Får nog ta och ha datorn kopplad direkt till tv:n och sen köpa en HDMI-swiotch när ingångarna inte räcker till längre...
Sony Bravia KDL-40W2000
(TV)
|
1
|
(94)
|
Inga priser |
Postad 26 November 2006 - 18:48
Får nog ta och ha datorn kopplad direkt till tv:n och sen köpa en HDMI-swiotch när ingångarna inte räcker till längre...
Postad 26 November 2006 - 19:28
Postad 27 November 2006 - 09:02
Får du upp alternativ om att välja 1080i och 1080p när du kopplar in din vga sladd från xbox 360 till tvn?? Det fick inte jag... får man iinte upp några inställningar i xboxens meny då kör den väl inte på dom upplösningarna heller?... att välja screenresolutions på 1980 eller 1300 innebär ju inte att man får 10801 eller 1080p.. ??
Japp man får upp 1080i el 1080p alternativ på 360´n när man kopplat in VGA sladden. (givetvis)...
Hade man inte fått upp dom alternativen så hade boxen självklart heller inte skickat dessa upplösningar.
Postad 27 November 2006 - 09:43
Till er andra: Jag har följt denna tråd och den är klart intressant särskilt gällande vad som fungerar på VGA och komponent från 360. Keep up the good work!
Postad 28 November 2006 - 20:52
Den inbyggda dvb-t mottagaren klarar väl bara mpeg-2 och inte mpeg-4...?
Om jag ska se på HD-TV via marknätet måste jag alltså ha en extern HD-digitalbox i alla fall, eller?
Tacksam om nån som vet kan svara på detta!
Postad 28 November 2006 - 21:01
Helt riktigt!En sak som jag inte lyckats snappa upp ännu...
Den inbyggda dvb-t mottagaren klarar väl bara mpeg-2 och inte mpeg-4...?
Om jag ska se på HD-TV via marknätet måste jag alltså ha en extern HD-digitalbox i alla fall, eller?
Tacksam om nån som vet kan svara på detta!
Postad 29 November 2006 - 10:28
Sony Center skall ha den hemma för 27900:-
Hi-Fi klubben tar 26999:-
NetonNet skall få hem den och tar 25490:- (undrar om man kan kalla deras Lagershop för "butik")
Priset på tv'n har legat still ett bra tag tycker jag, när kan man vänta sig en sänkning tro?
Postad 29 November 2006 - 11:28
Priset på tv'n har legat still ett bra tag tycker jag, när kan man vänta sig en sänkning tro?
Tror detta blir när Sony kan börja leverera TVn, nu verkar det som 2 online butiker i hela Sverige har den i lager och det har ju varit så läääänge
EDIT: Såg nu att det hade blivit 5 butiker, då kanske det kan börja röra på sig
Redigerat av golden2, 29 November 2006 - 11:32.
Postad 29 November 2006 - 11:49
Ifall det inte redan sagts.
Postad 29 November 2006 - 11:59
Så vad du säger är att W2000 har kass deinterlaceing av 1080i...intressant.Säger ju bara att de som kör 1080i med sinna xboxar måste ju vara lite knepiga. 720p i spelande och film är så enormt överlägset. Sen om man kopplar in kablarna i röven eller CRt/LCD plasma projektor eller bilen hör inte dit. Folk skrev ju att de körde 1080i. Sett 1 bra 1080i film och det är resident evil. Alla andra har inte ens gått att titta på
Postad 29 November 2006 - 12:22
Jag tolkar det som att filerna (från datorn) inte håller måttet. Jag kom över (Så vad du säger är att W2000 har kass deinterlaceing av 1080i...intressant.Säger ju bara att de som kör 1080i med sinna xboxar måste ju vara lite knepiga. 720p i spelande och film är så enormt överlägset. Sen om man kopplar in kablarna i röven eller CRt/LCD plasma projektor eller bilen hör inte dit. Folk skrev ju att de körde 1080i. Sett 1 bra 1080i film och det är resident evil. Alla andra har inte ens gått att titta på
Av det 1080i jag sett på dessa 1080p-skärmar, C+HD så har det sett väldigt bra ut!
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 29 November 2006 - 12:23.
