0

Säger dom inget om det i säkerhetskontrollen om du går igenom med en projektor i handbagaget?
Skriv gärna hur det gick att få med sig den hem, grymt smidigt om det går fint att ta det på det sättet ju.

Varför skulle man inte få? Inte olagligt att transportera saker...

Postad 13 december 2009 - 10:34

Fisher_king
  • Fisher_king
  • Lärjunge

• 439 inlägg
  • 0
Du får ta med dig övriga varor för maximalt värde på 4 300 kronor om du reser med ett kommersiellt fartyg eller flyg. Åker du på annat sätt så är det för maximalt 3 000 kronor som du inte får överstiga utan att betala tull och skatt. I detta belopp ingår samtliga varor (utom sprit och vin) som du köpt under resan.

http://www.tullverke...eb80001238.html

Du skall alltså tulla projektorn i tullen när dun kommer hem.

Redigerat av Fisher_king, 13 december 2009 - 10:34.

Postad 13 december 2009 - 11:30

Derox
  • Derox
  • Användare

• 180 inlägg
  • 0

Du får ta med dig övriga varor för maximalt värde på 4 300 kronor om du reser med ett kommersiellt fartyg eller flyg. Åker du på annat sätt så är det för maximalt 3 000 kronor som du inte får överstiga utan att betala tull och skatt. I detta belopp ingår samtliga varor (utom sprit och vin) som du köpt under resan.

Och det är mänskligt att "glömma" :) Det är inte direkt så de kollar folk som anländer från USA. Sist jag kom från NY var det en som gick fram och knackade på rutan till "tullstationen" eller vad man kallar det, då stod ett gäng tulltjänstemän som drack kaffe och pekade på honom och skrattade.

Postad 13 december 2009 - 20:18

Unregistered93acb259
  • Unregistered93acb259
  • Användare

• 134 inlägg
  • 0

Det stämmer, säkerhetskontrollen borde inte vara något problem, men det är faktiskt olagligt om man inte betalar tull och moms vid ankomst... Om man inte vill begå brottslig handling är det alltså bara frakten man sparar genom att köpa på ort och ställe. F.ö. tillåter inte forumets regler att man diskuterar sätt att begå brott. :)

/Moralens väktare nr 1

Postad 13 december 2009 - 20:49

Lomen
  • Lomen
  • Användare

• 143 inlägg
  • 0

Det stämmer, säkerhetskontrollen borde inte vara något problem, men det är faktiskt olagligt om man inte betalar tull och moms vid ankomst... Om man inte vill begå brottslig handling är det alltså bara frakten man sparar genom att köpa på ort och ställe. F.ö. tillåter inte forumets regler att man diskuterar sätt att begå brott. :)

/Moralens väktare nr 1

Är du allvarlig eller? Finns du på riktigt? Tror du på Tomten också? :)

Redigerat av Lomen, 13 december 2009 - 20:52.

Postad 13 december 2009 - 22:08

Unregistered93acb259
  • Unregistered93acb259
  • Användare

• 134 inlägg
  • 0

Är du allvarlig eller? Finns du på riktigt? Tror du på Tomten också? :)

Nej visst nej, lagar gäller ju inte alla. Jag förstår inte hur jag tänkte... Klart man kan bryta mot lagen så länge ingen kommer på en... Samhället fungerar bara bättre utan lagar. Nu ska jag ut och bryta mig in en villa och se vad jag kan ta. :)

Postad 13 december 2009 - 22:21

Unregistered41238
  • Unregistered41238
  • Användare

• 183 inlägg
  • 0

Nej visst nej, lagar gäller ju inte alla. Jag förstår inte hur jag tänkte... Klart man kan bryta mot lagen så länge ingen kommer på en... Samhället fungerar bara bättre utan lagar. Nu ska jag ut och bryta mig in en villa och se vad jag kan ta. :)

Måste väl gå att betala in dessa avgifter i efterhand också?

Postad 14 december 2009 - 17:36

Unregistereddae7cbc8
  • Unregistereddae7cbc8
  • Forumräv

• 856 inlägg
  • 0
Vem har inte tagit med sig ett med sig ett par "extra" flaskor från sitt taxfreeshoppande?

Postad 14 december 2009 - 18:47

Derox
  • Derox
  • Användare

• 180 inlägg
  • 0

Nej visst nej, lagar gäller ju inte alla. Jag förstår inte hur jag tänkte... Klart man kan bryta mot lagen så länge ingen kommer på en... Samhället fungerar bara bättre utan lagar. Nu ska jag ut och bryta mig in en villa och se vad jag kan ta. :(

Antar att du aldrig går mot rött heller när du går över gatan?

