Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

JVC DLA-X30, DLA-X70R, DLA-X90R

807 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 31 December 2011 - 14:41

MUCC
  • MUCC
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0

Ibland tycker jag att det gör det, men ibland är man ju bara kass av någon anledning.

Okej :)

Sånt här är så individuellt, för att vara 100% så ta med dig din konsoll till butiken och testa.

Japp det vet jag. Det tråkiga med att bo på en öde ö är att man måste åka båt och greja för här finns ingenting

Behöver hjälp med en sak om någon kan svara. Jvc rs45, har jag kollat rätt att den klarar i bredd max 229cm, med 3.11m mellan lens och vägg?

edit, länk http://www.projector...culator-pro.htm

Redigerat av MUCC, 31 December 2011 - 14:42.

Postad 31 December 2011 - 15:55

Saturnus
  • Saturnus
  • Veteran

• 2124 inlägg
  • 0

Eftersom du kör med kontrast +10 så antar jag att du har superwhite på?

Har man inte superwhite på så klipper den wtw.

Yes.

Postad 31 December 2011 - 17:40

Unregistered39429
  • Unregistered39429
  • Mästare

• 3116 inlägg
  • 0

Okej :)

Japp det vet jag. Det tråkiga med att bo på en öde ö är att man måste åka båt och greja för här finns ingenting

Behöver hjälp med en sak om någon kan svara. Jvc rs45, har jag kollat rätt att den klarar i bredd max 229cm, med 3.11m mellan lens och vägg?

edit, länk http://www.projector...culator-pro.htm

japp du har kollat rätt ,det stämmer med 229cm vid maximal inzoomning.

Postad 31 December 2011 - 22:19

Unregistered39429
  • Unregistered39429
  • Mästare

• 3116 inlägg
  • 0
:)
Home Cinema Podcast: 21st December 2011

Presented by Phil, with Steve Withers, Mark Hodgkinson and Russell Williams. In this edition we review the JVC DLA-X30 and Sim2 Nero 3D Projectors.ladda ner och lyssna på dom första 16 minutrarna!

http://www.avforums....me/podcast.html

Postad 01 January 2012 - 11:45

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
Har ni riktiga mätare eller hur går ni tillväga?

Postad 01 January 2012 - 23:54

MUCC
  • MUCC
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0

japp du har kollat rätt ,det stämmer med 229cm vid maximal inzoomning.

Okej då vet jag, danke

Postad 03 January 2012 - 14:53

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Jo X30 var en mycket trevlig upplevelse hemma hos mig. :) Tack Kara för att du kom förbi!

Svärtan och detaljupplösningen var verkligen några snäpp bättre än på min AE4000. Bättre tryck i bilden också.
Linsminnet funkade bra men lite omständigt och långsamt. Det blir nog vassare nästa generation. Maskning av de svarta fälten uppe och nere behövs inte i ett mörkt rum eftersom grundsvärtan är så bra.
3D testades inte.

Smågnäll:
Bilden var lite brusig med oroliga mycket små krypningar. Projektorn hade dock bara gått några få timmar och vi får hoppas att detta försvinner (set sägs ju vara så).
Bilden kändes lite mer digital i jämförelse med AE4000 som har en något mjukare, lugnare och mer filmlik bild. Detta kan ju vara en bieffekt av den högre detaljupplösningen på X30 förstås.

Sammantaget en kanonprojektor. Just nu är jag dock nöjd med min AE4000 som ger en fin bild. Om JVC tappar i pris till hösten eller om det kommer en ännu vassare efterträdare blir det nog läge för uppgradering. En prissänkt SONY 95:a vore inte heller fel. :P Anledningen till att jag är intresserad av SONY är att när jag på HBB-mässan såg deras 30:a brevid JVC:s 30:a så tyckte jag att den hade en subjektivt något mer vilsam och behaglig bild.

Det blir intressant att höra om lampan tappar styrka snabbt eller ej (problem med vissa X3 sägs det).

