Tyvärr får jag meddela att jag har återlämnat min idag.
Bleedingen vart för svår för mig, tittade mer på den än på resten av bilden och tyvärr var den andra 710:an de hadde likadan, annat mönster men den blödde den med.
Det var dock ett svårt beslut för jag trivdes väldigt bra med tv:n i övrigt.
Lagom mjuk bild och väldigt följsam.
Därmed hävdar jag att 710 är ett bra köp om man får tag i en med en bra panel men det sitter ju samsung paneler i 710 och därmed verkar det bli samma panellotteri som på samsungarna.
För min egen del så innebär ju detta att jag återigen är TV-rådvill.
EX500 är något jag skulle vilja titta på. Hur mycket skilljer det på bravia 2 och bravia 3?
Alternativet är ju samsungs CCFL modeller som jag itne vet något om alls
Att annat alternativ är sharps LE700S men jag tycker att den verkar ha lite av det gamla LCD problemet med ryckighet. Det såg jag absolut inget av på Sonyn
Det optimala vorde nog Sharps backlit med Sonys bravia3. Vem bygger en sådann åt mig?
Jag har tittat på en G20 plasma också men den flimrade som en gammal datormonitor i mina ögon. Tror ni att det var ett dåligt ex eller har jag återigen för "snabba" ögon
edit: Glömde att tillägga att "min" handlare har hantera det hela väldigt snyggt, de satte upp deras andra 710 i ett mörkt rum samt jämförde med en 701 så all heder till er
Redigerat av mats2442, 03 November 2010 - 19:48.