Postad 10 August 2010 - 00:00
Postad 10 August 2010 - 18:02
Bilden är grådaskig.
Talar tyvärr av egen erfarenhet...
Postad 10 August 2010 - 18:47
Om man vill ha bra svärta, så köp inte S20 modellen, bilden är inte närheten av G10/G20.
Bilden är grådaskig.
Talar tyvärr av egen erfarenhet...
Postad 10 August 2010 - 19:26
Min S20 svärta är svart o perfekt.
Jo inte kan man klaga på svärtan tycker jag.Skaffade min första bluray tulle (avatar) idag och testade lite.Är definitivt inte missnöjd med bilden!
Postad 10 August 2010 - 19:35
Jag har Comhem och Svt sänder som bekant flerkanalljud men inte vid lokala sändningar.
Jag har pratat med Comhem och enligt dom ska problemet vara löst och funka med min tvmodell.
Tv'n ska växla ljudformat automatiskt. Men min tv gör inte det.
Min tv har programversion: 2408-10300.
Nån annan som har detta problem?
Postad 10 August 2010 - 20:18
Har vänner som har dem, och de är klart bättre. Det verkar som S20 saknar ett skärmfilter som ger bättre svärta som de andra har.....
Synd jag inte hade reda på det innan jag köpte min S20.
Postad 10 August 2010 - 20:54
Hade samma problem när jag fick min box, gå in på boxens ljudinställningar och ändra lite där, kommer inte ihåg vad det var men det var en ljud inställning på boxen som inte var kompatibelt med de lokala sändningarna...Ljudet från min Panasonic Viera TX-P46G20E försvinner vid Svt's lokala sändningar.
Jag har Comhem och Svt sänder som bekant flerkanalljud men inte vid lokala sändningar.
Jag har pratat med Comhem och enligt dom ska problemet vara löst och funka med min tvmodell.
Tv'n ska växla ljudformat automatiskt. Men min tv gör inte det.
Min tv har programversion: 2408-10300.
Nån annan som har detta problem?
Postad 10 August 2010 - 22:19
Gör en reset på bild inställningarna och sätt tvn i film läget upplevs svärtan som grå i ett lite mörkare/ljusdämpat rum så är det fel på tvn eller felinställd digitalbox,bluray eller dator.Alternativet som jag ser det har du haft en pio 5090 innan och har den som referensHar kanske fått ett måndags exemplar av S20.. Svärtan är grådaskig. Ni som är nöjda har ni jämfört med G10/G20?
Har vänner som har dem, och de är klart bättre. Det verkar som S20 saknar ett skärmfilter som ger bättre svärta som de andra har.....
Synd jag inte hade reda på det innan jag köpte min S20.
Postad 11 August 2010 - 05:48
Postad 11 August 2010 - 09:39
Har vi inte gått igenom det där några gånger nu...?Det är ju otur om tillverkarna får svärtan bättre med antireflexfiltret. Svärtan ska vara bättre elektroniskt
Postad 11 August 2010 - 10:38
Det är ju otur om tillverkarna får svärtan bättre med antireflexfiltret. Svärtan ska vara bättre elektroniskt. Det är slött av dem att hålla på att utveckla filtret till glaset. De måste lägga pengarna på bättre elektronik istället.
Jag är tacksam för filtret då det underlättar TV-tittandet för mig. Även om jag ser på film mestadels kvällstid så är jag ändå glad för att slippa se ljuskällor i glaset.
Redigerat av Unregistered6df60672, 11 August 2010 - 10:38.
Postad 11 August 2010 - 11:57
trebban>>
Har vi inte gått igenom det där några gånger nu...?Det är inte därför man jobbar med filter.
Det är som det gamla ordspråket "många droppar urholkar en sten". Om jag tjatar tillräckligt länge så kanske tillverkarna lyssnar. Hehe...
Postad 11 August 2010 - 14:59
Tyvärr kommer varken digital-abonnemang eller bluray leta sig in i hushållet på ett tag. Vi bor i en Comhem-lägenhet och ska med den TVn kunna njuta av några digitalkanaler i alla fall. Fram tills idag har det endast varit analogt.
Mina funderingar kretsar kring kablaget för bästa möjliga resultat. Idag går antennkabeln till DVDn, och vidare med antenn till TVn. Skönt att kunna spela in eller timeshifta en kanal och samtidigt titta på något annat på TVn.