Postad 03 January 2012 - 15:49

Karamasha
  • Karamasha
  • Beroende

• 1269 inlägg
  • 0
Bilden känns ännu bättre nu, har redan kommit upp i ca 60h :)
Blev dock orolig igår när jag började kika på transformers 3 och bilden va riktigt brusig och mjuk... tills jag insåg att jag stoppat i en dvd, det följde med både BD och dvd i det fodralet :)
Vi får ta en kväll till veckan eller i helgen och kika lite mera.

Postad 03 January 2012 - 15:59

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
sån ångest för att jag inte kunde komma, det hade varit riktigt fräsigt. är inne på att köpa en ny projje själv (eller bättre begagnad), så det var lite synd att jag inte hann nappa på kara's gammelprojektor =)

Postad 03 January 2012 - 16:06

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0

Bilden känns ännu bättre nu, har redan kommit upp i ca 60h :)
Blev dock orolig igår när jag började kika på transformers 3 och bilden va riktigt brusig och mjuk... tills jag insåg att jag stoppat i en dvd, det följde med både BD och dvd i det fodralet :)
Vi får ta en kväll till veckan eller i helgen och kika lite mera.

Haha, jag gjorde EXAKT samma misstag med samma film... :blush:
Fattar inte varför dom lagt DVD'n överst, samma med Kung Fu Panda 2? :blink:

Sorry för OT.

Postad 03 January 2012 - 16:58

Jokkmokksjocke
  • Jokkmokksjocke
  • Veteran

• 2384 inlägg
  • 0
JVC har en tendens att vara brusig den första tiden, också när man pausar bilden.

Postad 03 January 2012 - 17:00

Karamasha
  • Karamasha
  • Beroende

• 1269 inlägg
  • 0

sån ångest för att jag inte kunde komma, det hade varit riktigt fräsigt. är inne på att köpa en ny projje själv (eller bättre begagnad), så det var lite synd att jag inte hann nappa på kara's gammelprojektor =)

Slarvigt!! ;)
Du är dock välkommen att kika på JVC´n om du vill :)

Postad 03 January 2012 - 18:45

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
jag kommer nog använda mig av det erbjudandet så småningom, kara :) vem vill inte se klassledaren i klassen 35000?

Postad 03 January 2012 - 19:29

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0

Svärtan och detaljupplösningen var verkligen några snäpp bättre än på min AE4000. Bättre tryck i bilden också.

Verkligen bara några snäpp? ;)

Postad 03 January 2012 - 20:24

Karamasha
  • Karamasha
  • Beroende

• 1269 inlägg
  • 0
ja det är verkligen inte dag och natt mellan dom, men skillnaden är klart märkbar. Dock gör den mer för mitt vardagsrum än hasses grotta tycker jag personligen. Har nog mycket med ljusstyrkan att göra också eftersom panasonicen knappt räckte till. Nu finns det och blir över samtidigt som svärtan är betydligt bättre. :)

Postad 03 January 2012 - 21:28

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
Där ser man hur man upplever skillnader olika, jag tycker ju att det är som natt och dag.

Postad 04 January 2012 - 07:43

Unregistered39429
  • Unregistered39429
  • Mästare

• 3116 inlägg
  • 0
En liten brochyr : http://www.jvc.co.uk...0-x70-90-en.pdf

Postad 04 January 2012 - 22:59

Partyproffsen
  • Partyproffsen
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0
I mitt galleri har jag tagit en bild i pausläge på "Gullivers" öga då han vaknar
på stranden i lilleputte land efter stormen. Då bilden togs hade projjen gått 3 timmar
och all setting är fabriksinställd.

Scrolla långt ner så hittar ni den.

Redigerat av Partyproffsen, 04 January 2012 - 23:00.

Postad 04 January 2012 - 23:17

Unregistered39429
  • Unregistered39429
  • Mästare

• 3116 inlägg
  • 0
grymt svarta ögonfransar!

Postad 05 January 2012 - 07:36

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Man visar ju bilden på sin datorskärm eller något och ögonfransarna lär knappast bli svartare än vad den skärmen kan prestera. Dessutom förändras bilden på vägen genom kameran till datorn.
Det är ändå grymt kul med sreenshots!

