På Netonnets sida står det att man lär ha WiFi-dongel som tillbehör medans på Hembiobutikens sida så står det att det är inbyggt. LGs egna sida kan man tolka infon lite, dock mest åt att det är inbyggt.
LG PK760 - 50PK760
(TV)
|
1
|
(6)
|
Inga priser | |
LG PJ550
(TV)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
LG PK550N
(TV)
|
2
|
(52)
|
Inga priser | |
LG PK550 60"
(TV)
|
1
|
(3)
|
Inga priser | |
LG PK760N - 50PK760N
(TV)
|
2
|
(3)
|
Inga priser | |
LG PK350N
(TV)
|
5
|
(61)
|
Inga priser | |
LG PK350 50"
(TV)
|
4
|
(30)
|
Inga priser | |
LG PJ350 42" TV - 42PJ350
(TV)
|
6
|
(5)
|
Inga priser | |
LG PJ350 50" 4K Ultra HD
(TV)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
LG 42" - 42PJ650N
(TV)
|
1
|
(1)
|
Inga priser | |
LG PJ650 42"
(TV)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
LG PK760 60"
(TV)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
LG PJ550 50"
(TV)
|
3
|
(2)
|
Inga priser | |
LG 50" - 50PK750
(TV)
|
1
|
(1)
|
Inga priser | |
LG PJ350N
(TV)
|
7
|
(19)
|
Inga priser | |
LG PK950N - 50PK950N
(TV)
|
6
|
(14)
|
Inga priser | |
LG PK760N 60"
(TV)
|
1
|
(14)
|
Inga priser | |
LG PK950
(TV)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
LG PK550N - 60PK550N
(TV)
|
1
|
(46)
|
Inga priser | |
LG PK550
(TV)
|
1
|
(2)
|
Inga priser | |
LG 50" - 50PK250N
(TV)
|
1
|
(3)
|
Inga priser | |
LG PJ650N 50"
(TV)
|
1
|
(1)
|
Inga priser | |
LG 50" - 50PJ650
(TV)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
LG 50" - 50PJ250N
(TV)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
LG PK750N 50"
(TV)
|
1
|
(2)
|
Inga priser | |
LG PJ350N 50" TV
(TV)
|
1
|
(4)
|
Inga priser | |
LG PK950N 60"
(TV)
|
6
|
(15)
|
Inga priser | |
LG PK950 60"
(TV)
|
1
|
(1)
|
Inga priser | |
LG PK250N 60"
(TV)
|
3
|
(10)
|
Inga priser | |
LG PK250
(TV)
|
1
|
(4)
|
Inga priser | |
LG LX950N 55"
(TV)
|
1
|
(3)
|
Inga priser | |
LG PJ550N 50" TV - 50PJ550N
(TV)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
LG PX950N
(TV)
|
4
|
(1)
|
Inga priser | |
LG PX950N
(TV)
|
1
|
(7)
|
Inga priser |
Postad 25 August 2010 - 21:02
På Netonnets sida står det att man lär ha WiFi-dongel som tillbehör medans på Hembiobutikens sida så står det att det är inbyggt. LGs egna sida kan man tolka infon lite, dock mest åt att det är inbyggt.
Postad 25 August 2010 - 21:28
Sugen på en 50" LG plasma, och av någon anledning så faller K760N mig i smaken.
MEN, vad skiljer K750N och K760N? Vad jag kan se så har inte 750 nätverk... men stämmer det?
760 är nämligen ca 100:- billigare än 750 enligt prisjakt???
En del skriver även att de är lite känsliga för att spegla mycket... dock skrev någon
att 950 har nått typ av "True black filter" eller nått liknande. Har inte 760 det? Är det det som är den
stora skillnaden kanske mellan 760 och 950? Vet att kontrasten skiljer på speccen, men påverkar det speglingen?
Måste säga att det känns som man får mest plasma för pengarna hos LG just nu, med tanke på deras
fina 2010 års modeller. Och tunna ser de ut att vara också jämfört med Samsung och Panasonic.
