Plasma-TV från LG år 2010
7165 svar till detta ämne
Postad 03 April 2011 - 17:36
uzzi
-
uzzi
-
Lärjunge
-
-
255 inlägg
problemet är att stativet kan inte stå spikrakt samtidigt som skärmen står spikrakt ... svårt att förklara ...
finns ju ett runt hål i plattan där man stoppar ner den där tjoffsen om man sen drar på tvn på ... den kan bara va i ett läge ... och jag kan inte snurra den så att både plattan är rak och att tvn är rak ... om jag har plattan rakt då kommer min skärm peka mot mina fönster som är till höger om tvn ...
Har du den "stora" sidan fram på plattan?
Postad 03 April 2011 - 17:49
TomasThoren
-
TomasThoren
-
Forumräv
-
-
816 inlägg
Tom LG inser risken för felmontering.
I bruxen står det i en grå ruta(sid A7):
När du monterar stället måste du skilja på ställets fram-respektive baksida och montera dem korrekt.
Postad 03 April 2011 - 17:49
PaceEpson
-
PaceEpson
-
Användare
-
-
212 inlägg
Hmm jag har inte skruvat fast ngt i min fot iaf. Jag lyfte bara upp den ur lådan med fot och allt.
Alla 60 tums kommer ju monterade och 50 tum med tror jag.
Postad 03 April 2011 - 17:53
uzzi
-
uzzi
-
Lärjunge
-
-
255 inlägg
Alla 60 tums kommer ju monterade och 50 tum med tror jag.
Nope! Haft 2x60PK760 som varit monterade medan min 60PK950 var omonterad och hade en betydligt mkt smalare kartong.
Postad 03 April 2011 - 18:12
Unregistered39773f2d
-
Unregistered39773f2d
-
Beroende
-
-
1210 inlägg
Min 60PK550 var omonterad , men jag hade inga problem att få dit fästet. Skulle jag vara du skulle jag ta loss allting och kontrollera noga att allting sitter åt rätt håll osv osv.
Postad 03 April 2011 - 18:18
PaceEpson
-
PaceEpson
-
Användare
-
-
212 inlägg
Fy fan va jobbigt med fot som inte sitter fast för jag hade rejäla problem med den och den var stor och tung ändå med foten på och bara en flickvän till "hjälp" [quote name='radiozo' date='Apr 3 2011, 17:15 ' post='3254015'] De finns i den här tråden nånstans. Jag orkar inte skriva ner dem igen. Hittade dina värden till sist och tackar för det och återkommer när jag testat det. Så bra att man kan ha flera olika inställningar att hoppa mellan beroende på vad man tittar på just då.
Redigerat av PaceEpson, 03 April 2011 - 18:25.
Postad 03 April 2011 - 18:27
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
Ok, hoppas du har ngn nytta av dem. Alla paneler är olika så det kanske inte passar dig.
Postad 03 April 2011 - 18:32
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
DVE Blu-Ray...DVE dvd och testbilder på usbsticka/testbilder från datorn..
En inställning för varje källa om man är extremt petig
Själv ställde jag in mot min PS3 som är prio 1 för mig och sen ungefär samma till övriga ..
IR som går bort efter några minuter är inget att bry sig om..
Möjligtvis kan man dra ner kontrast lite eller så tänka på att byta kanal ibland eller pausa tvspel å jöra vittvätt medans man går på muggen...
TV kommer att bli mer och mer tålig ju längre tiden går..
Kör aldrig tvätt nu istort sett..
Spelar samma spel flera timmar med 90 i kontrast utan problem
Postad 03 April 2011 - 19:17
PaceEpson
-
PaceEpson
-
Användare
-
-
212 inlägg
DVE Blu-Ray...DVE dvd och testbilder på usbsticka/testbilder från datorn.. En inställning för varje källa om man är extremt petig
Själv ställde jag in mot min PS3 som är prio 1 för mig och sen ungefär samma till övriga ..
IR som går bort efter några minuter är inget att bry sig om.. Möjligtvis kan man dra ner kontrast lite eller så tänka på att byta kanal ibland eller pausa tvspel å jöra vittvätt medans man går på muggen...