Vad händer om jag kopplar likadant till nya TVn, hur stor förlust blir det på signalen egentligen? DVDn är en ca 5 år gammal LG. Det är ju ganska surt att ha möjlighet till fin, digital SD-källa men sabba det genom att gå via DVDn.
Att koppla antennen direkt till TVn känns inte bra då DVDn hamnar utanför och Timeshift-funktionen går förlorad. Jag vet att man kan spela in och pausa live på TVn men då måste en hårddisk införskaffas, det gäller endast de digitala kanalerna och man kan inte titta på något annat under tiden.
Det finns komponent ut på DVDn (ingen HDMI) som idag är kopplad till förstärkaren (och vidare till projektor) men allt utom antenn till TVn känns ändå kasst då man blir låst till TVns AV-kanal.
Med våra förutsättningar och krav känns det bara som det finns ett sätt att koppla och det är antenn via DVDn till TVn och då är frågan: Hur stor förlust i kvalité på signalen blir det egentligen?
Edit:
TV: Thomson 32WX410X
DVD: LG DVD Recorder RH-7500
Förstärkare: Sony AV Receiver STR-K880
(Projektor: Panasonic Projector PT-AE900)
Redigerat av mrnajsman, 11 August 2010 - 15:13.
Postad 11 August 2010 - 15:26
Det finns lösningar men det beror på hur mkt du vill lägga på det och vilket krav du har på de digitala kanalerna.Jag är nu väldigt nära en beställning av en 42 tums G20. Det ska bli väldigt spännande att se skillnaden mot vår 8 år gamla Thomson 32 tums tjock-TV!
![]()
Tyvärr kommer varken digital-abonnemang eller bluray leta sig in i hushållet på ett tag. Vi bor i en Comhem-lägenhet och ska med den TVn kunna njuta av några digitalkanaler i alla fall. Fram tills idag har det endast varit analogt.
Mina funderingar kretsar kring kablaget för bästa möjliga resultat. Idag går antennkabeln till DVDn, och vidare med antenn till TVn. Skönt att kunna spela in eller timeshifta en kanal och samtidigt titta på något annat på TVn.
Vad händer om jag kopplar likadant till nya TVn, hur stor förlust blir det på signalen egentligen? DVDn är en ca 5 år gammal LG. Det är ju ganska surt att ha möjlighet till fin, digital SD-källa men sabba det genom att gå via DVDn.
Att koppla antennen direkt till TVn känns inte bra då DVDn hamnar utanför och Timeshift-funktionen går förlorad. Jag vet att man kan spela in och pausa live på TVn men då måste en hårddisk införskaffas, det gäller endast de digitala kanalerna och man kan inte titta på något annat under tiden.
Det finns komponent ut på DVDn (ingen HDMI) som idag är kopplad till förstärkaren (och vidare till projektor) men allt utom antenn till TVn känns ändå kasst då man blir låst till TVns AV-kanal.
Med våra förutsättningar och krav känns det bara som det finns ett sätt att koppla och det är antenn via DVDn till TVn och då är frågan: Hur stor förlust i kvalité på signalen blir det egentligen?
Att spela in digitalt är att föredra framför den analoga. Du kommer märka att det inte är nån hit att spela in analogt och spela upp på din G20.
Jag har kopplat så att jag kan spela in både på USB-hårddisk och på DVD-hårddisk. Om du vill ha kvar dvd.n som inspelningsapparat så kan du skaffa en enkel digitalbox för en krona (typ) som via scart går till dvd.ns scartingång.
Jag har HD box som är kopplad till dvd.n med scart(RGB). HD-boxen har ett HD-medium ab.
Som komplement spelar jag in på USB hårddisk om jag vill spela in från nån gratiskanal samtidigt som jag ser på nån annan kanal på HD-boxen. Kanske inte det smidigaste. Det lättaste är givetvis HD-box eller SD-box med hårdisk men det beror på om du vill ha HD eller inte. Nu spelar jag inte in så ofta i och för sig.
Till din fråga, tror jag inte sker så stor försämring av signalen i antennkabeln. Vill du köra analog inspelning rek jag att skaffa en T-koppling som delar upp signalen till både DVD:n och TV:n. Det finns att köpa på
http://www.clasohlso...px?id=146518689
Postad 11 August 2010 - 15:47
Det finns lösningar men det beror på hur mkt du vill lägga på det och vilket krav du har på de digitala kanalerna.
Att spela in digitalt är att föredra framför den analoga. Du kommer märka att det inte är nån hit att spela in analogt och spela upp på din G20.