Postad 29 November 2006 - 14:46
Så vad du säger är att W2000 har kass deinterlaceing av 1080i...intressant.Säger ju bara att de som kör 1080i med sinna xboxar måste ju vara lite knepiga. 720p i spelande och film är så enormt överlägset. Sen om man kopplar in kablarna i röven eller CRt/LCD plasma projektor eller bilen hör inte dit. Folk skrev ju att de körde 1080i. Sett 1 bra 1080i film och det är resident evil. Alla andra har inte ens gått att titta på
Ja om man kollar på mycket 1080i material finns säkert en del bra. Men till spel som verkligen ska gå fort. Väljer man ju snabbare uppdatering på skärmn än minimalt bättre bild
Redigerat av Unregisterede74beff4, 29 November 2006 - 14:47.
Postad 29 November 2006 - 15:03
Men till spel som verkligen ska gå fort.
Menar du att spelen går långsammare i 1080i ???
Postad 29 November 2006 - 15:15
Jag fick hem mitt exemplar i måndags och jag är riktigt nöjd med mitt köp förutom en sak, det som ni beskriver som clouding här. Jag upplever också det på min tv när bilden är helt svart. Någon sa i denna tråd att det försvinner när man matar tvn med en signal, men så upplever jag inte det. Nu har jag förvisso bara kopplat DVD via scart, kört den inbyggda digitalmottagaren samt kopplat datorn via HDMI i 1080p men jag kan se clouding oavsett betraktningsvinkel även i mörka partier t ex vid "sluttexter/end credits" eller i väldigt mörka partier av sändningen....och kollar man på stora svarta ytor så är bakgrundsbelysningen inte helt jämn. ... Bakgrundsbelysningen är det dock lite värre med och kollar man på filmer med mycket helsvarta bilder (rymd tex) så kan man se det ibland, jag använder 4 som inställning för belysningen.
Tack för en intressant snabbrecension, en fråga på ovanstående dock:
Upplever du en uppskattningsvis 6-8cm i diameter, ljus/dimmig fläck i någon av kanterna vid mörka scener på film? Nu menar jag inte "vanlig" backlight blödning utan ett mer väl avgränsat område på skärmen?
Nej det har jag inte sett något av på mitt exemplar, min ojämna svärta är mer som om man kollar på en vågig projektorduk med en svag sidobelysning, alltså att det blir ljust och skuggat om vart annat i mjuka vågor. Jag ser enbart problemet om jag har väldigt svart bild och sitter jag rakt framför så ser jag inte heller det men sitter jag i 45 graders vinkel från skärmen så ser jag det (i svarta scener). Min lägenhet är 100% mörklagt och efter lite längre observation av TVn så har jag slutat se det (jag såg det knappt innan heller).
Betraktningsvinkeln i höjdled ser jag heller inte problemet förrän de svarta scenerna dyker upp, då tappar det djupet i svärtan och bilden får en djupt lila-röd-metallisk nyans. Men så länge materialet är rörligt så noterar man det inte.
Jag är ganska överkritisk och jag älskar verkligen bilden från TVn och letar man inte fel så kommer man nog inte se något av det jag beskrivit och jag upplever inget av det så länge det inte rör sig om svarta scener. Svärtan är förövrigt grym, jag har inte sett någon LCD och knappt någon plasma som har samma djup!
Jag bifogar en länk till en rätt korning bild (tagen i mörkt rum med en 3.2 MegaPixels kameramobil, utan blixt och med svart bild på tvn) för att visa cloudingen.
http://www.wahlander...000clouding.JPG
Det kan vara svårt att se det på bilden men om man t ex utgår från nedre vänstra hörnet ser man det som ett lite ljusare parti som går i en tjock remsa 45 grader upp till höger. Ett liknande parti 45 grader snett ner åt höger från övre vänstra hörnet och där de båda partierna möts är clodingen som mest tydlig.
Man ser det ju bara i extremt mörka partier så egentligen borde det inte störa men eftersom man vet om det tänker man på det. Har jag fått ett måndagsex eller är det inget att bry sig om?
Redigerat av Woodlander, 29 November 2006 - 15:23.
Postad 29 November 2006 - 15:19
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 29 November 2006 - 15:19.
