Postad 22 February 2018 - 15:09
Riktigt snyggt! Gillar lösningen med projektorn i maskinrummet. Har du köpt eller tillverkat absorbenterna på bakväggen? Många absorbenter med fototryck brukar bli lite matta i trycket, dina ser ju super-crisp ut!
Postad 22 February 2018 - 18:17
Snygg liten bio 
Har du inte satt surround lite högt, Atmoskanalerna kommer ju väldigt nära. . har för mig att Dolby rekommenderar att man har surr UNDER halva taköjden när man kör Atmos
Har du inte satt surround lite högt, Atmoskanalerna kommer ju väldigt nära. . har för mig att Dolby rekommenderar att man har surr UNDER halva taköjden när man kör Atmos
Postad 22 February 2018 - 19:29
@ Thomas
Tack, absorbenterna är ifrån www.sofsci.com/sv
@ Jolt, jag vet att surrarna sitter för högt monterade. Jag har fönster i biorummet som är bakom skumdynorna och de var i vägen för en optimal placering.. Innan hade jag 5.1 och har nu 7.2.2 och de låter ganska bra trots placeringen
fokus ligger på 2-kanal!
@ baconaboo, Jepp de är speciallackade ifrån Triangle och jag är mycket nöjd med resultatet
Tack, absorbenterna är ifrån www.sofsci.com/sv
@ Jolt, jag vet att surrarna sitter för högt monterade. Jag har fönster i biorummet som är bakom skumdynorna och de var i vägen för en optimal placering.. Innan hade jag 5.1 och har nu 7.2.2 och de låter ganska bra trots placeringen
@ baconaboo, Jepp de är speciallackade ifrån Triangle och jag är mycket nöjd med resultatet
Postad 22 February 2018 - 20:43
@ Phonophilos,Tack de har spelat flera hundra timmar, så ja de är inspelade nu 
Fick äntligen tummen ur och tog fram kameran och plåtade... Det är svårt att få bra bilder i en biogrotta
@Nastynick Tack, innermått är 3,25 m och 6 m långt inklusive maskinrummet dvs 19,5 m2. Takhöjden är 2,4m
Fick äntligen tummen ur och tog fram kameran och plåtade... Det är svårt att få bra bilder i en biogrotta
@Nastynick Tack, innermått är 3,25 m och 6 m långt inklusive maskinrummet dvs 19,5 m2. Takhöjden är 2,4m
Postad 28 February 2018 - 16:42
Trodde jag hade kommenterat innan... men hur som helst en riktigt fin bio och en frontuppsättning helt i min smak.. betyg hade jag i alla fall lyckats sätt sedan tidigare:-)
Postad 03 September 2022 - 13:03
Wow så snyggt rum och så kul att se en likadan center som jag precis också har köpt ! Vad tycker du om Centern ? Är de några dämpfötter du har under den för att få upp den i nivå ?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
38 bilder
535 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?