Jag har kopplat så att jag kan spela in både på USB-hårddisk och på DVD-hårddisk. Om du vill ha kvar dvd.n som inspelningsapparat så kan du skaffa en enkel digitalbox för en krona (typ) som via scart går till dvd.ns scartingång.
Jag har HD box som är kopplad till dvd.n med scart(RGB). HD-boxen har ett HD-medium ab.
Som komplement spelar jag in på USB hårddisk om jag vill spela in från nån gratiskanal samtidigt som jag ser på nån annan kanal på HD-boxen. Kanske inte det smidigaste. Det lättaste är givetvis HD-box eller SD-box med hårdisk men det beror på om du vill ha HD eller inte. Nu spelar jag inte in så ofta i och för sig.
Till din fråga, tror jag inte sker så stor försämring av signalen i antennkabeln. Vill du köra analog inspelning rek jag att skaffa en T-koppling som delar upp signalen till både DVD:n och TV:n. Det finns att köpa på
Tack för snabbt svar!
Hade jag fått bestämma hade DVDn åkt ut och HD-box och Blu-ray in. Men vi är inte helt överens om det
Mao ska det knappt läggas något alls utöver kostnaden för tvn.
Jag är medveten om att allt som spelas in kommer att vara analogt och att det kommer att se sämre ut på tvn. TV3, kanal 5 och de övriga icke-fria kanalerna ger väl en fingervisning om hur allt inspelat kommer att se ut.
Hur får man tag på en digitalbox för 1 kr? Månadskostnad är inget alternativ.
T-kopplingen ser intressant ut. Jag antar att den eliminerar eventuell förlust genom att inte passera DVDn alls? Ger inte en sådan koppling/split en förlust i sig?
Postad 11 August 2010 - 16:02
http://www.expert.se...aspx?id=1305689Tack för snabbt svar!
Hade jag fått bestämma hade DVDn åkt ut och HD-box och Blu-ray in. Men vi är inte helt överens om det![]()
Mao ska det knappt läggas något alls utöver kostnaden för tvn.
Jag är medveten om att allt som spelas in kommer att vara analogt och att det kommer att se sämre ut på tvn. TV3, kanal 5 och de övriga icke-fria kanalerna ger väl en fingervisning om hur allt inspelat kommer att se ut.
Hur får man tag på en digitalbox för 1 kr? Månadskostnad är inget alternativ.
T-kopplingen ser intressant ut. Jag antar att den eliminerar eventuell förlust genom att inte passera DVDn alls? Ger inte en sådan koppling/split en förlust i sig?
Priset verkar gälla utan ab.
Denna funkar ju bra om du enbart är intresserad av SD-kvalité. För att behålla RGB kvalitén kan du koppla från boxen via scart genom dvd.n och till TV.n.
Du kommer inte förlora i kvalité om du t-kopplar. Men du kommer inte att kunna motstå att spela in digitalt då det blir en så pass stor skillnad i kvalité.
Postad 11 August 2010 - 16:06
Med så liten tv är det knappt nån ide med full hd.
Beroende på avstånd såklart.
Ska du inte se högupplöst på skapligt nära håll så varför inte köpa en Panasonic Viera TX-P42X20E för 6000kr inkl frakt
Redigerat av moparman, 11 August 2010 - 16:07.
Postad 11 August 2010 - 16:10
mrnajsman
Med så liten tv är det knappt nån ide med full hd.
Beroende på avstånd såklart.
Ska du inte se högupplöst på skapligt nära håll så varför inte köpa en Panasonic Viera TX-P42X20E för 6000kr inkl frakt
G20 har andra kvalitéer som är bättre än X20 förutom full HD, men jag förstår poängen. Full HD är inte nödvändigt påen 42", men gillar man TV:n i övrigt så är det bara att slå till.
http://www.flatpanel...p;id=1269850266
Redigerat av Unregistered6df60672, 11 August 2010 - 16:18.
Postad 11 August 2010 - 16:23
Det finns lösningar men det beror på hur mkt du vill lägga på det och vilket krav du har på de digitala kanalerna.
Håller med om att det finns en del olika möjligheter att välja på, har själv en Panasonic VT20E med plats för en ca modul för Comhem, men eftersom de ej stöder HD än så är det inget alternativ.