Postad 29 November 2006 - 15:36
Fick min kdl-46W2000 i går kväll. Min skärm påvisar närmast identiska "clouding" fenomen som Woodlanders. Jag har följt diskussionen på avforum där man konstaterat att det finns ett problem med "backlight bleeding" på både w2000 och x2000 modellen. Jag kontaktade sonys support i dag och blev ombedd att dokumentera skärmen så att de kan utvärdera problemet. De återkommer i bästa fall före helgen med någong form av vägledning. Det är då **** att man inte kan få vara riktigt nöjd.
//brånis
Postad 29 November 2006 - 15:43
Postad 29 November 2006 - 15:45
Hehe, ja en förutsättning för att man ska göra en bedömmning av 1080i är ju förstås att man kör med bra källmateiral. Ingen som har kopplat en HDDVD till W2000?Jag tolkar det som att filerna (från datorn) inte håller måttet. Jag kom över (Så vad du säger är att W2000 har kass deinterlaceing av 1080i...intressant.Säger ju bara att de som kör 1080i med sinna xboxar måste ju vara lite knepiga. 720p i spelande och film är så enormt överlägset. Sen om man kopplar in kablarna i röven eller CRt/LCD plasma projektor eller bilen hör inte dit. Folk skrev ju att de körde 1080i. Sett 1 bra 1080i film och det är resident evil. Alla andra har inte ens gått att titta på
) Matrix Revolutions tidigare och det var bland det sämsta jag sett, och det var då tydligen 1080i. Helt sönderkomprimerat. Runt 10GB för 2,5 timmar film i 1080i ...
![]()
Av det 1080i jag sett på dessa 1080p-skärmar, C+HD så har det sett väldigt bra ut!
celander->> Ja att spel inte ser bra ut i 1080i fäster jag ingen vikt vid men film ska göra det. Om man kör med bra källmaterial vill säga.
Postad 29 November 2006 - 15:58
Jag återkommer i kväll med bilder så får du se eländet.
//brånis
Postad 29 November 2006 - 19:36
PICT5044.JPG 472.37K
716 Antal nerladdningar
Postad 29 November 2006 - 19:51
Dagspris på Hi-Fi klubben triggar att hitta någon som är "billigare", någon som har tips eller kanske testat att lägga NetOnNets lagershop som referens för Dagspris?
Sony Center skall ha den hemma för 27900:-
Hi-Fi klubben tar 26999:-
NetonNet skall få hem den och tar 25490:- (undrar om man kan kalla deras Lagershop för "butik")
Om någon kommer in i min butik i Linköping och hävdar att NetonNet har butik så skulle jag inte matcha priset med tanke på att deras lagershop inte ligger i min stad. Som kedja matchar vi priset mot andra kedjor som har ungefär samma spridning som oss. Som enskild butik så matchar jag priset hos butiker i mitt närområde.
Sedan är det frågan om de kan demonstrera skärmen? Kan man inte jämföra olika skärmar så räknas det inte som butik.
Att priset ligger still är väl ett uttryck för marknadsekonomi? Hög efterfrågan och låg tillgång. Då får man vara dum om man sänker priset
Postad 29 November 2006 - 20:16
Jag kanske ser fel, men är det ett pixelfel i centrum av bilden? Det syns som en liten vit fläck?Så här ser min skärm ut "clouding" är tydligt synlig (se bifogad fil). Dock när jag aktiverar ljussensorn "på" eller nyttjar energisparläget "låg" upplevs inte denna "clouding" som ett problem. Är för övrigt mycket imponerad över tv:n
PICT5044.JPG 472.37K 716 Antal nerladdningar
Postad 29 November 2006 - 21:27
Postad 29 November 2006 - 22:17
Gick igenom samtligt bilder som jag tog på tv:n och konstaterar att det är sannolikt ett pixelfel. Har försökt att hitta igen det vid normalt tv tittande men ej lyckats.
Det kan vara en död pixel i kamerans sensor också. Tror nästan det, för jag tycker det bilden är lite suddig men den döda pixeln är knivskarp... plus att du inte hittar pixeln på tvn heller.
/T
Redigerat av Unregistered0b6bc400, 29 November 2006 - 22:18.
Postad 29 November 2006 - 22:41
Borde inte en död pixel i kamerans sensor visas som en svart fläck på bilden?Gick igenom samtligt bilder som jag tog på tv:n och konstaterar att det är sannolikt ett pixelfel. Har försökt att hitta igen det vid normalt tv tittande men ej lyckats.