TV kommer att bli mer och mer tålig ju längre tiden går..
Kör aldrig tvätt nu istort sett.. Spelar samma spel flera timmar med 90 i kontrast utan problem
Som jag trodde då och den behöver köras in som en bil. Tack för svaret som lugnar mig ännu mer!
Postad 03 April 2011 - 19:26
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
Jag körde inte in min. Har haft samma inställningar hela tiden. Jag borde kanske kalibrera om min nu dock när jag haft den ett halvår.
Postad 03 April 2011 - 19:45
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Som jag trodde då och den behöver köras in som en bil. Tack för svaret som lugnar mig ännu mer!
Heh..Njaa det är inget måste.. Den kommer hur som helst att bli tåligare med tiden. Jag märkte av lätt IR när den var ny så jag drog ner kontrasten en vecka kanske och tänkte bara lite på hur jag använde tv. Inte svårare än så.. Tv pajar ju inte av lite IR fast än man kan tro det i början
Postad 03 April 2011 - 19:51
PaceEpson
-
PaceEpson
-
Användare
-
-
212 inlägg
Som någon skrev i denna tråd tidigare och jämförde med någon bröllopsfotograf så vässar nog tyvärr de flesta sin tv's inställningar till bristningsgränsen och detta är den första tv som jag redan från början kände att inga ändringar behövdes för så bra var bilden första gången den startade. Det är bara vissa inställningar som ger för mycket färg men annars tycker jag alla inställningar på den gör bilden helt suverän.
Dock ska jag ringa LG's support och fråga om detta med jordning av tv'n och om det är en risk att damma av den och så ifall den inte är jordad och då talar jag inte om jordad elkonktakt.
Postad 03 April 2011 - 19:59
PaceEpson
-
PaceEpson
-
Användare
-
-
212 inlägg
Jag körde inte in min. Har haft samma inställningar hela tiden. Jag borde kanske kalibrera om min nu dock när jag haft den ett halvår.
Använde dina värden nu och då blev bilden skit för första gången och såg ut som en uppsvälld crt-tv så jag antar att det skiljer mellan modellerna en hel del.... Du hade olika värden på V och H sharpness så jag undrar varför och vad denna inställning innebär i praktiken? Är det skärpan på ena halvan eller?
Redigerat av PaceEpson, 03 April 2011 - 20:00.
Postad 03 April 2011 - 20:14
Garrett
-
Garrett
-
Mega-Guru
-
-
7007 inlägg
Använde dina värden nu och då blev bilden skit för första gången och såg ut som en uppsvälld crt-tv så jag antar att det skiljer mellan modellerna en hel del.... Du hade olika värden på V och H sharpness så jag undrar varför och vad denna inställning innebär i praktiken? Är det skärpan på ena halvan eller?
Vertikal och horisontel skärpa.
Postad 03 April 2011 - 20:17
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
Ja tydligen för de inställningarna är inställda med DVE HD basics. De är så nära korrekt man kan komma på min tv iaf  Utan riktigt kalibreringsinstrument dvs.
Postad 03 April 2011 - 20:42
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Sen vad jag tror gör mer är vilken källa man använder...
Tex så har jag läst att de som kalibrerat tv kommer fram till olika inställningar för PS3 och 360.
Expertläge
Men allmänt så brukar de funka bra med kontrast mellan 80-90..
Ljusstyrka 48-52.
Färgtemp varm.
Å all bildförbättringstjafs av.
Allt annat som de är..
Detta bör ge en riktigt bra bild om man inte har möjlighet att ställa in med DVE eller andra testbilder
Redigerat av moparman, 03 April 2011 - 20:44.
Postad 03 April 2011 - 21:07
Tigerofsweden
-
Tigerofsweden
-
Beroende
-
-
1356 inlägg
Har du den "stora" sidan fram på plattan?
yes jag har den stora sidan fram på plattan ... min kom omonterad också och jag fick skruva fast en sak i plattan , sen den saken skulle man sätta ner tvn på, fanns ett spår på baksidan av tvn ... helt värdelöst asså, dont get it ... det är exakt samma problem med 26" och jag har provat 100000 olika saker där men det går inte få skärmen och foten rakt ...
