Om du nu väntat så länge så vänta in rek priser på de nya tv som är på väg... kanske pw450 kostar 11990 och är som sagt 2011 dåtror faktist att jag ska beställa en sådan jag också.
vet dock inte hur länge jag vågar vänta, hoppas på ännu billigare pris innan dom försvinner
LG PK760 - 50PK760
(TV)
|
1
|
(6)
|
Inga priser | |
LG PJ550
(TV)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
LG PK550N
(TV)
|
2
|
(52)
|
Inga priser | |
LG PK550 60"
(TV)
|
1
|
(3)
|
Inga priser | |
LG PK760N - 50PK760N
(TV)
|
2
|
(3)
|
Inga priser | |
LG PK350N
(TV)
|
5
|
(61)
|
Inga priser | |
LG PK350 50"
(TV)
|
4
|
(30)
|
Inga priser | |
LG PJ350 42" TV - 42PJ350
(TV)
|
6
|
(5)
|
Inga priser | |
LG PJ350 50" 4K Ultra HD
(TV)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
LG 42" - 42PJ650N
(TV)
|
1
|
(1)
|
Inga priser | |
LG PJ650 42"
(TV)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
LG PK760 60"
(TV)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
LG PJ550 50"
(TV)
|
3
|
(2)
|
Inga priser | |
LG 50" - 50PK750
(TV)
|
1
|
(1)
|
Inga priser | |
LG PJ350N
(TV)
|
7
|
(19)
|
Inga priser | |
LG PK950N - 50PK950N
(TV)
|
6
|
(14)
|
Inga priser | |
LG PK760N 60"
(TV)
|
1
|
(14)
|
Inga priser | |
LG PK950
(TV)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
LG PK550N - 60PK550N
(TV)
|
1
|
(46)
|
Inga priser | |
LG PK550
(TV)
|
1
|
(2)
|
Inga priser | |
LG 50" - 50PK250N
(TV)
|
1
|
(3)
|
Inga priser | |
LG PJ650N 50"
(TV)
|
1
|
(1)
|
Inga priser | |
LG 50" - 50PJ650
(TV)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
LG 50" - 50PJ250N
(TV)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
LG PK750N 50"
(TV)
|
1
|
(2)
|
Inga priser | |
LG PJ350N 50" TV
(TV)
|
1
|
(4)
|
Inga priser | |
LG PK950N 60"
(TV)
|
6
|
(15)
|
Inga priser | |
LG PK950 60"
(TV)
|
1
|
(1)
|
Inga priser | |
LG PK250N 60"
(TV)
|
3
|
(10)
|
Inga priser | |
LG PK250
(TV)
|
1
|
(4)
|
Inga priser | |
LG LX950N 55"
(TV)
|
1
|
(3)
|
Inga priser | |
LG PJ550N 50" TV - 50PJ550N
(TV)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
LG PX950N
(TV)
|
4
|
(1)
|
Inga priser | |
LG PX950N
(TV)
|
1
|
(7)
|
Inga priser |
Postad 05 February 2011 - 18:33
Postad 05 February 2011 - 18:36
Postad 05 February 2011 - 18:42
Hej har nu beställt en 60pk250n för 11000 på netonnet, har velat mellan plasma och lcd länge nu, men blev en plasma. hoppas jag blir nöjd
Grattis. Den är mycket trevlig. Jag har en också
Postad 05 February 2011 - 19:12
Min fjärr till PK350 är nog den sämsta jag har haft någonsin. Det är inte räckvidden det är fel på utan det är knapparna som man applicera ett fruktansvärt tryck på för att de ska reagera, värdelös.
Kan väl instämma i att man får trycka relativt hårt på knapparna, men riktningskänsligheten e som sagt makalöst bra (på 950 iaf).
Postad 05 February 2011 - 19:32
Om du nu väntat så länge så vänta in rek priser på de nya tv som är på väg... kanske pw450 kostar 11990 och är som sagt 2011 då
är det en 60"? har väldigt svårt att tro att den hamnar på det priset i så fall, i alla fall om man jämför med vad 2010 års modeller hade för pris i början
250:n kostade ca 25000kr
jag har inte väntat så länge, kom på det för ett par veckor sen kanske att jag skulle köpa mig en ny
Postad 05 February 2011 - 19:52
Stör mig en hel del att jag måste sikta nere i hörnet.