Postad 25 August 2010 - 22:52
Postad 26 August 2010 - 06:50
Den stora skillnaden mellan 760 och 950 är precis som du säger detta true black filter. Jag köpte 950 för att minska spegeleffekten en aning och är väldigt nöjd, har visserligen inte tittat speciellt mycket på 750/760 men tittade på 550 först och den speglade för mycket för mitt vardagsrum.En del skriver även att de är lite känsliga för att spegla mycket... dock skrev någon
att 950 har nått typ av "True black filter" eller nått liknande. Har inte 760 det? Är det det som är den
stora skillnaden kanske mellan 760 och 950? Vet att kontrasten skiljer på speccen, men påverkar det speglingen?
Postad 26 August 2010 - 07:16
Hur ser era inställningar ut dels i Control Center och dels på tvn för jag tycker inte att jag får till det riktigt som jag vill eller tycka mig vilja ha.
JAg får bild och så men jag får inte till nån bra pixelmappning sen får jag heller inget ljud vilket ju borde funka via HDMI?
Först tänkte jag vara smart att köra HDMIn via recieverns videoväxel men det tycks ju vara kört?
Nån som gjort nån liknande och fått till det bra?
Postad 26 August 2010 - 07:30
Kan det hjälpa att byta land i menyn? Analoga kanaler går att sortera och det kanske är en låsning på digitala som vissa operatörer vill ha, tror jag läst i andra trådar att det kan hjälpa att byta land till ex. Norge eller Finland och göra en nu kanalsökning, någon som provat annars gör jag det ikväll!Har ett problem med min PK350N, går det inte att sortera kanaler varken i kanallistan eller favoritlistan? Har bara lycktats får den att hoppa över kanaler i kanallistan men inte hittat någonstans där de kan sorteras?
Postad 26 August 2010 - 07:46
Nästa tv blir nämligen en 3D-tv och är grymt sugen på just denna.
Hittar dock inga tester eller recensioner.
EDIT: Jo då, finns visst lite reviews. TV:n har ju faktiskt funnits ute ett tag.
http://www.expertrev...-preview-review
http://www.best-3dtv...5lx9500-review/
För det är väl samma tv men med en annan beteckning bara?!?
Klantigt av mig, såg nu att det här är "plasma"-tråden. Sorry boys. And girls.
Redigerat av BrittBastard, 26 August 2010 - 07:55.
Postad 26 August 2010 - 07:55
Postad 26 August 2010 - 07:57
Du måste dra ner overscan i Catalyst för att få bilden rätt.
Om det är så att bilden inte fyller ut helt.
Catalyst2.jpg 50.03K
0 Antal nerladdningar
Catalyst.jpg 44.32K
0 Antal nerladdningar
Redigerat av moparman, 26 August 2010 - 07:57.
Postad 26 August 2010 - 08:02
Hade missat den helt då jag faktiskt aldrig brytt mig om att koppla datorn till en tv förut.
Med vilken upplösning/hz kör du ut från CCC?
Samt får du ljudet att funka via HDMI?
Postad 26 August 2010 - 08:07
Tyvärr kan jag inte hjälpa dig mer.
Min är inte kopplad till datorn.
Den här lösningen hittade jag på nätet när min kompis sa att det var omöjligt att få pixelmappat på hans nya Philip.
Tydligen hade det kommit en ny version av Catalyst där det 2gömt" inställningen heh.
Men jag fattar inte varför du inte får ljud via HDMI.
Du får ljud om du kopplar dator-tv direkt ?
Edit
Jag har försökt koppla till min dator men den kör Ubuntu och där fungerar inte ljudet via HDMI
Så väldigt snart kommer jag kasta ut datorn å köpa en ny med windows 7
Redigerat av moparman, 26 August 2010 - 08:08.
Postad 26 August 2010 - 08:44
PK590 är dock sämre eftersom den har överskärpnings-buggen.
http://www.hdtvtest....20100824823.htm
En annan sak är att de säger att LG:n saknar 2:2 pulldown detection (dvs bra konvertering till progressiv bild av filmmaterial). Vet inte hur det är med vår PK550 men PJ650 har delvis riktigt vass 2:2 pulldown detection, så det verkar finnas andra skillnader mellan olika mjukvaror. Körde mitt trogna Peter Finzel test och PJ650 kirrade 3 av 3 testbilder (3 olika tester med ökande svårighetsgrad) vilket är väldigt bra. Så den låser på det mesta.