Att köpa en ny fin TV och köra analogt är för mig obegripligt :-) om jag var dig skulle jag köpa en ca modul till TV:n kostar ca 400-500:- och ta ett billigt abb finns för 39:- och då får du SVT1 HD + som CA modulen till tv:n funkar med +8 kanaler till .
Nackdelen med att spela in på USB hårddisk och PVR är att du inte kan göra så mycket mer än bara titta på det du spelat in eftersom materialet är kopieringsskyddat.
Jag sitter och väljer idag mellan CA modul, HD box On Demand och en PVR hd box med inspelning.
Jag kommer förmodligen avvakta tills CA modulerna och comhem fungerar med HD då slipper man boxen etc.
Postad 11 August 2010 - 16:29
Klart att G20 har andra kvaliter.
Men jag tror nog att många skulle vara nöjd med en X20 och samtidigt spara några 1000kr.
Tycker det är ett stort slöseri att köpa en dyr fin tv och sen inte kunna använda den som den är tänkt.
Postad 11 August 2010 - 18:52
Det finns som sagt andra fördelar med G20 men jag måste erkänna att skillnaden idag på 3 300 kr är en smula lockande.
Någon gång i tiden lär vi skaffa en HD-box och vi lär inte byta tv på ett bra tag, så jag vill känna mig lite safe med köpet också. Beslutsångest..
Postad 11 August 2010 - 19:16
Eller finns den för leverans redan?
Postad 11 August 2010 - 19:31
Hur långt ifrån sitter ni?
Ska ni ha den på väggen så mät därifrån
Postad 11 August 2010 - 19:54
mrnajsman
Hur långt ifrån sitter ni?
Ska ni ha den på väggen så mät därifrån
Den ska stå på TV-bänken. Väggen bakom har en målad ruta för projektorn, den vill jag inte hänga TVn i.
3.4 m till väggen så ca 3.1-3.2 m till TVn.
Postad 11 August 2010 - 20:06
Någon som vet när 65VT20 finns tillgänglig för köp i Sverige?
https://www.prisjakt...kt.php?p=564303
Postad 11 August 2010 - 20:33
Hade jag varit dig så hade jag tagit den billigare, dock med en brasklapp, att jag inte sett hur bilden på den tvn är. G20 tycker jag är underbar, men så kör jag mycket BluRay, PS3 och annat högupplöst material. kommer du inte att satsa på massa hd osv så räcker det gott och väl till skulle jag tro. Var det en 42 vi pratade om? skillnad till fullhd lär du nog inte se på de avståndet. Jag var nöjd med min gamla Samsung plasma som inte var fullhd.Min förhoppning är att min fru så småningom, speciellt efter att ha sett skillnaden mellan de digitala och analoga kanalerna, ska vilja ha ett digital-abbonemang också.
Det finns som sagt andra fördelar med G20 men jag måste erkänna att skillnaden idag på 3 300 kr är en smula lockande.
Någon gång i tiden lär vi skaffa en HD-box och vi lär inte byta tv på ett bra tag, så jag vill känna mig lite safe med köpet också. Beslutsångest..
Varför inte spara pengarna och istället lägga det på en bluRayspelare??
Postad 11 August 2010 - 20:59
Hade jag varit dig så hade jag tagit den billigare, dock med en brasklapp, att jag inte sett hur bilden på den tvn är. G20 tycker jag är underbar, men så kör jag mycket BluRay, PS3 och annat högupplöst material. kommer du inte att satsa på massa hd osv så räcker det gott och väl till skulle jag tro. Var det en 42 vi pratade om? skillnad till fullhd lär du nog inte se på de avståndet. Jag var nöjd med min gamla Samsung plasma som inte var fullhd.
Varför inte spara pengarna och istället lägga det på en bluRayspelare??
Jag vill skaffa ny tv, HD-box och bluRay, min fru vill behålla allt gammalt. Kompromissen är en ny tv men inget annat, än.
Så den närmsta tiden är nog X20 ett bättre köp, även om G20 har bättre antireflex, svärta och bildeenskaper i allmänhet (enligt Flatpanels iaf). Beslutsångesten ligger i att vi lär skaffa resterande elektronik innan vi köper ny tv igen. Å andra sidan är besparingen på X20 ett bra argument för att köpa bluRay också, tror jag ska testa det och se om det går hem.
Postad 11 August 2010 - 22:29
Så den närmsta tiden är nog X20 ett bättre köp, även om G20 har bättre antireflex, svärta och bildeenskaper i allmänhet (enligt Flatpanels iaf). Beslutsångesten ligger i att vi lär skaffa resterande elektronik innan vi köper ny tv igen. Å andra sidan är besparingen på X20 ett bra argument för att köpa bluRay också, tror jag ska testa det och se om det går hem.