Postad 03 April 2011 - 21:18
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
Sen vad jag tror gör mer är vilken källa man använder...
Tex så har jag läst att de som kalibrerat tv kommer fram till olika inställningar för PS3 och 360.
Expertläge Men allmänt så brukar de funka bra med kontrast mellan 80-90.. Ljusstyrka 48-52. Färgtemp varm. Å all bildförbättringstjafs av. Allt annat som de är..
Detta bör ge en riktigt bra bild om man inte har möjlighet att ställa in med DVE eller andra testbilder
Jag använder cinemaläget å sen ändrat lite på det. Inte speciellt mycket. Det var stort sett korrekt från början. En del personer gillar tydligen inte korrekt bild utan föredrar sport som är helt felaktig. På tok för mycket blått och för kalla färger.
Redigerat av Unregistereddc471864, 03 April 2011 - 21:19.
Postad 03 April 2011 - 21:26
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Yepp...
Brukar kalla de personerna lcd skadade
Eller ska man vara petig så är de väl inte lcd fel i sig utan att apparaterna ofta har haft en inställning som dragit mer åt de blåa hållet för att de till en början ser vitare ut...
Och för att massor med folk är van att ha strålkastarläge på..
De flesta äldre jag varit hos inkl mina föräldrar och inom jobbet kör på det .
Man blir nästan blind om de ser skidåkning
Postad 03 April 2011 - 21:29
uzzi
-
uzzi
-
Lärjunge
-
-
255 inlägg
yes jag har den stora sidan fram på plattan ... min kom omonterad också och jag fick skruva fast en sak i plattan , sen den saken skulle man sätta ner tvn på, fanns ett spår på baksidan av tvn ...
helt värdelöst asså, dont get it ... det är exakt samma problem med 26" och jag har provat 100000 olika saker där men det går inte få skärmen och foten rakt ...
Låter skumt, precis som om något i "hylsan" hamnat på sniskan. Ska ju gå att vrida skärmen ±20° åt varje håll.
Postad 03 April 2011 - 21:34
Tigerofsweden
-
Tigerofsweden
-
Beroende
-
-
1356 inlägg
går inte att vrida någonting , kanske ska prova i helgen eller nått ... om jag försöker vrida nu kommer jag ta sönder hela fästet
Postad 03 April 2011 - 21:52
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Skumt...
Tur min kom färdigmonterad.
Plockat isär och dubbelkollat att allt är rätt..
Låter ju mysko att du ska ha samma fel på både 60 tummarn å 26
Redigerat av moparman, 03 April 2011 - 21:53.
Postad 03 April 2011 - 21:57
Tigerofsweden
-
Tigerofsweden
-
Beroende
-
-
1356 inlägg
ja eller hur , det tycker jag också ... på 26" är det så att det är typ två piggar som ska ner i två hål som är i stativet , och det går inte vrida överhuvudtaget på den ... så när den väl sitter där så måste jag ställa plattan på sne för att skärmen ska stå rakt ,precis som i detta fallet ...
Postad 03 April 2011 - 22:15
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
60 tummarn ska ju gå att vrida ganska mycket åt båda hållen..
Kanske är nå fel på din fot men jag tycker det också låter konstigt heh..
Är du 100 procent säker att du gjort rätt ?
Postad 03 April 2011 - 22:25
PaceEpson
-
PaceEpson
-
Användare
-
-
212 inlägg
Yepp...
Brukar kalla de personerna lcd skadade
Eller ska man vara petig så är de väl inte lcd fel i sig utan att apparaterna ofta har haft en inställning som dragit mer åt de blåa hållet för att de till en början ser vitare ut...
Och för att massor med folk är van att ha strålkastarläge på..
De flesta äldre jag varit hos inkl mina föräldrar och inom jobbet kör på det . Man blir nästan blind om de ser skidåkning 
Ja det var det jag talade om tidigare när jag sa att jag föredrar lite mörkare bild för folk i allmänhet glor in i en glödlampa oavsett om det är tv eller dator.... Sedan angående bildkälla så antar jag att folk ställer in värden när de har på en HD-kanal för skillnaden är enorm mellan de och vanliga kanaler. Undrar om någon kan tipsa om en bra router att ha för Viasat on demand och att surfa på nätet?