Redigerat av hassesolo, 05 January 2012 - 07:37.

Postad 08 January 2012 - 12:04

Unregisteredffae06bb
  • Unregisteredffae06bb
  • Forumräv

• 564 inlägg
  • 0

ja det är verkligen inte dag och natt mellan dom, men skillnaden är klart märkbar. Dock gör den mer för mitt vardagsrum än hasses grotta tycker jag personligen. Har nog mycket med ljusstyrkan att göra också eftersom panasonicen knappt räckte till. Nu finns det och blir över samtidigt som svärtan är betydligt bättre. :)

Tycker det låter mycket märkligt. Var X30 kalibrerad? Låter som den är redigt felinställd om det inte är som dag och natt skillnad mellan X30 och AE4000, framför allt i ett riktigt bra rum. X30 släcker ner sitt ljus mycket bättre samtidigt som den levererar flera gånger mer ljus. Sen skärpan, den enorma skillnaden där borde ingen kunna missa. AE4000 har dålig skärpa för sin gerneration/prisklass medans X30 har bäst i din generation/prisklass, så det låter som en felinställd X30 i kombination med den ljudtransparenta duken (som alltid förstör skärpan). Att X30 upplevs som brusigare, när materialet är av sådan art, tycker jag är helt naturligt då AE4000 mjuka bild smetar ut allt. Vissa uppskattar uppenbarligen smetet, men om jag ska vara helt ärligt så tycker jag inte man ska kika på projektorer i denna prisklass om så är fallet. Sen upplever vi skillnader olika och benämner dom olika, för mig är kvalitetsskillnaderna i stil med blur ray (X30) vs dvd (AE4000) och det är enligt Mig en väldigt stor skillnad, men jag kan givetvis inte svara på hur andra ser på det. Det finns ju de som tycker 3D ser bra ut eller inte ser tinten i första sagan om ringen filmen (extended), så uppenbarligen finns det de som har mycket lägre krav på bildåtergivningen. Hassesolo har jag dock uppfattat som att ha höga krav på bildsidan därav har jag väldigt svårt att tro att X30 var korrekt kalibrerad.

Postad 08 January 2012 - 12:34

yrrol2
  • yrrol2
  • Lärjunge

• 437 inlägg
  • 0
Vad rapporterar folk gällande att köra dator/konsoll spel via x30?

Postad 08 January 2012 - 13:21

Unregistered68eeb4be
  • Unregistered68eeb4be
  • Forumräv

• 518 inlägg
  • 0

Vad rapporterar folk gällande att köra dator/konsoll spel via x30?

Bra fråga, det är ju det som avgör nästa proj inköp

Postad 08 January 2012 - 13:48

Karamasha
  • Karamasha
  • Beroende

• 1269 inlägg
  • 0

Tycker det låter mycket märkligt. Var X30 kalibrerad? Låter som den är redigt felinställd om det inte är som dag och natt skillnad mellan X30 och AE4000, framför allt i ett riktigt bra rum. X30 släcker ner sitt ljus mycket bättre samtidigt som den levererar flera gånger mer ljus. Sen skärpan, den enorma skillnaden där borde ingen kunna missa. AE4000 har dålig skärpa för sin gerneration/prisklass medans X30 har bäst i din generation/prisklass, så det låter som en felinställd X30 i kombination med den ljudtransparenta duken (som alltid förstör skärpan). Att X30 upplevs som brusigare, när materialet är av sådan art, tycker jag är helt naturligt då AE4000 mjuka bild smetar ut allt. Vissa uppskattar uppenbarligen smetet, men om jag ska vara helt ärligt så tycker jag inte man ska kika på projektorer i denna prisklass om så är fallet. Sen upplever vi skillnader olika och benämner dom olika, för mig är kvalitetsskillnaderna i stil med blur ray (X30) vs dvd (AE4000) och det är enligt Mig en väldigt stor skillnad, men jag kan givetvis inte svara på hur andra ser på det. Det finns ju de som tycker 3D ser bra ut eller inte ser tinten i första sagan om ringen filmen (extended), så uppenbarligen finns det de som har mycket lägre krav på bildåtergivningen. Hassesolo har jag dock uppfattat som att ha höga krav på bildsidan därav har jag väldigt svårt att tro att X30 var korrekt kalibrerad.