Problemet är att den har väldigt lätt för att tappa en pålåsning och det syntes tydligt med Peter Finzel. Det bekräftades även när jag körde en DVD-film via Scart, en scen drar igång och under första sekunden så flimmrar detaljer mer än oprimalt. Sen låser tv:n på och bilden blir mer stabil. Men så kommer en ny scen och den tappar pålåsningen och det flimmrar en stund för att sedan låsa på osv... Så även om den kirrar 3/3 så är det inte utan ett MEN...
Kan som jämförelse säga att Panasonics plasmor klarar 0/3 tester och Pioneer 1/3 tester. Film Mode måste vara påslaget för att den ska kirra 3/3, i Off-läget klarar den föga överraskande 0/3.
Panelen i PJ650 verkar förövrigt bete sig liknande som PK550 när det gäller hur mkt man kan kräma på med Contrast. Över ~70 börjar den spreta rätt mkt så tyvärr fanns det inte nämnvärt mer "kräm" i WXGA-panelen.
Av det jag sett så hade den inga nämvärda problem med ghosting. Eventuellt är PJ mindre känslig än PK mot detta men jag behöver mer testning för att bekräfta det. Som av en händelse så sa krängaren i Elladan just det, PJ har mindre ghosting problem men det kan vi ju ta med en nypa salt, minst sagt.
Iövrigt väntar jag med att säga nått om bildkvalitén innan jag har sett den med bättre källor. Ska styra upp det på den fronten...
Postad 26 August 2010 - 08:55
Men jag kan inte se att det vita drar mot någon färg när jag drar upp kontrasten och kör testbilder från DVE.
Men nu kan det ju vara så att jag helt enkelt inte ser felen :-)
De allra flesta som kalibrerat PK550 på nätet ligger på ca 90 i kontrast.
Den enda jag sett som ligger på 70 och säger att det är gränsen är hemmbiotidningen
Edit
Var det en PK550 du hade tillgång till ?
Redigerat av moparman, 26 August 2010 - 08:57.
Postad 26 August 2010 - 09:05
moparman du kör Färgtemp i varm efter vad du har skrivit , själv kör jag i medium och då blir vit verkligen vit , kör jag med varm så blir inte vit helt 100
Postad 26 August 2010 - 09:05
Nu tror jag att jag fått till det iaf med bilden, jag har provat att lira BC2-PC på LGn och det gick fint.Bra att det hjälpte lite
![]()
Tyvärr kan jag inte hjälpa dig mer.
Min är inte kopplad till datorn.
Den här lösningen hittade jag på nätet när min kompis sa att det var omöjligt att få pixelmappat på hans nya Philip.
Tydligen hade det kommit en ny version av Catalyst där det 2gömt" inställningen heh.
Men jag fattar inte varför du inte får ljud via HDMI.
Du får ljud om du kopplar dator-tv direkt ?
Edit
Jag har försökt koppla till min dator men den kör Ubuntu och där fungerar inte ljudet via HDMI![]()
Så väldigt snart kommer jag kasta ut datorn å köpa en ny med windows 7
Dock har jag inte lyckats få ut något ljud än hur jag än försökt klura. JAg kör alltså HDMI direkt från grafikkortet in till receivers egna HDMI ingång för videoväxeln och har där ställt in vilken av ingångarna som ska vara aktiv osv. Men det händer inget.
Borde inte mitt grafikkort klara av att skicka både ljud och bild via HDMI eller har jag missat nåt vitalt?
Postad 26 August 2010 - 09:14
vilket os kör du ?
Postad 26 August 2010 - 09:17
Själv kör jag med 70 i kontrast
moparman du kör Färgtemp i varm efter vad du har skrivit , själv kör jag i medium och då blir vit verkligen vit , kör jag med varm så blir inte vit helt 100
Jag tycker det ser bra ut.
De flesta som testat och kalibrerat den skriver att det kommer väldigt nära rätt temperatur när det kör varm.
Har du låg eller normal så lär de se vitare ut till en början men det är förmodligen inte rätt.
Postad 26 August 2010 - 09:31
Tja, nja frågan är väl egentligen vart eller i viilken drivrutin jag bör slå på detta, grafikkortets eller ljudkortets egna eller om det är nåt generellt för Win7?Masse har du ställt in i windows att ljudet ska gå via HDMI ? borde va default men du har kanske använt dator med "vanliga" hög innan ?
vilket os kör du ?