Postad 14 december 2009 - 22:22

Sigma78
  • Sigma78
  • Veteran

• 2 014 inlägg
  • 0

Haha, men herregud... är det bara jag som tycker att det är roligt att vin och sprit har en extra regel, för där klarar man sig ju inte länge på 4300 kr..... ?

Postad 14 december 2009 - 23:17

Hybe
  • Hybe
  • Beroende

• 1 429 inlägg
  • 0

Nej visst nej, lagar gäller ju inte alla. Jag förstår inte hur jag tänkte... Klart man kan bryta mot lagen så länge ingen kommer på en... Samhället fungerar bara bättre utan lagar. Nu ska jag ut och bryta mig in en villa och se vad jag kan ta. :(

haha, va?

Postad 14 december 2009 - 23:43

outdoor_miner
  • outdoor_miner
  • Beroende

• 1 470 inlägg
  • 0

nope, klart du FÅR, däremot lär du heller inte kunna göra så mycket om en grumpy säkerhetsvakt väljer att demontera din projje för att se så den inte innehåller något farligt (försök tjata med säkerheten på valfri US-flygplats...)

Haha, men herregud... är det bara jag som tycker att det är roligt att vin och sprit har en extra regel, för där klarar man sig ju inte länge på 4300 kr..... ?

för oss vanliga dödliga skulle 4300 fördelat på en liter sprit och fyra liter vin räcka rätt långt (läste du verkligen på länken vad citatet gällde för resmål/mängder?).

Postad 15 december 2009 - 01:12

Unregistered8aa5872c
  • Unregistered8aa5872c
  • Användare

• 219 inlägg
  • 0
Värst vilken fart det blev här...

Projektorn är ju så ###### stor att den inte gick ner i en vanlig kabinväska. Tänkte försöka fula mig igenom med en ytterst lite större som den precis gick ner i. När hon bad mig väga den var det kört. Över 10 kg. Blev lite svettig när jag var tvungen att checka in den men jag packade om väskorna och bäddade in projektorn i min "mjuk"plastväska med massor av grejer. Den låg stabilt som berget, bra mkt bättre än i kartongen den levereras i. Kom fram till sthlm utan att den rört sig en centimeter :( Tullen var inga som helst problem. Såg aldrig ens någon tulltjänstman.

Nu går den här i vardagsrummet... Mycket pill kvar för den fina bilden men jag är mycket imponerad av svärtan hittils jämfört med min gamla sanyo z2000, och då har jag hittils bara spelat NHL10

Redigerat av Unregistered8aa5872c, 15 december 2009 - 01:13.

Postad 15 december 2009 - 10:06

KJE
  • KJE
  • Beroende

• 1 076 inlägg
  • 0

Värst vilken fart det blev här...

Projektorn är ju så ###### stor att den inte gick ner i en vanlig kabinväska. Tänkte försöka fula mig igenom med en ytterst lite större som den precis gick ner i. När hon bad mig väga den var det kört. Över 10 kg. Blev lite svettig när jag var tvungen att checka in den men jag packade om väskorna och bäddade in projektorn i min "mjuk"plastväska med massor av grejer. Den låg stabilt som berget, bra mkt bättre än i kartongen den levereras i. Kom fram till sthlm utan att den rört sig en centimeter :( Tullen var inga som helst problem. Såg aldrig ens någon tulltjänstman.

Nu går den här i vardagsrummet... Mycket pill kvar för den fina bilden men jag är mycket imponerad av svärtan hittils jämfört med min gamla sanyo z2000, och då har jag hittils bara spelat NHL10

Så den åkte i lastutrymmet istället för som handbagage då? ;)

Postad 15 december 2009 - 15:56

kave
  • kave
  • Lärjunge

• 438 inlägg
  • 0
Jag avråder å det bestämdaste från att packa ner projjen i incheckade bagaget. Man får bara ersättning per KG om den blir stulen på vägen. Numera scannas ju alla väskor så det är stor risk att den blir stulen på vägen.

Flera bekanta har blivit av med kameror, ringar, etc etc i det incheckade bagaget. Det är ju extra illa nu när bagaget scannas, då avslöjas alla värdesaker direkt.

Postad 15 december 2009 - 16:56

Unregistered8aa5872c
  • Unregistered8aa5872c
  • Användare

• 219 inlägg
  • 0

Jag avråder å det bestämdaste från att packa ner projjen i incheckade bagaget. Man får bara ersättning per KG om den blir stulen på vägen. Numera scannas ju alla väskor så det är stor risk att den blir stulen på vägen.

Flera bekanta har blivit av med kameror, ringar, etc etc i det incheckade bagaget. Det är ju extra illa nu när bagaget scannas, då avslöjas alla värdesaker direkt.

