en fråga till er som redan har pz 85. Har nu kommit fram till att mitt köp lutar mot pz 85 men px 8 och pz 8e nämns ju ganska flitigt i en del trådar. Vad är märkbar skillnad om man väljer en billigare modell??
Panasonic Viera TH-46PZ85
(TV)
|
0
|
(15)
|
Inga priser | |
Panasonic Viera TH-42PZ85
(TV)
|
2
|
(27)
|
Inga priser | |
Panasonic Viera TH-42PZ80
(TV)
|
1
|
(22)
|
Inga priser | |
Panasonic Viera TH-50PZ80
(TV)
|
1
|
(6)
|
Inga priser | |
Panasonic Viera TH-46PZ80
(TV)
|
1
|
(5)
|
Inga priser | |
Panasonic Viera TH-42PZ800
(TV)
|
1
|
(8)
|
Inga priser |
Postad 25 October 2008 - 21:25
en fråga till er som redan har pz 85. Har nu kommit fram till att mitt köp lutar mot pz 85 men px 8 och pz 8e nämns ju ganska flitigt i en del trådar. Vad är märkbar skillnad om man väljer en billigare modell??
Postad 26 October 2008 - 19:39
Osäker och behöver ett gott råd
Postad 26 October 2008 - 19:55
ska du se film & kolla på tv m.m , så är väl px80 minst lika bra?
+ du sparar himla massa tusen kr . det är väl prisvärdheten som gör att du blir nöjd med ditt köp , inte hur bra teven riktigt är?
Du får ju grym valuta på px80an .
Mvh
Postad 26 October 2008 - 20:02
"Bästa sport-tv" där PX-80 rekommenderades"
Tar tillbaka min förra fråga om skillnaden mellan PX8 och PZ 85. Har lusat trådarna ordentligt angående dessa modeller. Känner mig dock inte 100% säker vilken modell av Panasonic som man skall välja?
Har (tror jag) bestämt mig för en 46PZ85 men blir lite osäker då jag fick svar i en tråd om "Bästa sport-tv" där PX-80 rekommenderades. Skulle vara minst lika bra på lågupplöst material. Hjälp snälla, det snurrar lite
Fixar inte PZ 85 sändning från Canal Digital lika bra???
Osäker och behöver ett gott råd
Det var ett konstigt svar. Jag har ingen PX80 men PZ85 borde klara av det minst lika bra. Jag valde just PZ85 framför PX80 för att jag tyckte att PZ85 hade bättre SD-bild. När det gäller sportsändningar beror det mycket på kvalitén på sändningen, vilken kan variera hos de olika kanalerna. Vissa OS-matcher som SVT sände i somras med SD såg nästan ut som HD. PZ85 har också klart bättre ljud än PZ80 (och PX80) med BBE ViVA HD 3D Sound så om du bara ska använda TV-högtalarna rekommenderar jag PZ85 starkt.
Redigerat av Homy, 26 October 2008 - 20:11.
Postad 26 October 2008 - 20:11
Inte för att jag kan skillnaden mellan 2:an o 3:an men det låter ju lite vassare? Eller.....
Postad 26 October 2008 - 20:16
https://www.prisjakt...kt.php?p=295742
dock ganska dyr , så om du inte bryr dig om v real 2 , så köp 50px8 . fett prisvärd och jag tror inte bildkvaliteten blir sååå större i v real 3 utan snarare snabbare processor för blu-ray m.m men det kanske inte är sån skillnad.
Har du pengarna så köp pz80an i 50 tum för px80 finns inte i 46 eller 50 tum.
Annars köp px8an tycker jag. mvh
Postad 26 October 2008 - 20:36
Måste också säga att forumet är guld. Ni som ger feed-back to!
Postad 26 October 2008 - 20:40
åk till media markt eller elgiganten typ och kolla på dem live? tror du blir galet nöjd med pz80an . kolla på prisjakt.nu omdömena på pz80. och bilder. folk verkar galet nöjda .
annars kostar väl 85an bara nån tusenlapp mer väl?
mvh
Postad 26 October 2008 - 20:55
Håller med dig om pz 80an, alla verkar ju gilla den sjukt mycket.
Knappt en tusenlapp mellan 80 o 85 och det kanske är värt den?