Dock gillar jag själva fjärren i övrigt..
kunde ha varit bakgrundsbelysning dock
Postad 05 February 2011 - 19:56
Postad 05 February 2011 - 21:01
är det någon som upplever mycket buzzing på 60pk250
Min låter ingenting.
Postad 05 February 2011 - 21:48
Vilket genidrag! Det förslaget ska jag banne mig skicka in till LG. Inte för att de lär ta åt sig men ändå... Jag hade hemma en Samsung ett par veckor för ett år sedan och den var faktiskt ännu sämre. Är det någon ny EU-lag som begränsar fjärrkontrollernas styrka eller varför gör det på detta vis? Först bygger man en kanon-TV och sedan snålar man in på fjärrisen. Knepigt!Förstår itne varför de envisas med att sätta ir-sensorn nere i ett hörn. Varför inte mitt på tvn längst upp istället.
Postad 05 February 2011 - 23:14
Min PK550 fjärr är också extremt riktningskänslig.
Stör mig en hel del att jag måste sikta nere i hörnet.
Dock gillar jag själva fjärren i övrigt..
kunde ha varit bakgrundsbelysning dock
...vilket man har på 950-fjärren
Postad 06 February 2011 - 01:34
Postad 06 February 2011 - 11:13
Är det någon som vet om man åka till en av NetOnNet's lagershopar och få den utbytt på stört? Eller måste man först kontakta kundtjänst som inte har öppet på helgen? Är 20 mil till närmsta Lageshop och vill egentligen inte åka om man inte vet vad man har att vänta siga av NetOnNets personal. =(
Någon som har erfarenhet av NetOnNet vid den här sortens ärenden? har redan sålt min gammla TV och vill inte gärna vara utan TV i flera veckor. All hjälp uppskattas. Bifogar bild på "Skadan".
DSC_0081.JPG 4.62MB
1 Antal nerladdningar
Postad 06 February 2011 - 12:25
Godmorgon min damer och herrar. Fick min PK550N i fredags, upptäckte igår när jag körde vittvätt på den för första gången att det är en rand på höger sida. Randen går från botten till toppen. När TV:n är avstängd syns den som mörkare än resten av panelen. Ingen spricka i frontglaset.
Är det någon som vet om man åka till en av NetOnNet's lagershopar och få den utbytt på stört? Eller måste man först kontakta kundtjänst som inte har öppet på helgen? Är 20 mil till närmsta Lageshop och vill egentligen inte åka om man inte vet vad man har att vänta siga av NetOnNets personal. =(
Någon som har erfarenhet av NetOnNet vid den här sortens ärenden? har redan sålt min gammla TV och vill inte gärna vara utan TV i flera veckor. All hjälp uppskattas. Bifogar bild på "Skadan".DSC_0081.JPG 4.62MB 1 Antal nerladdningar
Efter ha efara hur LG kvalite är... så kan du antingen köra tillbaka den eller ringa LG Kundtjänst be om service på den...
Men har haft deta problem att jag köp en lg tv... skickar in får en ny med likanandt problem fast någonanstans i rutan...
pinsam varför ser dom inte dett i frabrikerna... fattar inte... men det är polaker som gör desa tv aparaterna... kanske är det de som är problemet...
jag har ju varit med om att efter nästan 1 år strört mig på ringar i rutan... som var fyra st mitt i rutan centrerat... visade sig sitta front glaset insida... helt sjukt... men lg suporten var påstridiga sa att om det e inbränt (eller skälvförvålat) får jag betala 1200:- det e bara löjligt... utan repraskon...
Det e ganska vanligt med dam inaförglaset med på lgs tv med frontglas...
Postad 06 February 2011 - 12:37
Vad kommer att bli skillnaden på smart tv som kommer nu med nästa generation?
Borde finnas många i tråden som äger 760/950 som vet detta?
/Mange
Postad 06 February 2011 - 13:50
Kan någon berätta vilka nättjänster man kan använda på pk760/950? Är det bara youtube typ som fungerar här i sverige?
Vad kommer att bli skillnaden på smart tv som kommer nu med nästa generation?
Borde finnas många i tråden som äger 760/950 som vet detta?
/Mange
smart-tv är inget du får på 2010 modellerna om du undrar det.
Postad 06 February 2011 - 13:53
Godmorgon min damer och herrar. Fick min PK550N i fredags, upptäckte igår när jag körde vittvätt på den för första gången att det är en rand på höger sida. Randen går från botten till toppen. När TV:n är avstängd syns den som mörkare än resten av panelen. Ingen spricka i frontglaset.