Det kan vara en död pixel i kamerans sensor också. Tror nästan det, för jag tycker det bilden är lite suddig men den döda pixeln är knivskarp... plus att du inte hittar pixeln på tvn heller.
/T
Brånis: Då du kollade på bilderna. Befann sig den vita fläcken på samma ställe på TV:n?
Postad 29 November 2006 - 22:53
Postad 30 November 2006 - 08:45
Så här ser min skärm ut "clouding" är tydligt synlig (se bifogad fil). Dock när jag aktiverar ljussensorn "på" eller nyttjar energisparläget "låg" upplevs inte denna "clouding" som ett problem. Är för övrigt mycket imponerad över tv:n
Som det sagts många gånger i detta forum...vad har du för inställningar? Vilka inställningar har ni som inte ser detta fenomen? Finns det nackdelar med att har ljussensorn på och energisparläga på låg, förutom att det drar lite mer ström, eftersom du inte "uppfattar det som ett problem" ifall du har detta? Du säger förrsesten "eller" så det räcker alltså med att antingen att energisparläget är satt som låg eller att ljussensorn är på för att du inte längre skall se "clouding"?
Det finns ju en massa andra funktioner som "Black corrector", "Adv. contrast enhancer" m.fl Ifall du stänger av alla dess funktioner ser du fortfarande fenomenet?
Jag måste ju säga att självklart så vill man vara 100% nöjd men ifall man får bort fenomenet enbart genom att sätta energisparläget på låg eller att aktivera ljussensorn så ser jag inte det som ett stort problem. Jag har inte fått min TV ännu, väntar fortfarande, så jag skall kanske inte säga för mycket
Postad 30 November 2006 - 09:08
//Brånis
Postad 30 November 2006 - 09:11
jds: Det är bara några få som har detta problem och det antas ligga i produktionen av TV/panel. Resten, som du själv säger går ofta att fixa till med inställningar.
Brånis: OM det påverkar ditt tittande skall du byta ut den tycker jag, se till att få en annan produktionsmånad/serie om det går.
/mvh
Redigerat av Unregistered2ba49ebc, 30 November 2006 - 09:14.
Postad 30 November 2006 - 09:24
problemet med "clouding" blir besvärande om jag har energisparläget på "av" och ej har aktiverat ljussensorn. Och då endast om det visas mycket mörka scener i en film. Jag har slagit av funktioner så som "black corrector" "Adv. contrast enhancer". Jds: det är inget stort problem, irriterande kanske
//Brånis
Postad 30 November 2006 - 10:32
irriterande kanske
. Men jag kan leva med det.
Jag skulle aldrig leva med det!
Du har ändå slängt ut minst 25000 :-
Postad 30 November 2006 - 10:50
Jag har ju samma problem men jag har knappt hunnit se en hel film på min TV än så jag vet inte om det kommer att påverka mig nämnvärt. Kommer att avvakta ett slag innan jag går vidare med det ut ifall det är fråga om en inkörningssak. Men som du säger Damp, man har ju betalt en hel del för att få en apparat med kvalitet och då vill man att det ska vara perfekt.irriterande kanske
. Men jag kan leva med det.
Jag skulle aldrig leva med det!
Du har ändå slängt ut minst 25000 :-
Brånis har dessutom, om jag förstod det rätt, kontaktat Sonys support som skulle titta på det. Det ska bli intressant att se vad dom säger.
Min TV är tillverkad nu i november om jag minns rätt. Har för mig att det satt en etikett på baksidan med 2006/11 skrivet på den.
Redigerat av Woodlander, 30 November 2006 - 10:54.
Postad 30 November 2006 - 11:08
dere som har kjøpt W2000.
merker dere noe til Skygger/etterslepninger på tv-signal?
tittet på W og X2000 i en butikk her i norge og spesielt på fotball var det skygger og etterslepninger når spillerne/ball beveget seg.
dette var canal plus.
tven kan ha vært dårlig innstillt. høy skarphet etc
hva sier dere?
Postad 30 November 2006 - 11:23
Kan det vara så att fotbollsmatchen var inspelad från Canal Plus? Jag menar då kan ju eftersläpningarna orsakas av källan.hei
tittet på W og X2000 i en butikk her i norge og spesielt på fotball var det skygger og etterslepninger når spillerne/ball beveget seg.
dette var canal plus.
hva sier dere?