Ja, som du ser velas det men någon av dessa blir det så jag får väl studera priser o frakt mm innan beslut tas.
Hade hoppats att det skulle vara enklare men fy fabian vilket velande. Men en ny Panasonic skall det bli
Postad 26 October 2008 - 21:22
HejLite dumt nedkladdat av mig, men jag tänkte om någon hade suttit i samma båt och kunde ge en recension.
Håller med dig om pz 80an, alla verkar ju gilla den sjukt mycket.
Knappt en tusenlapp mellan 80 o 85 och det kanske är värt den?
Ja, som du ser velas det men någon av dessa blir det så jag får väl studera priser o frakt mm innan beslut tas.
Hade hoppats att det skulle vara enklare men fy fabian vilket velande. Men en ny Panasonic skall det bli
Jag funderar själv på vad man skall välja för modell, kul att det varkar som det är fler som snurrar in sig på just panasonics olika modeller, dessa är mina funderingar.
50px80 grymt mycket TV för pengarna men saknar full HD och äldre bildprocessor
46pz80 har allt utom digital utgång vilket jag tror att jag behöver för mitt bioljud, en NAD förstärkare som saknar HDMI så det blir väl koax(novis)
46pz85 verkar ju ha allt man behöver, enda nackdelaen är ju priset, 75% mer än px80.
Vore tacksam för tips o ideer om detta tänkande.
//
Postad 26 October 2008 - 21:50
där kan allt vara fixat
för ett bra pris.
Och örnvik . jag tycker du ska studera priser som du själv sa , och kolla hur mycket priserna gått ner inom dem senaste 3 månaderna . du kanske kan få ner priset rent av 1000 kr bara vänta nån månad.
Who knows
Och om budgeten sviker så skit i tv och invänta . teve köp ska ju vara kul , inte påfrestande
men jag tror starkt på pz80an . hade jag fått ett sommarjobb som jag trodde så hade jag dirr köpt den
mvh
Postad 26 October 2008 - 22:03
Rent bildmässigt så var jag på Media Markt och gämförde PZ85 med W4500 och det var stor skillnad på Canal digital. Kollade även på PX8 mot 4500 och den var bättre den också. Mellan Panasonics modeller kollade jag inte så noga som jag nu hade önskat. Upplevde PZ85 som riktigt vass mend det beror ju på inställningar mm så det var kanske inte rättvist om det trixats en del. Men mitt problem var att välja mellan W4500 och Plasma (Panasonic) i första hand och det var solklart i Panasonics fördel då jag prioriterar en skärm som funkar bra på hockey o fotboll.
Steg 2 är det jag är i nu, vilken Panasonic skall jag välja? Därav mina tidigare frågor i tråden och som sagt nu är jag nere i 80/85 i mitt val. Och mellan dessa är det ju inget större prisgap men är det en 42 tums skärm som du vil ha så läs Marcos inlägg om dom billigare modellerna.
Valet är inte lätt....
Postad 26 October 2008 - 22:04
Men den digitala utgången är väl det enda sättet att få digitalt ljud till hemmabio förstärkaren, eller har jag missuppfattat detta?strunt i digitala utgången , var nöjd med en grym tv ! annars vänta ca 5 månader till panasonics nästa generation .
där kan allt vara fixat
för ett bra pris.
Och örnvik . jag tycker du ska studera priser som du själv sa , och kolla hur mycket priserna gått ner inom dem senaste 3 månaderna . du kanske kan få ner priset rent av 1000 kr bara vänta nån månad.
Who knows![]()
Och om budgeten sviker så skit i tv och invänta . teve köp ska ju vara kul , inte påfrestande
men jag tror starkt på pz80an . hade jag fått ett sommarjobb som jag trodde så hade jag dirr köpt den
mvh
vilken TV tycker du man skall välja för att få mest av sina surt förvärvade pengar?
Postad 26 October 2008 - 22:31
Postad 27 October 2008 - 13:02
på blu-ray eller annat då kör du väl en annan koppling via blu-ray spelaren eller dvd spelaren , så då får du väl digital ljudutgång? har ingen aning om detta men om jag har rätt så är de väl värt att strunta i hemmabioljud för vanligt tv tittande? =D
Och Vad jag personligen kommer göra nu . Jag inväntar svar från tävlingar och priser som är skickade till mig, lyckost som vunnit massor
Jag tror faktiskt jag siktar på en pz85 .