Någon som har erfarenhet av NetOnNet vid den här sortens ärenden? har redan sålt min gammla TV och vill inte gärna vara utan TV i flera veckor. All hjälp uppskattas. Bifogar bild på "Skadan".
Ring LGs support. Bor du i en storstad så kan du få support på plats annars får du nog kontakta netonnet och skicka tillbaka den. Ingen av dem lär kunna göra ngt idag då det är söndag.
Redigerat av Unregistereddc471864, 06 February 2011 - 16:00.
Postad 06 February 2011 - 13:56
smart-tv är inget du får på 2010 modellerna om du undrar det.
Ok, men vad kan du säga om tjänsterna på 2010 års modellerna? Är det typ appar man kan ladda ner, eller är det bara youtube etc som finns?
/Mange
Redigerat av magnus76, 06 February 2011 - 13:57.
Postad 06 February 2011 - 15:59
ska ni inte citera den giganstiska bilden ett par gånger till ?
Nja det räcker nog nu tycker jag haha
Postad 06 February 2011 - 20:36
Intressant, för det är ju just en PV60 som jag ska ersätta med något nytt.Jag har haft min 60PK950N i 2-3 veckor nu och får nog säga att jag är väldigt nöjd än så länge.
Inga problem med IR. Märkte av detta mer på min gamla Panasonic PV60.
Det enda jag upplever som något sämre mot min gamla plasma är att det är mer buzzing på LGn. Detta är dock inget jag stör mig på då ljudet som regel överröstar detta.
Har provat och köra in kalibreringen som Flatpanels gjorde och bilden blir då väldans bra. Den är väldigt snarlik THX-läget men jag inbillar mig att detaljerna i det svarta blir bättre med Flatpanels inställningar.
Den lilla extra fjärren som medföljer TVn är kanonsmidig nu när man gjort sina inställningar klart.
Har ännu inte anslutit TVn till nätet men det får det nog bli framöver och då kommer jag troligen använda den medföljande USB-dongeln för trådlöst nätverk.
Nu blir det nog ingen ny TV förrän man får en stor OLED TV till bra peng med bra prestanda!
Bytte min 42 PV60 mot en 50 Panasonic G20.
Det som jag märkte var att SD bilden var markant sämre på G20. Vet inte om det va storleken eller upplösningen men helt plötsligt såg bilden extremt komprimerad ut (typisk utfrät hud osv, inga detaljer).
Men du tyckte SD va ok på din?
Intressant att IR inte är värre än PV60, PV60 har ju en del spår efter text remsor och sorgekanter, men det ser man som sagt inte förrän filmen är slut. G20 imponerade dock då det inte fanns minsta antydan till att den svarta kanten hade funnits där.
Buzzing...trodde att LG inte hade dessa problem utan det bara va samsung/panasonic som hade detta? Störde mig på min G20, men är inte LGn bättre på buzz?
Funderar nu på PK350, PK950 eller PX950 (skiljer ju bara 1000:- från PK950 och då får man glasögon med), alternativt vänta på 2011 PZ950 eller PZ750.
Ingen här verkar veta skillnaden i praktiken på PK350 och 950 serien, bara att den e bättre, men är den värd dubbla priset?
P.S. G20 är tillbakalämnad och letar alternativ.
Postad 06 February 2011 - 21:50
Ok, men vad kan du säga om tjänsterna på 2010 års modellerna? Är det typ appar man kan ladda ner, eller är det bara youtube etc som finns?
/Mange
Det finns inga appar du laddar ner utan är förinstallerade i teven. Facebook, picasa, en vädertjänst, youtube, viasat och lite annat lull lull följer med. Har inte själv använt det speciellt mycket utan väntar fortfarande på det utlovade skype-stödet...som aldrig kommer :S
Postad 06 February 2011 - 23:41
Klart som f.n att det blir fel dom(polackerna)är nog underbetalda och missnöjda...inte samma deciplin som underbetalda asiater.....Efter ha efara hur LG kvalite är... så kan du antingen köra tillbaka den eller ringa LG Kundtjänst be om service på den...
Men har haft deta problem att jag köp en lg tv... skickar in får en ny med likanandt problem fast någonanstans i rutan...
pinsam varför ser dom inte dett i frabrikerna... fattar inte... men det är polaker som gör desa tv aparaterna... kanske är det de som är problemet...
jag har ju varit med om att efter nästan 1 år strört mig på ringar i rutan... som var fyra st mitt i rutan centrerat... visade sig sitta front glaset insida... helt sjukt... men lg suporten var påstridiga sa att om det e inbränt (eller skälvförvålat) får jag betala 1200:- det e bara löjligt... utan repraskon...