Grejjen är ju den att när du slår på en hd film i en biogrotta och har en panna4000 så får du en bra bild. Sedan att X30 är bättre är en annan sak, för jag har svårt att tro att nån som sätter sig hos hasse och kikar skulle säga att det är dålig bild. Eller har våra krav blivit så höga att vi tycker pannan har kass kvalité? Det tror jag inte på, men att X30 är bättre i flera avseenden, och alla punkter du nämner har jag också påpekat. Men för mig är uttrycket natt och dag mer i paritet med skillnaden mellan dvd och bluray, och så stora skillnader är det inte på långa vägar, men fortfarande klart synlig skillnad.
Nu var X30 inte kalibrerad och bruset som finns på den i början var kvar, den hade bara gått 15-20 timmar.
Jag är jättenöjd och vill inte gå tillbaka till en ae4000, men den gör mer skillnad i mitt vardagsrum än i hasses grotta anser jag. Pannan hade helt enkelt inte tillräckligt med ljustryck för ett ljust rum och en stor duk. Så i MITT fall blev det stor skillnad.
Varje biorum är unikt när det gäller duk, dukstorlek, rumsstorlek och färg på väggar och tak. Alltså kommer alla uppleva bilden olika, och där kommer även en kalibrering in i bilden. Ännu mer kanske karaktären på bilden spelar in, för jag och hasse märkte att vi gillar olika inställningar på bilden tex.
Försök att njuta av filmerna och inte bara bildinställningen är dagens tips, annars blir man galen ;)

Såg precis slumdog millionaire på dvd på min "dåliga" tv och filmen var fortfarande bra :)

/karra

Postad 09 January 2012 - 13:51

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0

Det beror på vad man menar med natt och dag. Jag tror att vi här har mer olika åsikter om det språkliga än om det bildliga. ;)
X-30 är mycket bättre på flera punkter och skillnaden är ganska stor men som Karamasha skriver inte enorm. Vi kalibrerade hyfsat med DVE så de var inte gravt felinställda. Som Karamasha skriver är inte skillnaden i närheten så stor som mellan DVD och BD. Om du tycker det så har du antingen sett ett extremt dåligt exemplar av AE4000 eller ett övernaturligt bra ex av X-30.
Bruset i bilden fanns faktiskt där och det fanns t.ex. inte på en ny lika skarp Sony HW-30 som jag granskat sida vid sida med en X-30. Nu är det ju så att detta brus skall försvinna efter några timmar på JVC:n (och har tydligen gjort det på Karamashas exemplar nu) så det är inget konstigt med det.

Återigen vill jag påpeka att vi båda anser att X-30 är en bildmässigt mycket bättre proj än AE4000. :)

Postad 09 January 2012 - 15:38

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Cine4Home.de har lagt upp första halvan av ett grunligt test på X-70 och X-90. Andra halvan imorgon.
http://www.cine4home.de/

Postad 12 January 2012 - 13:05

Unregistered1413
  • Unregistered1413
  • Mästare

• 2741 inlägg
  • 0
Nu har Projectorcentral.com släppt sin recenssion av X30:

http://www.projector...ctor_review.htm

Redigerat av Unregistered1413, 12 January 2012 - 13:06.

Postad 13 January 2012 - 13:04

Unregisteredb13b956a
  • Unregisteredb13b956a
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Hur har ni andra det med lipsync?
När jag kör från min BD panasonic via min HK förstärkare blir det mer än 180 ms vilket är max vad min förstärkare klarar av att korrigera vilket är lite trist.
Och när jag kör från CD boxen är det olika från olika program, extremt enerverande.
Det var lite off sync med min gamla PT-AE 900 men inte såhär.
Glömde att skriva att det är alltså en X30 jag har.