Hört att det ligger lite dyrare komponenter inuti samt det inte alls bara är IFC (som e kasst) som e skillnaden.
1000 kr mer , ganska värt enligt mig + snyggare tycker jag den är .
Jag känner att vänta på t.ex nästa års panasonic tv är bara dumt om man verkligen vill köpa en teve.
Min bror har en pioneer 43 tum från 05/06 och då började dem precis med svärtan propagandan .
Köper jag denna panasonic pz85 är den väl 100 ggr bättre än min brors som är jättebra .
Jag menar . I princip så är panasonics pz85 = kuro 5080XD
och panasonics nästa generation = kuro 5090
Så jag tror det bara blir finslip på nästa panasonics tv apparat.
Fast who knows =D
jag kanske inväntar julen eller våren trots allt efter deras nya version
annars är väl pz85 ett galet bra val ! läs tester så får ni se att svärtan är exccelent och passed black = very good
samt så är dem ju bäst på färger enligt mig
Hmm ni får posta va ni tycker , vore roligt diskutera vilken tv som passar vem bäst
Postad 27 October 2008 - 19:13
Kul att du skriver om just Sony 4500 för den hade jag siktet inställt på först, ny modell, 46 tum och 100hz full HD.
Men så var jag som alla andra på Media MArkt och såg Panasonics plasmor, sedan var det klart.
jag som flertalet andra sitter och finkammar nätet på fakta och erfarenheter om de olika apparaterna, tror att i botten vill nog alla ha en yv som man kan ha till allt, framtidssäker(bullshit) och alla kontakter och bildhantering man kan tänkas få och allt detta till en bra peng.
Men efter ett tag så brukar man ju veta vad man vill ha men då svider det i lädret.
Personligen är jag övertygad om att en PZ85 är bland det bättre man kan ha men som sagt, något dyrare än vad jag planerat men men.
Jag har inte handlat än så jag är mycket öppen för input.
//
japp bioljudet som jag menar är från vanligt tv tittande, annars blir det ljud från andra enheter typ dvd eller media enhet.
//
Postad 27 October 2008 - 19:34
saknar smärre komponenter men vad jag har läst & hört så är det IFC , sen nån smärre sak ang PLAYBACK 24/P men den funkar ju för tusan lika bra att köra blu-ray 24/P . det är nog bara olika lägen.
menar , min brors pioneer 43 tum han betala över 40 K för för ca 2-3 år sedan klarar Blu-ray perfekt utan hacka.
Alla tjötar om 3:2 pulldown lagg osv men tror du att man verkligen upptäcker det ens? inte jag
najs.
Men jag hade seriöst om plånboken sviker köpt en pz80 för att den är i princip bara IFC + design mässigt skiljer sig från pz85 . Samma kvalitets fina teve.
Sedan listas ju inte Media markt med på prisjakt så kika iväg o kolla hos närmaste mediamarkt vad dem kan tas för pz80 / pz85 och jämför med internets prisjakt ?
Panasonic är nr 1 med kvalite samt pris.
2 är pioneer tack vare kvaliteten men höga priset
3 är samsung.
Dock kostar samsungs senaste 6-7 serie RÖV
Panasonic is the way to go
Skriv gärna era tankar om vad det kan ev bli för köp
Postad 27 October 2008 - 22:00
Båda har ju 24p playback men 85:an även 24p real cinema fast jag vet inte riktigt vad funktionen real cinema innebär. På fyndbörsen finns ju bara 80:an i 50 tum och 2000 kr dyrare därmed. Har kollat lite på andra ställen och priset på 46pz85 hos fyndbörsen är ju vettigt men pz 80 finns ju billigare på några andra ställen i 46 tum.
Hur som helst 2 intressanta modeller och vilken man väljer är ju en smaksak, själv blev jag lite osäker då jag inte har något surroundsystem och dom(fyndbörsen) tyckte det var mycket bättre ljud på 85:an. Tyckte kanske också att prisskillnaden inte var så stor och lite osäker på vad IFC kan göra då några också stuckit ut i mängden och sagt att den gör gott i vissa fall. den går ju att stänga av
Postad 28 October 2008 - 00:14
du gjorde ett riktigt bra val.