Jag kör vanlig 2.1 setup till datorn via optiskt i vanliga fall.
Postad 26 August 2010 - 09:31
Nu tror jag att jag fått till det iaf med bilden, jag har provat att lira BC2-PC på LGn och det gick fint.
Dock har jag inte lyckats få ut något ljud än hur jag än försökt klura. JAg kör alltså HDMI direkt från grafikkortet in till receivers egna HDMI ingång för videoväxeln och har där ställt in vilken av ingångarna som ska vara aktiv osv. Men det händer inget.
Borde inte mitt grafikkort klara av att skicka både ljud och bild via HDMI eller har jag missat nåt vitalt?
Vilket grafikkort kör du med? Har det stöd för ljud via hdmi? Måste du kanske koppla in en intern kabel till grafikkortet i datorn? Stödjer din reciver ljud via hdmi? Har du valt att utljudet skall vara via hdmi i både CCC och Windows?
Postad 26 August 2010 - 09:39
Är helnöjd med teven och har aldrig haft några problem med den, helt underbar då man ser på bluray eller spelar. Sen är den ju grymt snygg oxå
Var lite orolig innan jag köpte den att den skulle vara för stor, sitter på ungefär 2,8 meter från teven. Visst kändes den rätt maffig från början, men nu skulle jag inte kunna tänka mig något mindre, inget mindre än 55 tum iaf, så alla ni som står och väljer mellan 50 och 60 tum pga storleken, köp en 60 tummare, man vänjer sig!
moparman: Såg att du kollat upp hur mycket el den drar men såg inga siffror eller läste fel post helt enkelt, lust att dela med dig av dom igen isf? Kör du enery save helt off?
Postad 26 August 2010 - 09:43
Kör med ett Asus HD5850 men tagit för givet att det stöder ljud via hdmi. Måste nog kolla det samt om det bör kopplas nåt internt mellan inbyggt ljudkort och grafikkortet.Vilket grafikkort kör du med? Har det stöd för ljud via hdmi? Måste du kanske koppla in en intern kabel till grafikkortet i datorn? Stödjer din reciver ljud via hdmi? Har du valt att utljudet skall vara via hdmi i både CCC och Windows?
Dock har jag inte hittat nåt alls i CCC som har med ljud att göra?
Postad 26 August 2010 - 09:51
Men har helt ovetenskapligt tittat på elräkningarna och de har inte stigit märkbart iaf.
Nu hade jag ju en Sony bakproje 50 tum tidigare och LG verkar inte dra nå mycket mer.
250watt enligt LG hemsida.
Nu vet jag inte hur rätt den siffran är och det varierar ju hur mycket ström den drar beroende på vad man ser.
Men har nån en mätare så testa :-)
Postad 26 August 2010 - 09:56
Postad 26 August 2010 - 10:02
Dags å starta tv å få lite värme
Skulle va kul å veta vad den drar i snitt.
Om man hamnar under 250w.
Postad 26 August 2010 - 10:34
Är det verifierat att detta "forced edge enhancement"-problem vid visning 24/50 Hz HD på 590/990 inte även finns på våra 550 mfl som säljs i Norden?HDTVTest har testat PK590, dvs UK versionen av PK550.
PK590 är dock sämre eftersom den har överskärpnings-buggen.
http://www.hdtvtest....20100824823.htm
Postad 26 August 2010 - 10:44
Tror inte att just 250-modellen går att aktivera usb för film. Sökt på google, men inte hittat någon som lyckats på den modellen.
Stämmer bra, det går att aktivera foto & mp3 uppspelning via usb & THX lägena , men fungerar inte för divx/film (än iaf
MVH
PG
Postad 26 August 2010 - 10:52
Kör med ett Asus HD5850 men tagit för givet att det stöder ljud via hdmi. Måste nog kolla det samt om det bör kopplas nåt internt mellan inbyggt ljudkort och grafikkortet.
Det stödjer ljud via hdmi. Jag har ett internt ATi 4200 i min HTPC som har ljud via hdmi. Men om jag inte har ljud på min tv ifrån datorn så startar jag om datorn med tv:n igång då "fattar" CCC att jag vill ha ljud via hdmi.
Postad 26 August 2010 - 15:33
Har haft sån jädra otur när det gäller sånt, nästan allting jag köpt vart nåt knas med från början... 2 projjar från panasonic, 1 förstärkare från panasonic, 1 TV från panasonic, sen en samsung crt som gick sönder 2 månader efter garantitiden!