Det e ganska vanligt med dam inaförglaset med på lgs tv med frontglas...
Postad 07 February 2011 - 00:09
Intressant, för det är ju just en PV60 som jag ska ersätta med något nytt.
Det som jag märkte var att SD bilden var markant sämre på G20. Vet inte om det va storleken eller upplösningen men helt plötsligt såg bilden extremt komprimerad ut (typisk utfrät hud osv, inga detaljer).
Intressant att IR inte är värre än PV60, PV60 har ju en del spår efter text remsor och sorgekanter, men det ser man som sagt inte förrän filmen är slut. G20 imponerade dock då det inte fanns minsta antydan till att den svarta kanten hade funnits där.
Buzzing...trodde att LG inte hade dessa problem utan det bara va samsung/panasonic som hade detta? Störde mig på min G20, men är inte LGn bättre på buzz?
Funderar nu på PK350, PK950 eller PX950 (skiljer ju bara 1000:- från PK950 och då får man glasögon med), alternativt vänta på 2011 PZ950 eller PZ750.
Ingen här verkar veta skillnaden i praktiken på PK350 och 950 serien, bara att den e bättre, men är den värd dubbla priset?
Den stora skillnaden på 350 och 950 är att 950 har filter för bättre svärta samt antireflex samt trådlös wifi å lite annat lull-lull. Skillnaden mellan alla modellerna har diskuterats rätt flitigt i den här tråden. Kanske lite svårt att hitta när det är så många sidor dock. 950 är en bra mycket bättre tv. Om den är värd det dubbla kan bara den som ska slanta upp den avgöra.
Redigerat av Unregistereddc471864, 07 February 2011 - 00:10.
Postad 07 February 2011 - 08:24
Ring LGs support. Bor du i en storstad så kan du få support på plats annars får du nog kontakta netonnet och skicka tillbaka den. Ingen av dem lär kunna göra ngt idag då det är söndag.
Bor inte i en storstad iaf (Tror faktiskt jag bor i Sveriges minsta stad). Mejlade NetOnNet och LG i lördags. Ska ta och ringa dem under dagen också och se vad det bästa alternativet är. BTW lagershopparna har öppet till 18.00 på söndagar tydligen, tråkigt nog kan man inte kontakta dem via telefon.
Ber om ursäkt för den gigantiska bilden. Kan man ta bort den på något sätt? Den har redan fyllt sin funktion.
God måndag på er förresten!
Postad 07 February 2011 - 08:31
Visst finns de några få som haft problem men.
Min är mycket tyst.Min sambo hör tv buzza om hon går förbi den mitt i natten med allt ljud av och vittvätt på.
Och hon hör en knappnål falla på 1 kilometer...
Jag hör ingenting om jag inte lägger huvudet bakom tv
Postad 07 February 2011 - 08:47
Det finns inga appar du laddar ner utan är förinstallerade i teven. Facebook, picasa, en vädertjänst, youtube, viasat och lite annat lull lull följer med. Har inte själv använt det speciellt mycket utan väntar fortfarande på det utlovade skype-stödet...som aldrig kommer :S
Tack för infon!
Då känns ju smart tv bra mer intressant måste jag säga. Synd att man måste betala för nätverksgrejerna i 950 (eftersom de verkar helt onödiga). Tv:n verkar ju riktigt vass. Speglar mindre etc.
Postad 07 February 2011 - 08:48
Postad 07 February 2011 - 09:25
någon som vet vilken den senaste firmwaren är till pk60 760n?
Och vart kan man få tag på den?
//E
Postad 07 February 2011 - 15:44
Hej på er,
någon som vet vilken den senaste firmwaren är till pk60 760n?
Och vart kan man få tag på den?
//E
Koppla upp tv'n mot nätverket så hittas den automatiskt. Hämtade min häromdagen, tror den hette 4.00 men är väldigt osäker.
Blev förövrigt, i fredags, en glad ägare till 60PK760N! Riktigt nöjd med bilden, dock lite problem med eftersläpningar vid spel av sportspel, ex FIFA. Någon som har tips på inställningar?
Postad 07 February 2011 - 18:56
Intressant, för det är ju just en PV60 som jag ska ersätta med något nytt.