24/p real cinema tror jag att den klarar judderfritt = utan att hacka .
dock osäker faktiskt vad den funktionen gör för nåt, chansar lite varav namnet
Men 46 tum på 4 meter?
folk säger att dem vill ha större och större samt vissa mindre och mindre.
Visst, jag vill ha 100 tum i mitt 2,80 cm långa rum till teven.
men då får jag sämst kvalite pga för pixligt och massa brus för jag ser sitter för nära.
Jag tror att 46pz85 blir stort , optimalt för ögonen , perfekt sittavstånd på 4 meter och du är nog galet nöjd antar jag
Grattis till ett bra val !
Mvh
Postad 28 October 2008 - 18:34
viktigt för mig iom jag ska kika mkt fotboll ...
Postad 28 October 2008 - 23:04
Till Tigerofsweden:
Angående gräset så var det bra bild och det blev aldrig grådassigt utan höll sig fint i färg. Kollade på fotboll hos en kompis förra landskampen Sverige spelade och det var på en Pioneer Plasma och jag tycker själv att bilden är minst lika bra på 85:an. Kollade lite på hockey också på 4sport och resultatet var bra där ock. Får väl titta lite några dagar och komma med lite referenser efter hockeyn på torsdag. Skall även labba lite med IFC och se om det gör någon skillnad.
Postad 29 October 2008 - 12:20
du har en massa fotboll ikväll på canal+ om du har lust att kolla lite närmre på det
Postad 29 October 2008 - 22:41
Jag klippte ut från en pappskiva storleken på en 42 tums skärm och hängde den på den gamla teven. Jag tycker 42 tum på 3 meter stämmer ganska bra, vad tror ni rävar?
grattis till PZ85 köpet, det var nog helrätt
//
Postad 29 October 2008 - 22:55
Någon som vet hur man byter vilken ingång tv ska starta på. Typ Analog, Inbyggda boxern, HDMI.......
skulle vilja byta så den startar med HDMI1.
/J
Postad 29 October 2008 - 23:08
men 3 meter är optimalt för bästa kvalite samt endå ge en WOW effekt
Postad 30 October 2008 - 16:14
Är du nöjd med din PZ85?
//
Postad 30 October 2008 - 17:38
Kollade på Arsenal - Tottenham, mycket bättre än jag förväntat. Kanonfint gräs och bra bild framför allt.Tigerofsweden Postat Igår, 12:20
underbart Örnvik
du har en massa fotboll ikväll på canal+ om du har lust att kolla lite närmre på det
Marco91 Postat Oct 28 2008, 23:17
Ska kolla Skellefteå - HV i kväll med sedan kommer jag tillbaka med omdömen.
longman Postat Idag, 16:14
bra, då kanske jag skall ta patent på min pappskivélösning......
Är du nöjd med din PZ85?
Så här långt (bara ett par dagar ännu) ser det riktigt bra ut. Men som sagt kommer åter efter lite tester med mera info.
longman Postat Igår, 22:41
Tur att inte grannarna ser vad man gör ibland.......
Jag klippte ut från en pappskiva storleken på en 42 tums skärm och hängde den på den gamla teven. Jag tycker 42 tum på 3 meter stämmer ganska bra, vad tror ni rävar?
grattis till PZ85 köpet, det var nog helrätt
Tack, avståndet verkar int vara fel på 3 m. Men smaken är som....
Postad 30 October 2008 - 17:54
Frågar i den här tråden också
Någon som vet hur man byter vilken ingång tv ska starta på. Typ Analog, Inbyggda boxern, HDMI.......
skulle vilja byta så den startar med HDMI1.
/J
nedan funkar på PX70/80 så troligen på denna modell så prova.
Öppna luckan på teven. Håll inne -V och tryck 3ggr på AV-knappen på fjärren. Aktivera Hotel Mode och välj den ingång du önskar som start. Tryck exit på fjärren.
ps. rör inget annat där
Postad 30 October 2008 - 18:33
nedan funkar på PX70/80 så troligen på denna modell så prova.
Öppna luckan på teven. Håll inne -V och tryck 3ggr på AV-knappen på fjärren. Aktivera Hotel Mode och välj den ingång du önskar som start. Tryck exit på fjärren.
ps. rör inget annat där
Det är -V på tvn och 3ggr på 0an på pz85 europeiska, och -V o 3ggr på info knappen på amerikanska o japanska.. så tryck inte fel då rensar ni allt på tvn o måst göra om alla inställningar igen
Postad 30 October 2008 - 19:08
Hur är de att spela på z85?