Postad 26 August 2010 - 16:50
Kör med ett Asus HD5850 men tagit för givet att det stöder ljud via hdmi. Måste nog kolla det samt om det bör kopplas nåt internt mellan inbyggt ljudkort och grafikkortet.
masse70, om du högerklickar på ljudikonen nere till höger och väljer "playback devices". Är HDMI valt som default då?
Postad 26 August 2010 - 18:15
Hoppas vi får F1-spelet samma dag som det släpps.
Ja. VERKLIGEN! Kommer bli några mail till LG annars
/Stefan
Postad 26 August 2010 - 18:51
Japp.Är det verifierat att detta "forced edge enhancement"-problem vid visning 24/50 Hz HD på 590/990 inte även finns på våra 550 mfl som säljs i Norden?
Postad 26 August 2010 - 18:59
Det va en PJ650 som sagt. Men fick "by eye" samma intryck av PK550 när jag snurra på den i butik så jag kände senare igen mig i Hembiotidningens test.Nu är jag inte nån erfaren kalibrerare på nått sätt.
Men jag kan inte se att det vita drar mot någon färg när jag drar upp kontrasten och kör testbilder från DVE.
Men nu kan det ju vara så att jag helt enkelt inte ser felen :-)
De allra flesta som kalibrerat PK550 på nätet ligger på ca 90 i kontrast.
Den enda jag sett som ligger på 70 och säger att det är gränsen är hemmbiotidningen
Edit
Var det en PK550 du hade tillgång till ?
Det är ju inte så att bilden faller sönder totalt, mera att man märker att det börjar "skena" iväg lite. Skulle tippa på att det främst går att redovisa genom att man, via mätningar, tittar på hur gamman förändras. Dröjjer några veckor men jag kanske kan mäta lite olika inställningar och se om jag kan redovisa nått givande (och förhoppningsvis lärorikt).
Eller så presterar olika LG väldigt olika. Inte första gången det händer en LG ju....Men nu kan det ju vara så att jag helt enkelt inte ser felen :-)
Postad 26 August 2010 - 19:05
Själv kör jag med 70 i kontrast
Där kan jag instämma! Min 60PK550N gillar inte färgton:varm (eller åtminstonde jag, då vit helt plötsligt börjar spreta mot det beigea hållet) och de flesta "kalibreringar" föreslår just färgton:varm. Men där satte jag mig på tvären och körde Original/medium istället. Hjälper vitbalansen enormt för mig tycker jag.
Bilden flimrar lite på min nya pk 350 när det är ljusa, statiska bilder när jag kör genom HDMI med både ps3 och HTPC... säg inte jag fått ett måndagsexemplar igen...
![]()
Har haft sån jädra otur när det gäller sånt, nästan allting jag köpt vart nåt knas med från början... 2 projjar från panasonic, 1 förstärkare från panasonic, 1 TV från panasonic, sen en samsung crt som gick sönder 2 månader efter garantitiden!
Stäng av dynamisk kontrast!!!
Postad 26 August 2010 - 19:06
Postad 26 August 2010 - 19:15
Hoppas vi får F1-spelet samma dag som det släpps.
Hur får man det? Trodde kampanjen var slut.
Postad 26 August 2010 - 19:19
Postad 26 August 2010 - 19:31
Tycker det ser fint ut.
Dock är det mesta grekiska för mig.Vi kanske skulle ha en grundkurs i hur man utläser saker
Före
LG_50PK550_before_ISF.pdf 149.74K
38 Antal nerladdningarEfter
LG_50PK550_after_ISF.pdf 139.19K
46 Antal nerladdningarVerkar gå att få mycket bra resultat iaf..
Om man vet vad man gör
Han har även rangordnat tvapparater han kalibrerat utifrån en massa punkter
Av 26 tester så är LG PK550 rankad 4 totalt.
Sett till bara bildkvalitet är 6st bättre.Var av 2 är Pioneer
http://hdtvbychadb.com/reviews.htm
Pacman du får starta en Dummies for newbies heh
Redigerat av moparman, 26 August 2010 - 19:33.