Postad 30 November 2006 - 11:28
Ett enkelt sätt att hitta döda pixlar är ju om man har en dator till då. Köra hela skrivbordet helt vitt sen helt svart så ser man direkt om det finns några döda pixlar. Dölj alla skrivbordsikoner startfält osv bara. Så allt är svart/vit
Postad 30 November 2006 - 11:30
hei
dette var canal plus.
hva sier dere?
Jag har inga eftersläpningar alls.
Postad 30 November 2006 - 21:12
Borde inte en död pixel i kamerans sensor visas som en svart fläck på bilden?Gick igenom samtligt bilder som jag tog på tv:n och konstaterar att det är sannolikt ett pixelfel. Har försökt att hitta igen det vid normalt tv tittande men ej lyckats.
/TJag kanske tänker fel.
Brånis: Då du kollade på bilderna. Befann sig den vita fläcken på samma ställe på TV:n?
Jag har en gammal digitalkamera (Kodak) där flera pixlar alltid visar samma färg. Så pixeln behöver inte vara svart om den är död. Pixeln kan nog "hänga sig" i vilken färg som helst.
Postad 30 November 2006 - 21:43
Har testat denna med framgång då jag kollar på film via "pinnacles showcenter"
Picture Mode-Custom
Backlight 3
Contrast 70
Brightness 40
Colour 40
Colour Temp warm1
Sharpness 8
Noise Reduction off
DRC off
Advanced Settings
Black off
Advanced Contrast off
Gamma low
Clear White off
Live Colour off
Colour Space wide
Mpeg NR off
Power saving off
Light sensor on!!
Vore intressant och höra hur ni har justerat era apparater
//Brånis
Postad 30 November 2006 - 21:55
Hittade ett excel ark på AVforum. Är för lat för att översätta, klippte och klistrade. Självkart har jag menyerna på Svenska
Postad 01 December 2006 - 10:54
...
Självkart har jag menyerna på Svenska
Självklart är det inte. Ofta är översättningarna till svenska lite lagom bra.
Postad 01 December 2006 - 11:21
http://www.dingz.no/...t.php?id=357821
Blev lite tveksam efter jag läste detta test..
/golden2
Postad 01 December 2006 - 12:00
Det jag kan hålla med om är fjärrkontrollen. När man köper en TV för dom pengarna och övrigt på apparaten är i stilren tidslös design så skickar dom med en fjärrkontroll som får ungarnas leksakstelefoner att framstå som innovativa designmirakel. 1 av 5 för fjärren.Ni som HAR denna TV, hur tycker ni detta test stämmer med er TV?
http://www.dingz.no/...t.php?id=357821
Blev lite tveksam efter jag läste detta test..
/golden2
Min TV har jag testat med digitalTV från Boxer, både inbyggda tunern tillsammans med CA-modul och en fristående dilog-box. Jag upplever den inbyggda tunern som bättre, snabbare kanalbyten. Det jag stör mig lite på är dock att ibland störs bilden och fryser till en mikrosekund eller två. Annars tycker jag bilden är mycket bra med vanliga Boxersignaler. Analog har jag inte brytt mig om att utvärdera eftersom jag har digital sänding att tillgå.
DVD har jag testat med scart och efter THX-kalibrering (den som följer med på vissa filmer) är bilden mycket bra. Har ingen spelare med uppskalning eller HDMI-utgång och med tanke på resultatet från min nuvarande spelare kan jag inte vänta tills jag införskaffat en bättre. (Funderar på en Denon DVD 1930).
Har även testat med 1080p med nerladdat HD-matrial från Microsofs sajt med min PC via HDMI. Otrolig bild. Spelade Call of Duty 2 från PC i 720p. Mycket bra bild och skärpa.
Det enda jag har haft problem med hittills är det som kallas "clouding" som några av oss beskrivit tidigare i denna tråd. Det stör inte speciellt mycket, men eftersom man vet om det tänker man kanske på det i onödan.
Har endast haft TVn i 5 dagar och nu när jag har lite mer tid i helgen kommer jag förmodligen att fibbla med inställningarna lite till för att förhoppningsvis få en redan mycket bra bild ännu bättre.
Postad 01 December 2006 - 17:23
...
Jag bifogar en länk till en rätt korning bild (tagen i mörkt rum med en 3.2 MegaPixels kameramobil, utan blixt och med svart bild på tvn) för att visa cloudingen.
