Panasonic Viera TH-42PZ80
(TV)
|
1
|
(22)
|
Inga priser | |
Panasonic Viera TH-50PZ80
(TV)
|
1
|
(6)
|
Inga priser | |
Panasonic Viera TH-46PZ80
(TV)
|
1
|
(5)
|
Inga priser | |
Panasonic Viera TH-42PZ81E
(TV)
|
0
|
(0)
|
Inga priser |
27 relaterade trådar
Postad 06 May 2008 - 15:07
Har inte fått svara från Pana och undrar, finns det någon som vet när 50PZ80 släpps, och vilka av de större/bra leverantörerna som kommer att ha den tillgänglig (fyndbörsen?)?
Postad 29 May 2008 - 19:09
Släpps väl nu, typ. Panasonic i Stockholm ska väl redan ha den inne. Tänkte fråga om någon vet vad den kostar i 50" hos panasonic. Tycker de 26" som den ligger på prisjakt är ganska saftigt...
Postad 31 May 2008 - 15:29
Expert har kampanj på den redan! 23k, det var ju hyffsat hade väntat mig priser runt 25-26k. Betydlgit billigare än pioneers 9G, så kanske är värt iaf. =)
Postad 31 May 2008 - 16:28
Expert har kampanj på den redan! 23k, det var ju hyffsat hade väntat mig priser runt 25-26k. Betydlgit billigare än pioneers 9G, så kanske är värt iaf. =)
Fast inte billigare än G8... Iofs inte full hd, men den ska ju spöa skiten ur pz80...
Postad 31 May 2008 - 20:57
"spöa skiten ur" är en aning överdrivet, i alla för många. Full-HD kan för det första vara bra, för det andra är inte svärta allt. Om man nu vill ha svärta ska man väl egentligen vänta till G10.
Men i alla fall denna tråd var väl mer om priser/tillgänglihet av pz80, även om jag nämnde G9.
Men i alla fall denna tråd var väl mer om priser/tillgänglihet av pz80, även om jag nämnde G9.
Postad 01 June 2008 - 09:47
Som jag förstått det så köpte Expert upp i stort sett alla pana som kom, vilket gjorde att prispressen inte direkt blev den bästa. Köper av princip inte från Expert, så det blev 6k extra och en pio g9 istället. Känns bra idag
Redigerat av swemike, 01 June 2008 - 09:48.
Postad 05 June 2008 - 17:45
Ingen som kollat in denna lite mer? Finns hos Bra LjudoBild som 42" för 15 papp. Den är ju klart intressant med sina V real tjohejs och 100 hertz + full-hd. Enda minuset från min sida som spekulant är inbränningsriksen när man lirar. Men det får man ju ta om man vill ha en värstingTV i andra aspekter. Bra betyg i recensioner och verkar helt klart en grym tv. Men lirar man i 45-50 minuter och sen kör 5 min myrornas krig borde man väl sitta ganska säkert?
Postad 05 June 2008 - 18:55
Jag har 42:an och har inte märkt av några tendenser till ghosting eller inbränningar. Har visserligen inte spelat så mycket. I vissa banor av COD 4 märker jag av fosfor trails men så är det med plasma. Annars funkar tv:n bra. Riktigt bra bild med Blu-ray. Ganska dålig bild med SD via Com Hem och Humaxen men det är nog mer boxens fel än tevens. Snålt med HDMI-ingångar, bara tre stycken varav en på fronten. Tycker även att skärmen är väl blank, reflekterar mycket.
Ni gör helt rätt som funderar på 50" då 42" redan känns lite litet.
Ni gör helt rätt som funderar på 50" då 42" redan känns lite litet.
Postad 27 August 2008 - 07:59
Panasonic TH-42PZ81
Den har ju stöd för sat .Hd kanaler via parra
Frågan är om man kan koda av h.d kanaler med modul..
Den har ju stöd för sat .Hd kanaler via parra
Frågan är om man kan koda av h.d kanaler med modul..
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
När man spelar Ps3, Xbox, Wii etc - Bildfördröjningsproblemet (input lag)
13 bilder
22 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?