Postad 13 January 2012 - 13:25

Karamasha
  • Karamasha
  • Beroende

• 1269 inlägg
  • 0
jag har inte märkt någonting av det. Kör med en PS3 och marantzreceiver.

Postad 13 January 2012 - 14:44

Jokkmokksjocke
  • Jokkmokksjocke
  • Veteran

• 2384 inlägg
  • 0
Kör också via marantz reciver...inga problem

Postad 13 January 2012 - 16:25

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

• 3660 inlägg
  • 0
Om det kan vara av intresse så säljer netonnet philips pta02 glasögon som är kompatibel med x3 x30 för 995kr och det är alltså 2 pack mindre än 500kr st för glasögonen....

Postad 13 January 2012 - 16:49

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
På söndag verkar det som det blir lite hormonstint och purbertalfilm via en X30 i mitt vardagsrum, skall bli mycket skoj att se hur den presterar i ett normalt vardagsrum mot en Kingpinduk.

Postad 13 January 2012 - 16:52

Karamasha
  • Karamasha
  • Beroende

• 1269 inlägg
  • 0

Om det kan vara av intresse så säljer netonnet philips pta02 glasögon som är kompatibel med x3 x30 för 995kr och det är alltså 2 pack mindre än 500kr st för glasögonen....

Det ingår sändare också, vet du om den är kompatibel med projjen?

Postad 13 January 2012 - 16:56

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

• 3660 inlägg
  • 0
Har sändare redan och den sändaren som följer med har 5 stift istället för 3 kanske går att bygga om vad vet jag. Glasögonen är tillverkade av xpand ser ut som dom som var till x3:an ...

Postad 13 January 2012 - 17:59

yrrol2
  • yrrol2
  • Lärjunge

• 437 inlägg
  • 0

Nu har Projectorcentral.com släppt sin recenssion av X30:

http://www.projector...ctor_review.htm

Inte bra att jag läste den, de lät ju skeptiska och mer positiva till epson... :(
återigen förvirrad, hehe

Postad 13 January 2012 - 19:08

Marcus_TheRock
  • Marcus_TheRock
  • Mästare

• 3109 inlägg
  • 0

Inte bra att jag läste den, de lät ju skeptiska och mer positiva till epson... :(
återigen förvirrad, hehe

Varför inte åka och titta själv? Det spelar väl ingen roll vad de som har testat dem tycker om du inte tycker likadant? Jag menar du vill väl ha den som du anser är bäst? Inte vad någon annan tycker är bäst...

Personligen är jag inte alls överens med alla som testar projektorer och skulle för mitt liv inte välja maskin efter vad de skriver här och var. Dessutom från personer som jag inte vet kompetensen hos och inte vet vad de värderar som viktiga egenskaper.

Ta exempelvis Panna AE5000 som blir hyllad på många ställen. Den är, enligt mig och det jag värderar i bild, inte ens i närheten av de maskiner som ligger i samma prisnivå. Ingen har antagligen fel, vi tycker bara olika och värderar egenskaper olika. Jag tycker personligen att de är blinda som möss, men de skulle kanske säga samma sak om mig, vad vet jag. :o

MVH
Marcus, The Rock Hemmabio i Lund

Postad 13 January 2012 - 23:03

Jokkmokksjocke
  • Jokkmokksjocke
  • Veteran

• 2384 inlägg
  • 0
Projectorcentral gillar alla projar

Postad 14 January 2012 - 02:43

Unregistered95265801
  • Unregistered95265801
  • Forumräv

• 930 inlägg
  • 0
Längtar.....

Postad 14 January 2012 - 11:01

Jokkmokksjocke
  • Jokkmokksjocke
  • Veteran

• 2384 inlägg
  • 0
Hem eller ?

Postad 14 January 2012 - 18:44

Unregistered95265801
  • Unregistered95265801
  • Forumräv

• 930 inlägg
  • 0
jupp och efter en x30 (som jag förhoppningsvis får snart) :P

Postad 16 January 2012 - 23:49

maximm
  • maximm
  • Guru

• 4105 inlägg
  • 0
För den sparsamme kostar X30 27 243kr ink frakt från Dustin, om man har skaffat sig ett studentkonto.