Du kan alltid välja den gyllene medelvägen och skaffa en 42S20.Kan rekommendera den modellen.Är väldigt nöjd med min 46a.
Postad 11 August 2010 - 22:46
vilken ###### tv!!!
Någon som vet när 65VT20 finns tillgänglig för köp i Sverige?
Postad 11 August 2010 - 23:19
om så är fallet hur pass mycket kommer man märka av det ?
har beställt en TX-P50G20, kommer bli ett riktigt lyft gämfört med min philips 32" tjock tv
undrar bara om det stämmer det med svärtan ?
Postad 12 August 2010 - 00:56
Mätningar med före och efter bilder.Läste någonstans att svärtan skall bli sämre med tiden på G20, stämmer det ?
om så är fallet hur pass mycket kommer man märka av det ?
har beställt en TX-P50G20, kommer bli ett riktigt lyft gämfört med min philips 32" tjock tv
undrar bara om det stämmer det med svärtan ?
http://www.avsforum....d.php?t=1167339
CNET Tar upp ämnet.
http://news.cnet.com...10437896-1.html
Panasonic erkänner och bekräftar att så är fallet.
http://news.cnet.com...10447329-1.html
Panasonic tänker inte åtgärda problemet.
http://news.cnet.com...10449939-1.html
CNET testar.
http://news.cnet.com...10462105-1.html
CNETs uppföljning av testerna.The two aged TVs were a TC-P50G10 owned by CNET Senior Editor John Falcone and a TC-P42G10 loaned to us by CNET reader Efrain Perez. Both had approximately 1,500 hours of use, which at the average rate of 5.2 hours per day works out to about 9.6 months of age, at the time testing was conducted. We also measured another 50-inch TC-P50G10 and a 50-inch TC-P50V10, each with about 500 hours.
According to our measurements, the models with 1,500 hours both reproduced black at 0.023 footlamberts; the 500-hour models measured 0.008.
In an attempt to corroborate the measurements with real-world material, we conducted a side-by-side viewing session, attended by CNET staff and otherwise modeled after our standard TV test procedure, that pitted Efrain's TV against the 50-inch V10. When we originally compared a G10 with the V10 in 2009, using new review samples, we called their black level performance "basically the same."
That wasn't the case this time around. In dark scenes from "The Dark Knight" on Blu-ray, the 500-hour V10 clearly displayed a darker shade of black than the 1,500-hour G10, leading to more-realistic reproduction of nighttime city-scapes in Chapters 2 and 8, for example, the rooftop parlay in Chapter 8, and the silhouette of Bruce Wayne as he enters the room in Chapter 18. The difference was also visible in letterbox bars, albeit less so, in numerous brighter scenes. This viewing session was conducted with each TV set to the default THX picture mode, with no adjustments made to any picture settings.
http://news.cnet.com...10462105-1.html
The latest measurements of the V10 reveal a black level of 0.016 footlamberts at 982 hours of use, compared with the 0.008 we measured previously. Black on the S1 measures 0.017 after 1,012 hours, compared with a previous 0.011.
These results are similar to increases we measured on a TC-P50G10 and a TC-P42G10. Neither was aged under controlled conditions in our lab, but both reproduced black at 0.023 ftl after about 1,500 hours (at the average rate of 5.2 hours per day, a TV logs about 1,900 hours in a typical year). We suspect that more aging of our two in-house models will result in similar rates of increase, but only further testing will tell.
Man kan sammanfatta det med att, svar: Ja svärtan blir sämre och det är en helt klart märkbar skillnad och enligt CNETs tester så finns det ingen garanti att försämringen av svärtan stannar upp efter 3x försämring.
Är själv en Panasonic ägare av en tv som har drabbats av detta och jag har definitivt märkt av det.
Redigerat av Juhan, 12 August 2010 - 01:00.
Postad 12 August 2010 - 06:19
Postad 12 August 2010 - 07:12
Jag har inte läst något om att felet skule kvarstå på 2010 års plasmor, eller?
Postad 12 August 2010 - 07:30
Hur bra det stämmer lär vi väl få se med tiden.
Är ju upp till var och en om man tycker att det är värt det.
Postad 12 August 2010 - 08:14
Vad jag läste på cnet så är det inget konstigt att volten ökas med tiden, men att dom överdrivit ökningen på 2009 års plasmor.