Allt i vår värld är relativt och beroende på betraktaren. JAG upplever lite mer buzzing på min 950 än min gamla Panasonic. Nu var ju Panan en 42:a och LGn en 60 tum så när ljus bild visas över en, så pass mycket större yta, så är det kanske naturligt att den "buzzar" mer? Återigen är det dock så att jag inte störs av det med ljudet på så egentligen är det inget problem.
Radiozos förtydligande av skillnaden mellan 350 och 950 pekade väl på det viktigaste. Vill dock komplettera med att 950 har Infinia design (ramlös), 2 olika fjärrkontroller (varav en belyst), fler HDMI-ingångar (4st.), USB-dongel för trådlöst nätverk) m.m.
Läste ett omdöme på Prisjakt där en kille bytt upp sig från 550 till 760 och upplevde skärpan som bättre (vilket jag tycker är värt att nämna).
Jag tycker som sagt att 950n hanterar digitala SD-signaler på ett mycket bra sätt. Bilden är väldigt förlåtande. Då bör jag förtydliga att jag på gamla 42" Pana PV60 bara hade tillgång till analoga kanaler. Analoga kanaler på 60 tum fullHD PK950 är INTE kul. Men när jag jämför hur 950 hanterar SVT1HD kontra vanliga SVT1 så är SD-varianten (digitalt) helt ok i mina ögon.
Postad 07 February 2011 - 19:06
Postad 07 February 2011 - 19:11
Hej. Har köpt en pk250. Har hört att man kan hacka usb porten för att lite extra funktioner. Är det någon som vet hur man gör detta. Och gäller garantin efter att man har gjort detta.
vad tycker du om tv:n?
Postad 07 February 2011 - 19:21
Jag har inte fått den än. beställde den i lördags kommer säkert i veckan.vad tycker du om tv:n?
Postad 07 February 2011 - 19:30
Koppla upp tv'n mot nätverket så hittas den automatiskt. Hämtade min häromdagen, tror den hette 4.00 men är väldigt osäker.
Blev förövrigt, i fredags, en glad ägare till 60PK760N! Riktigt nöjd med bilden, dock lite problem med eftersläpningar vid spel av sportspel, ex FIFA. Någon som har tips på inställningar?
Är också intresserad av vad folk här har för inställningar på sina pk60 760N
//E
Postad 07 February 2011 - 20:45
Fick min 60PK950 levererad i dag, och det är en riktig stor skillnad på bildkvalitén mot min gamla 60PS8000, kör med flatpanels inställningar, stoppade i dongeln och fick den nya FW installerad.
Min 60" LG 60PS8000 fick jag pixel fel och bilden ibland visad 2 färger , skickade in den på service och nu får jag en LG PK950 istället
![]()
![]()
då dom inte hade delar att laga den.
Postad 07 February 2011 - 21:48
Nu står den i vardagsrummet
Jag har letat efter något menyalternativ som är vittvätt fast hittar inget. Finns kanske inte på denna modellen?
Om det inte finns, vet någon hur jag ska bära mig åt?
Mvh Ralf
Postad 07 February 2011 - 21:51
tror att den finns i options, du ska bläddra ner till isf method. eller om du inte hittar den kan du köra "myrornas krig"Även jag har kikat på LG:s 60" ett tag. När NetOnNet sänkte 60PK250N med 1000-lappen blev frestelsen för stor.
Jag har letat efter något menyalternativ som är vittvätt fast hittar inget. Finns kanske inte på denna modellen?
Mvh Ralf
Postad 07 February 2011 - 21:54
Även jag har kikat på LG:s 60" ett tag. När NetOnNet sänkte 60PK250N med 1000-lappen blev frestelsen för stor.
Mvh Ralf
sugen som f-n på denna med men kan inte bestämma mig
Postad 07 February 2011 - 23:35
Den ligger under ALT i menyn bläddra ner till ISM metod tryck enter sen är det bara att välja metod på tvätt.Även jag har kikat på LG:s 60" ett tag. När NetOnNet sänkte 60PK250N med 1000-lappen blev frestelsen för stor.
Mvh Ralf
Man blir duktigt sugen på 60PK250N nu när priset är så lågt
Redigerat av ssb1570, 07 February 2011 - 23:36.
Postad 07 February 2011 - 23:38
Där finns
Orbiter
Vittvätt
Färgtvätt
andreassofus
Vilka krav har du och vad ska du använda den till?