Redigerat av PaceEpson, 03 April 2011 - 22:30.
Postad 04 April 2011 - 07:48
Garrett
-
Garrett
-
Mega-Guru
-
-
7007 inlägg
Jag använder cinemaläget å sen ändrat lite på det. Inte speciellt mycket. Det var stort sett korrekt från början. En del personer gillar tydligen inte korrekt bild utan föredrar sport som är helt felaktig. På tok för mycket blått och för kalla färger.
Gillar med det varmare läget... cinema är det bästa förinställda läget faktiskt... Men har fått till det rätt bra på ena expertläget nu, vid mörka förhållanden, efter någons inställning på avs forum, men va tvungen och ändra lite, är ju aldrig samma förhållanden, och olika från TV till TV... men den är ganska lik cinemaläget, dvs varm, och inte för mycket skärpa osv...
Postad 04 April 2011 - 11:04
petree
-
petree
-
Wannabe
-
-
34 inlägg
Hallå!
Ska flytta på onsdag och då ska 50-tummarn, PK350N med. Har aldrig flyttat en sån stor tv tidigare, något jag borde tänka på? Läste någonstans att plasma måste stå på ett visst sätt när man fraktar det, stämmer det? Vore så sjukt onödigt om den går sönder under färden liksom. Tacksam för svar!
/Oscar
Postad 04 April 2011 - 11:08
Garrett
-
Garrett
-
Mega-Guru
-
-
7007 inlägg
Den ska vara stående... (som flickan sa)
Postad 04 April 2011 - 11:49
---Don-Corleone---
-
---Don-Corleone---
-
Lärjunge
-
-
277 inlägg
Hallå!
Ska flytta på onsdag och då ska 50-tummarn, PK350N med. Har aldrig flyttat en sån stor tv tidigare, något jag borde tänka på? Läste någonstans att plasma måste stå på ett visst sätt när man fraktar det, stämmer det? Vore så sjukt onödigt om den går sönder under färden liksom. Tacksam för svar!
/Oscar
I inlägg 5912 och 5913 i denna tråd finns följande sagt: -------- Citera(radiozo @ Feb 22 2011, 09:01 ) Transportera den mycket mycket försiktigt i en bil. Det går att transportera plasmor liggande om man tar det försiktigt. ------------ och sedan jag själv: Japp, pratade med killarna på en servicefirma när jag skulle lämna in min plasma för rep. De sa att det inte är några problem att lägga den ner men att man måste vara väldigt försiktig (typ skärmen nedåt på tjockt täcke eller liknande och kör försiktigt över ojämnheter i vägen). Själv beställde jag hämtning/lämning eftersom jag inte hade tid att köra själv (jättdyrt blir det men ändå). Då slog jag in plasman i gamla kyl/fryskartonger som jag vek och liksom lindade runt TV:n. Jag avslutade med byggplast och det "kändes" i varje fall väldigt stabilt.
Postad 04 April 2011 - 15:13
.
Redigerat av mendflyk, 18 March 2015 - 10:00.
Postad 04 April 2011 - 16:20
Flightcrank
-
Flightcrank
-
Forumräv
-
-
683 inlägg
Så hur är det med "edge enhancement" buggen? Fixats med firmware? Finns inte på nordiska? Mejlsvaren från LG är ju inga direkta svar. Jag funderar på PK950.
Det är fixat, "problemet" fanns endast då man när man surfade från datorn, då kunde man se att texten blev lite konstig om man tittade på nära håll. Ser inga sådana problem idag.
Postad 04 April 2011 - 18:37
Tigerofsweden
-
Tigerofsweden
-
Beroende
-
-
1356 inlägg
om jag köper denna: http://www.expert.se...aspx?id=5556556 ... kan jag streama filmer o sånt från min iMac och Macbook Pro då ?
Postad 04 April 2011 - 18:55
PaceEpson
-
PaceEpson
-
Användare
-
-
212 inlägg
Ringde LG:s support som faktiskt var bra trots att någon här inte tyckte det. Jag frågade om det jag skrev om förut om jordning av tv:n men det gällde bara om ett hem har dåliga eluttag och om den inte är jordad påverkar det inte tv:n negativt om man dammar av den eller så.