Hur är de där med inbränningar hur länge ska man titta för att de ska bli en inbränning och hur långt tid tar de innan den försvinner?
Postad 30 October 2008 - 19:18
Hej.
Hur är de att spela på z85?
Hur är de där med inbränningar hur länge ska man titta för att de ska bli en inbränning och hur långt tid tar de innan den försvinner?
Tänk inte på inbränningar.. existerar inte va jag märkt på pz85.. ghosting, nope inte märkt av det heller..
kör mycket xbox, aldrig märkt av nått.. kört från början när tvn va ny.. kör på bio mode, och sänk kontrasten så är det lugnt.. nu efter 550h så har jag kontrasten på 75%.. märker absolutinget..
Postad 30 October 2008 - 21:41
Det är -V på tvn och 3ggr på 0an på pz85 europeiska, och -V o 3ggr på info knappen på amerikanska o japanska.. så tryck inte fel då rensar ni allt på tvn o måst göra om alla inställningar igen
Är inte det kommandot för att komma in i vanliga servicemenyn? Där du kan se antal timmar i drift etc.
-V och 3ggr på AV-knappen är en annan meny där bl.a Hotel-Mode finns, för bl.a PX80. Där ser man. Trodde Panasonic hade samma förfarande på sina senaste maskiner. Tack för tillrättavisningen.
Redigerat av Palle, 30 October 2008 - 21:47.
Postad 31 October 2008 - 08:22
Tänk inte på inbränningar.. existerar inte va jag märkt på pz85.. ghosting, nope inte märkt av det heller..
kör mycket xbox, aldrig märkt av nått.. kört från början när tvn va ny.. kör på bio mode, och sänk kontrasten så är det lugnt.. nu efter 550h så har jag kontrasten på 75%.. märker absolutinget..
Okej då hoppas jag att de är så.
Nån mer som har nått att säga om inbränningen.
Postad 31 October 2008 - 16:05
Är inte det kommandot för att komma in i vanliga servicemenyn? Där du kan se antal timmar i drift etc.
-V och 3ggr på AV-knappen är en annan meny där bl.a Hotel-Mode finns, för bl.a PX80. Där ser man. Trodde Panasonic hade samma förfarande på sina senaste maskiner. Tack för tillrättavisningen.
Du har rätt att det gäller även PZ85
Service meny: -V och 3 ggr på 0an
Meny för att ändra bl.a "inital input": -V och 3ggr på AV
Tack för det!
(Blev lite ställd när jag kom in i service menyn och trodde det var där default input inställningen fanns, man vågar ju inte trycka fel i den kryptiska menyn)
Postad 01 November 2008 - 15:28
Håller på att labba med IFC:n lite men jag vet inte riktigt ännu vad jag skall säga. Ibland så verkar det positivt och ibland åt andra hållet men jag skall undersöka det noga och utvärdera denna funktion från mina ögon sett.
Är det någon annan här på tråden som har några erfarenheter om IFC?
För övrigt är jag jätte nöjd med pz85:an men det är nog ett bra val om man tar pz 80 också. Det är bra ljud på 85:an i varje fall.
mvh/Örnvik
Postad 05 November 2008 - 23:45
Hur är de att spela på pz85?
Är de något inputlag?
och inränningar blir de de?
Mvh Mikael
Postad 06 November 2008 - 08:27
Hej.
Hur är de att spela på pz85?
Är de något inputlag?
och inränningar blir de de?
Mvh Mikael
Du har ingen inputlag på plasma, om du inte kör med nån bildförbättring på då kanske. Du har full respons.
Och det me inbränningar, inbränningar finns knappt idag.
Inbränning = konstant inbrännd bild som du aldrig får bort
Ghosting = bild som syns kvar 5sek - 2dagar.
Och jag ha kört allt man kan på tvn, surfat, xbox, testbild. Och aldrig sett det minsta ghosting! Så va inte orolig.
Postad 06 November 2008 - 13:07
Och det lär ju knappast gå på någon garanti om det inte låter vansiningt högt, och man lär ju inte heller kunna byta ut fläktarna så pass billigt som på en pc. Jag har inte dammigare än någon annan, men det samlas ju en del trotts allt
Vad är era tankar kring detta ?, och är det så att fläktarna är endast på 46" elller större ?