Lagom stor rabatt det där...

Postad 17 January 2012 - 06:13

Unregistered39429
  • Unregistered39429
  • Mästare

• 3116 inlägg
  • 0
Nu har Cine4home.de gjort ett komplett megatest utav DLA-X70 OCH DLA-X90 ,ser mycket bra ut :) : http://www.cine4home.de/

Postad 17 January 2012 - 08:22

Unregistered39429
  • Unregistered39429
  • Mästare

• 3116 inlägg
  • 0
http://www.cine4home...Test_Finala.htm

Postad 20 January 2012 - 01:17

bigbadboogie
  • bigbadboogie
  • Forumräv

• 819 inlägg
  • 0

Du har alltså testat glasögonen mot din X30a och JVC sändaren?
Hur funkar de kontra JVC-glasen?
Verkar ju otroligt billigt om de skulle vara lika bra :)
Ser ju dessutom ut att vara mer lämpade för glasögonormar då de är lite större och ser ut att blocka ljus från sidan bättre också...lite som de gamla JVC-brillorna med knappceller...kanske är samma?

Var lite blandade känslor för just 3D o x30 för min del men hade något bara kunnat hjälpa upp 3d så kanske man får överväga ett projköp i år ändå :)

EDIT
Efter lite googlande visade det sig att de har en annan polarisering än JVC-glasen.
Så om duken bibehåller polarisering är det inget bra bet.
Läs mer här:
Word of warning på slutet http://www.saitti.org/2011/02/09/958/
Om polariserngstes på dukar på AVS http://www.avsforum....d.php?t=1300238
Och själva testen http://www.avsforum....01#post19821601

Så med stewart FH G3 verkar det inte vara en bra kombo dessvärre.

Redigerat av bigbadboogie, 20 January 2012 - 01:47.

Postad 20 January 2012 - 09:49

Loud
  • Loud
  • Beroende

• 1462 inlägg
  • 0

jupp och efter en x30 (som jag förhoppningsvis får snart) :P

Fått din X30 ännu? :)

Postad 20 January 2012 - 13:17

Unregistered95265801
  • Unregistered95265801
  • Forumräv

• 930 inlägg
  • 0

Fått din X30 ännu? :)

Jajemen, precis monterat upp den och städat bort allt betongdamm (köpte även ett nytt fäste -chief = grymt!).
OoB och 1h på lampan och jag är redan nu SUPER IMPONERAD, den är såååååå mkt bättre än min gamla AE4000!
Nu skall den bara få tugga på 100h och sen kalibreras! :)

Postad 20 January 2012 - 13:45

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
@Karamasha

Har det småbrusiga i bilden minskat nu när den är inkörd?

Postad 20 January 2012 - 14:42

Loud
  • Loud
  • Beroende

• 1462 inlägg
  • 0

Jajemen, precis monterat upp den och städat bort allt betongdamm (köpte även ett nytt fäste -chief = grymt!).
OoB och 1h på lampan och jag är redan nu SUPER IMPONERAD, den är såååååå mkt bättre än min gamla AE4000!
Nu skall den bara få tugga på 100h och sen kalibreras! :)

Låter bra. :)
Och i detta myller av dukar, vad kör du med?

Postad 20 January 2012 - 15:22

Unregistered40087
  • Unregistered40087
  • Användare

• 173 inlägg
  • 0
Så har jag också monterat upp min X30 och tab tension reactduk.
Blev en hel del skilnad mot min gamla Mitsubichi HC5000.
Är helnöjd!

Postad 20 January 2012 - 15:37

Karamasha
  • Karamasha
  • Beroende

• 1269 inlägg
  • 0

@Karamasha

Har det småbrusiga i bilden minskat nu när den är inkörd?

Det får jag nog säga, iaf inget jag tänker på. Tror det försvann helt efter ca 50h. Då var nog senast jag tänkte på det iaf.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.