Postad 04 April 2011 - 19:17
Flightcrank
-
Flightcrank
-
Forumräv
-
-
683 inlägg
om jag köper denna: http://www.expert.se...aspx?id=5556556 ... kan jag streama filmer o sånt från min iMac och Macbook Pro då ?
om tvn har stöd för det s¨funkar det, men om jag inte minns fel så köpte du en 550 och då är väl svaret nej.
Postad 04 April 2011 - 19:21
Tigerofsweden
-
Tigerofsweden
-
Beroende
-
-
1356 inlägg
bromsa lite nu ... vad kan den inte osv ? det blir ju WIFI om jag köper den saken på Expert ...
man kunde använda NetCast iaf ...
Postad 04 April 2011 - 20:04
Hardware guy
-
Hardware guy
-
Wannabe
-
-
44 inlägg
bromsa lite nu ... vad kan den inte osv ? det blir ju WIFI om jag köper den saken på Expert ... man kunde använda NetCast iaf ...
Samma funktioner du har över trådat nätverk får du istället trådlöst med dongeln.
Postad 04 April 2011 - 20:10
Flightcrank
-
Flightcrank
-
Forumräv
-
-
683 inlägg
ok då rättar jag mig, det går, dock skall det sägas att det inte bara är att streama, 950 vill att man använder nero media home (tror jag att det heter) och jag antar att det samma gäller för andra apparater (kan hända att andra program funkar, men det tror jag itne). Vill man ha en bra lösning så är det externt som gäller, de inbyggda funktionerna är värdelösa. Låt externa boxar lösa sådant istället.
Redigerat av Flightcrank, 04 April 2011 - 20:11.
Postad 04 April 2011 - 20:22
Tigerofsweden
-
Tigerofsweden
-
Beroende
-
-
1356 inlägg
roger that, då hoppar jag över den dongeln ... måste dock köpa en ny mediaspelare , denna börjar bli smått seg och klarar inte fulla blåstråle filmer felfritt ...
Postad 04 April 2011 - 21:16
petree
-
petree
-
Wannabe
-
-
34 inlägg
I inlägg 5912 och 5913 i denna tråd finns följande sagt: -------- Citera(radiozo @ Feb 22 2011, 09:01 ) Transportera den mycket mycket försiktigt i en bil. Det går att transportera plasmor liggande om man tar det försiktigt. ------------ och sedan jag själv: Japp, pratade med killarna på en servicefirma när jag skulle lämna in min plasma för rep. De sa att det inte är några problem att lägga den ner men att man måste vara väldigt försiktig (typ skärmen nedåt på tjockt täcke eller liknande och kör försiktigt över ojämnheter i vägen). Själv beställde jag hämtning/lämning eftersom jag inte hade tid att köra själv (jättdyrt blir det men ändå). Då slog jag in plasman i gamla kyl/fryskartonger som jag vek och liksom lindade runt TV:n. Jag avslutade med byggplast och det "kändes" i varje fall väldigt stabilt.
Okej, tack för svaren! Tänkte linda in tv:n i två enorma fleeceplädar och sen tejpa igen skiten med silvertejp, och så köra försiktigt. Det ska la kunna gå
Postad 04 April 2011 - 21:41
BOLLING3R
-
BOLLING3R
-
Användare
-
-
196 inlägg
Fick min Pk950N idag och så länge är jag nöjd
Angående stativet till tv'n som sitter snett så är det bara lossa på skruvarna under stora plattan så går det vrida den några grader åt endera hållen.Jag låste fast min i centrerat läge.
Själv så undrar jag om DTV till PK950.Den hittar mina Comhem small kanaler trots att kortet sitter i gamla tv'n utom Viasatmotor då står det ingen CI modul.
Finns det nån snabbknapp på dosan så man kan ändra till game mode etc ?. Eller måste man gå via menyn ?.
Går det få tv'n att gå på kabel bara ? Lite drygt när man väljer 3:an och den börja lista upp musik och digital tv3 som jag inte har?.