Postad 06 November 2008 - 13:11
Det är inga fläktar i 42" va?, det är 4 st i 46" vet jag, är lite känslig för det där med fläktar, jag har själv lyssnat och de hörs ju nästan inte, men om man tänker att man ska ha tv'n ett par år så är det ju en annan fråga hur det låter då. Alla här väl varit med om hur en dators fläktar låter efter ett par år.
Och det lär ju knappast gå på någon garanti om det inte låter vansiningt högt, och man lär ju inte heller kunna byta ut fläktarna så pass billigt som på en pc. Jag har inte dammigare än någon annan, men det samlas ju en del trotts allt
Vad är era tankar kring detta ?, och är det så att fläktarna är endast på 46" elller större ?
samma fläktar på 42"..
Postad 06 November 2008 - 14:39
samma fläktar på 42"..
aj aj då, tyckte inte det såg likadana ut bakifrån, vad tror ni, kommer det låta mycket mer om ett par år? man investerar ju i en tv för att ha den en tid 5-10 år i alla fall.
Postad 06 November 2008 - 16:13
aj aj då, tyckte inte det såg likadana ut bakifrån, vad tror ni, kommer det låta mycket mer om ett par år? man investerar ju i en tv för att ha den en tid 5-10 år i alla fall.
Beror ju helt på hur mycket du ser på tv, allt slits ju. o alla plasma har ju fläktar.. ju fler deste lägre varv, desto mindre slitage, desto längre hållbarhet.
Har du tvn på 10h om dagen klart den nöts.. ser du 15h/v så håller den ju 6ggr längre..
och dom väsnar nog först efter garantin är slut, då skruvar du upp bakstycket och byter ut dom.
Postad 06 November 2008 - 17:43
Fikk min nye PZ85 fra Voxon i dag.
Etter at min LG 42PC1RR først fikk masse røde pixler på mørk bakgrunn, for så å gå i svart etter 2 år og 2mnd :-( Har dog lyd (Sveriges dyreste radio?)
Nok om det. Jeg tenkte noen kunne hjelpe meg med en sak ang Panasonicen
Jag tar inn TV signalene fra CD HD boks (Sagem) via HDMI1, og det funker helt topp.
Men problemet er at hver gang jeg skal starte TV`n kommer en box opp med at den ikke finner DVB signaler/kanaler.Og det er jo helt rett jeg har ikke kobla inn noe vanlig antenne.
Så må jeg gå inn på AV menyen.
Jeg vil ha bort dette og få TV ti å starte på HDMI1 (jeg har justert den "hemlige" menyen til HDMI1)
Noen som vet hvordan man for bort dette DVB greiene?
Postad 06 November 2008 - 23:54
Vad kan man ändra där inne ?
När jag t.ex spelar upp en film från ps3an så när man är inne i menyn för filmer så är det bild på hela tvn men när man sedan sätter igång filmen så är det svarta kanter uppe och nere, varför är det så ? har jag missat någon inställning ?
Det står uppe i vänsta hörnet på tv 1080p wide filmen är Iron man på blu-Ray
jag har en 42pz85
Redigerat av Dogie, 07 November 2008 - 00:10.
Postad 07 November 2008 - 12:55
Får man gå in i service menyn själv utan att garantier bryts ?
Vad kan man ändra där inne ?
När jag t.ex spelar upp en film från ps3an så när man är inne i menyn för filmer så är det bild på hela tvn men när man sedan sätter igång filmen så är det svarta kanter uppe och nere, varför är det så ? har jag missat någon inställning ?
Det står uppe i vänsta hörnet på tv 1080p wide filmen är Iron man på blu-Ray
jag har en 42pz85
Inget fel, bara widescreen's ABC skola.
TV'n har en aspect ratio på 16:9, medans filmens är 2.40:1 eller "cinemascope"
Dvs, filmen har en "bredare" bild än din TV, således måste det till svarta kanter uppe och nere...
Postad 08 November 2008 - 02:23
Postad 08 November 2008 - 13:21
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
0
Märkligt problem Panasonic TH-42PZ85E / HUMAX BXR-HD+2
34 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?