Hur nära sitter du ?
Hur ser det ut med fönster i rummet och går det att mörklägga ?
Postad 08 February 2011 - 06:11
Jag vill ha en klar och fin bild till film och spel. Tv kollar jag nästan aldrig på förutom fotboll och formel 1.Vilka krav har du och vad ska du använda den till?
Hur nära sitter du ?
Hur ser det ut med fönster i rummet och går det att mörklägga ?
Har en 50" hd ready plasma fån samsung. Q97 heter den tror jag.
Är nog inte så kräsen då jag inte ser om tex svärtan är dålig eller inte. Har inget att jämföra med. Sitter ca 3m från tv:n
Postad 08 February 2011 - 08:55
Dock bör du nästan prova att spela på en innan köp om du spelar mycket FPS spel.
För LG ligger inte bland de bästa när de kommer till inputlag.
Jag känner dock inte av nå lagg i de spel jag spelar.
Jag kanske inte är så känslig
Postad 08 February 2011 - 09:12
Jag har ändå tittat på ett par filmer och spelat lite spel, och hunnit få lite intryck. Speglingar har inte varit något jag stört mig på, även under dagtid. Jag är väldigt nöjd med färgåtergivning och svärta. Eventuell IR försvinner efter en väldigt kort stund i vittvätt, och det finns inget negativt att säga om rörelsehantering ock skärpa. Så långt så nöjd^^
Jag har en fråga dock, När jag tittar på film blir det IR av undertexterna. Mest synligt om texten lägger sig över den svarta kanten i vissa filmer eller om filmen i sig är mörk. Någon annan som upplever detta, eller är det ännu ett fel på min redan defekta panel?
Har försökt följa tråden under en längre tid och har för mig att många nämt en så kallad break in period. Hur fungerar detta exakt? Kan man vänta sig att panelen blir mindre käsnlig för IR (tänker framförallt på den som uppstår vid undertexter) efter x antal timmar?
Är rädd för att just IR vid undertexter är något jag kommer ha svårt att leva med då det stör upplevelsen vid film.
Tacksam för svar,
Knives
Postad 08 February 2011 - 09:14
Bytte nyss till CI+ modul då jag fått fel.
Och har ett problem står inte aktiverat felkod 9,är det för dom inte parat ihop kortet med boxen eller?
Mvh
Postad 08 February 2011 - 09:19
Jag spelar mycket fps. Men att det inte ska gå på vilken tv som helst från 2010 ser jag som högst osannolikt. Klarar min de klarar nog en 250 det ocksåJa då är de nog inget att fundera på :-)
Dock bör du nästan prova att spela på en innan köp om du spelar mycket FPS spel.
För LG ligger inte bland de bästa när de kommer till inputlag.
Jag känner dock inte av nå lagg i de spel jag spelar.
Jag kanske inte är så känslig
Känner ingen som har en sån tv så jag kan inte prova att spela innan.
Postad 08 February 2011 - 09:33
Köpte en 50PK350N för ca en vecka sedan och jag är grymt nöjd förutom en sak, buzzing! Undrar om det är normalt att det överröstar ljudet på normal volym så fort det är lite ljus i bilden. Jag sitter ca 3-4 m från TV:n. När jag kör vittvätt låter det som fan... Läge att lämna tillbaks tro?
//
G
Postad 08 February 2011 - 09:39
Panasonic är bäst när de gäller låg inputlag.
Jag spelar bad company 2..wipeout hd....guitar hero...å en drös andra spel...
Men ja säger de bara så du inte kommer och är arg sen för att du känner av lagg :-)
Ja inte är de normalt att buzzing ska överrösta tv på 3-4 meter.
TV blir mindre känslig mot IR för de allra flesta med tiden..
Jag har aldrig haft problem att text ligger kvar.
Dock ser ja line bleed ibland
Postad 08 February 2011 - 09:40
eller denna:
Än på en PK250? Visst den är lite dyrare men svärtan är verkligen helt obefintlig på 250 (om den är i klass med min 50PK350 vilket allt tyder på) medan den på dessa LCDer är grym (förutsatt att man inte får tag på ett skräckexemplar som lider av en massa clouding & backlight bleed. Man har troligtvis inte samma hantering av 24p som LG har dock (därmed inte sagt att Samsung/Sony inte hanterar 24p korrekt det har jag tyvärr inte testat). En funderare till er som tittar på billigaste LG plasman.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
Tv som inte startar
13 bilder
129 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?