//
Crille
Postad 04 April 2011 - 22:59
PaceEpson
-
PaceEpson
-
Användare
-
-
212 inlägg
Förklara detta med Hz för mig som är novis. Är det något man bör ställa in angående det eller beror det helt på vilken källa eller kanal man tittar på?
Postad 04 April 2011 - 23:17
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
Förklara detta med Hz för mig som är novis. Är det något man bör ställa in angående det eller beror det helt på vilken källa eller kanal man tittar på?
Tvn ska känna av vad källan har för frekvens och anpassa sig efter det. En del modeller klarar det bra andra mindre bra. Det är inget man själv kan ställa in i tvn däremot kan du ställa in vad dina spelare skickar för frekvens till tvn. Generellt så 24Hz för bluray, 50Hz för PAL och 60Hz för NTSC.
Postad 05 April 2011 - 09:24
daddydj
-
daddydj
-
Lärjunge
-
-
483 inlägg
Går det få tv'n att gå på kabel bara ? Lite drygt när man väljer 3:an och den börja lista upp musik och digital tv3 som jag inte har?. // Crille
Lägg upp de kanaler du har i en favoritlista. Om du då trycker på knappen 3 på fjärrkontrollen så fattar TV:n att du vill till den analoga 3:an.
Postad 05 April 2011 - 13:27
PaceEpson
-
PaceEpson
-
Användare
-
-
212 inlägg
Lägg upp de kanaler du har i en favoritlista. Om du då trycker på knappen 3 på fjärrkontrollen så fattar TV:n att du vill till den analoga 3:an.
Tack för det svaret som besvarade en undran jag också hade faktiskt men jag trodde det inte fanns en lösning på.
Postad 05 April 2011 - 14:05
PaceEpson
-
PaceEpson
-
Användare
-
-
212 inlägg
Hur skapar man en favoritlista av de analoga kanalerna?
Att lägga kanalerna i den ordning man vill var svårare än på en Samsung.
Sedan angående registrering av DivX-kod. Har ni gjort det och hur går man tillväga?
Redigerat av PaceEpson, 05 April 2011 - 14:11.
Postad 05 April 2011 - 19:32
Tigerofsweden
-
Tigerofsweden
-
Beroende
-
-
1356 inlägg
måste säga att jag är förvånansvärt nöjd faktiskt ... sitter o kollar på TV10 nu , Champions League ... Riktigt ok bild på digital-tv faktiskt ...
BD är kanon !
Postad 05 April 2011 - 21:06
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Kul att du blev nöjd
Tyvker den visar vanlig digital-tv mycket bättre än vad jag trode med tanke på 60 tum och 3 meter ifrån.
Postad 05 April 2011 - 21:33
Tigerofsweden
-
Tigerofsweden
-
Beroende
-
-
1356 inlägg
aaah jag kan inget annat än hålla med , galet överraskad hittils ... hoppas det håller i sig bara ... suttit o njutit av Inter-Schalke nu på TV10 , snacka om nytändning i mitt redan fullspäckade fotbollsschema
kanonköp för 12.000:-
blåstråle kan ju inte bli fel heller liksom ...
Postad 05 April 2011 - 22:03
PaceEpson
-
PaceEpson
-
Användare
-
-
212 inlägg
måste säga att jag är förvånansvärt nöjd faktiskt ... sitter o kollar på TV10 nu , Champions League ... Riktigt ok bild på digital-tv faktiskt ... BD är kanon !
BD? Broder Daniel? Har alltid haft kabel-tv men satellit-tv lirar i en helt egen division. Analoga kanaler från kabel bättre på denna än 42 tums Samsung och det gäller även material som spelas upp från hårddisken på min inspelningsbara dvd av märket Targa som Lidl sålde 2004 och som fortfarande är ett kanonköp. Helt utan strul alla dessa år och samma kvalitet på bild som när man ser ett program direkt. Vad kör du för värden på din?
Redigerat av PaceEpson, 05 April 2011 - 22:04.
Postad 06 April 2011 - 02:24
.
Redigerat av mendflyk, 18 March 2015 - 10:00.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Bild
-
→
TV-apparater
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|