...
Så här ser min skärm ut "clouding" är tydligt synlig (se bifogad fil). Dock när jag aktiverar ljussensorn "på" eller nyttjar energisparläget "låg" upplevs inte denna "clouding" som ett problem. Är för övrigt mycket imponerad över tv:n
Båda exempelbilderna är båda tagna utan signal in (annars skulle inte AV4, AV5 synas upp till vänster). Då är det helt naturligt med brus. Brus i en "ickebild" kan väl inte störa någon.
Det finns andra saker att klaga på t.ex. klumpig fjärr, bristande EPG (varför lägga texten om pågående program i överkant av bilden där man fäster blicken på personernas ögon), avsaknad av bar graph som visar hur långt programmet har gått osv. Men att gnälla på clouding, nej det går bort.
Men bristerna kan jag leva med utifrån att bilden är kanon jämfört med andra LCD:er och plasmor jag sett.
Redigerat av whome, 01 December 2006 - 17:25.
Postad 01 December 2006 - 18:13
Taxi Sthlm och Taxi 020 vägrade transportera godset... svin!
Är det något jag behöver tänka på om jag mot förmodan, gud förbjude -jag lyckas få hem apparaten någon gång?! Eller är det bara att tuta igång den, koppla in allt junk och kalibrera bort defaultinställningarna?
/C
Postad 01 December 2006 - 19:59
Förstår inte ditt resonemang, menar du att det är viktigare med fjärkontroll och bristande EPG än ett eventuellt produktions fel på panelen? EPG uppdateras, fjärrkontroll kan bytas ut men....Det finns andra saker att klaga på t.ex. klumpig fjärr, bristande EPG (varför lägga texten om pågående program i överkant av bilden där man fäster blicken på personernas ögon), avsaknad av bar graph som visar hur långt programmet har gått osv. Men att gnälla på clouding, nej det går bort.
![]()
Postad 01 December 2006 - 23:03
Postad 02 December 2006 - 08:31
Förstår inte ditt resonemang, menar du att det är viktigare med fjärkontroll och bristande EPG än ett eventuellt produktions fel på panelen? EPG uppdateras, fjärrkontroll kan bytas ut men....Båda exempelbilderna är båda tagna utan signal in (annars skulle inte AV4, AV5 synas upp till vänster). Då är det helt naturligt med brus. Brus i en "ickebild" kan väl inte störa någon.
Det finns andra saker att klaga på t.ex. klumpig fjärr, bristande EPG (varför lägga texten om pågående program i överkant av bilden där man fäster blicken på personernas ögon), avsaknad av bar graph som visar hur långt programmet har gått osv. Men att gnälla på clouding, nej det går bort.![]()
Min point var att båda exempelbilderna är tagna under helt missvisande/icke reella förhållanden. Teven är inte matad med någon signal! Att leta fel under sådana förhållanden är enligt mig galet.
Edit:
Leta gärna fel men att lägga ut bilder som är tagna under galna/felaktiga förhållanden är direkt missvisande.
Redigerat av whome, 02 December 2006 - 08:35.
Postad 02 December 2006 - 16:53
Det stämmer att bilden jag tog är utan signal, men det är samma fenomen med signal. Tog bilden utan signal för att ha få konstant svart för att inte störa fotot av att bilden helt plötsligt växlade....
...Så här ser min skärm ut "clouding" är tydligt synlig (se bifogad fil). Dock när jag aktiverar ljussensorn "på" eller nyttjar energisparläget "låg" upplevs inte denna "clouding" som ett problem. Är för övrigt mycket imponerad över tv:n
Båda exempelbilderna är båda tagna utan signal in (annars skulle inte AV4, AV5 synas upp till vänster). Då är det helt naturligt med brus. Brus i en "ickebild" kan väl inte störa någon.
Det finns andra saker att klaga på t.ex. klumpig fjärr, bristande EPG (varför lägga texten om pågående program i överkant av bilden där man fäster blicken på personernas ögon), avsaknad av bar graph som visar hur långt programmet har gått osv. Men att gnälla på clouding, nej det går bort.![]()
Men bristerna kan jag leva med utifrån att bilden är kanon jämfört med andra LCD:er och plasmor jag sett.
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
TV-apparater med inbyggd digitaltuner
4 bilder
15 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?