Jag har inte läst något om att felet skule kvarstå på 2010 års plasmor, eller?
Volten kanske ökar, svärtan får INTE åka med. Jag hoppas Panasonic har hajat det snart. I princip har de kastat Pioneers utmärkta sätt att hantera svärta i sjön.
Postad 12 August 2010 - 08:24
Men vilken TV rek. ni skall anv. till mycket film tittande via tvix, PS3
även till mycket PS3 spelande, vill ha en TV med hyffsat låg input lag.
Postad 12 August 2010 - 08:52
Vad som verkar nästan värre är att många verkar ha fått mycket mer problem med IR..
Men nu är detta på 2009.
Förmodligen har 2010 inte hunnit gå nog många timmar.
Edit
Tar det 6000 timmar innan första försämringen tex så har väl en hel del redan bytt tv.
Iaf de som inte har på tv dygnet runt
Redigerat av moparman, 12 August 2010 - 08:53.
Postad 12 August 2010 - 09:24
Hehe, tjaa det är rätt långsökt.Det är som det gamla ordspråket "många droppar urholkar en sten". Om jag tjatar tillräckligt länge så kanske tillverkarna lyssnar. Hehe...
Det enda utveckling av filter urholkar är R&D pengar. Men i jämförelse med allt annat onödigt utvecklarna håller på med så är filter det sista en svärta-junkie ska klaga på.
Speciellt då bättre filter ger bättre svärta i alla rum där ströljus överstiger panelsen svartnivå (eller snarare, det reflekterade ströljuset, som i sin tur blir lägre med bra filter - lite moment 22 där
I nån mån måste alltså filtrerna vara bra för att så många som möjligt ska kunna ta del av förbättringar i panelens svartnivå. Om inte många kan ta del av något, hur troligt är det då att R&D pengar läggs på det? Mao i nån mån går panel-svartnivå hand i hand med filter och det framförallt råder inget motsatsförhållande mellan de två.
Eller så kan man vända på det, desto bättre filter, desto bättre svartnivå behövs. Dvs utvecklingen av filter är inte något som utförs istället för utveckling av svartnivå - tvärtom så leder utveckling av filter till att brister i panel-svartnivå lyfts fram.
Och alla blir nöjda och glada, så även du, eller hur?
Redigerat av pacman, 12 August 2010 - 09:28.
Postad 12 August 2010 - 10:41
Postad 12 August 2010 - 10:45
Och då kommer alla fråga sig "Har Panasonic tagit bort svärta funktionen?"
Postad 12 August 2010 - 10:58
Och då kommer alla fråga sig "Har Panasonic tagit bort svärta funktionen?"
Frågan är hur många som bryr sig egentligen?
Man kan ju fråga sig hur stor andel av de som köper t.ex. en G20 som överhuvudtaget har läst om försämrad svärta och bryr sig om problematiken. Här är väl en samling nördar på ett forum som har superkoll (dock inte jag själv), så det är klart att diskussionen går varm just här. Men överlag - hur mycket investering är det värt att åtgärda om inte nog många bryr sig?
Kanske massor - jag vet inte, eller så har jag kanske fel...
Eller också blir många Panasonic-ägare missnöjda över tiden och märket blir skamfilat...
Postad 12 August 2010 - 11:29
Postad 12 August 2010 - 12:29
//P
Postad 12 August 2010 - 12:40
Postad 12 August 2010 - 12:56
Hoppas dom stoppar in DVB-T2 kort med, så man slipper boxerbox!
Postad 12 August 2010 - 12:58
Det finns alltid saker att förbättra..
Hoppas dom stoppar in DVB-T2 kort med, så man slipper boxerbox!
Det kommer väl alla märken ha 2011 antagligen.
Postad 12 August 2010 - 13:04
Postad 12 August 2010 - 13:19
Här finns en stor tråd om problemet på 300+ sidor.
Finns en del info samlat i första sidan
http://www.avsforum....d.php?t=1167339
Postad 12 August 2010 - 13:43
Postad 12 August 2010 - 13:46
Min lite offtopic fråga är hur man enklast, billigast och säkrast skickar tillbaka den?
Posten verkar ju inte ta paket över 20 kg, är DHL bäst?
Har någon erfarenhet och tips angående returer?
Tack på förhand.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
4
Panasonic g20, V20 mfl, hjälp med funktioner, inställningar, support
3 bilder
3 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?