Postad 26 August 2010 - 19:40
Där kan jag instämma! Min 60PK550N gillar inte färgton:varm (eller åtminstonde jag, då vit helt plötsligt börjar spreta mot det beigea hållet) och de flesta "kalibreringar" föreslår just färgton:varm. Men där satte jag mig på tvären och körde Original/medium istället. Hjälper vitbalansen enormt för mig tycker jag.
Stäng av dynamisk kontrast!!!
Första jag stängde av, och energispar AV med...
Det märkliga är att flimret försvinner när jag tar energispar "minimal" märkte jag nu!
Är det för bra "tryck" i bilden från ps3 och HTPC som gör att bilden flimrar, eller vad är det frågan om??
Man loosar väl massa annat om man har energisparläge på..
Postad 26 August 2010 - 20:36
Ljusstyrka 50
H o V skärpa på 50
Färg 55
Färgton på 0
Dyn kontrast av
Brusreducering av
Gamma låg
Svartnivå låg
Färgskala Standard
Kantförbättring av
Färgfilter av
Färgtemperatur mellan
Resten har jag på noll... vågar jag inte röra, hehe
Postad 26 August 2010 - 21:02
sett någon svara på det.
Går att det att välja, så att den tex alltid startar med HDMI 2 eller Scart1 eller liknande?
Eller måste man trycka sig fram dit varenda gång man startar TVn?
Postad 26 August 2010 - 21:34
Någon frågade innan om det gick att få PK modellerna att starta på vald ingång automatiskt, men jag har inte
sett någon svara på det.
Går att det att välja, så att den tex alltid startar med HDMI 2 eller Scart1 eller liknande?
Skaffa en Logitech Harmony multifjärr så löser du det problemet.
Postad 27 August 2010 - 06:20
Är detta någon typ av grundinställning när man använder TVn för första gången?Kontrast 75
Ljusstyrka 50
H o V skärpa på 50
Färg 55
Färgton på 0
Dyn kontrast av
Brusreducering av
Gamma låg
Svartnivå låg
Färgskala Standard
Kantförbättring av
Färgfilter av
Färgtemperatur mellan
Postad 27 August 2010 - 06:57
Blev lite häpen som alla andra av storlekaen på kartongen men sen när jag och tjejen fick upp tv:n så passa den perfekt.
Våran tv:n bänk är 120cm bred och tv:n är 118cm =)
Den kom sent igårkväll (runt 21:30) men skulle egentligen haft den tidigare igår, men säljaren hade glömt att boka frakt från butiken. Så när jag ringer vid 17:00-tiden så säger han att han ska fixa ett expressbud!
Otroligt tycker jag och grym service att inte bara låta det gå till nästa dag.
Elgigganten i Sickla var där stället där den blev inköpt.
Inte hunnit testa så mycket ännu. Bara slängt ner kontrasten till 57 sen hann den bara vara på ca 1 timme efter att den blev uppackad men det jag sett hittills verkar väldigt lovade!
Gillar verkligen designen också på 750/760N :-)
Nu skare bli en film-helg!
Over and out...
Postad 27 August 2010 - 07:02
Är detta någon typ av grundinställning när man använder TVn för första gången?
Nja... har ju stängt av dyn kontrast etc, och sänkt kontrast lite nu början... vet inte om man behöver det med senare plasma apparater, men känns bättre och köra lite snällare med inställningar i börja... tror dom flesta har kontrasten mellan 90-95 om man kolla på olika kaliberingar
Redigerat av Garrett, 27 August 2010 - 07:05.
Postad 27 August 2010 - 07:38
Dra ner H o V skärpa till 0 och sänk kontrasten till 65 så ska du se att det blir bättre! FEL AV MIG! GÖR INTE DET! Se nedan i tråden.Kontrast 75
Ljusstyrka 50
H o V skärpa på 50
Färg 55
Färgton på 0
Dyn kontrast av
Brusreducering av
Gamma låg
Svartnivå låg
Färgskala Standard
Kantförbättring av
Färgfilter av
Färgtemperatur mellan
Redigerat av nisseläsk, 27 August 2010 - 11:38.
Postad 27 August 2010 - 07:58
Min startar på den ingång jag senast har använt och det tycker jag är ok.Någon frågade innan om det gick att få PK modellerna att starta på vald ingång automatiskt, men jag har inte
sett någon svara på det.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
Tv som inte startar
18 filmer
3 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?