Då antar jag att jag hade tur.

O andra sidan är ju en stor ###### projektor ganska mycket svårare att sno diskret än en kamera man lätt kan stoppa undan

Postad 17 december 2009 - 22:20

Lomen
  • Lomen
  • Användare

• 143 inlägg
  • 0
Nu har jag beställt min. ;) Uppdaterar när jag när jag har den på platts. (Självklart så köpe jag den inte genom Panna Europa)

Edit: Tack till Zhentro för hjälpen.

Redigerat av Lomen, 17 december 2009 - 22:30.

Postad 20 december 2009 - 23:56

HerrMyrslok
  • HerrMyrslok
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0

Fick min PT-AE4000U levererad igår...tog bara 5 dagar från att jag beställde den, snabbt och smidigt!

Betalade följande:

Projektor: 14950:-
Tull & Moms: 3840:-

Totalt: 18790:-

Skicka PM om det finns intresse för vilken butik jag beställde genom...

Jag beställde från samma ställe som Lennart_Myra ganska sent i tisdags, och valde deras 2-dagars leverans. Tänkte att då får jag den iaf förhoppningsvis före helgen. Blev glatt överraskad när jag såg att den fanns hos FedEx på arlanda på torsdagsmorgonen och att den skulle köras ut under dan. Sen visade det sig att FedEx inte kunde köra ut den samma dag på grund av snön (!?). Men på fredageftermiddan kom det ett stort paket :)

Priset hittills:
Proj: $1999 -> 14592:-
Frakt: $139 -> 1015:-
Tull & Moms: har inte kommit än.

Det är min första projektor så jag har inget att jämföra med, men hittills är jag grymt nöjd med bilden. Trots att jag spelar upp den på en vitmålad vägg i väntan på att duken ska levereras på tisdag :P

Postad 21 december 2009 - 12:40

Zhentro
  • Zhentro
  • Användare

• 211 inlägg
  • 0

Tull & Moms: har inte kommit än.

Konstigt, men bra för dig. När jag fick min leverans via FedEx var jag tvungen att ange kortnummer till FedEx över telefon eftersom de inte skulle köra ut innan de fått pengar för moms m.m. Fick ett SMS med summan och att jag skulle ringa dem. Men om du inte angav ett mobilnr kanske det kommer en faktura senare.

Postad 23 december 2009 - 00:47

Unregistered24c8b9de
  • Unregistered24c8b9de
  • Beroende

• 1 450 inlägg
  • 0
Hur är det när man bott utomlands ett tag. Då borde man väl få ta med sig sånt man har köpt, t ex en projektor :D, utan att betala moms när man åker tillbaka hem? Så har jag tänkt göra iaf.

Postad 23 december 2009 - 02:18

peterwesterstrom
  • peterwesterstrom
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0

Hur är det när man bott utomlands ett tag. Då borde man väl få ta med sig sånt man har köpt, t ex en projektor ;), utan att betala moms när man åker tillbaka hem? Så har jag tänkt göra iaf.

Tittade snabbt på tullverket.se, det ser ut som det är tullfritt (via speciell ansökan) om du bott utomlands i mer än ett år och att du haft grejen du skall ta in i mer än 6 månader.

Postad 23 december 2009 - 17:20

Unregistered24c8b9de
  • Unregistered24c8b9de
  • Beroende

• 1 450 inlägg
  • 0
Ahh, tack ;) (Det där hade jag ju kunnat kolla upp själv förstås...) men lat som man är... :rolleyes:

Postad 23 december 2009 - 18:20

Lomen
  • Lomen
  • Användare

• 143 inlägg
  • 0
Nu har jag fått hem min Panna ;) . Beställde kl. 22 på Torsdags kvällen och fick hem den igår (Tis). Först så påstod FedEx att jag skulle betala tull+moms, men jag lyckades få dom att förstå att det inte skulle vara någon tull.

15829kr projektor+frakt
3798kr för moms
Alltså totalt 19627kr

Postad 23 december 2009 - 18:35

Unregistered2530e964
  • Unregistered2530e964
  • Användare

• 167 inlägg
  • 0

Nu har jag fått hem min Panna ;) . Beställde kl. 22 på Torsdags kvällen och fick hem den igår (Tis). Först så påstod FedEx att jag skulle betala tull+moms, men jag lyckades få dom att förstå att det inte skulle vara någon tull.

15829kr projektor+frakt
3798kr för moms
Alltså totalt 19627kr

Vilken butik köpte du av?

Postad 23 december 2009 - 19:08

Lomen
  • Lomen
  • Användare

• 143 inlägg
  • 0

Vilken butik köpte du av?

Samma ställe som Zhentro mfl. Jag skickar pm (vill ju inte att Panna ska stoppa denna butik också)

Postad 23 december 2009 - 19:18

Unregistered2530e964
  • Unregistered2530e964
  • Användare

• 167 inlägg
  • 0
Lägger en beställning i mellandagarna ;)

Postad 24 december 2009 - 13:58

bowlaren2
  • bowlaren2
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0

Samma ställe som Zhentro mfl. Jag skickar pm (vill ju inte att Panna ska stoppa denna butik också)

Hej! Är ägare till en PT-AE2000 och funderar på att byta upp mig till en PT-AE4000 men tycker att priset här är uppåt väggarna. Funderar också på att importera och skulle gärna vilja få ett PM om butiken.

Postad 25 december 2009 - 19:22

Unregistered2530e964
  • Unregistered2530e964
  • Användare

• 167 inlägg
  • 0
Så då var den äntligen beställd :(

Redigerat av Unregistered2530e964, 29 december 2009 - 20:12.

Postad 28 december 2009 - 21:46

martiin82
  • martiin82
  • Forumräv

• 565 inlägg
  • 0
tja grabbar, även jag vore tacksam för denna butiks adress. pm någon?

gott

Redigerat av martiin82, 28 december 2009 - 21:46.

Postad 28 december 2009 - 21:53

junkan
  • junkan
  • Guru

• 5 304 inlägg
  • 0
Också intresserad... en länk vore fint som PM...

Postad 30 december 2009 - 13:36

Unregistered322fc921
  • Unregistered322fc921
  • Lärjunge

• 267 inlägg
  • 0
Är också intresserad, kan nån vänlig själ PM:a mig butiken?

MVH Rbu

Postad 31 december 2009 - 09:50

Unregisterede6ea0cba
  • Unregisterede6ea0cba
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Tjenare

är också intresserad av butiken, vore toppen om nån PM:a mig

tack på förhand

Postad 31 december 2009 - 12:55

Rakz
  • Rakz
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Också intresserad här, skicka gärna pm! Det finns helt enkelt inget alternativ efter att ha sätt pt-ae4000 i butik :).

Postad 31 december 2009 - 15:45

Sync
  • Sync
  • Lärjunge

• 369 inlägg
  • 0
Vore det inte en bra idé ifall någon kunde samordna ett gruppgöp från denna återförsäljare och eventuellt få lite mängdrabatt?

Vi verkar vara flera som spekulerar på PT-AE4000?

Någon som känner sig manad att ta denna bollen?

Jag är gärna med på ett sådant här gruppköp ifall det blir seriöst och priset blir bra! =)
(Bor i Göteborg)

Hör gärna av er (PM) ifall det låter intressant!

Postad 31 december 2009 - 15:53

Meller
  • Meller
  • Lärjunge

• 417 inlägg
  • 0
Jag är på om någon eldsjäl har lust att ta tag i det hela. Och et PM med butiken hade suttit fint :)

Postad 31 december 2009 - 16:05

Sync
  • Sync
  • Lärjunge

• 369 inlägg
  • 0
Har pratat med återförsäljaren och han säger att AE4000 är slut i deras lager och nya väntas komma in andra veckan i januari.

Kanske skulle samordna ett gruppköp tills dess!

Blir vi 10 stycken kanske de vill ge oss ett bättre pris?

Postad 31 december 2009 - 19:18

Unregistered2530e964
  • Unregistered2530e964
  • Användare

• 167 inlägg
  • 0
Kollla först med leverantören vad denne vill ge i rabatt vid köp av 10st.
Gott nytt... :)

Postad 01 januari 2010 - 13:25

svh9633
  • svh9633
  • Amatör

• 73 inlägg
  • 0
är också intresserad av gruppinköp!

PM:a mig också gärna om butik, tack.

/Sam

Postad 01 januari 2010 - 13:46

kAlle kAnin
  • kAlle kAnin
  • Användare

• 105 inlägg
  • 0
med tanke på vad rabatten blev med gruppköpsförsöket på pt ae 3000 så ska ni nog inte hoppas på för mkt. en extra lampa blev rabatten och vi var 15-20 köpare frå början. detta rabattpris körde dom med straxt efter till samtliga köpare. så mängdrabatter ska ni inte hoppas på för mkt. ursäkta att jag låter negativ ang gruppköp men jag har facit i hand

mvh johan

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Pioneer CMX-3000
    Anton
    2025-05-06 19:28:59
  • Nya Hifi-bänken
    joga
    2025-05-02 18:25:13
  • JBL M2 igen…..
    Anton
    2025-05-01 16:07:43
  • JBL M2!!!!!!!
    Anton
    2025-04-30 16:22:03
  • Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.